home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 120708 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Award forslags-tråden
« Svar #435: 26 Mar 2013, 13:30 »

Ja, det har du skam også gjort et par gange Smiley. Det er bare påfaldende eftersom du først på måneden ville bette på ham som månedens bruger, næsten som om at du forventede at han ville være exceptionel i denne måned Smiley

Han fortalte mig, at han ville prøve at forbedre sig som bruger samt være aktiv. Nu ved jeg, at Vinokourov er dygtig, hvis han ønsker at være det, så jeg synes, det kunne være sjovt at spille på ham, hvis det var muligt.

Jeg kunne jo ikke vide, hvordan han ville klare sig. Det er udelukkende op til ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #436: 26 Mar 2013, 13:32 »

Det var da en herlig idé, man må håbe at han holder ved det, og andre tager ved det gode eksempel så Smiley

Jeg har da også personligt nydt godt at Vinos hjælpsomhed med det fine banner han lavede til min (for tiden døde) blog.

Hvorvidt han vinder eller ej, skal jeg dog ikke kunne sige, der er hele crewet jo trods alt med indover, men han bliver selvfølgelig overvejet når der er adskillige brugere der anbefaler ham Smiley.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #437: 26 Mar 2013, 15:15 »

Hvem er Vino?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dida
Gæst

« Svar #438: 26 Mar 2013, 15:22 »

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #439: 26 Mar 2013, 15:48 »

Som skrevet før står jeg ved min fremhævelse af Vino. Hvad der er af bagvedliggende tanker, ved jeg intet om.

Syntes bare jeg ville give min holdning til kende, som en komplet udenforstående. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #440: 26 Mar 2013, 15:50 »

Som skrevet før står jeg ved min fremhævelse af Vino. Hvad der er af bagvedliggende tanker, ved jeg intet om.

Syntes bare jeg ville give min holdning til kende, som en komplet udenforstående. Smiley
Der ligger ikke spor bag. Jeg vil blot gerne hjælpe med at fremhæve den bruger, jeg personligt synes har været bedst i marts.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #441: 26 Mar 2013, 15:59 »

Der ligger ikke spor bag. Jeg vil blot gerne hjælpe med at fremhæve den bruger, jeg personligt synes har været bedst i marts.

Det jeg skrev skulle ikke tages til diskussion. Det var en ren og sker udmelding. Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #442: 26 Mar 2013, 16:24 »

Jeg synes, at Vino sagtens kunne blive månedens bruger. Han har været god og generelt haft meget "indhold" i sine indlæg, hvor det ikke bare har været håbløse oneliners.

HansenLFC
Gæst

« Svar #443: 26 Mar 2013, 23:49 »

Ingen over & ingen ved siden af Vino denne måned !!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #444: 03 Apr 2013, 18:18 »

Ville høre hvornår awards bliver offentliggjort, eller sker det ikke denne måned? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #445: 03 Apr 2013, 18:19 »

Det bliver de en af de nærmeste dage.. Vi mangler jo en award-ansvarlig, så det er når de andre husker det og tager sig sammen til at blive enige om noget Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #446: 04 Apr 2013, 19:21 »

Kunne være spændende at være award ansvarlig. Men med eksamerne har jeg ikke engang tid til det, hvis jeg skulle få sådan en position, selvom det er tillokkende. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #447: 04 Apr 2013, 19:32 »

Så er det også bedre ikke at forsøge sig... Dumt at starte hvis man alligevel ikke har tiden Smiley. Men de skulle gerne blive skrevet i aften og komme op i aften eller i morgen.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #448: 13 Apr 2013, 20:38 »

Kunne være spændende at være award ansvarlig. Men med eksamerne har jeg ikke engang tid til det, hvis jeg skulle få sådan en position, selvom det er tillokkende. Smiley

Æder mine ord i mig igen...  Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #449: 13 Apr 2013, 20:40 »

Æder mine ord i mig igen...  Hævet Øjenbryn

Ja, det påstår du godt nok - nu ser vi om det passer  Cool

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010