home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 31218 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #15: 11 Jun 2010, 21:45 »

Eller ved nærmere eftertanke kunne de sgu også godt angribe mere.. Det er da decideret pinligt at se på lige nu, ikke engang kontrachancer tør de tage..

0-0
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #16: 12 Jun 2010, 19:13 »

Frankrig har også i langt højere grad spillerne til at skulle spille offensivt sprudlende fodbold.. Uruguay spiller på det de kan i mine øjne
Uruguay har et godt forsvar, men med den udmærkede midtbane, og det klasseangreb burde de fandme komme lidt frem og lade være med at gemme sig! Tunge

Nåh, lortekamp i går set fra et fransk synspunkt! Total ineffektiv kamp. Pænt forsvarsspil, solid, men ineffektiv midtbane, og et elendigt angreb. Pil Govou og Anelka ud af det hold, Ribéry til højre som i 2006, og Malouda til venstre, og smid Gignac/Henry op som angriber. Anelkas afvisende engagement når han spiller for Frankrig grænser sig op til bizart. Idiot.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #17: 12 Jun 2010, 19:21 »

Uruguay har et godt forsvar, men med den udmærkede midtbane, og det klasseangreb burde de fandme komme lidt frem og lade være med at gemme sig! Tunge

Nåh, lortekamp i går set fra et fransk synspunkt! Total ineffektiv kamp. Pænt forsvarsspil, solid, men ineffektiv midtbane, og et elendigt angreb. Pil Govou og Anelka ud af det hold, Ribéry til højre som i 2006, og Malouda til venstre, og smid Gignac/Henry op som angriber. Anelkas afvisende engagement når han spiller for Frankrig grænser sig op til bizart. Idiot.

Synes skam ikke at man skal give  anelka skylden, synes faktisk at begge mandskaber skal være glade for resultatet. Men ja måske skulle frankrigs se sin offensiv godt igennem en gang til
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #18: 12 Jun 2010, 19:31 »

Anelkas afvisende engagement når han spiller for Frankrig grænser sig op til bizart. Idiot.

Enig i at Anelka er en idiot, men det må også være en frustrerende job at være angriber når man gang på gang er eneste mand der gider tage et løb ind i feltet crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #19: 12 Jun 2010, 19:46 »

Enig i at Anelka er en idiot, men det må også være en frustrerende job at være angriber når man gang på gang er eneste mand der gider tage et løb ind i feltet crazy

Enig. Utroligt at der ikke var nogen der tog løb ind i feltet på noget tidspunkt. Det var nærmest pinligt at se på.

Jeg fatter desuden hat af at Malouda ikke starter inde på det hold. Manden har haft en fantastisk halvsæson i Chelsea, og så bruger man en afdanket ligeglad uinspirerende spiller som Sidney Govou. Frankrig var godt nok uinspirerende og kedelige igår, men det overrasker mig egentlig ikke. Synes der har været sådanne tendenser længe.

Evra var vel den eneste trussel? Skuffende af Frankrig, der dog stod godt defensivt og havde nogenlunde styr på den ellers stærke offensiv som Uruguay har, selvom de egentlig heller ikke ville noget, udover Forlan. Tror nok at Frankrig skal gå videre, men der skal mere til hvis de skal komme langt end det vi så igår.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #20: 13 Jun 2010, 23:37 »

Enig. Utroligt at der ikke var nogen der tog løb ind i feltet på noget tidspunkt. Det var nærmest pinligt at se på.

Jeg fatter desuden hat af at Malouda ikke starter inde på det hold. Manden har haft en fantastisk halvsæson i Chelsea, og så bruger man en afdanket ligeglad uinspirerende spiller som Sidney Govou. Frankrig var godt nok uinspirerende og kedelige igår, men det overrasker mig egentlig ikke. Synes der har været sådanne tendenser længe.

Evra var vel den eneste trussel? Skuffende af Frankrig, der dog stod godt defensivt og havde nogenlunde styr på den ellers stærke offensiv som Uruguay har, selvom de egentlig heller ikke ville noget, udover Forlan. Tror nok at Frankrig skal gå videre, men der skal mere til hvis de skal komme langt end det vi så igår.
Jeg er helt enig, og når man som mig elsker alt ved Frankrig og landsholdet, og næsten føler sig ligeså knyttet til Frankrig som til Danmark, så er det frygteligt. Omend jeg dog ikke er overrasket på nogen måde efter at have fulgt den sidste optakt og udtagelsens intenst i de franske medier.

Men ja Domenech viser sig igen fra sin mærkelige side ved et skifte til 4-3-3, eller hvad man nu skal sige den underlige opstilling hedder. Mexés og Benzema savner jeg især ved VM, hvor Henry er for gammel og Anelka er for ligeglad og arrogant. Gignac vil jeg dog rigtigt gerne se i en af kampene, men tvivler på det sker. Frankrig burde stille op enten sådan her, hvis man baserer opstillingen på den nuværende 4-3-3

Lloris
Sagna - Gallas - Abidal - Evra
Toulalan - Gourcuff - Diaby
Ribéry - Henry/Gignac - Malouda


Diaby har jeg aldrig set noget lys i, men han virkede ivrig, stolt, dynamisk og stærk i åbningskampen, modsat resten af holdet, og det ser ellers lidt fesent ud på den plads i den opstilling. Ribéry er på højrekanten fordi han er ligeså stærk dér som til venstre samt, at han spillede den plads i 06, da han brød igennem, også er en formstærk Malouda noget bedre end en forældet og ubrugelig Govou.

Ser dog helst den gamle 4-2-3-1 fra VM06, selvom der måske ikke er så stor forskel.

