home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 30944 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #30: 18 Jun 2010, 16:41 »

Synes det her var langt værre end 2002. Dengang var det på ingen måde godt, men husker altså også at de var pænt uheldige og havde vel et par spark på overliggeren i hver eneste kamp ved den slutrunde. I år, har de stort set ikke været farlige. De har haft en chance, som Govou misbrugte tidligt mod Uruguay. Andet har de ikke haft og selvfølgelig ville det ikke have hjulpet en pind at få Gourcouff ind. Han spillede også mod Uruguay uden at imponere og den offensiv de stillede minus Govou, var et eller anden sted den mest oplagte. Malouda, Ribery og Anelka har alle haft gode sæsoner, men holdspil er der intet af. Tror godt at Blanc, qua den storte respekt han generelt har i Frankrig, kan få spillernes tillid og få det til at fungere. Materialet er der jo til det.
Logged

It's gonna be legendary

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #31: 18 Jun 2010, 17:01 »

Aldrig i mit liv har jeg set så kedeligt fodbold, jeg vil gå så langt og sige, at Danmarks offensiv er mere inspirerende end Frankrigs. De sløser alt for meget, og de store spillere har skuffet. Franck Ribery har jeg slet ikke set noget fra. Og ja, som mange af jer siger, så minder dette en smule om 2002-scenariet.

Med alle de store stjerner, der også har haft en god sæson, burde det da være muligt at slå nationer som Mexico og Uruguay. Der er ikke en eneste spiller fra Frankrig, der i mine øjne har præsteret. Glæder mig til de ryger ud, og vi får Mexico og Uruguay videre, der gerne vil spille fodbold.

Au revoir Frankrig Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #32: 18 Jun 2010, 17:34 »

Synes det her var langt værre end 2002. Dengang var det på ingen måde godt, men husker altså også at de var pænt uheldige og havde vel et par spark på overliggeren i hver eneste kamp ved den slutrunde. I år, har de stort set ikke været farlige. De har haft en chance, som Govou misbrugte tidligt mod Uruguay. Andet har de ikke haft og selvfølgelig ville det ikke have hjulpet en pind at få Gourcouff ind. Han spillede også mod Uruguay uden at imponere og den offensiv de stillede minus Govou, var et eller anden sted den mest oplagte. Malouda, Ribery og Anelka har alle haft gode sæsoner, men holdspil er der intet af. Tror godt at Blanc, qua den storte respekt han generelt har i Frankrig, kan få spillernes tillid og få det til at fungere. Materialet er der jo til det.
Nu husker jeg ikke 2002 specielt godt udover, at Danmark slog Frankrig, men ja der er da sine forskelle. Godt nok kan jeg ikke huske, hvem der var træner i 2002, men her i 2010 sidder der en elendig astronom på posten. Det er den største miser. Derudover var truppen i 2002 også af en højere standard, dog uden 2010 egentligt er noget der nærmer sig dårlig, selvom jeg klart savner Mexés, Nasri og Benzema i forhold til Abidal, Valbuena/Diaby og fucking Anelka. For det tredje havde 2002-truppen gået igennen en masse sammen, som forsvarende europa- og verdensmestre, og må forventes at have fungeret noget bedre sammen, mens 2010-truppen er et halvt og dårligt gennemført generationsskifte inddelt i alt for mange ulækre kliker der har en ødelæggende effekt på den holdånd og det samspil som spillerne har med hinanden. Spillere som Ribéry og Anelka gider ikke engang at spille det klart mest lysende talent på det franske landshold pt. nemlig Gourcuff, som Domenech måtte pille ud, fordi han overhovedet ingen kontrol nogensinde har haft over det hold. Han havde godt nok heller ikke kontrollen i 2006, men der gik jo også rygter om, at de gamle og magtfulde spillere reelt havde sat ham uden for indflydelse inden ottendedelsfinalen mod Spanien. Og siden gik det jo meget godt.

Denne her artikel skulle beskrive klikedannelserne meget godt. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1364821.ece

Ribéry-fløjen - Ribéry, Gallas, Anelka, Cissé, Abidal og Gignac - Alle de gamle og arrogante spillere bortset fra den klart bedste franske spiller i verden pt. også ubeskrevede Gignac, som jeg overhovedet ikke ser i den gruppe set ud fra status. Gallas, Anelka, Abidal og Cissé har aldrig udvist andet end ligegyldighed overfor Frankrig, og når de ovenikøbet ikke har klassen, så håber jeg Blanc tager sig sammen og smider dem af og samtidigt får Ribéry og Gignac på bedre tanker.

Evra-fløjen - Evra, Henry er de eneste nævnte, og er de klart mere sympatiske spillere på det landshold. Kunne godt se de mere rolige typer som Lloris, Mandanda, Diaby osv. være med i denne gruppe.

