home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 49809 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #90: 03 Jul 2010, 19:54 »

jeg havde slet ikke forventet et så fantastisk tysk hold da ballack, deres mangeårige kaptajn, blev skadet. men de har virkelig gjort det godt! tyskland spanien bliver jo århundredes kamp
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #91: 03 Jul 2010, 23:05 »

Spørgsmålet er hvad man gør ved højrekanten, når nu Thomas Müller har karantæne. Ummidlbart bliver det nok Trochowski, men synes ikke rigtig han er målfarlig nok til at spille den plads, selv om det selvfølgelig giver nogle andre fordele at have en regulær kant med. Jeg ville nok vælge Cacau(hvis han er klar) eller måske KIessling til den plads. De er begge angribere og samtidig burde de begge være i stand til at arbejde hårdt defensivt, hvilket også er en af Thomas Müllers store kvaliteter.

Håber virkelig Tyskland går i finalen, men er bange for at det glipper mod Spanien. Spaniens spil har ikke været fremragende indil videre og Torres kunne ikke spille sig på i Vejle, men de har haft marginalerne og David Villa på deres side indtil videre, så tror desværre at de vinder og ender så i en halvkedelig finale mod Holland. ticked off
Logged

It's gonna be legendary

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #92: 03 Jul 2010, 23:13 »

Daniel du mangler at nævne både Thomas Muller(forkert stavet det ved jeg godt, men i ved hvem jeg mener) og Miroslav Klose, som er mindst ligeså  vigtige og de scorer mål, men selvfølgelig skal der også være oplæggere og kreatører på holdet, som Podolski, Schweinsteiger og Øzil(igen forkert stavet, men kan ikke finde/skrive omlaud/omlaut.

Jeg må nok indrømme at jeg tog fejl meget endda, da jeg troede at Argentina ville vinde inden kampen begyndte, men da først Tyskland scorede, så troede jeg på dem, som vindere af kampen...

Vh.Blackstone
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #93: 03 Jul 2010, 23:34 »

jeg havde slet ikke forventet et så fantastisk tysk hold da ballack, deres mangeårige kaptajn, blev skadet. men de har virkelig gjort det godt! tyskland spanien bliver jo århundredes kamp

Læg Adler, Westermann og Rolfes oveni. Fire mand fra start-11, skadet op til VM - alligevel knepper de deres modstander, som var de discount prostituerede fra Thailand. Respekt.

Statistikken hedder i øvrigt, at der maks. går 20 år mellem tysk VM-triumf - sidst de vandt var i Italien, i 1990. Jeg kan ikke se, hvem der skulle ændrer på det fact.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #94: 04 Jul 2010, 00:42 »

Det er nok nærmere fra St. Pauli i Hamburg de prostituerede er fra ;-)

Udover det er det vel ganske fint Müller har spillet et super VM, men han har bestemt ikke spillet godt for Bayern sidste sæson.

Det samme kan man vel sige om Prinsen fra Köln og Klose.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 00:45 af Goikoetxea » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #95: 04 Jul 2010, 00:50 »

Det er nok nærmere fra St. Pauli i Hamburg de prostituerede er fra ;-)

Udover det er det vel ganske fint Müller har spillet et super VM, men han har bestemt ikke spillet godt for Bayern sidste sæson.

Det samme kan man vel sige om Prinsen fra Köln og Klose.
Har Thomas Müller ikke spillet godt for Bayern i den forgangne sæson, eller hvad er det du siger?
Logged

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #96: 04 Jul 2010, 00:53 »

Har Thomas Müller ikke spillet godt for Bayern i den forgangne sæson, eller hvad er det du siger?

Nej det mindes jeg ikke, har læst på forskellige Bayern forums han ikke har gjort det så godt.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #97: 04 Jul 2010, 00:54 »

Det er nok nærmere fra St. Pauli i Hamburg de prostituerede er fra ;-)

Udover det er det vel ganske fint Müller har spillet et super VM, men han har bestemt ikke spillet godt for Bayern sidste sæson.

Det samme kan man vel sige om Prinsen fra Köln og Klose.

Rigtigt!

men de formår altså, at iscenesætte sig selv i Landsholds-sammenhæng, hvilket jeg også tror ligger på baggrund af et fantastisk spilkoncept og en glæde, i forhold til i Frankrig for den sags skyld, men det behøver vi jo ikke, at snakke mere om.  Peace

Podolski har ikke spillet specielt godt i en Bundes-Ligaen, Klose har heller ikke været målmageren i Bayern i år, men på baggrund af dette, kommer han virkelig i positivt lys i Landsholdet, hvilket vel også giver mentalt overskud og tro på sig selv, hvilket er noget af det vigtigste for en fodboldspiller.

