home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 31171 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Frankrig
« : 08 Jun 2010, 11:51 »


FRANKRIG
Frankrig er placeret i den vestlige del af Europa. Landet grænser op til Spanien og Andorra mod syd, mens nabolandene mod nord, nordøst og øst er Tyskland, Schweiz, Belgien, Luxembourg, Monaco og Italien. Frankrig er med deres cirka 60 millioner indbyggere Europas 4. største land.
Slutrunden i Sydafrika vil blive landets 13. deltagelse ved et verdensmesterskab. Frankrig er en af de blot 7 lande der har prøvet at vinde et VM i fodbold. Dette skete på hjemmebane i 1998, da de i finalen besejrede Brasilien med 3-0. Da de skulle forsøge at genvinde titlen i Japan /Sydkorea fire år senere, endte man jo som bekendt i pulje med Danmark, Senegal, og Uruguay, en pulje som bestemt så overkommelig ud. Frankrig endte dog med at skuffe fælt ved ryge ud af turneringen allerede efter gruppespillet. Skampletten skulle vaskes væk ved VM i Tyskland i 2006, hvor det franske hold nåede helt til finalen. Finalen endte dog med italiensk sejr, og vil af mange blive husket som kampen, hvor Zinedine Zidane, fik en uheldig hovedrolle med sin skalde i brystet på Marco Materazzi.

FORVENTNINGER
Frankrig må betegnes som en outsider til at nå langt. Med to finalepladser ved de seneste tre VM-slutrunder, må holdet forventes at have klassen til at kunne nå langt. Modsat har holdet haft en elendig periode under Domenech i de senere år, hvor holdet først skuffede fælt til EM i 2008, for siden kun at nå til VM via Henrys mål med hånden.
Til VM er Frankrig kommet i gruppe med Uruguay, Mexico og Sydafrika. På papiret er der ingen tvivl om at Frankrig bør være favorit, men både Uruguay og Mexico er kendt som "humørhold" der på den rette dag kan følge med selv de bedste, deriblandt Frankrig. Sidste nation i puljen er som bekendt vært ved VM, hvilket plejer at være synonym med spil over evne grundet den store support - Hvorvidt det er nok for Sydafrika må dog forblive uvist hidtil.

GRUPPE A
Sydafrika
Mexico
Uruguay
Frankrig

KAMPPROGRAM
Fredag den 11. juni - Uruguay - Frankrig
Torsdag den 17. juni - Frankrig - Mexico
Tirsdag den 22. juni - Frankrig - Sydafrika

TRUPPEN
Når vi kigger på den franske trup, er der ingen tvivl om at de er en af de stærkeste ved dette VM. Dog har der været meget snak om at den udtagne trup mangler nogle af de helt store franske spillere. Karim Benzema, Samir Nasri og Patrick Viera er ikke blevet udtaget, spillere der ellers ville pynte på ethvert hold. Alle kæderne på det franske hold er rigtig stærke, og Domenech står overfor en svær opgave når han skal få placeret alle sine stjerner i en holdopstilling på elleve mand.
Domenech har før vist at han er yderst uberegnelig, så det bliver spændende at se hvad han finder på denne gang, foruden den underlige udtagelse.

Målmænd:
Hugo Lloris (Olympique Lyonnais)
Steven Mandanda (Olympique Marseille)
Cedric Carrasso (Girondins Bordeaux)
Mickael Landreau (Lille).

Forsvaret:
Rod Fanni (Stade Rennais)
Patrice Evra (Manchester United)
Eric Abidal (Barcelona)
Adil Rami (Lille)
William Gallas (Arsenal)
Sebastien Squillaci (Sevilla)
Bacary Sagna (Arsenal)
Anthony Reveillere (Olympique Lyonnais)
Marc Planus (Girondins Bordeaux)
Gael Clichy (Arsenal).

Midtbanen:
Alou Diarra (Girondins Bordeaux)
Lassana Diarra (Real Madrid)
Jeremy Toulalan (Olympique Lyonnais)
Franck Ribery (Bayern München)
Yoann Gourcuff (Girondins de Bordeaux)
Florent Malouda (Chelsea)
Yann M’Vila (Stade Rennais)
Abou Diaby (Arsenal).

