home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 792207 gange)
KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9780: 27 Maj 2014, 12:10 »

Ved godt det er lidt mærkeligt at hive den op, men skrev mit forrige indlæg på telfonen i en stresset situation. I min optik mister man super meget kredit som debatør, når man siger sådan noget lort der. Og du virker meget stuck up omkring at Real aldrig har gjort noget ulovligt, rent økonmisk når det er kendt at Reals forhold til den spanske stat er ret intimt og har været det siden Francos regime. Jeg nægter ikke at kun Real har gjort noget ulovligt, er sikker på at Valencia har gjort det samme, men hold dit "mundlort" ude af diskussioner, når vi ikke snakker Barca og jeg holder mit "mundlort" væk.
Det var dog ikke mundlort fra min side Smiley

Igen kommer du med en masse løst sludder uden at kunne bakke det op.


Bradley Real - Fuentes er vel heller ikke den mest pålidelige mand på kloden Smiley Og nej, Barcelona er bestemt ikke de eneste, der ikke har rent mel i posen Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9781: 27 Maj 2014, 12:17 »

Bradley Real - Fuentes er vel heller ikke den mest pålidelige mand på kloden Smiley Og nej, Barcelona er bestemt ikke de eneste, der ikke har rent mel i posen Smiley

Det ved jeg ikke, om han er. Nu er han som sagt heller ikke den eneste - og jeg tror, man er meget naiv, hvis man afviser alt, hvad der sker i den sag. Jeg tror (og dét er ubegrundet) at der er MEGET store (og vigtige) instanser, der virkelig kæmper for at dæmpe Fuentes.

Der var jo en del andre atleter i selve Puerto-sagen (altså fuldstændigt uafhængig af hvad Fuentes siger), men man kan ikke bevise hvem det er, fordi de spanske domstole nægter at udlevere blodet til tests - hvorfor?

Men ja, ja, nu kommer vi lidt for langt væk, så lad os komme tilbage til Real.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9782: 27 Maj 2014, 12:30 »

Helt enig.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9783: 27 Maj 2014, 15:29 »

Godt at se, at kompetente folk som Bryllen er enig med mig: Vi lader Barca om alt det ulovlige, mens vi påtager os opgaven at spille underholdende og seværdig fodbold!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9784: 27 Maj 2014, 16:34 »

Igen: Bak det lort op i stedet for det løse sludder Smiley

Man er ikke en forbryder, fordi der er en undersøgelse i gang. Vi lader sgu Barcelona om alt det ulovlige.

Hvad i alverden fabler du om? Har du overhovedet læst indlægget? Ellers tillader jeg mig lige at citere mig selv. Så kan du få lov at læse det indtil du har forstået hvad jeg egentlig skriver:

Det er altså ikke mundlort. Overhovedet. Det ser ikke ud til at nogen af klubberne blev dømt for noget, endnu, men Grün har 100% ret når han siger at Real Madrid har været under mistanke for at modtage ulovlig statsstøtte.

Jeg har lige været så venlig at smide en flad streg under det vigtigste.

God læselyst.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9785: 27 Maj 2014, 21:09 »

Hvad i alverden fabler du om? Har du overhovedet læst indlægget? Ellers tillader jeg mig lige at citere mig selv. Så kan du få lov at læse det indtil du har forstået hvad jeg egentlig skriver:

Jeg har lige været så venlig at smide en flad streg under det vigtigste.

God læselyst.
I så fald vil jeg gerne vide, hvad du så skriver det for. Der må være en grund til, at du har den holdning udover, at du gerne vil beskylde rivalen for alt muligt, når I ikke selv kan prale af resultater i år? Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9786: 27 Maj 2014, 21:31 »

I så fald vil jeg gerne vide, hvad du så skriver det for. Der må være en grund til, at du har den holdning udover, at du gerne vil beskylde rivalen for alt muligt, når I ikke selv kan prale af resultater i år? Smiley
Undskyld mig, men kan du virkelig ikke selv se hvor dumt det lyder?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9787: 27 Maj 2014, 22:44 »

Logged

Neal Caffrey!

