home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 212206 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #330: 05 Aug 2010, 21:35 »

@SJ

Kunne man få lov til at se et SS af taktikken, og kunne du evt. lægge den op?

Her har du taktikken! Men skal dog have tilladelse fra Ready123 før jeg kan lægge taktikken op da det er ham der har udviklet denne og jeg kun har fået lov til at bruge den Opstemt Men du kan da prøve at spøger ham.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #331: 05 Aug 2010, 21:40 »

Kanon god update Sj1986!

Resultaterne i sig selv er enestående. Dejligt at du går så meget i dybden i din update - tænker specielt på beskrivelsen af kampsituationer i CL-finalen f.eks.

Jeg har netop hentet spillet og vil gå i gang her om lidt.
Jeg vil intet love omkring hvornår der kommer en update udover at den selvfølgelig kommer når jeg når d. 1. september i spillet. Umiddelbart vil jeg dog sige at den højst sandsynlig kommer i løbet af et par dage, da jeg gerne skulle have tid de næste dage Smiley

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #332: 05 Aug 2010, 21:44 »

Her har du taktikken! Men skal dog have tilladelse fra Ready123 før jeg kan lægge taktikken op da det er ham der har udviklet denne og jeg kun har fået lov til at bruge den Opstemt Men du kan da prøve at spøger ham.

Jamen det vil jeg så hermed gøre Cool

Ready123: Kan du lokkes til at uploade den taktik du har lavet til Leeds? Thumbs Up

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #333: 05 Aug 2010, 21:44 »

Kanon god update Sj1986!

Resultaterne i sig selv er enestående. Dejligt at du går så meget i dybden i din update - tænker specielt på beskrivelsen af kampsituationer i CL-finalen f.eks.

Jeg har netop hentet spillet og vil gå i gang her om lidt.
Jeg vil intet love omkring hvornår der kommer en update udover at den selvfølgelig kommer når jeg når d. 1. september i spillet. Umiddelbart vil jeg dog sige at den højst sandsynlig kommer i løbet af et par dage, da jeg gerne skulle have tid de næste dage Smiley

Er glad for du kunne lide det muten, jeg følte vi trængte til en ordenligt og indholdrig update derfor tog jeg mig lige lidt ekstra tid og skrev en ordenlig en Opstemt

Ser frem til at høre mere fra dig og glæder mig til din første update Opstemt

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #334: 05 Aug 2010, 22:34 »

Jamen det vil jeg så hermed gøre Cool

Ready123: Kan du lokkes til at uploade den taktik du har lavet til Leeds? Thumbs Up
Med glæde smider den op senere i aften Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #335: 06 Aug 2010, 00:45 »

Så er der lavet en post om Taktikken:
Med Downloade.

Linket

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #336: 06 Aug 2010, 01:13 »

I kan godt glæde jer drenge. Der er en særdeles fyldig update på vej. Den er i øjeblikket i trykken og forventes at blive udgivet i morgen sidst på dagen Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #337: 06 Aug 2010, 13:40 »

Opstartsfasen
Efter Sj1986’s fantastiske sæson har jeg nu igen overtaget roret i Leeds United. Sidst jeg spillede, sikrede jeg klubben oprykning fra Coca Cola Championship til Premier League. Siden da må man jo sige, at der er sket en hel del ting i klubben, idet vi efter bedrifterne i sidste sæson kan kalde os verdens pt. bedste klubhold. Så det er jo en fornøjelse at overtage holdet, selvom der hviler et stort pres på mig pga. de senere års præstationer. Jeg føler mig dog godt rustet til opgaven, idet truppen ser utrolig stærk ud. Især angrebet er jo uhyggeligt, og vi råder i realiteten over 5 stjerneangribere. Lidt af et luksusproblem, men det vil komme os til gode i skadessituationer. Også på midtbanen er vi godt rigtig godt besat med flere profiler.
Idet holdet har vundet Premier League de seneste to sæsoner, følte jeg mig fristet til at vælge ”Vinder” som forventning til sæsonen. Dette ville give mig et transferbudget på 560 mio. kr. og et lønbudget på 17 mio. kr. pr. uge. En forventning som ”Titeludfordrer” ville stille 520 mio. kr. til rådighed til transfers og 16 mio. kr. pr. uge til løn. Den økonomiske forskel på de to forventninger var altså ikke så stor, så jeg valgte ”Titeludfordrer” for ikke at udsætte spillerne for et unødvendigt stort pres. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at der på de indre linjer i klubben hersker store ønsker og måske endda forventninger om endnu et mesterskab. Sky Bet vurderer dog Manchester City som mesterskabsfavoritt er, idet de giver odds 2.00 på Manchester City som mestre, mens Leeds United vurderes som nærmeste udfordrer til odds 4.00.

