home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118815 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #420: 20 Mar 2013, 19:19 »

Jeg peger på -----> Neymar denne måned!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #421: 20 Mar 2013, 19:27 »

Jeg peger på Tash, han har squ fortjent det Thumbs Up
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #422: 20 Mar 2013, 19:35 »

Jeg synes, at Vinokourov har været god i marts måned. Han startede helt fænomenalt ud og er så gået lidt død. Dog ser jeg ingen bedre end ham på nuværende tidspunkt. Ham vil jeg gerne nominere til månedens bruger indtil videre.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #423: 20 Mar 2013, 19:43 »

Jeg synes, at Vinokourov har været god i marts måned. Han startede helt fænomenalt ud og er så gået lidt død. Dog ser jeg ingen bedre end ham på nuværende tidspunkt. Ham vil jeg gerne nominere til månedens bruger indtil videre.

Ser man bort fra Neymar, så kan jeg uden tvivl bakke op om dit bud.

Ikke nok med Vino har været aktiv i debatterne så har han også ydet noget udover det sædvanlige. Som jeg har nydt godt af. Jeg gav Vino nogle oplysninger omkring hvad jeg ønskede og på kort tid havde han leveret et billede som var brugbart til punkt og prikke.

I min verden skal man gøre noget ekstraordinær for at hive sådan en titel hjem og det synes jeg uden tvivl Vino har gjort i denne måned!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #424: 21 Mar 2013, 19:09 »

Ser man bort fra Neymar, så kan jeg uden tvivl bakke op om dit bud.

Ikke nok med Vino har været aktiv i debatterne så har han også ydet noget udover det sædvanlige. Som jeg har nydt godt af. Jeg gav Vino nogle oplysninger omkring hvad jeg ønskede og på kort tid havde han leveret et billede som var brugbart til punkt og prikke.

I min verden skal man gøre noget ekstraordinær for at hive sådan en titel hjem og det synes jeg uden tvivl Vino har gjort i denne måned!

Jeg må sige at jeg er enig. Han er aktiv, venlig, interessant læsning og så mener jeg også at han hjalp mig med lidt grafik. Så han har helt sikkert fortjent det.  Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #425: 26 Mar 2013, 12:10 »

Jeg synes, at Vinokourov har været god i marts måned. Han startede helt fænomenalt ud og er så gået lidt død. Dog ser jeg ingen bedre end ham på nuværende tidspunkt. Ham vil jeg gerne nominere til månedens bruger indtil videre.
Jeg holder stadig fast i Vinokourov. Den seneste uges tid er han blevet ved med at være hjælpsom, interesseret og idémand bag mulige debatter med gode indlæg. I mine øjne klart månedens bruger.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #426: 26 Mar 2013, 12:30 »

Hvor meget har du på spil, Jakob?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #427: 26 Mar 2013, 12:31 »

Hvor meget har du på spil, Jakob?
Jeg måtte jo ikke spille på det. Men jeg vidste, at han ville være god. Det har han også været.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #428: 26 Mar 2013, 12:38 »

Nu mente jeg mere mellem dig og Vino Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #429: 26 Mar 2013, 13:02 »

Nu mente jeg mere mellem dig og Vino Wink
Ikke spor. Det er blot min holdning, og da i I jeres forrige nyhed efterlyste hjælp, gav jeg min holdning til kende. En holdning Hansen og Punk Smurfen åbenbart er enige i. :-)
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #430: 26 Mar 2013, 13:13 »

Din hjælp er da også påskønnet, det har nu bare virket til at I har haft et internt væddemål i gang, men der kan jo tage fejl  Rullende Øjne
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #431: 26 Mar 2013, 13:19 »

Din hjælp er da også påskønnet, det har nu bare virket til at I har haft et internt væddemål i gang, men der kan jo tage fejl  Rullende Øjne
Slet ikke. Jeg synes blot, at Vinokourov har været den bedste bruger i marts måned, og derfor fortjener han at vinde prisen som månedens bruger. Det kan der vel sagtens argumenteres for?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #432: 26 Mar 2013, 13:20 »

Ja, det har du skam også gjort et par gange Smiley. Det er bare påfaldende eftersom du først på måneden ville bette på ham som månedens bruger, næsten som om at du forventede at han ville være exceptionel i denne måned Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #433: 26 Mar 2013, 13:23 »

Rolig nu, Hawkins Wink

Jakob gør meget ud af at fremhæve Vino, men som han siger er han ikke ene mand om den betragtning Peace

Vi har kig på et par stykker, men vil naturligvis ikke kommentere på hvem det drejer sig om Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #434: 26 Mar 2013, 13:25 »

Jeg er skam helt rolig, har du helt overset mine smileys?  Cool
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010