Også til sidst de to totalt udstødte i Gourcuff og Toulalan. Gourcuff gider Ribéry og Anelka ikke engang aflevere til, og jeg husker udemærket, at Ribéry pillede bolden fra ham i den første kamp. Det er simpelthen en skandale. Det tangerer skolegårdsmobning. Håber fandme, at han ryger til en stor klub, smider genertheden og får noget succes, så kan Ribéry sgu holde sin kæft.

Ja, alt kan kun blive bedre. Jeg håber, at en nationalhelt som Blanc kan få sat skik på truppen, smide de elendige af og få samlet landet om landsholdet, så Frankrig kan vise sit potentiale ved EM12. Det rækker måske ikke til finaler pt. men det rækker fandme til mere end ydmygelse i gruppespillet! Jeg har stor tiltro til ham, og har fulgt ham tæt siden han begyndte i Bourdeaux. Dygtig taktisk og skulle være en rigtig god mandskabsplejer. Det er nok alt hvad Domenech ikke er.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #33: 19 Jun 2010, 19:05 »

Frankrig er da total til grin. De spiller to dårlige kampe, og får fortjent et nederlag imod Mexico, som i det mindste gider at kæmpe og gøre alt hvad de kan for at få 3 point. Så får vi også at vide at nogle af spillerne ikke gad at spille bolden til hinanden. Det minder mig lidt om dengang i børnehaven. Nu bliver den pisse arrogante Anelka smidt hjem fra VM, fordi han efter sigende har kaldt Domenech for 'beskidt søn af en luder'. Ikke fordi det er så forkert igen, men mere fordi at sådan noget siger man ikke når man er professionel fodboldspiller. Malouda har flere gange bare prøvet på langskud, fra vanvittige distancer og netop Anelka, har også tit bare løbet med bolden selv. Så det nytter ikke ligefrem til nytte for holdet at Anelka er et fjols og at Domenech er en lortetræner. Benzema og Nasri ville have pyntet på det hold. Og at Benzema ville pynte, siger altså en del om holdets situation.

Håber at Sydafrika kan give dem de sidste tæsk inden de bliver sendt hjem. Mest af alt fordi jeg ikke har nogen form for respekt og forståelse for Domenech.
Logged


Arsenal Football Club


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #34: 19 Jun 2010, 20:27 »

Nu husker jeg ikke 2002 specielt godt udover, at Danmark slog Frankrig, men ja der er da sine forskelle. Godt nok kan jeg ikke huske, hvem der var træner i 2002, men her i 2010 sidder der en elendig astronom på posten. Det er den største miser. Derudover var truppen i 2002 også af en højere standard, dog uden 2010 egentligt er noget der nærmer sig dårlig, selvom jeg klart savner Mexés, Nasri og Benzema i forhold til Abidal, Valbuena/Diaby og fucking Anelka. For det tredje havde 2002-truppen gået igennen en masse sammen, som forsvarende europa- og verdensmestre, og må forventes at have fungeret noget bedre sammen, mens 2010-truppen er et halvt og dårligt gennemført generationsskifte inddelt i alt for mange ulækre kliker der har en ødelæggende effekt på den holdånd og det samspil som spillerne har med hinanden. Spillere som Ribéry og Anelka gider ikke engang at spille det klart mest lysende talent på det franske landshold pt. nemlig Gourcuff, som Domenech måtte pille ud, fordi han overhovedet ingen kontrol nogensinde har haft over det hold. Han havde godt nok heller ikke kontrollen i 2006, men der gik jo også rygter om, at de gamle og magtfulde spillere reelt havde sat ham uden for indflydelse inden ottendedelsfinalen mod Spanien. Og siden gik det jo meget godt.

Denne her artikel skulle beskrive klikedannelserne meget godt. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1364821.ece

Ribéry-fløjen - Ribéry, Gallas, Anelka, Cissé, Abidal og Gignac - Alle de gamle og arrogante spillere bortset fra den klart bedste franske spiller i verden pt. også ubeskrevede Gignac, som jeg overhovedet ikke ser i den gruppe set ud fra status. Gallas, Anelka, Abidal og Cissé har aldrig udvist andet end ligegyldighed overfor Frankrig, og når de ovenikøbet ikke har klassen, så håber jeg Blanc tager sig sammen og smider dem af og samtidigt får Ribéry og Gignac på bedre tanker.

Evra-fløjen - Evra, Henry er de eneste nævnte, og er de klart mere sympatiske spillere på det landshold. Kunne godt se de mere rolige typer som Lloris, Mandanda, Diaby osv. være med i denne gruppe.