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9788: 27 Maj 2014, 23:12 »

Undskyld mig, men kan du virkelig ikke selv se hvor dumt det lyder?
Du må meget gerne uddybe Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9789: 27 Maj 2014, 23:21 »

I så fald vil jeg gerne vide, hvad du så skriver det for. Der må være en grund til, at du har den holdning udover, at du gerne vil beskylde rivalen for alt muligt, når I ikke selv kan prale af resultater i år? Smiley

Okay, jamen så skal jeg skære det helt og aldeles ud i pap for dig. Grün siger at han ...

... læste [bare] en artikel omkring noget ulovlig statsstøtte som der blev kigget ind i på et tidspunkt.

Hertil skriver du (i øvrigt fantastissk formuleret, 'mundlort' burde helt kart bruges i flere debatter):

Har du en begrundet mistanke, må du sgu bakke dit mundlort op Smiley

Jeg bakker det så op så meget som det overhovedet er muligt, nemlig ved at linke til den officielle pressemeddelelse der blev udgivet, da det blev offentliggjort at Europa Kommissionen havde åbnet en sag mod adskillige spanske klubber, der alle var under mistanker for at have modtaget ulovlig statsstøtte - hvilket sådan set var præcis hvad Grün mente at have læst. Du kan lige få mit indlæg (endnu engang):

Det er altså ikke mundlort. Overhovedet. Det ser ikke ud til at nogen af klubberne blev dømt for noget, endnu, men Grün har 100% ret når han siger at Real Madrid har været under mistanke for at modtage ulovlig statsstøtte.

Jeg har på intet tidspunkt sagt at Real Madrid er forbrydere, selvom du ihærdigt forsøgte at lægge disse ord i munden på mig her. Det eneste jeg sådan her gjort, er at bekræfte hvad Grün mente at have læst, nemlig at Real Madrid er under mistanke for at have modtaget ulovlig statsstøtte. Længere er den sådan set ikke.

Skal jeg skære det yderligere ud, eller har du efterhånden forstået det?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9790: 27 Maj 2014, 23:28 »

Du må meget gerne uddybe Smiley
Du spiller totalt fallit ved at bringe resultater på banen. Har intet som helst med det her at gøre.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9791: 27 Maj 2014, 23:35 »

Damn, det her minder mig om Sir Toby i sine gode dage.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9792: 27 Maj 2014, 23:56 »

Okay, jamen så skal jeg skære det helt og aldeles ud i pap for dig. Grün siger at han ...

Hertil skriver du (i øvrigt fantastissk formuleret, 'mundlort' burde helt kart bruges i flere debatter):

Jeg bakker det så op så meget som det overhovedet er muligt, nemlig ved at linke til den officielle pressemeddelelse der blev udgivet, da det blev offentliggjort at Europa Kommissionen havde åbnet en sag mod adskillige spanske klubber, der alle var under mistanker for at have modtaget ulovlig statsstøtte - hvilket sådan set var præcis hvad Grün mente at have læst. Du kan lige få mit indlæg (endnu engang):

Jeg har på intet tidspunkt sagt at Real Madrid er forbrydere, selvom du ihærdigt forsøgte at lægge disse ord i munden på mig her. Det eneste jeg sådan her gjort, er at bekræfte hvad Grün mente at have læst, nemlig at Real Madrid er under mistanke for at have modtaget ulovlig statsstøtte. Længere er den sådan set ikke.

Skal jeg skære det yderligere ud, eller har du efterhånden forstået det?
Perfekt så kan jeg intet motiv finde for at starte denne debat. VI lukker den bare her Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9793: 27 Maj 2014, 23:58 »

YOU DON'T SAY?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9794: 28 Maj 2014, 00:21 »

Wow, så var han sgu lige så selviscenesættende som Gerrard alligevel! Jeg troede det var raw emotion. Hilarious.
Logged


Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010