Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:48:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 605 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
614
615
[
616
]
617
618
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 962166 gange)
Anfield Road
Manager
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9225:
04 Sep 2012, 22:29 »
Citat af: ask-ikk 04 Sep 2012, 22:25
Du er da lige så naiv at tro på havd rygterne siger?
Så det du siger er egenligt overdrevet dobbeltmoralsk. Vent nu at se til sandheden kommer frem, så kan vi
tage diskussion om hvorvidt han er en nar til den tid ;-)
Jeg er villig til at vente og se og så tage den derfra
Men bortset fra det så baserer jeg ikke mine holdninger på Ekstra Bladet og BT, der mangler noget at skrive om. Jeg baserer mine holdninger på egne erfaringer
Og det med at være naiv fordi man tror på rygter kan jeg godt afvise, da alle jo gør det. Du vil da ikke påstå at du har afvist alle rygter her i Silly Season? for mig at se er det det samme.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9226:
04 Sep 2012, 22:29 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:24
det er sket en million gange, så jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke også sker denne gang.
Men Ronaldo nævner der er et problem, og det har intet med penge at gøre. Han nævner også, at det nok skal blive afsløret. Så vil han jo være idiot, hvis det netop har noget med penge at gøre. Du er blevet narret af pressen, som selvfølgelig hurtigt har blæst en masse rygter frem, men det er altså ikke mange af dem, der holder.
Hala Madrid!
Anfield Road
Manager
«
Svar #9227:
04 Sep 2012, 22:30 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 22:29
Men Ronaldo nævner der er et problem, og det har intet med penge at gøre. Han nævner også, at det nok skal blive afsløret. Så vil han jo være idiot, hvis det netop har noget med penge at gøre. Du er blevet narret af pressen, som selvfølgelig hurtigt har blæst en masse rygter frem, men det er altså ikke mange af dem, der holder.
Læs ovenstående indlæg
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
DeBuur
Manager
«
Svar #9228:
04 Sep 2012, 22:31 »
Citat af: Jakob E 04 Sep 2012, 21:44
Ronaldo skal sgu bare tage sig sammen og spille fodbold. Han får kassen, og hvis det er fordi, at han ikke føler, at han får anerkendelse nok i Real Madrid, så er han det dummeste menneske, jeg har hørt om. Det kan godt være, at det er noget personligt, men han har alligevel lavet et fantastisk stort stunt på det. Hele verden skulle åbenbart vide det. Jeg synes, Ronaldo skal tage sig sammen. Om det så er penge, anerkendelse eller noget personligt, så har han efter min mening handlet forkert.
Så enkelt kan det siges....
Bare det at få en kamp i den hvide trøje burde være en ære for livstid... med den netop udviste attitude så mister han nu så meget sympati at han sgu lige har gjort det umuligt at blive valgt som året spiller i verden.... hold kæft en idiot.
YNWA
brøndby zupras
Reserveholdsspiller
«
Svar #9229:
04 Sep 2012, 22:34 »
Jeg har læst mig frem til at grunde til at han er utilfreds/ked af det, er fordi at der ikke blev holdt 1 minuts stilhed for hans for den 2. September mod Getafe.
Grunden til at den 2. September er en speciel dag for ham er fordi at hans far døde den 2. September 2005.
I må ikke hænge mig op på det her. Jeg er langt fra sikker på at det er det, men det er bare noget jeg har læst mig frem til!
Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3
ask-ikk
Ynglingespiller
«
Svar #9230:
04 Sep 2012, 22:34 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:29
Men bortset fra det så baserer jeg ikke mine holdninger på Ekstra Bladet og BT, der mangler noget at skrive om. Jeg baserer mine holdninger på egne erfaringer
Og det med at være naiv fordi man tror på rygter kan jeg godt afvise, da alle jo gør det. Du vil da ikke påstå at du har afvist alle rygter her i Silly Season? for mig at se er det det samme.
Nejnej, på ingen måde. Synes bare du tog de her rygter voldsomt seriøst (det lød det ihvertfald som om).
For som du selv siger, kommer der mange underlige rygter op i løbet af Silly Season, så mente enlig bare,
at man skulle tage dem med et gran salt :-)
Anfield Road
Manager
«
Svar #9231:
04 Sep 2012, 22:37 »
Citat af: ask-ikk 04 Sep 2012, 22:34
Nejnej, på ingen måde. Synes bare du tog de her rygter voldsomt seriøst (det lød det ihvertfald som om).
For som du selv siger, kommer der mange underlige rygter op i løbet af Silly Season, så mente enlig bare,
at man skulle tage dem med et gran salt :-)
Ja selvfølgelig skal man tage dem med et gran salt, det kan vi vist godt blive enige om
Jeg synes bare det lugter langt væk af penge og grådighed. Og man plejer jo også gerne at sige, at der ikke er røg uden at der er en brand
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Anfield Road
Manager
«
Svar #9232:
04 Sep 2012, 22:39 »
Citat af: brøndby zupras 04 Sep 2012, 22:34
Jeg har læst mig frem til at grunde til at han er utilfreds/ked af det, er fordi at der ikke blev holdt 1 minuts stilhed for hans for den 2. September mod Getafe.