Også til sidst de to totalt udstødte i Gourcuff og Toulalan. Gourcuff gider Ribéry og Anelka ikke engang aflevere til, og jeg husker udemærket, at Ribéry pillede bolden fra ham i den første kamp. Det er simpelthen en skandale. Det tangerer skolegårdsmobning. Håber fandme, at han ryger til en stor klub, smider genertheden og får noget succes, så kan Ribéry sgu holde sin kæft.

Ja, alt kan kun blive bedre. Jeg håber, at en nationalhelt som Blanc kan få sat skik på truppen, smide de elendige af og få samlet landet om landsholdet, så Frankrig kan vise sit potentiale ved EM12. Det rækker måske ikke til finaler pt. men det rækker fandme til mere end ydmygelse i gruppespillet! Jeg har stor tiltro til ham, og har fulgt ham tæt siden han begyndte i Bourdeaux. Dygtig taktisk og skulle være en rigtig god mandskabsplejer. Det er nok alt hvad Domenech ikke er.

Hold da op hvor er jeg bare enig i meget af det du siger. Du lader dog til at være lidt bedre inde i tingene end jeg umiddelbart er. Mine erindringer omkring Abidal er dog ikke, at han altid har været ligeglad med landsholdet og har spillet med dårlig attitude. Synes blot han er placeret forkert på holdet som det er nu. Ja, han kan spille centralt, men det er ikke der han har sine spidskompetancer. Han er bedre som back, og efter en skidt og skadesplaget sæson i Barca, så forstår jeg ikke hvorfor han er udtaget til at spille en uvant plads på landsholdet? Netop en Mexes som du nævner ville være en bedre mand på pladsen, og ellers ind med unge spillere i stedet for de arrogante stjerner. En Sakho ville sikkert også have godt af tidlig erfaring med landsholdet, eller sendt Toulalan derned.

Ribery er i mine øjne meget overvurderet. Ja, han har været rigtig god, men i denne sæson har han overhovedet ikke levet op til sit normale niveau. Enhver som har set Bayern spille i år bør give mig ret når jeg siger, at Robben har overstrålet Ribery TOTALT i denne sæson. Ja, Robben har også spillet enormt godt, men Ribery har bare overhovedet ikke spillet godt i år. Hans hensynsløse tackling i CL-semifinalen siger meget godt det hele. Netop derfor er jeg heller ikke overrasket over det niveau han har vist på landsholdet hidtil ved VM.

I angrebet er Frankrig på nogle måder inde i en svær situation og på andre måder i et luksusproblem. Benzema har haft en lortesæson, hvor han dels ikke har slået igennem i Real og dels ikke har fået en ordentlig chance IMO, og udfra det, så er det helt korrekt, at han ikke er med til slutrunden. Henry har ligeledes haft svært ved at spille sig på holdet i Barca sådan konsekvent, og derfor er han heller ikke oplagt som starter. Set i det lys, så bør Anelka være det bedste bud set gennem hans opblomstring i Chelsea de seneste år..

Men som type passer Anelka bare ikke ind? Nuvel, en ting er at han er så arrogant, men det løbemønster han har passer ikke ind i den taktik Domenech anvender? Som enlig angriber er det fint at man kan spille bolden op på ham, men han må ikke løbe så langt tilbage i banen hele tiden, og ej heller ud på kanterne hvert andet lidt - Fordi hvem er så inde i feltet? Nogle hold har så midtbanespillere der kan gøre sig farlige i hovedspillet som fx Ronaldo og Ballack, men det har Frankrig umiddelbart ikke. Ribery, Toulalan, Malouda og Gourcuff er ikke spillere der ynder at bruge hovedet. Derfor må angriberen være mere centreret omkring feltet. Derfor passer Gignac og Henry bedre ind på pladsen IMO, og med deres rutine in mente, så ville Henry måske være det bedste bud uanset spilletiden i Barca. Gignac burde så bruges som førstereserve.

Gourcuff har i mine øjne været fantastisk hos Bordeaux, men sammenligner man hans rolle i netop klubben med rollen på landsholdet, så er det klart han ikke spiller godt på landsholdet. Med hans færdigheder, så fortjener han at være omdrejningspunktet centralt. Malouda er tidligere fløj, og Diaby er heller ikke på nogen måde den samme pasningsspiller. Samtidig er Gourcuff utrolig god med bolden, både på skud, driblinger og pasninger, og derfor bør han komme mere fremad og blive sat mere i scene. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de ikke benytter sig af hans exceptionelle færdigheder.

Landet rummer så meget talent, og IMO så kan det kun gå for langsomt med at smide flere af de ældre spillere på porten..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #35: 20 Jun 2010, 17:34 »

Gutter, den er helt gal nu.
Hold manageren har sagt sit job op og den samme han den fysiske manager.
Spillerne nægtede at træne og er mere eller mindre gået i strejke efter hjemsendelsen af Anelka.
Jagten på "forræderen" kører stadig og der er meget splid i truppen. Spillerne kan ikke enes internt, som vi så mod Mexico gad Ribery og Anelka ikke at spille Gourcuff etc.