Jeg synes nu ikke, at Müller har spillet dårligt i Bundes-Ligaen, og nu er han altså kun 20 år, hvilket betyder at han langt fra er færdig med sin udvikling og har vel egentlig spillet forholdsvist flot, nu når manden er udtaget til en af verdens bedste trupper. Han virker samtidig som om, at han virkelig kan give holdet noget ekstra ved, at lave de løb som han gør. Stor ros til ham fra min side!  Peace
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #98: 04 Jul 2010, 00:54 »

Nej det mindes jeg ikke, har læst på forskellige Bayern forums han ikke har gjort det så godt.
Nå for pokker. Synes ellers, at han har været noget så glimrende. Smiley
Logged

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #99: 04 Jul 2010, 00:56 »

Rigtigt!

men de formår altså, at iscenesætte sig selv i Landsholds-sammenhæng, hvilket jeg også tror ligger på baggrund af et fantastisk spilkoncept og en glæde, i forhold til i Frankrig for den sags skyld, men det behøver vi jo ikke, at snakke mere om.  Peace

Podolski har ikke spillet specielt godt i en Bundes-Ligaen, Klose har heller ikke været målmageren i Bayern i år, men på baggrund af dette, kommer han virkelig i positivt lys i Landsholdet, hvilket vel også giver mentalt overskud og tro på sig selv, hvilket er noget af det vigtigste for en fodboldspiller.

Jeg synes nu ikke, at Müller har spillet dårligt i Bundes-Ligaen, og nu er han altså kun 20 år, hvilket betyder at han langt fra er færdig med sin udvikling og har vel egentlig spillet forholdsvist flot, nu når manden er udtaget til en af verdens bedste trupper. Han virker samtidig som om, at han virkelig kan give holdet noget ekstra ved, at lave de løb som han gør. Stor ros til ham fra min side!  Peace

Jamen det er ganske fint man kan score på Landsholdet, men hvis man ikke kan på klubhold så må man sidde på bænken, den eneste som pt ikke følger den logiske regel er Torres. Men jeg har svært ved at tro på han starter inde mere til VM.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #100: 04 Jul 2010, 01:00 »

Nej det mindes jeg ikke, har læst på forskellige Bayern forums han ikke har gjort det så godt.

Thomas Müller spillede da en fantastisk sæson 09/10? 51 kampe og 19 mål + han blev kåret til årets talent af kollegaerne i Bundesligaen. Han missede kun 1 kamp hele sæsonen, og det var på grund af karantæne.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #101: 04 Jul 2010, 01:08 »

Præcist!

De kampe jeg har set med Bayern har Müller spillet ganske udmærket, men jeg vil dog påstå, at han bliver brugt bedre, (af det jeg har set) i Löw's taktik, hvor han nærmest ikke kunne fungerer bedre i mine øjne.

Logged

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #102: 04 Jul 2010, 01:09 »

Præcist!

De kampe jeg har set med Bayern har Müller spillet ganske udmærket, men jeg vil dog påstå, at han bliver brugt bedre, (af det jeg har set) i Löw's taktik, hvor han nærmest ikke kunne fungerer bedre i mine øjne.



Jeg har ikke set mange kampe med ham, jeg mindes dog bare han spillede utrolig dårligt mod United. Også læste jeg på forums han ikke havde været god, men det kan være det var en troll.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #103: 04 Jul 2010, 01:13 »

Det er nok nærmere fra St. Pauli i Hamburg de prostituerede er fra ;-)

Nu har de ikke slået sig selv ud. Wink

Ang. Müller, så har det været hans første sæson som proffesionel, så forståligt, hvis han ikke har været på niveau med Robben, Schweini og de andre profiler, Bayern nu engang råder over. Men han har i den grad vist, der er mere end bare krummer i ham.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #104: 04 Jul 2010, 09:45 »

Jeg sad og så kampen med min far i går, hvor jeg i optakten sagde: "Ham Müller kan ikke lave mål. Jeg har set ham et par gange for Bayern, og han kan slet ikke ramme bolden!" - Så siger min far: "Han er ung. Der er en grund til han spiller for Tyskland, og der står nummer 13 - Müller - på hans ryg."

I ved nok godt, hvem af mig og ham, der fik mest ret efter i går. Thomas overbeviste mig i går. Han er jo egentlig en klassespiller. Han er ung, talentfuld og så kan han lave mål, lægge op til mål og arbejde for holdet som var han en defensiv midtbaneslider. Thomas kan virkelig blive en af de helt store navne, og han er kun 20 år!!!

Selvom jeg hepper på Spanien, så tror jeg er at Tyskland sender dem ud med et flot restultat igen. Spaniens defensiv har været meget usikker, og det skal tyskerne sgu' nok udnytte.

Anyway, fed kommentar Zone! Jeg trak på smilebåndet! :-D
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010