Transfers
Det er ingen let opgave at forstærke et i forvejen urimeligt stærkt mandskab, som oven i købet kan kalde sig verdens bedste klubhold. Jeg har derfor måttet lede med lys og lygte for at finde det, der kunne minde om ”svage punkter” på vores hold og derefter finde en spiller, der kunne slå vores ”svage punkt” af holdet. Adskillige spillere har været under luppen, og de mange talentspejdere, som klubben råder over, har haft travlt. Der skal meget til at imponere Leeds Uniteds talentspejdere, og endnu mere til at få en kræsen Nigel Martyn til at forelske sig i en spiller. Det er dog lykkedes for 2 spillere at gøre indtryk, og det er med stor tilfredshed, at man i Leeds United kan præsentere:

Dominique Heiniger: Da Nigel Martyn opdagede Udineses Dominique Heiniger, var det nærmest kærlighed ved første blik. Martyn måtte simpelthen have fingrene i denne unge stjerne fra Italien. Udinese var dog ganske umulige ved forhandlingsbordet, og Leeds måtte diske op med hele 500 mio. kr. for at få spilleren til Elland Road. Dette gør Heiniger til Leeds Uniteds dyreste indkøb nogensinde. Lad os håbe at han kan leve op til forventningerne, som bestemt ikke er små med det prisskilt. Heiniger overtager Yury Burovs nr. 8 – mere om Burov senere.

Chris Summerfield: Efter det dyre indkøb af Heiniger skulle man tro, at klubkassen i Leeds var tom. Men nej, endnu en spiller er blevet købt til klubben, og denne gang drejer det sig om den engelske landsholdsback, Chris Summerfield, som huserer i venstre side. Summerfield er hentet hos vores rivaler fra Chelsea og koster klubben 275 mio kr. Den 24-årige englænder er købt pga. sit store talent, og Martyn ser mulighed for at udvikle ham til en verdensklasse venstre back. Summerfield passer desuden glimrende ind i Martyns nye filosofi om at købe lidt engelsk ind. Mere om dette lidt senere.

Der er både blevet handlet den ene og den anden vej på direktionsgangene på Elland Road. Følgende nævneværdige spillere har forladt klubben:

Yury Burov har forladt klubben for at slutte sig til FC Internazionale Milano. Burov var blevet i overskud efter Heinigers ankomst og Martyn var ivrig efter at afsætte Burov til højst bydende. Inter kom med et tilbud på 225 mio. kr., og dette blev accepteret. Selvom Burov har prædikatet ”verdensklasse angriber”, blev han alligevel vurderet til at være den ”dårligste” af klubbens angribere, hvis man da kan tale om en sådan. Derfor blev han solgt til fordel for nyankomne Heiniger. Leeds fik dog ikke hele kagen selv, idet Burovs tidligere klub, Reggina, modtager 77,5 mio. kr. pga. en videresalgsklausul.

Dodô har forladt klubben til fordel for den værste rival nemlig Manchester City. Roberto Mancini var mere end almindeligt interesseret i den brasilianske back, og han hoster op med hele 300 mio. kr. for 26-årige Dodô, men 90 mio. kr. går til Dodôs tidligere klub, Girondins Bordeaux, pga. en klausul. Salget er det største i Leeds Uniteds historie, idet det overgår Rio Ferdinands 250 mio.-skifte til Manchester United.