Artikel: "Franske spillere nægter at træne"
Artikel: "Ribery: Ingen ro før forræderen er fundet"
kilde: Bold.dk

Youtube: Klip af episoden
Kilde: ukendt

Som man kan se i klippet, skændes Domenech, Duverne og Evra. Spillere var somsagt gået i strejke og netop denne situation fik hold manageren til at sige sit job op. Duverne siger højst sandsynligt også sit job op.

Jeg synes det er en skændsel for deres nation. Når man repræsentere ens land gør man det med kærlighed og sjæl, man opfører sig ikke som en flok forkælede lorte unger. De kom endda heldigt videre til vm og som situationen ser ud lige nu ville jeg hellere have haft set et fightende irsk hold, som med stolthed og glæde, ville repræsentere deres land.



« Seneste Redigering: 20 Jun 2010, 17:59 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #36: 20 Jun 2010, 17:43 »

Linket virker ikke. Men hold op hvor er de franske spillere, også besværlige! Hele episoden lyder frygteligt barnligt, og slet ikke noget som er værd at ødelægge VM for.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #37: 20 Jun 2010, 17:59 »

Linket virker ikke. Men hold op hvor er de franske spillere, også besværlige! Hele episoden lyder frygteligt barnligt, og slet ikke noget som er værd at ødelægge VM for.

Det virker nu. Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #38: 20 Jun 2010, 18:49 »

 Grin meget underholdende alt sammen.... ballade på "blå Stue" hvor pædagogen vil lege en leg og ungerne vil noget andet..... pinligt for Fransk Fodbold


Tragisk er det dog at se et så stærkt hold falde sammen på den måde... jeg er dog ikke overrasket idet der inden Vm var seriøse forlydender om at Laurent Blanc skulle indsættes som træner inden VM.... det har tydelig vis undermineret Domenech og sikkert nogle af de andre trænere..... nu kan det da kun gå fremad for de Blå.... eller kan vi forvente mere "underholdning"  crazy
Logged

YNWA

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #39: 21 Jun 2010, 21:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Den-franske-farce-fortsaetter

Det er simpelthen noget af det værste jeg har hørt om! Jeg glæder mig vanvittigt meget til, at se, at der falder brænde ned over de fucking idioter der ikke kan udvise loyalitet overfor deres eget hjemland! Sur Det er en skandale, og jeg håber, at synderne bliver udelukket forevigt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #40: 21 Jun 2010, 21:46 »

 Thumbs Up Jep nu vil flere Franske spillere så angiveligt nægte at spille næste kamp.... hmmm jeg håber FFF udelukker dem for livstid en sådan opførsel under et VM er for meget, uanset om træneren er inkompetent eller ej.
Jeg er sikker på at vi ikke har hørt det sidste fra den Franske børnehave  Wink
Logged

YNWA

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #41: 21 Jun 2010, 22:05 »

Hvis de bare har det mindste antal spillere der boykotter deres sidste kamp, bør de udelukkes i x antal år ..... mener også togo er blevet udelukket af african nations cup næste gang pga de tog hjem efter deres bus blev beskudt (så vidt jeg husker) ... det er dog ikke fifa
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #42: 21 Jun 2010, 22:07 »

Der er sgu stor forskel på at blive udelukket fra African Nations Cup pga. skyderi mod deres spillerbus og boykottelse af VM, og andre turneringer i x antal år, pga. en boykot fra sidste kamp og ingen der vil stille op til træning over en hjemsendelse som er fuldt fortjent.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #43: 21 Jun 2010, 22:08 »

Hvis de bare har det mindste antal spillere der boykotter deres sidste kamp, bør de udelukkes i x antal år ..... mener også togo er blevet udelukket af african nations cup næste gang pga de tog hjem efter deres bus blev beskudt (så vidt jeg husker) ... det er dog ikke fifa

Et er at tage hjem efter at være blevet beskudt, noget andet er, at opføre sig som en uduelige møgunger. De to sager har ingen sammenligningspunkt er udover de franske tumper der strejker fortjener hjemsendelse og udelukkelse fra landsholdet. Frankrig ville være langt bedre tjent selv hvis man bare hev oldboysne fra 98 ind på holdet. De vidste da hvad det betød at være landsholdsspiller modsat de der spiller der i dag. Smiley
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #44: 21 Jun 2010, 22:17 »

Var ikke min mening at sammenligne de 2 episoder, mente blot at når Togo bliver udelukket for at tage hjem efter deres episode, så bør Frankrig i den grad også få en karantæne for det cirkus som de har kørende
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010