home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119039 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #240: 27 Maj 2011, 00:09 »

Newton Heath. Uden tvivl.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #241: 27 Maj 2011, 01:02 »

Jeg synes at det er svært at vælge i denne måned. Personligt tænker jeg at jeg har fået skrevet en del indlæg af i flere forskellige sammenhænge, men jeg tænker ikke at det er noget, der giver retten til månedens bruger.. Jeg vil mene at den ligger mellem Newton Heath, JKJ eller KongFjong, som alle har "præsteret" på et højt niveau og givet masser af godt stof til eftertanke.. Men hvem det skal være.. det lader jeg være op til crewet..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #242: 30 Maj 2011, 22:26 »

Vi i humørCrewet har lige holdt mandagsmøde.

Da denne månede snart skal finde den månedesbruger. Besluttede vi os for at hjælpe Crazy Poul lidt.

Vi kom frem til at vi humørCrewet faktisk burde vinde prisen denne gang. Da vi virkelig forsøger med positiv energi. Listen er lang af ansøgere, vi er dog kun to stadigvæk!

Men vi tænkte, vi vil faktisk fortrække at prisen bliver givet til den positive energi fremfor en bruger. Da alle så kan tage del i titlen. Man kan så føle inde i sig selv, har jeg virkelig fortjent det her? Det spørgsmål vil vi så lade være op til hver enkelt og alle vil faktisk blive glade Smiley P O S I T I V E N E R G I !!
Smiley

HumørCrewet #
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #243: 30 Maj 2011, 22:31 »

I begyndelsen var det kært, nu er det bare trættende.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #244: 30 Maj 2011, 22:32 »

I begyndelsen var det kært, nu er det bare trættende.

+1
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #245: 30 Maj 2011, 22:33 »

Jeg er ret sikker på at denne tråd er oprettet med et seriøst formål, og derfor bør lalleglade og selvudnævnelser holdes væk.. Ligeledes er jeg enig med Lavezzi om at det er blevet trættende at høre om jer, og jeres humørcrew.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #246: 30 Maj 2011, 22:34 »

Det har helt klart den modsatte virkning hos undertegnede end den oprindeligt tiltænkte.
Logged



HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #247: 30 Maj 2011, 22:37 »

Jeg er ret sikker på at denne tråd er oprettet med et seriøst formål, og derfor bør lalleglade og selvudnævnelser holdes væk.. Ligeledes er jeg enig med Lavezzi om at det er blevet trættende at høre om jer, og jeres humørcrew.



Vores møde var meget seriøst ment. Vi kom i det mindst frem til et svar, fremfor 4 ovenover, som poster uden at komme frem til et resultat Smiley

Op på hesten gutter, søvn kan også hjælpe på det! Smiley

HumørCrewet #
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #248: 30 Maj 2011, 22:38 »

I begyndelsen var det kært, nu er det bare trættende.

+1
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #249: 30 Maj 2011, 22:41 »

I gør det bestemt ikke nemmere for Crazy Poul...Kom nu gutter, ind i kampen Smiley ...
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #250: 30 Maj 2011, 22:49 »

Hold nu op med at nævne jerselv måned efter måned, med de dummeste argumenter. Please lad være, det er virkelig øretæveindbydende med al den falske flower power, som kun har ét formål: At skabe opmærksomhed og få jer enten i crewet, eller gøre jer til månedens bruger(e). Synes det er spøjst, at to brugere kan være irriterende og have en ubehagelig attitude til tider, til pludselig at være fuldstændig Ole Henriksen kort tid efter, og starte sit eget "crew", hvor man hiver dage, uger, måneder gamle tråde op, som i princippet er fuldstændig døde. Det er ikke bare en enkelt eller to tråde, det er en lang række.

Gider I i det mindste ikke at holde op med at udnævne jer selv hele tiden, uden nogen slagkraftige argumenter? Please, det er virkelig trættende.


Lyseslukker Crewet #

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #251: 30 Maj 2011, 22:51 »

Hold nu op med at nævne jerselv måned efter måned, med de dummeste argumenter. Please lad være, det er virkelig øretæveindbydende med al den falske flower power, som kun har ét formål: At skabe opmærksomhed og få jer enten i crewet, eller gøre jer til månedens bruger(e). Synes det er spøjst, at to brugere kan være irriterende og have en ubehagelig attitude til tider, til pludselig at være fuldstændig Ole Henriksen kort tid efter, og starte sit eget "crew", hvor man hiver dage, uger, måneder gamle tråde op, som i princippet er fuldstændig døde. Det er ikke bare en enkelt eller to tråde, det er en lang række.

Gider I i det mindste ikke at holde op med at udnævne jer selv hele tiden, uden nogen slagkraftige argumenter? Please, det er virkelig trættende.


Lyseslukker Crewet #



Nej.

Men op med hovedet!  Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #252: 30 Maj 2011, 22:53 »

Nej.

Men op med hovedet!  Smiley

Hold nu op, Ole. I får mig til at ønske jeg blev svinet til Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #253: 30 Maj 2011, 22:54 »

Hold nu op med at nævne jerselv måned efter måned, med de dummeste argumenter. Please lad være, det er virkelig øretæveindbydende med al den falske flower power, som kun har ét formål: At skabe opmærksomhed og få jer enten i crewet, eller gøre jer til månedens bruger(e). Synes det er spøjst, at to brugere kan være irriterende og have en ubehagelig attitude til tider, til pludselig at være fuldstændig Ole Henriksen kort tid efter, og starte sit eget "crew", hvor man hiver dage, uger, måneder gamle tråde op, som i princippet er fuldstændig døde. Det er ikke bare en enkelt eller to tråde, det er en lang række.

Gider I i det mindste ikke at holde op med at udnævne jer selv hele tiden, uden nogen slagkraftige argumenter? Please, det er virkelig trættende.


Lyseslukker Crewet #



Det er præcis sådan noget negativ energi vi skal have ud herfra! - Gå til boksning hvis du skal slå til noget, tror det vil hjælpe dig rigtig meget ..
Men vi er glade for vi har lidt indflydelse på hvad der sker herinde, nu du starter din egen ting op .. Men vi kan se vi har lang vej endnu, når folk som dig stadig skriver sådan nogle ting her, som kun er for at kritisere udvalgte brugere .. Det er en synd og skam! Men det er jo derfor vi blev til!

HumørCrewet #
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #254: 30 Maj 2011, 22:56 »

Hold nu op, Ole. I får mig til at ønske jeg blev svinet til Tunge

Ole?

Du skal ikke ønske at blive svinet til Jan.

Men Flink har givet dig et godt svar, ta det til dig Smiley

HumørCrewet #
   
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010