Holdet
Med de ovenstående transfers ser truppen nu ud som på SS'et. På SS’et ses ligeledes den startopstilling, som Nigel Martyn forventer at bruge næste sæson. Der er dog hård kamp om pladserne specielt på den centrale midtbane og i angrebet, og der skal ikke mange uheldige præstationer til fra en spiller, før en konkurrent får chancen. Sådan er livet i verdens bedste fodboldklub.
I en engelsk klub er det naturligvis dejligt at se engelske profiler som Tom Lyons, Alex Dobson, Stuart Greenwood og nytilkomne Chris Summerfield. En udfordring i fremtiden kunne måske være at købe mere engelsk og få en mere engelskpræget trup, når nu vi er fra England. Med købet af Summerfield går vi da lidt i den rigtige retning på den front.

3 profiler
Der skal meget til for at udmærke sig blandt Leeds Uniteds mange stjerner. Jeg har dog alligevel fundet 3 spillere, som, jeg mener, er utrolig vigtige for holdet, og disse vil jeg præsentere som holdets 3 største profiler – 1 fra hver kæde:

Robbie McDowall er Leeds Uniteds 23-årige skotske midterforsvarer. På trods af sin unge alder er McDowall allerede blevet en hamrende dygtig forsvarsspiller. Hans styrke i luftrummet er uhyggelig, og han markerer modstanderne så tæt, at de nærmest må føle ham siddende som et klistermærke på ryggen. Tacklingerne er heller ikke at tage fejl af, og desuden er McDowall en utrolig klog spiller der i 99% af tilfældene træffer den rigtige beslutning, og så har han en evne til at være på det rette sted på det rigtige tidspunkt. I hans indtil nu 3 sæsoner i klubben har skotten allerede spillet i alt 144 kampe, og mon ikke det bliver til mange flere kampe for de hvidblusede. McDowall er i hvert fald en spiller med en utrolig lys fremtid.

Sergio Canales kom til klubben fra Real Madrid for 87,5 mio. kr. i sommerpausen 2016. Siden sin ankomst har Canales i den grad spillet sig ind i Leeds-fansenes hjerter med sine fantastiske afleveringer. Canales kan faktisk sammenlignes med Reals tidligere kreatør, Guti, som også havde lyse lokker og regerede på den offensive midtbane, hvor han fodrede angriberne med sukkerballer. Dette gør Canales nemlig i den grad for Leeds United, hvor det sidste sæson blev til hele 20 assists fra spanierens fødder. Og ikke nok med det; Canales viste sig også at være en ivrig målscorer med 20 kasser (15 året forinden).

Romelu Lukaku er kæmpestjerne i Leeds United og dette i mere end én forstand. Den 194 cm høje angriber blev topscorer i klubben sidste år med 46 mål i alt. Enhver forsvarsspiller må simpelthen ryste i bukserne, når Romelu Lukaku kommer stormende mod målet. Han er lige så brølstærk som Didier Drogba, lige så knivskarp foran kassen som David Villa og lige så uovervindelig i luftrummet som Peter Crouch. Det må være et mareridt at spiller over for denne belgiske mastodont.

Kampe
De første kampe var naturligvis venskabskampene. Disse blev alle vundet overlegent, og jeg vil ikke gå i detaljer med disse kampe.
Årets første betydningsfulde kamp var mod Manchester City i Charity Shield. Kampen endte 1-1 efter scoringer af debutanten Heiniger og Citys Luka Modric. Så måtte kampen afgøres på straffespark. Her viste Akinfeev sin rutine, og han pillede 4 ud af Citys 5 spark. Så gjorde det ikke så meget, at både Lukaku og Canales tillod sig at brænde. Straffesparkskonkur rencen blev vundet 2-1, og vi nåede aldrig at sparke vores 5. spark. Heiniger markerede sig i sin debut som kampens bedste spiller.

I ligaen er der hidtil spillet 2 kampe:
Manchester City 2-3 Leeds United (Martynov, Dobson (2))
MK Dons 0-3 Leeds United (Canales, Dobson, Lukaku)

Den europæiske Super Cup blev spillet mod Chelsea, og her blev det til en 2-0-sejr efter mål af Greenwood og Lukaku.

Mindre nyheder
Glynn Snodin, som har været assisterende manager i Leeds United siden den nye æra begyndte, har forladt klubben. Han er blevet erstattet af italienske Franco Baldini, som blev tyvstjålet hos ligarivalerne fra Arsenal. Baldini har især sine forcer i mandskabsbehandling, motivationsevne og målrettethed.
Leeds United kan glæde klubbens fans ved at annoncere kontraktforlængelse r med flere spillere heriblandt Robbie McDowall og anfører Igor Akinfeev. Begge spillere havde blot et år tilbage af deres kontrakt, men der herskede aldrig nogen tvivl om, at spillerne ville få forlænget dem, idet de begge er vigtige spillere i klubben.
I gruppespillet i Champions League har vi trukket Atletico Madrid, Feyenoord og Mattersburg. Første kamp spilles på udebane mod de spanske vicemestre.
Vi træder ind i Liga Cuppen i tredje runde og her møder vi Preston.

Det var så slut på den første update fra mig her i anden omgang. I denne blev der fokuseret meget på tingene uden for banen pga. sæsonopstarten. I de næste updates vil det sandsynligvis handle mere om kampene.
Nu skal i være velkomne til at kommentere alt det i har lyst. Jeg har jo solgt et par profiler og købt et par nye for at sætte mit eget præg på holdet. I må gerne give jeres mening om dette til kende. Og i kan naturligvis få SS, hvis i spørger Smiley

« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 21:07 af muten » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #338: 06 Aug 2010, 14:20 »

Fantastisk update Muten og dejligt du beholder taktikken som vi har kørt med de sidste 2 sæsoner Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #339: 06 Aug 2010, 14:25 »

Fantastisk update Muten og dejligt du beholder taktikken som vi har kørt med de sidste 2 sæsoner Smiley

Dejligt at du kunne lide det, for jeg har brugt lang tid på det Smiley

Hvad synes du om Dominique Heiniger?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #340: 06 Aug 2010, 14:34 »

Er det muligt, at få dette save til download? Det lyder som et skide fedt spil I har gang i, og kunne være fedt at prøve det. Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #341: 06 Aug 2010, 14:41 »

Dejligt at du kunne lide det, for jeg har brugt lang tid på det Smiley

Hvad synes du om Dominique Heiniger?
Dyrt indkøb men et Klassekøb! Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #342: 06 Aug 2010, 14:44 »

Dyrt indkøb men et Klassekøb! Smiley

Hehe ja et meget dyrt indkøb. Men jeg ville sgu bare have ham til klubben hehe. Og han er jo ung så han har mange år i sig endnu.
Summerfield var heller ikke helt billig, men jeg fik jo alligevel solgt for 540 mio kr., så jeg tænkte at jeg godt kunne tillade mig at shoppe lidt dyrt hehe Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #343: 06 Aug 2010, 15:38 »

Glæder mig søreme til at få spillet igen Opstemt Hehe. Dejlige indkøb, men meget dyre. Måske lidt for dyre... Hvordan ser klubbens økonomi ud? Synes vi skal hente nogle flere engelske spillere, gerne talenter. Er det Ready der har sat videresalgs-klausuler på spillerne? For der mistede vi da en pæn slat penge. God start med 2 sejre over City Opstemt Sådan! Peace

KIU

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #344: 06 Aug 2010, 15:48 »

Det var mig der satte vidersalg klausul på Dodo da jeg slap for at betale den pris de ellers ville have og kunne komme lidt ned i pris på den bekostning Smiley

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010