Lloris
Sagna - Gallas - Abidal - Evra
Toulalan - Diaby
Ribéry - Gourcuff - Malouda
Gignac/Henry
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #21: 14 Jun 2010, 11:46 »

Jeg har ikke været online de seneste dage, men jeg har dog set VM-kampene. Smiley

Frankrig spillede noget virkelig kedeligt fodbold, som manglede nogle idéer i offensiven, hvor der trods alt det dårlige spil, er nogle virkelig dygtige spillere, som mangler kreativitet. De manglede nogle spilstationer, hvor man kunne lægge den sidste berøring i offensiven, hvor man slet ikke var chanceskabene.

Uruguay skal man bestemt ikke undervuderer, hvor de faktisk er stærke på alle pladser, med en utrolig effektiv angriber ved navn, Forlán, som desværre ikke viste sin bedste side. Luis Suarez er også klasse, men heller ikke den helt store fidus til ham i den kamp.

På papiret burde Frankrig vinde, men et mangelfyldt spil, med hensyn til idéer i offensiven og mod i angrebssituaioner.

Jeg glæder mig til, at se hvor langt Domenech's mandsskab kan nå.



Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #22: 17 Jun 2010, 21:57 »

2002 om igen. Laurent Blanc. <3
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #23: 17 Jun 2010, 22:17 »

Jeg er lidt i tvivl om vi er i 2002 eller 2010? Scenariet er da hvert fald det samme...

Stjerner over hele linjen. Mange i deres bedste alder rent fodboldmæssigt, men hvad hjælper det, når folkene lunter rundt og virker ligeglade med hvordan det går.

Domenech er allerede gået på sommerferie og har vel været det i lang tid. Den mand virker jo fuldstændig ligeglad med hvordan det går. Han står på sidelinjen og glor på sine spillere gå rundt og være rådvilde. De spiller uden et koncept og hver mand og kæde må klare sig selv. Jeg tror ikke, at spillerne ikke vil gøre det godt til dette VM, men Domenech har en flok stjerner, som han skal have til at blive til en enhed, men det er selvfølgelig svært, hvis træneren er ligeglad. En træner burde simpelthen kunne sætte sine spillere op til at kunne løbe en marathon, når der er tale om en VM kamp, men jeg tvivler på at nogen fra Frankrig har rundet de 10 km, som kan betegnes som mange midtbanespillere opnår i en intensiv kamp, som denne burde være.

Jeg ved ikke om jeg decideret er skuffet over hvordan de har præsteret hidtil, men jeg stiller mig dog undrende overfor hvorfor de spiller som de gør. Man burde simpelthen kunne sætte sig op til en VM-turneringen. Samme gælder Domenech. Han har sin sidste turnering og afløseren er fundet, men alligevel så burde han da have en lyst til at bevise sit værd og at han er god nok, som landstræner for Frankrig. Den følelse tvivler jeg stærkt på han står med. Som tidligere sagt, så er han nok allerede taget på ferie.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #24: 17 Jun 2010, 22:21 »

Jeg kan da lige nævne at Ribery, Sagna og Diaby lige præcis har løbet over 10 km i kampen, ifølge FIFA's egen statistik lige her. Og så at de i snit har løbet ca. 150 meter længere end mexicanerne Smiley

Udover det, så kunne jeg ikke have skrevet det bedre Smiley
« Seneste Redigering: 17 Jun 2010, 22:23 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

søgaard
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #25: 17 Jun 2010, 22:24 »

Jeg kan da lige nævne at Sagna og Diaby lige præcis har løbet over 10 km i kampen, ifølge FIFA's egen statistik lige her.

Udover det, så kunne jeg ikke have skrevet det bedre Smiley
Ahh, der var alligevel et par stykker over de 10 km, men man skulle da godt nok ikke tro det. Ingen bevægelse i langt de fleste angreb og et meget ringe tilbageløb af mange spillere, når de tabte bolden...
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #26: 17 Jun 2010, 22:40 »

Hvordan kan det være at Domenech ikke spiller med backerne? Han råder nogle af verdens bedste backer og de er tilmed offensive. Evra tog ingen af de raids han er kendt for - det giver ikke mening.

Det kan også godt være at Malouda har spillet fremragende central for Chelsea. Men det fungere ikke for Frankrig. Smid ham over på højre kanten, for dér spillere Govou elendigt.
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #27: 17 Jun 2010, 22:44 »

Det er godt nok et idéforladt fransk hold! De er jo ingengang tæt på en udligning efter Mexico scorer..Det ringe!

Raymond Domenech?? Hvem er han? hvad har/laver han?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #28: 17 Jun 2010, 23:00 »

Jeg tror jeg oddser 100 kroner på uafgjort mellem Frankrig og Sydafrika. Jeg er bare usikker på om Sydafrika vinder.. Frankrig var da totalt håbløse idag, og jeg sad egentligt bare og ventede på at Javier Hernandez kom ind og scorede - og det gjorde han så.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #29: 17 Jun 2010, 23:31 »

Hvordan kan det være at Domenech ikke spiller med backerne? Han råder nogle af verdens bedste backer og de er tilmed offensive. Evra tog ingen af de raids han er kendt for - det giver ikke mening.

Det kan også godt være at Malouda har spillet fremragende central for Chelsea. Men det fungere ikke for Frankrig. Smid ham over på højre kanten, for dér spillere Govou elendigt.
Som jeg har sagt hele tiden burde Frankrig spille med en offensiv der hedder således.
Ribéry - Gourcuff - Malouda
Benzema burde være med

Det er en offensiv der burde kunne give de fleste andre lande problemer. Istedet piller man Gourcuff ud og smider Ribéry ind på hans plads. Vanvid. Glæder mig sgu til, at Laurent Blanc tager over.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010