home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 962529 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9195: 02 Sep 2012, 23:28 »

Jeg har læst lidt rundt omkring, at det skulle handle om hans kontraktsituation. De skulle vist være ved at forhandle en ny, men der er så ikke sket noget alligevel. Det ved jeg så absolut intet om, men det kunne da godt være en grund.

Ja, det er da aldrig rart når spillere udtaler sådanne ting til pressen. Men jeg synes nu jævnligt han har kommenteret på hans fremtid igennem årerne i Madrid, med at han gerne ville tilbage til PL på et tidspunkt, og senest var det MLS han gerne ville til på et tidspunkt, ikke? At han så sikkert bliver bombarderet med spørgsmål om hans fremtid, og pressen drejer hans ord, er vel en anden side af sagen.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9196: 02 Sep 2012, 23:31 »

Ronaldo har altid sagt at han gerne vil spille mange år i Madrid men at man aldrig ved hvad fremtiden bringer.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9197: 02 Sep 2012, 23:34 »

Jeg har læst lidt rundt omkring, at det skulle handle om hans kontraktsituation. De skulle vist være ved at forhandle en ny, men der er så ikke sket noget alligevel. Det ved jeg så absolut intet om, men det kunne da godt være en grund.

Ja, det er da aldrig rart når spillere udtaler sådanne ting til pressen. Men jeg synes nu jævnligt han har kommenteret på hans fremtid igennem årerne i Madrid, med at han gerne ville tilbage til PL på et tidspunkt, og senest var det MLS han gerne ville til på et tidspunkt, ikke? At han så sikkert bliver bombarderet med spørgsmål om hans fremtid, og pressen drejer hans ord, er vel en anden side af sagen.

Men han har jo aldrig udtalt sig kritisk om Real Madrid, hvilket han gør nu. Han har tidligere sagt, at han ikke vil afvise PL, men at han var glad i Real Madrid, og han endda overvejede at blive her resten af karrieren. Samtidig er dette to dage efter lukningen af transfervinduet, så tvivler på, at det har noget at gøre med transfer.

Kontrakt kan bestemt være en mulighed, men Cristiano har jo allerede en vanvittig kontrakt og den løber stadig frem til 2017, hvis jeg ikke tager helt fejl. Derfor synes jeg også det lyder lidt underligt.

Nogle andre mener, at han skulle have sagt at det var personlige problemer. Det ved jeg så overhovedet ikke, hvad det drejer sig om.

Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9198: 03 Sep 2012, 00:14 »

According to Punto Pelota, Cristiano Ronaldo has told Real Madrid president Florentino Perez that he wants to leave the club.

DeBuur
Manager

« Svar #9199: 04 Sep 2012, 12:18 »

Men han har jo aldrig udtalt sig kritisk om Real Madrid, hvilket han gør nu. Han har tidligere sagt, at han ikke vil afvise PL, men at han var glad i Real Madrid, og han endda overvejede at blive her resten af karrieren. Samtidig er dette to dage efter lukningen af transfervinduet, så tvivler på, at det har noget at gøre med transfer.

Kontrakt kan bestemt være en mulighed, men Cristiano har jo allerede en vanvittig kontrakt og den løber stadig frem til 2017, hvis jeg ikke tager helt fejl. Derfor synes jeg også det lyder lidt underligt.

Nogle andre mener, at han skulle have sagt at det var personlige problemer. Det ved jeg så overhovedet ikke, hvad det drejer sig om.

Cristiano Ronaldos tudefjæs attitude er ikke til at holde ud - han sætter sig selv højere end klubben og det har der hidtil kun været en der satte en grænse for..Sir Alex Ferguson - en mand med temperament men også med nosser... Ronaldos univers handler om ham selv, hans indtjening osv. han har absolut ingen klub følelse for de klubber han repræsenterer...han er IMO en af verdens bedste spillere han gør Real Madrid til et vinder hold - derfor er det sportslig en katastrofe hvis han forsvinder.

IMO fortjener han ikke at få lov at iføre sig den hvide trøje..ikke med de udtalelser han er kommet med... lad ham rejse scor kassen på et salg.... indtil da så lad ham rådne op på bænken..kamp efter kamp.

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9200: 04 Sep 2012, 12:55 »

Cristiano Ronaldos tudefjæs attitude er ikke til at holde ud - han sætter sig selv højere end klubben og det har der hidtil kun været en der satte en grænse for..Sir Alex Ferguson - en mand med temperament men også med nosser... Ronaldos univers handler om ham selv, hans indtjening osv. han har absolut ingen klub følelse for de klubber han repræsenterer...han er IMO en af verdens bedste spillere han gør Real Madrid til et vinder hold - derfor er det sportslig en katastrofe hvis han forsvinder.

IMO fortjener han ikke at få lov at iføre sig den hvide trøje..ikke med de udtalelser han er kommet med... lad ham rejse scor kassen på et salg.... indtil da så lad ham rådne op på bænken..kamp efter kamp.
Han kommer jo aldrig nogensinde til at rådne op på bænken. Han er i min optik verdens utvivlsomt bedste fodboldspiller, når han er på toppen.

PSG var jo selvsagt den største bejler til at hente ham, men nu har de offentligt udtalt, at de ikke går efter ham. De er færdige på markedet, og sådan en mand får man jo heller ikke for en skilling eller to.