Grunden til at den 2. September er en speciel dag for ham er fordi at hans far døde den 2. September 2005.
I må ikke hænge mig op på det her. Jeg er langt fra sikker på at det er det, men det er bare noget jeg har læst mig frem til!
Virker som om nogen har manglet et seriøst bud på en grund og derfor har fundet på et eller andet der er så langt ude at man næsten er villig til at tro på det
Selv ikke Ronaldo er så forkælet at han forlanger et minuts stilhed for sin far.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9233:
04 Sep 2012, 22:41 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:29
Men rygtet er jo slået til jorden af netop den omhandlende spiller? Så er det jo ikke engang et rygte mere, for det er afvist. Og det er ikke sådan denne sag bare går hen, og Ronaldo så til januar får en ny kontrakt, for han nævner jo netop at problemet nok skal blive offenligt kendt. Derfor er det ikke et rygte, og derfor er det jo ekstremt stadig at tro på aviserne, som jo netop også nu selv afviser, at det har noget med penge at gøre.
Kan du se det? Man kan på ingen måde sammenligne det med Silly Season.
Hala Madrid!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #9234:
04 Sep 2012, 22:46 »
1 - Han har sagt det er professionelt og ikke personligt
2 - Han har 99% sikkert drøftet sit problem med bestyrelsen, men ikke fået det ud af det han ønskede, og derfor gået til pressen for at lægge pres på dem
3 - I hans facebook-status lægger han vægt på at han stadig vil give alt han har (surprise, 2 mål i weekenden), men ikke at han har kærlighed til klubben -> Altså han afviser ikke at skifte klub
3½ - Han nævner også at det ikke har noget med penge at gøre
4 - Hans holdkammerater kender ikke til problemet så det har nok ikke noget med dem at gøre
Manglende anerkendelse kunne være svaret på hvad som at det kan være...
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #9235:
04 Sep 2012, 22:46 »
Citat af: DeBuur 04 Sep 2012, 22:31
Så enkelt kan det siges....
Bare det at få en kamp i den hvide trøje burde være en ære for livstid... med den netop udviste attitude så mister han nu så meget sympati at han sgu lige har gjort det umuligt at blive valgt som året spiller i verden.... hold kæft en idiot.
Hold da op. Nu ved jeg ikke lige hvem dit favorit hold er, men vent da med at kalde en mand fra din klub en kæmpe idiot, når du ikke ved hvad det drejer sig om. Samtidig mener du, at han ikke må være ulykkelig, fordi han har mange penge. Det er da en åndssvag holdning. Selvfølgelig kan manden være ulykkelig/utilfreds med noget, selvom han har mange penge?! I beskylder ham for, at han vil have flere penge, hvilket han direkte afviser ikke er grunden. Han har aldrig sat penge over hans karriere, hvilket en heldveds masse spillere har gjort, selvom han er sådan en superstjerne.
Jeg siger ikke, at det er ikke er dumt at udtale sådan noget til pressen, men at kalde en spiller der spiller på det hold du holder med for en kæmpe idiot, fordi han har udtalt sig forkert i pressen, er da ihvertfald over min grænse for hvad man kan tillade sig at sige om en spiller, der spiller for den klub man er fan af.
Anfield Road
Manager
«
Svar #9236:
04 Sep 2012, 22:48 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 22:41
Men rygtet er jo slået til jorden af netop den omhandlende spiller? Så er det jo ikke engang et rygte mere, for det er afvist. Og det er ikke sådan denne sag bare går hen, og Ronaldo så til januar får en ny kontrakt, for han nævner jo netop at problemet nok skal blive offenligt kendt. Derfor er det ikke et rygte, og derfor er det jo ekstremt stadig at tro på aviserne, som jo netop også nu selv afviser, at det har noget med penge at gøre.
Kan du se det? Man kan på ingen måde sammenligne det med Silly Season.
Nej det kan jeg ikke se. Det kan jeg helt ærligt ikke. Jeg synes tit du ser at spillere maner rygter til jorden og så har de skiftet klub halvanden dag senere. Jeg kan ikke se at Ronaldo har manet noget som til jorden ved at skrive at det ikke handler om penge. Han har sikkert folk ansat til at rådgive ham i medie håndtering og det her er så klassisk, at jeg ikke udleder noget af det. Det er jo ikke engang ham selv der har har skrevet det der. Det har han også folk til. Så nej jeg kan ikke se det.
