home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118998 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #195: 03 Apr 2011, 22:47 »

Heldigt for Jakob, men fair nok Muten!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #196: 03 Apr 2011, 22:48 »

VI HAR NOGET KØRENDE?

Jeg har da ikke kommenteret en skid før jeg bliver beskyldt for at ha to brugere? Troede du læste lidt mere før du skrev, eftersom du er blevet udnævnt som en god brugere herinde. Men man kan jo blive overrasket  Rullende Øjne
Men du kommer med bemærkninger om at Hamza udtaler sig fucking dumt. Du har vel haft en kontrovers med ham før dette? Her kommer man med forslag til en 'månedens bruger, 'månedens blog og 'månedens tråd, og ikke alt mulig andet. Han startede, men du hopper i fælden.

Og så har jeg sagt det, jeg skal sige.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 22:55 af Jakob E » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #197: 03 Apr 2011, 22:48 »

Ja, så siger vi tak og stopper mudderkasteriet. Back to topic og så må resten af den slags foregå over MSN eller lignende.

..... Så skriv lige en PB til dem der skriver til min besked.. Det var topic, men bliver fuldstændig ødelagt nu af Jakob, og Mike Jensen.. Simpelthen utroligt ..
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #198: 03 Apr 2011, 22:51 »

Men kommer du med bemærkninger om at Flink14 udtaler sig fucking dumt. Du har vel haft en kontrovers med ham før dette? Her kommer man med forslag til en 'månedens bruger, 'månedens blog og 'månedens tråd, og ikke alt mulig andet. Han startede, men du hopper i fælden.

Og så har jeg sagt det, jeg skal sige.

Hvorfor skulle jeg svine Flink for at nævne mig?

Du plejer at takke til højre og venstre! Nu skal jeg brokke mig eller kommentere, at jeg beskyldes for at eje begge brugere er da direkte latterligt. Jeg siger de må tjekke IP. Du er også velkommen hvis du kan.

Jakob vi har også haft vores kampe herinde, er det derfor du spiller op nu? Det går jeg ikke udfra. Alle kampe starte 0-0. Derfor ser jeg ingen grund til at skyde Flinks ide ned. Jeg udpegede mig selv sidste månede også  Wink ...

Jeg blev nød til at svare Jakob!

Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #199: 03 Apr 2011, 22:54 »

...og det er derfor FIFA-tråde befinder sig i Børnehaven, så denne slags tosser ikke bliver sluppet fri på det 'rigtige' forum.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #200: 03 Apr 2011, 22:55 »

Nu må i simpelthen holde op.

At de kalder jer for to ting kunne muligvis skyldes at det vidst nok er sket før at i er gået ind på hinandens bruger. Hvis jeg husker helt forkert så sig til, men jeg er nu ret sikker.

At i så sikkert sidder og hygger jer vældigt på MSN eller skype nu, er en anden sag - Men der er ærlig talt ikke den store idé bag det i nu har gang i. At nominere en bruger som månedens bruger useriøst, og at i så begynder at gå i flæsket på folk der kommentere det, er da også lidt tamt.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #201: 03 Apr 2011, 22:56 »

..... Så skriv lige en PB til dem der skriver til min besked.. Det var topic, men bliver fuldstændig ødelagt nu af Jakob, og Mike Jensen.. Simpelthen utroligt ..

Du er naturligvis i din gode ret til at foreslå HansenLFC som månedens bruger Smiley
Og det var naturligvis ikke berettiget at Hamza fremsatte den beskyldning. Men derfra er I lige gode om det. Du og Hansen hopper direkte i fælden og fortsætter mudderkasteriet. Det vil vi ikke have og derfor stopper det her.

Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #202: 03 Apr 2011, 23:00 »

Du er naturligvis i din gode ret til at foreslå HansenLFC som månedens bruger Smiley
Og det var naturligvis ikke berettiget at Hamza fremsatte den beskyldning. Men derfra er I lige gode om det. Du og Hansen hopper direkte i fælden og fortsætter mudderkasteriet. Det vil vi ikke have og derfor stopper det her.



Well spoken !
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #203: 03 Apr 2011, 23:02 »

...og det er derfor FIFA-tråde befinder sig i Børnehaven, så denne slags tosser ikke bliver sluppet fri på det 'rigtige' forum.

Hvad pokker laver du så her?
Du er naturligvis i din gode ret til at foreslå HansenLFC som månedens bruger Smiley
Og det var naturligvis ikke berettiget at Hamza fremsatte den beskyldning. Men derfra er I lige gode om det. Du og Hansen hopper direkte i fælden og fortsætter mudderkasteriet. Det vil vi ikke have og derfor stopper det her



Okay Muten, forstår dig.. Det må du undskylde!
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #204: 03 Apr 2011, 23:04 »

Nu må i simpelthen holde op.

At de kalder jer for to ting kunne muligvis skyldes at det vidst nok er sket før at i er gået ind på hinandens bruger. Hvis jeg husker helt forkert så sig til, men jeg er nu ret sikker.

Du husker meget forkert, men det er så iorden Wink
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #205: 03 Apr 2011, 23:06 »

Hvad pokker laver du så her?
Jeg er igang med at fortælle jokes om dig og din med tosse? Troede det var synligt for enhver(Alle, dvs. lidt ligesom i FIFA når man spiller holdspil og der så er en der styrer enhver, på det hold som man nu har valgt red.)?
Men ellers et godt comeback.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #206: 03 Apr 2011, 23:14 »

Du husker meget forkert, men det er så iorden Wink
Pokkers, jeg tog fejl. Det var nærmere at Hansen stemte på sig selv, hvorefter du var med på idéen.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #207: 03 Apr 2011, 23:22 »

Pokkers, jeg tog fejl. Det var nærmere at Hansen stemte på sig selv, hvorefter du var med på idéen.

Jeg stemmer også på mig selv denne månede, kan du være sikker på  Wink - Venter dog lidt...
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #208: 16 Apr 2011, 00:42 »

Så vi halvvejs igennem denne dejlige månede.

Pt. ser jeg kun mig selv som vinder ; ingen udover har fået sig fremhævet.

Men som sagt, vi er kun halvvejs!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #209: 16 Apr 2011, 00:49 »

Er vild med ydmygheden.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010