Nu bliver United og City sat i forbindelse med transferen, og det skal da nok blive spændende at følge. At se min yndlingsspiller repræsentere min hjerteklub igen, ville naturligvis få mig til at skrige af glæde. Chancen for at det sker, er dog nok ikke nævneværdig stor. Nok nærmere tværtimod, omend mange ting kan ske, når en så stor spiller er utilfreds. Jeg vil dog gætte på, at han bliver i Real Madrid og får løst tingene. Hvis han derimod tog til City, ville jeg miste al respekt for ham. Det ville være himmelråbende klamt. Jeg tror så heller ikke på, at han gør det.

Derudover forstår jeg godt Real Madrid-fans frustration og vrede, da det umiddelbart virker lidt plat, men man kender jo ikke til hele historien, og derfor vælger jeg ikke at kommentere på den.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9201: 04 Sep 2012, 17:00 »

Hvad Cristiano's udbrud til pressen skyldes aner jeg ikke, det sidste nye skulle dog være at han generelt ikke føler sig værdsat i Real Madrid. Hvis det er sandt, så er det da noget ævl.

Bortset fra det, så tør jeg næsten godt garantere at Ronaldo ikke er fortid i Real, og bliver det heller ikke i den nærmeste fremtid. Med den nærmeste fremtid mener jeg i hvert fald i et år.
Jeg har selvfølgelig ikke fuldt belæg for min udtalelse, udover det meste af det er en mavefornemmelse. Fornemmelsen bliver dog forstærket af simple facts om Ronaldo:
Hvem har råd til ham lige nu? PSG og City, hvor førstnævnte kan udelukkes på Ronaldo's ambition og sidstnævnte kan udelukkes fordi Ronaldo mange gange har sagt han aldrig vil spille i andre PL-klubber en Manchester United.

Derudover er det altså ikke første gang Ronaldo har opført sig som en lille pige, så min forudsigelse er at han vil rejse sig og tage sig sammen, og vise Real Madrid, Spanien og resten af verden, hvem det er verdens bedste.

Vuelve la ilusión

Anfield Road
Manager

« Svar #9202: 04 Sep 2012, 18:01 »

Thumbs Up Kunne ikke have sagt det bedre selv  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9203: 04 Sep 2012, 19:01 »

Men nu ved du jo ikke hvad det handler om, så synes det er meget allerede at sende ham væk. Lad ham få forklaret grunden, og så kan vi bedømme, hvor dumt det har været at gå til medierne.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #9204: 04 Sep 2012, 19:02 »

Han er IMO en af verdens bedste spillere han gør Real Madrid til et vinder hold - derfor er det sportslig en katastrofe hvis han forsvinder.

Selvom han er verdens bedste (min ydmyge mening), er han ikke større end at han kan erstattes. Jeg tror dog at han bliver i nogle år endnu, men der skal andre boller på suppen.

Men når han kommer tilbage fra landsholdsturen skylder han virkelig trup og ledelse en undskyldning for det unødvendige postyr, han har skabt med sin udtalelse, og så tage tingene internt. Samt lære hvordan en ordenlig indstilling skal være hos Callejon og Kaká.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #9205: 04 Sep 2012, 20:39 »

Men nu ved du jo ikke hvad det handler om, så synes det er meget allerede at sende ham væk. Lad ham få forklaret grunden, og så kan vi bedømme, hvor dumt det har været at gå til medierne.

http://sporten.tv2.dk/2012-09-04-spansk-medie-real-raser-mod-ronaldo

hmmm - uanset hvad der er sandheden så ved vi dog at han agerede som han gkorde og det er sgu ikke i orden i min bog.

Naturligvis kommer han ikke til at rådne op på bænken men der er ikke mange der har råd til CR City og måske en af de der mafia klubber i Rusland.... og der er markedet åben endnu sælg sælg...så slipper vi for at se hans figur igen..

YNWA

patrick J
Manager

« Svar #9206: 04 Sep 2012, 20:51 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Anfield Road
Manager

« Svar #9207: 04 Sep 2012, 20:53 »

Alt andet ville være dumt at skrive. det skal vi ikke lægge så meget i tror jeg.  Smiley
« Seneste Redigering: 04 Sep 2012, 20:55 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9208: 04 Sep 2012, 20:59 »

Alt andet ville være dumt at skrive. det skal vi ikke lægge så meget i tror jeg.  Smiley

Det var da også dumt at sige som han gjorde? Så jeg synes nu godt vi kan lægge noget i det han skriver.

Vuelve la ilusión

Anfield Road
Manager

« Svar #9209: 04 Sep 2012, 21:11 »

Det var da også dumt at sige som han gjorde? Så jeg synes nu godt vi kan lægge noget i det han skriver.

Han skriver jo faktisk ikke at han ikke vil væk, bare at han ikke vil have flere penge. Men hvad vil han så? På det sportslige plan, får han det altså ikke meget større. Real Madrid er måske bortset fra Barcelona verdens bedst brandede klub. Sportsligt kan det næsten ikke blive større for ham. Han trækker en af de største lønninger i hele verden, så som Florentino Perez så rigtigt siger: Han har ikke grund til at være utilfreds.

Nej, jeg tror simpelthen at det handler om penge. Han har i mange år været den bedst lønnede spiler i verden, lige indtil Anzhi kom med deres olie millioner. Jeg tror bare ikke at han vil finde sig i at være næstbedst. Jeg synes han viser grådighed ud over alle grænser her. Hvis jeg ikke husker ret var Rooney heller ikke glad i Man.U og ville gerne væk. Fire dage senere skrev han under på en kontrakt der var bedre end den forrige.

Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010