Når der går rygter om at en manager er ved at blive fyret, går bestyrelsen som regel ud og "maner" de rygter i jorden, ved at fortælle at manageren har fuld opbakning fra bestyrelsen. Et stensikkert tegn på at der er en fyring på vej.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9237:
04 Sep 2012, 22:52 »
Citat af: Anfield Road 04 Sep 2012, 22:48
Nej det kan jeg ikke se. Det kan jeg helt ærligt ikke. Jeg synes tit du ser at spillere maner rygter til jorden og så har de skiftet klub halvanden dag senere. Jeg kan ikke se at Ronaldo har manet noget som til jorden ved at skrive at det ikke handler om penge. Han har sikkert folk ansat til at rådgive ham i medie håndtering og det her er så klassisk, at jeg ikke udleder noget af det. Det er jo ikke engang ham selv der har har skrevet det der. Det har han også folk til. Så nej jeg kan ikke se det.
Når der går rygter om at en manager er ved at blive fyret, går bestyrelsen som regel ud og "maner" de rygter i jorden, ved at fortælle at manageren har fuld opbakning fra bestyrelsen. Et stensikkert tegn på at der er en fyring på vej.
Jeg synes hverken du kan sammenligne det her med Silly Season eller med mangerfyringer. Han afviser at det har noget med penge at gøre, men at han nok skal afsløre problemet. Tror du så han får en af sine rådgivere til at skrive på facebook om en uge, at det faktisk alligevel var pengene, der var problemet? Nej.
Det kan da godt være, at der stadig er en minimal chance for, at det skulle have noget med pengene at gøre, men efter denne besked, så tyder det jo netop på, at det ikke er pengene der er problemet. Det tror du dog stadig.
Hala Madrid!
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9238:
04 Sep 2012, 22:53 »
Citat af: SeRuX 04 Sep 2012, 22:46
Hold da op. Nu ved jeg ikke lige hvem dit favorit hold er, men vent da med at kalde en mand fra din klub en kæmpe idiot, når du ikke ved hvad det drejer sig om. Samtidig mener du, at han ikke må være ulykkelig, fordi han har mange penge. Det er da en åndssvag holdning. Selvfølgelig kan manden være ulykkelig/utilfreds med noget, selvom han har mange penge?! I beskylder ham for, at han vil have flere penge, hvilket han direkte afviser ikke er grunden. Han har aldrig sat penge over hans karriere, hvilket en heldveds masse spillere har gjort, selvom han er sådan en superstjerne.
Jeg siger ikke, at det er ikke er dumt at udtale sådan noget til pressen, men at kalde en spiller der spiller på det hold du holder med for en kæmpe idiot, fordi han har udtalt sig forkert i pressen, er da ihvertfald over min grænse for hvad man kan tillade sig at sige om en spiller, der spiller for den klub man er fan af.
Jeg kan ikke være mere enig. Ronaldo kan sagtens have gjort noget forkert, men denne mand er så vanvittig ambitiøs med sit fodbold, at det ikke er pengene der driver ham. Og det er jo ikke bare en tilfældig spiller for holdet. Det er vores klart vigtigste mand gennem de seneste sæsoner, som nu (måske) har dummet sig, og pludselig skal han bare sendes ud af døren. Det er sgu ikke sådan man behandler sine helte.
Hala Madrid!
Anfield Road
Manager
«
Svar #9239:
04 Sep 2012, 22:58 »
Citat af: michaelk 04 Sep 2012, 22:52
Jeg synes hverken du kan sammenligne det her med Silly Season eller med mangerfyringer. Han afviser at det har noget med penge at gøre, men at han nok skal afsløre problemet. Tror du så han får en af sine rådgivere til at skrive på facebook om en uge, at det faktisk alligevel var pengene, der var problemet? Nej.
Det kan da godt være, at der stadig er en minimal chance for, at det skulle have noget med pengene at gøre, men efter denne besked, så tyder det jo netop på, at det ikke er pengene der er problemet. Det tror du dog stadig.
Ja det tror jeg stadig, for jeg ser ikke andre muligheder. Og jeg sammenligner ikke denne problemstilling , med manager fyringer eller Silly Season, jeg giver bare eksempler på at rygter er blevet manet i jorden, for derefter at blive realiseret. Jeg tror ikke at han skriver at han vil have flere penge om en uge, men hvis han nu tilfældigvis ender med en ny kontrakt om en uge, hvad vil han så sige. Ofte ikke så meget andet, end at han har haft en snak med Hr. Perez og at han er blevet overbevist om at det er bedst at blive.
Hvis han nu står frem og siger at han vil have flere penge, tror du så ikke halvdelen af europa vil betragte ham som et grådigt svin? Jo det tror jeg, og jeg tror ikke at han kan leve med det. Hvis han står frem og siger at han vil have flere penge, tror du så han får flere penge? Nej.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Sider:
1
...
614
615
[
616
]
617
618
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »