home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119002 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #270: 31 Maj 2011, 01:11 »

Du er jo umuligt at bedømme hvem der er månedes bruger. Er det den mest aktive, den mest debatterende, den mest bloggende eller hvad? Der er jo et hav af tråde. Lav da hellere noget med "månedes diskussion" , "månedes indlæg" , "månedes blog" , "månedes sjove indslag" osv.
Ps. jeg er ny, så hvis det jeg siger er fuldstændigt ubrugligt, så beklager jeg.

Der er tre kategorier

Bruger
Tråd
Blog
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #271: 31 Maj 2011, 01:13 »

Der er tre kategorier

Bruger
Tråd
Blog
Okay - men så burde man kåre ting brugere har sagt og gjort i stedet for. Det andet er for svært.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #272: 31 Maj 2011, 01:13 »

Du er jo umuligt at bedømme hvem der er månedes bruger. Er det den mest aktive, den mest debatterende, den mest bloggende eller hvad? Der er jo et hav af tråde. Lav da hellere noget med "månedes diskussion" , "månedes indlæg" , "månedes blog" , "månedes sjove indslag" osv.
Ps. jeg er ny, så hvis det jeg siger er fuldstændigt ubrugligt, så beklager jeg.

Der er intet der er ubrugeligt Ibraa, Vi skal alle have lov til at være her & sige noget.. :-)

HumørCrewet #
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #273: 31 Maj 2011, 01:32 »

Okay - men så burde man kåre ting brugere har sagt og gjort i stedet for. Det andet er for svært.
Eftersom det har fungeret fint i flere, så ser det nu ikke ud til at det er for svært. Smiley Personligt ville jeg finde det fuldkommen uoverskueligt, men lige præcis Crazy-Poul, der står for awards, ved jeg er mand for at klare jobbet, og har i al den tid jeg har været på siden, været den klart bedste til at kåre de forskellige, og grundet min tidligere status som crewmedlem, ved jeg også hvor stort et arbejde CP laver, og hvor mange overvejelser der altid er med. For nogle virker det uoverskueligt, andre er bare dygtige til at spotte vinderne.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #274: 31 Maj 2011, 01:35 »

Eftersom det har fungeret fint i flere, så ser det nu ikke ud til at det er for svært. Smiley Personligt ville jeg finde det fuldkommen uoverskueligt, men lige præcis Crazy-Poul, der står for awards, ved jeg er mand for at klare jobbet, og har i al den tid jeg har været på siden, været den klart bedste til at kåre de forskellige, og grundet min tidligere status som crewmedlem, ved jeg også hvor stort et arbejde CP laver, og hvor mange overvejelser der altid er med. For nogle virker det uoverskueligt, andre er bare dygtige til at spotte vinderne.
Lyder da udemærket så. Og med det sagt ser jeg frem til titlen ;-)
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #275: 31 Maj 2011, 08:14 »

At vælge en fra humørcrewet som månedens bruger, vil i mine øjne, være som at pisse seriøse brugere op af ryggen.

Ideen bag humørcrewet er som sådan faktisk meget godt, både med deres ambitioner om at skabe en bedre stemning på siden, samt tilbyde nye brugere velkommen på siden. Problemet er bare at de total overspiller deres "roller" så de fremstår umådelige useriøse og dermed ikke kan tages alvorlige.

Min eneste kommentar til humørcrewet er at "stram op"! Hvis i mener det alvorligt med jeres lille "projekt" så begynd at være seriøs omkring det, og lad vær med at gør reklame for jer sig selv hele tiden, og komme med useriøse kommentare. At komme med lalleglade svar er bestemt ikke nogen god måde at skabe en positiv stemning, ved en konflikthåndtering. Det har derimod den modsatte effekt, og så kan man stille spørgsmålstegn ved jeres effekt på siden, - Hvilket jeg allerede gør ! I høj grad endda...

Så nej, de skal bestemt ikke kåres som månedens bruger, ej heller være i betragtning til det. Men der er jeg også fortrøstningsfuld omkring at crewet deler samme holdning.




Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #276: 31 Maj 2011, 08:29 »

I begyndelsen var det kært, nu er det bare trættende.

