Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
27 Maj 2025, 12:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 570 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
613
614
[
615
]
616
617
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 962530 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9210:
04 Sep 2012, 21:26 »
Tror det er noget helt andet end penge, selvom det dog i nutidens fodbold selvfølgelig er den oplagte beskyldning, og det kunne da også være det. I hans tilfælde tror jeg det bare ikke, da han aldrig rigtig har været drevet af penge. Jeg har intet hørt om det i hele hans karriere ihvertfald.
Samtidig synes jeg også, at det er åndssvagt ligefrem at svine manden til. Ingen ved hvad det handler om, ifølge ham selv overhovedet ikke om penge, og før vi ved hvilke grund det er, skal man lige holde tonen over for ham nogenlunde, vil jeg da mene. Det er selvfølgelig i de fleste tilfælde aldrig godt at gå ud til pressen og sige sådan noget, og det bliver jo også i 9/10 tilfælde holdt internt, men dette er åbenbart så vigtigt for ham, at han blev nød til at komme ud med det.
Anfield Road
Manager
«
Svar #9211:
04 Sep 2012, 21:27 »
Citat af: SeRuX 04 Sep 2012, 21:26
Tror det er noget helt andet end penge, selvom det dog i nutidens fodbold selvfølgelig er den oplagte beskyldning, og det kunne da også være det. I hans tilfælde tror jeg det bare ikke, da han aldrig rigtig har været drevet af penge. Jeg har intet hørt om det i hele hans karriere ihvertfald.
Samtidig synes jeg også, at det er åndssvagt ligefrem at svine manden til. Ingen ved hvad det handler om, ifølge ham selv overhovedet ikke om penge, og før vi ved hvilke grund det er, skal man lige holde tonen over for ham nogenlunde, vil jeg da mene. Det er selvfølgelig i de fleste tilfælde aldrig godt at gå ud til pressen og sige sådan noget, og det bliver jo også i 9/10 tilfælde holdt internt, men dette er åbenbart så vigtigt for ham, at han blev nød til at komme ud med det.
Men hvad tror du så det er? Jeg kan bare ikke se andre muligheder end penge.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9212:
04 Sep 2012, 21:35 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 21:27
Så fik dig, DeBuur og mange andre svar på, at det intet har med penge at gøre. Lad nu vær med at svin manden til, før i overhovedet ved hvad det drejer sig om.
"That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas"
, Cristiano Ronaldo.
Hala Madrid!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #9213:
04 Sep 2012, 21:36 »
Citat af: SeRuX 04 Sep 2012, 21:26
Meget enig her, SeRux.
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 21:27
Det kan jo være tusinde af forskellige problemstillinger. Det handler om noget anerkendelse og nogle personlige ting, hvis jeg skal komme med et bud.
Anfield Road
Manager
«
Svar #9214:
04 Sep 2012, 21:40 »
Citat af: Daniel Nordentoft 04 Sep 2012, 21:36
Meget enig her, SeRux.
Det kan jo være tusinde af forskellige problemstillinger. Det handler om noget anerkendelse og nogle personlige ting, hvis jeg skal komme med et bud.
Hvilket jo i bund og grund også viser at han er en møgforkælet tudeprins. Man kan jo ikke have lige god kemi med alle i en klub, og specielt ikke i en klub hvor der er så mange involverede. Og jeg tror ikke på at det er dårlige forhold i spillertruppen. Det er Mourinho for rutineret og snedig til at lade passere.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9215:
04 Sep 2012, 21:44 »
Ronaldo skal sgu bare tage sig sammen og spille fodbold. Han får kassen, og hvis det er fordi, at han ikke føler, at han får anerkendelse nok i Real Madrid, så er han det dummeste menneske, jeg har hørt om. Det kan godt være, at det er noget personligt, men han har alligevel lavet et fantastisk stort stunt på det. Hele verden skulle åbenbart vide det. Jeg synes, Ronaldo skal tage sig sammen. Om det så er penge, anerkendelse eller noget personligt, så har han efter min mening handlet forkert.
Zone 43
Manager
«
Svar #9216:
04 Sep 2012, 21:59 »
Citat af: Jakob E 04 Sep 2012, 21:44
Om det så er penge, anerkendelse eller noget personligt, så har han efter min mening handlet forkert.
+1.
Det han siger lukker kun for en teori om hvad problemet skulle være. Der er stadig ingen, udover ham og (enkelte fra?) ledelsen, der ved hvad det drejer sig om. Det er en dum udtalelse. Det problem han måtte have, kan kun de nærmeste omkring ham hjælpe ham med, og er ikke noget hele verdenen behøver at vide.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DeBuur
Manager
«
Svar #9217:
04 Sep 2012, 22:08 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 21:35
Så fik dig, DeBuur og mange andre svar på, at det intet har med penge at gøre. Lad nu vær med at svin manden til, før i overhovedet ved hvad det drejer sig om.
"That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas"
, Cristiano Ronaldo.
Manden er da total til grin - han tjener en formue - nej han nævner ikke direkte det er penge.. men han skulle fandme skamme sig - Spanien er et land i dyb økonomisk krise - de der betaler han hyre - står uden indtægt også agerer han fandme gale mig som en aller anden paradise babe der har fået tyggegummi i håret... jeg er ikke lykkelig... det er sgu da tåbelig at lukke ud det kan ikke undskyldes... hvis nogen har generet ham så tag den med de personer istedet for at skabe sig som en teenage tøs der har fået nej til at komme til sunny beach.. Ronaldo har nu modtaget de ledige woodoo nåle jeg ellers har haft placeret i en vis Fernando Torres...
Ronaldo kan nu gå ud og vise at han er professionel også ellers løfte sit spil og score så mål..det skylder han sgu os fan af Real Madrid.
