home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 653 654 [655] 656 657 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 791603 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9810: 26 Jul 2014, 23:39 »

Vil du have Marcelo på begge kanter?
Og hvor er Sergio Ramos? Shockeret

nope det handler om cloning Wink
Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9811: 26 Jul 2014, 23:48 »

Det bliver stort og det bliver ikke mindre af at vi har hentet James Rodriguez fra Monaco.

Cassillas har altid været en af mine favoritter, men hans niveau er ikke højt nok mere og med sommerens indsats så tror jeg ikke vi ser ham få mange kampe i La Liga et eller andet sted så skylder Real Madrid at give Cassillas ren besked og så ellers give ham en fri transfer eller et tilbud om at være reserve keeper kombineret med en plads i træner staben.

Diego Lopez har jeg heller ikke tiltro til - men indrømmet han står dog mere stabilt end Cassillas.

Jeg håber vi henter en klasse målmand og bare vi kunne lokke Petr Cech væk fra Chelsea han ville helt klart forstærke holdet.

Pepe er IMO et fjols af de helt store og jeg drømmer om den dag han forlader Real Madrid så lad os gå efter at hente Hummels om ikke i år så næste Thumbs Up

Mit drømme Real madrid hold kunne se sådan ud:

Cech

Marcelo
Varane
Hummels(hvis vi da bare kunne købe ham)
Marcelo

KHEDIRA/Alonso
Kroos/Modric

Bale
James Rodríguez/Di Maria

Ronaldo
Benzema

Det er altså svært ikke at tro på succes i denne sæson - A. Madrid holder sjælden samme niveau 2 sæsoner i træk og Barca tror jeg sætter en del point til fra start - ny manager - nye spillere og spillere som måske har toppet (Alves, Xavi)

Desuden virker Messi som om han mangler de sidst 4 %, som om motivationen og formen lige mangler det sidste.

Barcelona har desuden fået ny målmand og Ter Stegen kommer til at koste mål hvis det er ham der bliver 1. målmand.

Suarez røg til Barcelona.. men der går så lige 4 måneder inden han kan bruges og vil han komme tilbage på samme niveau... hmmm jeg er ikke sikker.


Hvis du kigger på Pepe's udvikling så gør han det fremragende! Vi har en fremtid der hedder Ramos & Varane. Er meget begejstret over vores nye køb, men fordi Casillias har haft et skidt VM sammen med "resten af barcelona" så betyder det ikke at han ikke er blandt top 3 bedste keepere i verden. Folk ligger mærke til at han er faldet i niveau, ja hvad skulle han ellers når han ikke får den kamptræning som han er van til? Jeg syntes folk er hurtige til at dømme den mand. Manden er en klublegende og burde spille resten af hans karriere i klubben. han kan snildt stå 2 sæsoner mere for klubben på hans gamle niveau, bare han får den rigtige træning.
Afhængig af hvor kroos kommer til at spille så, syntes jeg vi mangler en til at presse Alonso. han er en spiller man ser der er faldet i niveau gennem de sidste par sæsoner. Jeg mener ikke Asier har hvad der skal til, så derfor så jeg gerne en anden der kunne presse ham. En Medel fra Cardiff eller en Martinez fra FC Bayern kunne være en mulighed. Real har også brug for en til at presse Benzema oppe i front, gerne et ungt talent. Vi har Jese, men han skal spilles langsomt tilbage efter hans skade.

Real har fået et utroligt godt mandskab og ser frem til den nye sæson starter Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9812: 26 Jul 2014, 23:59 »

Hvis du kigger på Pepe's udvikling så gør han det fremragende! Vi har en fremtid der hedder Ramos & Varane. Er meget begejstret over vores nye køb, men fordi Casillias har haft et skidt VM sammen med "resten af barcelona" så betyder det ikke at han ikke er blandt top 3 bedste keepere i verden. Folk ligger mærke til at han er faldet i niveau, ja hvad skulle han ellers når han ikke får den kamptræning som han er van til? Jeg syntes folk er hurtige til at dømme den mand. Manden er en klublegende og burde spille resten af hans karriere i klubben. han kan snildt stå 2 sæsoner mere for klubben på hans gamle niveau, bare han får den rigtige træning.
Afhængig af hvor kroos kommer til at spille så, syntes jeg vi mangler en til at presse Alonso. han er en spiller man ser der er faldet i niveau gennem de sidste par sæsoner. Jeg mener ikke Asier har hvad der skal til, så derfor så jeg gerne en anden der kunne presse ham. En Medel fra Cardiff eller en Martinez fra FC Bayern kunne være en mulighed. Real har også brug for en til at presse Benzema oppe i front, gerne et ungt talent. Vi har Jese, men han skal spilles langsomt tilbage efter hans skade.

Real har fået et utroligt godt mandskab og ser frem til den nye sæson starter Smiley

Pepe er en god DC når han mentalt er tilstede, men hans blackout trækker hans niveau ned og personligt syntes jeg ikke om hans måde at agere på - Ramos og Varane er som du siger suveræne når jeg nævner Hummels så er det fordi jeg mener at en klub som Real Madrid altid skal forsøge at styrke truppen - ikke ved at købe 7 nye spillere hvert år - men ved at gå efter de bedste på hver plads og her er jeg sgu varm på en Hummels.

Alonso er ved at nå en alder hvor fysikken ikke rækker mere og med den rolle han har så er det godt at begynde at kigge efter en "ny" Alonso en spiller jeg gerne så i Real var Paul Pogba eller Arturo Vidal men mon ikke vi ser dem i Man City eller Paris SG Peace
Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9813: 27 Jul 2014, 00:10 »

Pepe er en god DC når han mentalt er tilstede, men hans blackout trækker hans niveau ned og personligt syntes jeg ikke om hans måde at agere på - Ramos og Varane er som du siger suveræne når jeg nævner Hummels så er det fordi jeg mener at en klub som Real Madrid altid skal forsøge at styrke truppen - ikke ved at købe 7 nye spillere hvert år - men ved at gå efter de bedste på hver plads og her er jeg sgu varm på en Hummels.

Alonso er ved at nå en alder hvor fysikken ikke rækker mere og med den rolle han har så er det godt at begynde at kigge efter en "ny" Alonso en spiller jeg gerne så i Real var Paul Pogba eller Arturo Vidal men mon ikke vi ser dem i Man City eller Paris SG Peace

Ja men syntes sgu Pepe har forbedret sig. Hummels er helt klar en forstærkning, men hvem vil nøjes med at være bænkevarmer?

Ja det ville være dejlige køb, men tror bare ikke nogle af dem ryger til Madrid. de er dog ikke så defensive spillere som Medal og martinez. derfor mener jeg det er bedre løsninger end Pogba og Vidal Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9814: 27 Jul 2014, 01:28 »

Ja men syntes sgu Pepe har forbedret sig. Hummels er helt klar en forstærkning, men hvem vil nøjes med at være bænkevarmer?

Ja det ville være dejlige køb, men tror bare ikke nogle af dem ryger til Madrid. de er dog ikke så defensive spillere som Medal og martinez. derfor mener jeg det er bedre løsninger end Pogba og Vidal Smiley

Kunne vi få fingrene i Martinez ville jeg mene vi har gjort et scoop - men jeg er bange for at Guardioala ikke vil lade ham gå.

Jeg ved ikke rigtig med Pepe, på hans bedste dage er han verdensklasse - men hans mentale stabilitet er hans handicap - men jeg  vil hellere have Pepe end at vi går ud og smider kassen på en eller anden brasiliansk DC  Wink

Benzema er en sublim angriber og han er så heldig at have offensive spillere som Rodriguez, Bale og Ronaldo til at komme med oplæg - indimellem har jeg tænkt over hvem der kunne være bedre end Benzema men oftest kommer jeg frem til at han er manden vi skal være glade for at have hvis Falcao kommer tilbage på sit niveau og hvis han ønsker at komme til en klub med sjæl og fans så ville han være interessant at se i en hvis trøje.

Modric er måske løsningen istedet for Alonso - jeg tror han kunne omskoles til den rolle - han har et fighter hjerte og så er han fodbold klog som få skal han sælges så håber jeg kun at det bliver til Liverpool - men han bør have en rolle på dette kommende mester hold for det er det der sker når sæsonen er slut Real Madrid i top og Barca der har haft en hård sæson uden medaljer Peace

Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9815: 27 Jul 2014, 01:41 »

Afhængig af hvor kroos kommer til at spille så, syntes jeg vi mangler en til at presse Alonso. han er en spiller man ser der er faldet i niveau gennem de sidste par sæsoner. Jeg mener ikke Asier har hvad der skal til, så derfor så jeg gerne en anden der kunne presse ham. En Medel fra Cardiff eller en Martinez fra FC Bayern kunne være en mulighed.

Kroos kommer til at afløse Xabi, så der er intet behov for flere til pladsen, med Modric og Illarra i truppen også. Der udover er der Casemiro, som jeg har tiltro til, og som forhåbentlig kan udvikle sig i næste sæson hos Porto, ligesom Jose Rodriguez i Deportivo.

I øvrigt enig omkring Pepe og behovet for en reserve for Benzema, her så jeg gerne en Lukaku.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9816: 20 Sep 2014, 19:16 »

 Opstemt fantastisk kamp idag Bale, JAMES og Ronaldo gør det slemme ved Deportivo og så smider vi lige låne spilleren Hernandez ind og bom 2-8 vi har sgu gjort et scoop ved at hente Hernandez og Benzema kommer til at skulle oppe sig fremover IMO så passer Hernandez fint til REAL og mon ikke vi ser Benzema i en bedre form i løbet af de kommende måneder - ISCO kommer igen ind og laver vigtige oplæg og han ligner mere og mere en spiller til fremtidens hold.

Nu mangler vi bare at REAL bliver mere stabile i deres præstationer så er vi på vej til endnu en La Liga titel
Logged

YNWA

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9817: 19 Okt 2014, 18:43 »

Har set lidt af Real Madrid C kampen i dag.. De kan desværre ikke rykke op medmindre Castilla også tager turen. Men det ser fint ud for tiden for de unge spillere på C holdet.

2-0 fører Castilla pt mod et andet Madrid hold (Mostoles)
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9818: 22 Mar 2015, 22:53 »

Pinlig anden halveg! Hvor fanden er bale i hele kampen? Forsvaret sejlede da fuldstændig den sidste halve time! Vi fortjente slet ikke at vinde i dag. Barcelona var bedst.. Føj en omgang bold
Logged

H A L A   M A D R I D!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9819: 22 Mar 2015, 23:04 »

Ja, desværre skuffer Bale igen
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9820: 22 Mar 2015, 23:04 »

Flot fodbold kamp hvor vi så noget af det bedste fodbold i 2015, desværre kunne vi ikke få scoret på de muligheder vi fik og så var der jo lige det faktum at vi ikke kom ud til 2. halvleg med troen på at det kunne lykkes.

Bale ligner ikke en spiller som er i Flow og trivsel og måske ligner det et exit til sommer - hvis da der findes en klub som har de penge.

Desværre tror jeg at aftenens tabte kamp også er et tabt mesterskab - Barcelona ligner et hold der har timet formen perfekt og med en Luis Suarez i top form så har Barca altså et ekstra kort at spille ud.
Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9821: 22 Mar 2015, 23:07 »

Ja, desværre skuffer Bale igen
Ja det simpelthen for dårligt. Men han var dog ikke den eneste spiller der ikke spillede godt. Ronaldo var også helt ved siden af ham selv, dog scorede han, men andet godt gjorde han sgu ikke!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9822: 22 Mar 2015, 23:08 »

Aldrig nogensinde været så glad for Casillas, 1015 kroner til mig Opstemt
Logged

Kjeld85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9823: 22 Mar 2015, 23:16 »

Pinlig anden halveg! Hvor fanden er bale i hele kampen? Forsvaret sejlede da fuldstændig den sidste halve time! Vi fortjente slet ikke at vinde i dag. Barcelona var bedst.. Føj en omgang bold

Selvfølgelig fortjener det hold, der scorer flest mål - og på sine chancer - at vinde.

Dog er jeg uenig i, at Real spillede en omgang dårlig bold, og Barca var bedst. Real skulle have været foran inden scoringen til 2-1. Man havde klart momentum og chancer til at føre med 2-3 mål. Derefter falder man klart i niveau og var det hold, man har været i 2015. MSN lukrerer derefter på Reals dårlige offensive jagt på udligning og mangel på fastholdelse af bolden og spillet.

Men ja, forsvaret og især Ramos have have været bedre, Bale skal væk, og 2. halveg efter scoringen fra Barca var dårlig.

Inden Suarez' mål var Real klart bedst, holdt Barca fra fadet (udover dårlig markering ved målet) og havde flere store chancer, og i så fald man havde scoret på flere af disse, ville kampen og 2. halveg foreløbet anderledes.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9824: 22 Mar 2015, 23:30 »

Selvfølgelig fortjener det hold, der scorer flest mål - og på sine chancer - at vinde.

Dog er jeg uenig i, at Real spillede en omgang dårlig bold, og Barca var bedst. Real skulle have været foran inden scoringen til 2-1. Man havde klart momentum og chancer til at føre med 2-3 mål. Derefter falder man klart i niveau og var det hold, man har været i 2015. MSN lukrerer derefter på Reals dårlige offensive jagt på udligning og mangel på fastholdelse af bolden og spillet.

Men ja, forsvaret og især Ramos have have været bedre, Bale skal væk, og 2. halveg efter scoringen fra Barca var dårlig.

Inden Suarez' mål var Real klart bedst, holdt Barca fra fadet (udover dårlig markering ved målet) og havde flere store chancer, og i så fald man havde scoret på flere af disse, ville kampen og 2. halveg foreløbet anderledes.

Nu hentydet jeg også til anden halveg, hvor intet fungerede. Jo vidst havde vi da en chance eller to. Men man kan da ikke sige det var en ret køn anden halveg. Marcelo var vores farligste mand, det siger sgu bare lidt!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 653 654 [655] 656 657 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010