home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119016 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #225: 29 Apr 2011, 18:43 »

Har haft lidt svært ved at finde kandidater i den her måned. Synes StormQ har gjort det godt, men det er mere set over vinteren/foråret generelt ifm. bl.a. Last Man Standing arbejde, end specifikt i denne måned. Dog stadig mit bedste bud og hans Twitter tråd var i hvert fald ganske fin.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #226: 29 Apr 2011, 19:42 »

Har haft lidt svært ved at finde kandidater i den her måned. Synes StormQ har gjort det godt, men det er mere set over vinteren/foråret generelt ifm. bl.a. Last Man Standing arbejde, end specifikt i denne måned. Dog stadig mit bedste bud og hans Twitter tråd var i hvert fald ganske fin.

Du er sød. Tak Smiley Føler dog slet ikke, at jeg er aktiv nok til at blive "noget," og er heller ikke fremme i skoene med det FM-mæssige, der læser jeg med bare med på sidelinien, da jeg endnu ikke har 2011-versionen Peace

Desværre gik luften hurtigt af ballonen i den danske Last Man Standing, da en masse brugere røg hurtigt ud. Ser frem til efteråret, når en ny engelsk version vender tilbage - hvor antallet af brugere gerne skulle være højere noget længere hen ad vejen Peace

Har slet ikke selv fulgt nok med, i forhold til hvad jeg plejer, og har en hukommelse, som en si, så jeg kan ikke rigtigt nominere nogen. Dog er jeg ganske sikker på at Crewet har styr på sagerne Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

søgaard
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #227: 29 Apr 2011, 20:43 »

Jeg har nu slettet en del beskeder fra jer, Hamza_BIF og HansenLFC.

Hvis I har behov for at nedgøre hinanden, så bedes I finde et andet sted end FmFreaks at gøre det.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #228: 29 Apr 2011, 20:44 »

Jeg har ikke nedgjort ham. Nu synes jeg du er uretfærdig, Søgaard Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #229: 29 Apr 2011, 20:47 »

Jeg har ikke nedgjort ham. Nu synes jeg du er uretfærdig, Søgaard Skuffet

Nej du spillere nærmere smart i en fart!

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #230: 09 Maj 2011, 21:35 »

Han har startet måneden godt, og jeg kan ikke se hvorfor han endnu ikke har fået en månedens bruger .. Jeg nominere selvfølgelig HansenLFC ... Kan mærke Maj er måneden ..
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #231: 09 Maj 2011, 21:36 »

Jeg stemmer som altid på Bave! Uanset hvordan og hvorledes man drejer verden burde han være en stensikker vinder hver gang!
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #232: 09 Maj 2011, 21:44 »

Jeg stemmer som altid på Bave! Uanset hvordan og hvorledes man drejer verden burde han være en stensikker vinder hver gang!
Altså modsat de andre måneder, så synes jeg faktisk den kan forsvares denne gang.
Vi er dog kun 9 dage inde, og jeg regner ikke med jeg gider vinde mere i denne måned.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #233: 26 Maj 2011, 19:14 »

Så runder vi snart maj måned af, og jeg vil igen gerne komme med mit bud på månedens bruger. Først skal det lige siges, at jeg bruger langt det meste tid i fodbold-trådene, så I skal endelig sige til, hvis I synes jeg overser et fantastisk stykke arbejde til Football Manager. :-)

Men hvis man spørger mig, skal Newton Heath eller KongFjong vinde månedens bruger. Jeg synes de har været garant for en god debat, eller en længere smøre om det nu omtalte emne, hvor de på flot vis ytrer deres mening. Så min stemme vil klart gå til en af de to, men skulle jeg vælge vil Newton Heath vinde, med KongFjong lige i hælene.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 19:18 af Jakob E » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #234: 26 Maj 2011, 19:29 »

Jeg stemmer som altid på Bave! Uanset hvordan og hvorledes man drejer verden burde han være en stensikker vinder hver gang!

Bave <333
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #235: 26 Maj 2011, 20:46 »

Jeg synes JKJ burde vinde.. Han er ikke den der skriver flest indlæg, men alle hans indlæg er af rigtig høj kvalitet, gennemarbejdede og saglige.. Han formår dertil altid at holde en gode tone i en ophedet diskussion..

Synes han har været bedst i denne måned og fortjener "sejren" Opstemt.. ( Og så gør det det da heller ikke værre at han er Liverpool fan Hævet Øjenbryn)
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #236: 26 Maj 2011, 20:50 »

Jeg synes JKJ burde vinde.. Han er ikke den der skriver flest indlæg, men alle hans indlæg er af rigtig høj kvalitet, gennemarbejdede og saglige.. Han formår dertil altid at holde en gode tone i en ophedet diskussion..

Synes han har været bedst i denne måned og fortjener "sejren" Opstemt.. ( Og så gør det det da heller ikke værre at han er Liverpool fan Hævet Øjenbryn)

Hmm det har jeg da ikke betalt dig for at skrive  Tunge

Men takker da for de pæne ord  Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #237: 26 Maj 2011, 20:52 »

Hmm det har jeg da ikke betalt dig for at skrive   Tunge

Men takker da for de pæne ord  Smiley

Nej JKJ. Du betalte mig, så tilbød jeg Verdenskrig halvdelen, og han er Brøndby fan så han siger jo ikke nej. (Liverpool bestikker altid)

Min stemmer går til den samme som altid!

HumørCrewet #
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #238: 26 Maj 2011, 21:24 »

Jeg stemmer på HansenLFC.

Og det er ikke kun fordi jeg kender Hansen udover her på FMF, men jeg ved han gør et kæmpe stykke arbejde for siden. Han er altid klar til en god debat - Han er altid klar på at hjælpe folk - Han er også næsten altid online. Man er sikker på at Hansen gerne vil hjælpe, hvis man skriver en besked til ham f.eks.... - Fatter slet ikke, han aldrig får nogen stemmer. Man finder nærmest ingen mere loyal FMF mand...
God vind fremover min Crew makker!

HumørCrewet #
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #239: 26 Maj 2011, 22:55 »

Månedens bruger må være tom i denne måned, jeg har i hvert fald ikke fået øje på nogen værdige vindere.
Det skulle da lige være Flink eller HansenLFC, for at bidrage til 'den gode stemning' her på siden. Men ved ikke om det klassificere dem til at blive månedens bruger.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010