home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 49828 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #105: 04 Jul 2010, 10:18 »

Jeg har ikke set mange kampe med ham, jeg mindes dog bare han spillede utrolig dårligt mod United. Også læste jeg på forums han ikke havde været god, men det kan være det var en troll.

Tror ikke du kan basere en hel sæsons præstationer på to kampe..
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 10:30 af Erzael » Logged


Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #106: 04 Jul 2010, 10:26 »

Tror ikke du kan basere en hel sæsons præstationer på to kampe..

Hvilket jeg heller ikke gør.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #107: 04 Jul 2010, 11:26 »

Hvilket jeg heller ikke gør.

Du siger, at du selv kun har set ham spille dårligt mod United, men Bayern forums siger han spillede dårligt?
Kan du give et link til de/det Bayern forum?
Logged


Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #108: 04 Jul 2010, 11:29 »

Du siger, at du selv kun har set ham spille dårligt mod United, men Bayern forums siger han spillede dårligt?
Kan du give et link til de/det Bayern forum?

Inde på bold.dk/klubsnak
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #109: 04 Jul 2010, 18:47 »

Müller havde et fantastisk efterår, men så vidt jeg ved et knap så imponerende forår.. Helt normalt for en så ung spiller der for et år siden spillede ynglinge fodbold..

Ved denne slutrunde har han dog gjort det sublimt og han vil selvfølgelig være savnet.. Men hvis holdet går helt ned af at miste en mand der har spillet 7 landskampe (mener jeg) så mangler der godt nok noget bredde--

Er 100 % sikker på at savnet af Müller ikke bliver afgørende for kampens resultat.. Cacau(hvis han er klar), kiessling, Marin, Trochowski, kan alle gå derud og gøre en rigtig fornuftig figur Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #110: 04 Jul 2010, 18:56 »

Müller havde et fantastisk efterår, men så vidt jeg ved et knap så imponerende forår.. Helt normalt for en så ung spiller der for et år siden spillede ynglinge fodbold..

Ved denne slutrunde har han dog gjort det sublimt og han vil selvfølgelig være savnet.. Men hvis holdet går helt ned af at miste en mand der har spillet 7 landskampe (mener jeg) så mangler der godt nok noget bredde--

Er 100 % sikker på at savnet af Müller ikke bliver afgørende for kampens resultat.. Cacau(hvis han er klar), kiessling, Marin, Trochowski, kan alle gå derud og gøre en rigtig fornuftig figur Smiley

Jeg tror ikke at Kiessling på 191 cm kommer derud. Men Marin ville være det mest oplagte. Trochowski har vidst ikke været så overbevisende igen i den seneste tid i HSV. Men der er da muligheder nok. Det kan dog hurtigt blive et tab, selvom Müller kun har spillet syv landskampe, fordi det er ikke antallet af landskampe der er afgørende. Tyskland har vist at manglende rutine ikke er et problem og han har spillet fantastisk. Men mon ikke de nok skal få Spanien ned med nakken uden Müller. Klose, Podolski og Özil er efterhånden blevet ethvert forsvars mareridt.

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #111: 04 Jul 2010, 19:15 »

Goikoetxea har også ret - til dels.
For Müller spillede rigtig godt for det meste, men i en periode lavede han bare en masse dumme fejl og scorede ikke på 95% chancer osv. (i den periode var vi vidst meget efter ham i Bayern tråden - hvis jeg husker rigtigt scorede han så hattrick umiddelbart efter jeg personligt synes han skulle have en pause da det var hans første sæson som pro, derefter har jeg intet negativt sagt om Müller Grin)

Jeg håber desuden det bliver Marin der kommer ind på højresiden istedet for Müller, men det bliver nok Trochowski der starter inde Smiley
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #112: 04 Jul 2010, 19:42 »

Jeg tror ikke at Kiessling på 191 cm kommer derud. Men Marin ville være det mest oplagte.


Müller er nu kun 5 cm lavere.. På de to kanter virker det for mig ikke som om det er driblinger og vævre træk der er at foretrække.. Det virker som om Löw satser på nogle energiske spillere der arbejder hårdt og som truer godt i feltet.. Hertil vil Kiessling ud fra det kendskab jeg har til ham være ganske god..

Når det så er sagt er jeg helt på linie med dig i at Marin må starte inde.. Han har ikke rigtig fået chance og brænder garantere for at vise hva han kan..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010