Angrebet:
Thierry Henry (Barcelona)
Nicolas Anelka (Chelsea)
Djibril Cisse (Panathinaikos)
Sidney Govou (Olympique Lyonnais)
Hatem Ben Arfa (Olympique Marseille)
Mathieu Valbuena (Olympique Marseille)
Jimmy Briand (Stade Rennais)
Andre-Pierre Gignac (Toulouse).
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #1: 10 Jun 2010, 12:26 »

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #2: 10 Jun 2010, 12:29 »

Kegler funny
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #3: 10 Jun 2010, 13:10 »

Lassana Diarra er ikke med, da han har mave problemer. Og nej, det er ikke en dårlig joke. Wink
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #4: 10 Jun 2010, 21:42 »

Jeg hørte lige kort, at Henry var sat af holdet. Spillerne vil ikke aflevere til hinanden, det skal nok blive en god slutrunde for Frankrig Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #5: 10 Jun 2010, 21:45 »

Lassana Diarra er ikke med, da han har mave problemer. Og nej, det er ikke en dårlig joke. Wink

(ADVARSEL! I den kommende linje kan dårlig humor forekomme!) Så burde han måske skifte navn til, "Lassana Diaré" Grin
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #6: 10 Jun 2010, 21:55 »

Jeg hørte lige kort, at Henry var sat af holdet. Spillerne vil ikke aflevere til hinanden, det skal nok blive en god slutrunde for Frankrig Grin

Det store problem var vidst at der ikke rigtig er nogle der vil give bolden til Yoann Gourcuff... De er nok blevet træt af Zidane/Zidane klonen skal stjæle opmærksomheden Tunge
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #7: 10 Jun 2010, 22:01 »

De får en røvfuld af Sydafrika og Mexico, og får måske uafgjort med Uruguay. Og så er der ikke mere om det! Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

søgaard
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #8: 10 Jun 2010, 22:02 »

Det store problem var vidst at der ikke rigtig er nogle der vil give bolden til Yoann Gourcuff... De er nok blevet træt af Zidane/Zidane klonen skal stjæle opmærksomheden Tunge
Som jeg har læst det flere steder, så bunder det I at mange af spillerne hellere så Diaby og Henry være på banen fremfor Gourcuff og Govou. Denne utilfredshed kan være stjernenykker hos de to sidstnævnte spillere, men det er vist bare gætterier. Hvert fald har det resulteret i en form for demonstration/oprør fra flere af de andre spillere.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #9: 11 Jun 2010, 18:13 »

 ticked off Jeg bliver sgu trist når jeg læser om dårlig stemning i den Franske trup... som skabs frankofil.. så bløder mit hjerte for Frankrig... men med den nuværende træner og hans inkompetence så bliver det svært.
Frankrig skal vinde aftens kamp mod uruguay men jeg tror det bliver svært og hvis Frankrigs forkælede stjerner ikke vil spille sammen så vinder Uruguay, som jeg mener har et af de stærkeste angreb.

Jeg tror det bliver en hårdt spillet kamp og tipper uruguay til at vinde 1-0
Logged

YNWA

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #10: 11 Jun 2010, 18:22 »

Lad os nu se om ikke Frankrig hiver en sejr hjem i aften. Personligt tror jeg på dem, da de jo har en ekstrem stærk trup, og hvis de får de små marginaler på sin side i aften, så er de ekstremt farlige.

Dog har jeg også en okay fidus til Uruguay, så det bliver helt vildt spændende.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #11: 11 Jun 2010, 21:23 »

Hold op hvor er det jammerligt. Èn angriber, der bruger hele sin tid ude på kanten. Ingen reele kanter, hvilket gør at det hele blive klumpet sammet midtpå, hvor Uraguay er utroligt kompakte. Og Gourcouff har ihvertfald heller ikke levet op til de store forventinger endnu. Det går alt for langsomt og er alt for simpelt at revle op.
Smid Malouda ind, især fordi han er på mit managerhold, for at give noget bredde. Og så kan Henry/Cisse erstatte gamle Govou og så kan Gourcouff prøve fra højrekanten, hvor han måske får lidt mere plads.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #12: 11 Jun 2010, 21:26 »

Uanset hvor pivelendige og uinspirerende Frankrig er at glo på, skulle det ikke undrer mig om de pludselig får væltet en eller anden tilfældighed over stregen i 2.halvleg crazy

Håber virkelig deres farveløse taktiske koncept bliver straffet bønhørligt af Forlan & co i den her kamp  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #13: 11 Jun 2010, 21:32 »

Håber virkelig deres farveløse taktiske koncept bliver straffet bønhørligt af Forlan & co i den her kamp  Thumbs Up

Nu er det trods alt ikke fordi Uruguay ligefrem lægger op til sambabold. Deres taktik går mere eller mindre bare ud på at sparke bolden op mod de to angribere og så håbe på at Forlan får fat i den, eller at Inzaghi(Suarez) kan løbe den op.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #14: 11 Jun 2010, 21:35 »

Nu er det trods alt ikke fordi Uruguay ligefrem lægger op til sambabold. Deres taktik går mere eller mindre bare ud på at sparke bolden op mod de to angribere og så håbe på at Forlan får fat i den, eller at Inzaghi(Suarez) kan løbe den op.

Frankrig har også i langt højere grad spillerne til at skulle spille offensivt sprudlende fodbold.. Uruguay spiller på det de kan i mine øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010