100% enig!

Jeg synes det virker mere som en provokation mod mig når andre skal bestemme hvilket humør jeg skal være i!
Hvis jeg har en dårlig dag er det sådan og det kan et bare såkaldte kloge Åge og sjove kommentare ikke hjælpe noget ved.

Jeg er næsten ked af at sige det men i er på vej ned på Messi1987 niveau.
Langt største delen herinde inde vil jeg tro er trætte af jeres lille show.

Kan i ikke oprette jeres egen FM-site og hygge jer derinde.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #277: 31 Maj 2011, 08:30 »

At vælge en fra humørcrewet som månedens bruger, vil i mine øjne, være som at pisse seriøse brugere op af ryggen.

Ideen bag humørcrewet er som sådan faktisk meget godt, både med deres ambitioner om at skabe en bedre stemning på siden, samt tilbyde nye brugere velkommen på siden. Problemet er bare at de total overspiller deres "roller" så de fremstår umådelige useriøse og dermed ikke kan tages alvorlige.

Min eneste kommentar til humørcrewet er at "stram op"! Hvis i mener det alvorligt med jeres lille "projekt" så begynd at være seriøs omkring det, og lad vær med at gør reklame for jer sig selv hele tiden, og komme med useriøse kommentare. At komme med lalleglade svar er bestemt ikke nogen god måde at skabe en positiv stemning, ved en konflikthåndtering. Det har derimod den modsatte effekt, og så kan man stille spørgsmålstegn ved jeres effekt på siden, - Hvilket jeg allerede gør ! I høj grad endda...

Så nej, de skal bestemt ikke kåres som månedens bruger, ej heller være i betragtning til det. Men der er jeg også fortrøstningsfuld omkring at crewet deler samme holdning.


 



Kan vel ikke skrives rart mere klart  Thumbs Up

100% enig igen  Thumbs Up
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #278: 31 Maj 2011, 17:32 »

100% enig!

Jeg synes det virker mere som en provokation mod mig når andre skal bestemme hvilket humør jeg skal være i!
Hvis jeg har en dårlig dag er det sådan og det kan et bare såkaldte kloge Åge og sjove kommentare ikke hjælpe noget ved.

Jeg er næsten ked af at sige det men i er på vej ned på Messi1987 niveau.
Langt største delen herinde inde vil jeg tro er trætte af jeres lille show.

Kan i ikke oprette jeres egen FM-site og hygge jer derinde.


Vi havde faktisk besluttet ikke at kommetere mere her, eftersom Søgaard sagde den skulle lukkes i denne tråd. Men forstår ikke vi ikke kører samme linie herinde, men det er vel bare det samme om igen. Alt efter hvem man er.

Bemærkede lige din kommentar omkring Messi1987. Det er netop den slags, vi er imod! Det er jo en fuldstændig vanvittig mening at have omkring ham. Jeg har da i den grad bemærket store fremskridt, men han har alligevel det ry der. Det er som om at "Gruppen" herinde er nogle store rygklappere ved hinaden, men ikke kan se udover egen næsetip. Det er også en af grundene til at Flink og jeg forsøger at gøre disse brugere en smule gladere, for de også kan li stedet.

Det skal siges JKJ, dette indlæg, ikke kun er rettet mod dig, men mod mange som tror de er meget mere end alle andre!

 Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #279: 31 Maj 2011, 17:53 »

Vi havde faktisk besluttet ikke at kommetere mere her, eftersom Søgaard sagde den skulle lukkes i denne tråd. Men forstår ikke vi ikke kører samme linie herinde, men det er vel bare det samme om igen. Alt efter hvem man er.

Bemærkede lige din kommentar omkring Messi1987. Det er netop den slags, vi er imod! Det er jo en fuldstændig vanvittig mening at have omkring ham. Jeg har da i den grad bemærket store fremskridt, men han har alligevel det ry der. Det er som om at "Gruppen" herinde er nogle store rygklappere ved hinaden, men ikke kan se udover egen næsetip. Det er også en af grundene til at Flink og jeg forsøger at gøre disse brugere en smule gladere, for de også kan li stedet.

Det skal siges JKJ, dette indlæg, ikke kun er rettet mod dig, men mod mange som tror de er meget mere end alle andre!

 Smiley

Det har ikke en skid at gøre med at se udover ens egen næsetip, vi har bare snart fået nok af "humørcrewet".. Og spydige svar som "du burde starte til boksning" osv osv., gør jo ikke andet end at pisse den pågældende bruger af. Så ville da helt sikkert også mene i skulle stramme meget, meget, meget mere op, eller lukke dette lille projekt, for det er simpelthen bare belastende i længden.

Og i spreder da ikke umiddelbart meget glæde når der er så mange som er utilfredse med jer?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #280: 31 Maj 2011, 18:21 »

Og i spreder da ikke umiddelbart meget glæde når der er så mange som er utilfredse med jer?

Vi mangler en smilie der klapper...  crazy

Humørcrewet er så overfladisk og påtaget at det virker stik modsat den påståede intention. Jeg kunne i starten rigtig godt lide ideen, men må mere og mere slutte mig til koret af kritikere.

Stram op, drenge. Humørcrewet er en god ide, men prøv at tage det seriøst, og skru charmen ned. Overdrivelse fremmer forståelsen - ja, men kun til en vis grænse.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #281: 31 Maj 2011, 22:19 »

Det har ikke en skid at gøre med at se udover ens egen næsetip, vi har bare snart fået nok af "humørcrewet".. Og spydige svar som "du burde starte til boksning" osv osv., gør jo ikke andet end at pisse den pågældende bruger af. Så ville da helt sikkert også mene i skulle stramme meget, meget, meget mere op, eller lukke dette lille projekt, for det er simpelthen bare belastende i længden.

Og i spreder da ikke umiddelbart meget glæde når der er så mange som er utilfredse med jer?

Læs nu meningen... Fremfor at hive punkter ud.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #282: 31 Maj 2011, 22:34 »

Det skal siges JKJ, dette indlæg, ikke kun er rettet mod dig, men mod mange som tror de er meget mere end alle andre!

 Smiley

Dobbeltmoralen længe leve...

(og tjek lige mit humør)

Smiley Smiley Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #283: 31 Maj 2011, 22:43 »

Dobbeltmoralen længe leve...

(og tjek lige mit humør)

Smiley Smiley Smiley

Tror jeg at jeg er mere end andre?

Du har ret til din mening. Så fair nok, og vi ser heldigvis forskelligt på tingene.  Smiley

Men synes det er en fed linie som bliver kørt herinde af admins.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #284: 31 Maj 2011, 22:48 »

Bemærkede lige din kommentar omkring Messi1987. Det er netop den slags, vi er imod! Det er jo en fuldstændig vanvittig mening at have omkring ham. Jeg har da i den grad bemærket store fremskridt, men han har alligevel det ry der. Det er som om at "Gruppen" herinde er nogle store rygklappere ved hinaden, men ikke kan se udover egen næsetip.
+1

Det er nok det bedste indlæg der er skrevet i denne tråd. Hvorfor er det man vælger at nævne folk ved navn?
Du er utilfreds med MessiXX hvorfor skal vi vide at du synes han er en kæmpe tosse? Og at du mener folk der opfører sig dårligt er på vej mod hans niveau? Det er da fuldstændigt respektløst.

Skal siges jeg i lang tid har synes humørcrewet var vanvittigt belastende, men med mærkesager som den der. Jamen så kan jeg sagtens se mening med galskaben. Hvor er det godt, at se Hansen&Flink. Siden er heldige med at de har jer.
Dobbeltmoralen længe leve...

(og tjek lige mit humør)

Smiley Smiley Smiley
Hvor ser du dobbeltmoral? Hvordan og hvorledes synes du Hansen&Flink ophøjer sig over andre på den måde som det blev gjort for lidt siden?
Vi mangler en smilie der klapper...  crazy

Du har ingen fantasi. :Q
Men synes det er en fed linie som bliver kørt herinde af admins.
Det er svært, at køre en linie når der ikke er moderatorer til at køre den :-)


I har min sympati.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010