Vil han væk så sælg ham endelig... ingen er større end klubben.
«
Seneste Redigering: 04 Sep 2012, 22:13 af DeBuur
»
YNWA
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9218:
04 Sep 2012, 22:14 »
Citat af: DeBuur 04 Sep 2012, 22:08
Manden er da total til grin - han tjener en formue - nej han nævner ikke direkte det er penge.. men han skulle fandme skamme sig - Spanien er et land i dyb økonomisk krise - de der betaler han hyre - står uden indtægt også agerer han fandme gale mig som en aller anden paradise babe der har fået tyggegummi i håret... jeg er ikke lykkelig... det kan ikke undskyldes...
Han nævner jo netop DIREKTE, at det intet har med penge at gøre, så det burde enhver nu kunne forstå.
At han har handlet forkert, kan vi godt blive enige om, men lad nu vær med at send vores vigtigste spiller væk, når du ikke engang kender problemets omfang.
Hala Madrid!
Anfield Road
Manager
«
Svar #9219:
04 Sep 2012, 22:17 »
Amen det er jo dybt tragikomisk det her! Tænk at en mand der tjener mere om dagen end langt de fleste mennesker gør på en hel måned, uden at skamme sig det mindste kan gå ud og sige at han er ked af det! Det er jo fuldstændig åndssvag opførsel.
Og det er da også fuldstændig elendig timing. Vinduet er lige lukket, så både ham slev og Ronaldo er ude af stand til at handle lige nu. Hvilket egentlig bare bekræfter min teori om at han vil have flere penge. Hvis det her drejer sig om at han vil væk, og spille fodbold et andet sted tror i så virkelig ikke at han var gået ud langt tidligere? Jeg kan som sagt ikke se andre grunde end at han vil have sig en endnu federe hyre. Jeg synes det er så respektløst. Det er uhyrligt
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Anfield Road
Manager
«
Svar #9220:
04 Sep 2012, 22:21 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 22:14
Han nævner jo netop DIREKTE, at det intet har med penge at gøre, så det burde enhver nu kunne forstå.
At han har handlet forkert, kan vi godt blive enige om, men lad nu vær med at send vores vigtigste spiller væk, når du ikke engang kender problemets omfang.
Ja men at han siger at det ikke handler om penge betyder jo ikke nødvendigvis at det er rigtigt. Ikke for noget Michael, no offense, men jeg forstår ikke at du kan være så naiv at du tror blindt på hvad han siger. Hvorfor skulle dette ikke have noget med penge at gøre? giv mig en fornuftig grund! Jeg kan ikke se andet end at han er sur over kun at være næstbedst.
Undskyld hvis jeg virker lidt grov, men jeg synes simpelthen det er så grotesk det her.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9221:
04 Sep 2012, 22:22 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:17
Amen det er jo dybt tragikomisk det her! Tænk at en mand der tjener mere om dagen end langt de fleste mennesker gør på en hel måned, uden at skamme sig det mindste kan gå ud og sige at han er ked af det! Det er jo fuldstændig åndssvag opførsel.
Og det er da også fuldstændig elendig timing. Vinduet er lige lukket, så både ham slev og Ronaldo er ude af stand til at handle lige nu. Hvilket egentlig bare bekræfter min teori om at han vil have flere penge. Hvis det her drejer sig om at han vil væk, og spille fodbold et andet sted tror i så virkelig ikke at han var gået ud langt tidligere? Jeg kan som sagt ikke se andre grunde end at han vil have sig en endnu federe hyre. Jeg synes det er så respektløst. Det er uhyrligt
Jamen, helt seriøst, hvad er det du ikke forstår. Manden har netop afvist, at det ikke har noget med penge at gøre. Det er intet med at han vil væk eller vil have en højere løn. Det skal dog nok blive afsløret, hvad det drejer sig om, så at han skulle afvise at det handler om penge, for at få en bedre kontrakt, tror jeg simpelthen ikke på.
Lad os nu vente til vi får afsløringen på dette problem, i stedet for at sige, at han bare vil have sig en endnu federe hyre.
Hala Madrid!
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9222:
04 Sep 2012, 22:23 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:21
Ja men at han siger at det ikke handler om penge betyder jo ikke nødvendigvis at det er rigtigt. Ikke for noget Michael, no offense, men jeg forstår ikke at du kan være så naiv at du tror blindt på hvad han siger. Hvorfor skulle dette ikke have noget med penge at gøre? giv mig en fornuftig grund! Jeg kan ikke se andet end at han er sur over kun at være næstbedst.
Undskyld hvis jeg virker lidt grov, men jeg synes simpelthen det er så grotesk det her.
Det skal jo nok blive afsløret, det nævner han også selv. Så vil han se endnu dummere ud, hvis han først går ud på sin officielle facebook og nævner, at det intet har med en ny kontrakt at gøre, hvorefter han så får en ny kontrakt, som viser sig at være problemet?
Hala Madrid!
Anfield Road
Manager
«
Svar #9223:
04 Sep 2012, 22:24 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 22:23
Det skal jo nok blive afsløret, det nævner han også selv. Så vil han se endnu dummere ud, hvis han først går ud på sin officielle facebook og nævner, at det intet har med en ny kontrakt at gøre, hvorefter han så får en ny kontrakt, som viser sig at være problemet?
det er sket en million gange, så jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke også sker denne gang.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
ask-ikk
Ynglingespiller
«
Svar #9224:
04 Sep 2012, 22:25 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:21
Du er da lige så naiv at tro på havd rygterne siger?
Så det du siger er egenligt overdrevet dobbeltmoralsk. Vent nu at se til sandheden kommer frem, så kan vi
tage diskussion om hvorvidt han er en nar til den tid ;-)
Sider:
1
...
613
614
[
615
]
616
617
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »