home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 90311 gange)
Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #345: 12 Feb 2011, 00:17 »

Har i allerede vinterferie?
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #346: 12 Feb 2011, 00:38 »

Efter en lang uge, med alt for mange oplæg og alt for mange afleveringer, fik man ferie allerede kl. 9.40 i dag, i stedet for kl. 14.35!
Det kan KUN resultere i et kæmpe 12-tal! Bedre start på ferien, kunne jeg ikke forestille mig!
Lækkert Opstemt

Lyder som en god præstation på banen, du lige beskrev først i sætningen Wink
Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #347: 12 Feb 2011, 00:41 »

Har i allerede vinterferie?

Yes - og det er fucking skønt! Wink

Lækkert Opstemt

Lyder som en god præstation på banen, du lige beskrev først i sætningen Wink

Haha Grin Ja, hvis bare det havde været det... Skuffet
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #348: 12 Feb 2011, 00:41 »

Har i allerede vinterferie?
Ja, men vidst langt fra alle der har det endnu Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #349: 12 Feb 2011, 00:48 »

Min dag toppede dagen igår mht. elendighed...

Vi havde fremlæggelser i Erhvervscase og skulle hver især fremlægge for en opponent (anden elev fra klassen) samt enten vores afsætnings- eller virksomhedsøkonomil ærer (VØ). Jeg var færdig med min egen præsentation kl 10 og var derefter klar til at fremlægge. Men jeg blev så sat som nr. 17 til at fremlægge og som opponent til nr. 21.

Derfor ventede der nok et par timer med FM. Fint nok... Mig og 5-6 andre satte os i sofaen og ventede. Da vi så går op kl 12 er der ingen lærer og den lærer, der var der før, var pludselig væk. Det viser sig så, at vores VØ-lærer hører på fremlæggelser i et andet rum og der går endnu en time før han er tilbage. Status er derfor; 8 elever fremlagt, 3½ time brugt... Men jeg får selvfølgelig ikke lov at gå hjem.. Nej, nej.. indtil han kl 13.30 indser at vi nok ikke når det og så kan jeg smutte... lige præcis for sent til bussen... 9 timer af mit liv spildt.... -3
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #350: 12 Feb 2011, 00:52 »

Jeg havde fri fra skole i dag. Har vist indhentet min manglende søvn efter Super Bowl, da jeg sov til kl. 13 i dag. Dagen er gået med noget CoD og FM, inden vi skulle holde fødselsdag for min far. God mad og drikke! Nu er der så kun en uge (nok mere 6 dage) til min fødselsdag. Så det har været en super god dag. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #351: 12 Feb 2011, 23:42 »

Rimelig sørgelig lørdag i dag, jeg fik kun sovet til klokken ni, fordi jeg gik tidligt i seng fredag, og jeg skulle op og på arbejde kl. 12. Her ventede en ti timer lang dag i Kvickly, pga. status. Jeg kogte som sædvanligt og skulle bare igennem det, især da jeg skulle tælle hvad jeg til sidst fik til ca. 4500 pakker tyggegummi. Ydermere blev LFC syg efter kort tid og måtte gå hjem, så der var pænt kedeligt derovre.

Endelig blev jeg færdig ved 22-tiden og fik lov til at gå hjem, men inden jeg steg op på cyklen måtte jeg lige tjekke hvordan det var gået Valencia, og de havde vundet en herlig 1-2-sejr over deres nemisis Atletico Madrid, så jeg var nærmest i ekstase!

Dagen ryger op på 7 pga. Valencias dejlige sejr, og Barcelonas pointtab mod Gijon trækker da også op.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #352: 13 Feb 2011, 00:47 »

Manchester United 2-1 Manchester City

Klokkeklart 12-tal.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #353: 13 Feb 2011, 00:48 »

Jeg havde fri fra skole i dag. Har vist indhentet min manglende søvn efter Super Bowl, da jeg sov til kl. 13 i dag. Dagen er gået med noget CoD og FM, inden vi skulle holde fødselsdag for min far. God mad og drikke! Nu er der så kun en uge (nok mere 6 dage) til min fødselsdag. Så det har været en super god dag. Smiley
Havde Henrik en god dag? (Det var Henrik, han hed, ikke?)
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #354: 18 Feb 2011, 19:17 »

Startede skole dagen med en omgang tysk, hvor vi lavede en smule grammatik og derefter gennemgik vi en prøve i matematik og så havde vi fri. Derefter tog mig og et par kammerater ned og fik pizza for at fejre vinterferien. bagefter drog vi ind for at score panten på 400 kroner, som vi straks gik ud og bruge på EN flaske Tequila til 450 kroner og en ny bærbarlader. Derefter var vi en tur på mc donnals hvor efter vi tog hjem. Resten af dagen skal gå med FM og så skal jeg tidligt i seng og have 12 timers arbejde i morgen (:

dagen får 10 fordi mine biletter til FCK - Chelsea også kom (:
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #355: 28 Apr 2011, 21:14 »

Dyr dag. Vågner op og er i pissedårligt humør, så for anden dag i træk, skipper jeg første modul med matematik og kommer i skole lidt i 10. Det er fint nok, og vi starter en chill dag med lidt "Elivtrivsel". Mega kedeligt og mega irrelevant i forhold til min klasse. Så kommer engelsk, hvor jeg får en rigtig rigtig dårlig oplevelse. Vi får en stil tilbage og min engelsklærer snakker længe om, "plagiering" og nævner, at der er fire der har fået -3. Jeg er umiddelbart ikke bange, da jeg havde en ren samvittighed og havde arbejdet drønhårdt på den stil. Så tjekker jeg Lectio og ser, at jeg er en af dem, hvilket gør mig EKSTREMT sur. Havde Skypet med en anden fra min klasse samtidigt med, at vi havde lavet den. Jeg afleverede 1000 ord, han 7-900, men hun fandt 20 ens ord i træk, hvilket blev ligestillet med at have kopieret hele lortet fra Studienet. Jeg fatter stadig ingenting, hold kæft en so. Har dog nogle fantastiske klassekammerater, så humøret kom derop igen. Så havde vi en dejligt chill samfundsfagstime, hvor vi bare lollede rundt og lavede lidt på en fremtidig fremlæggelse, mens vi også så flere sjove klip - sammen med vores lærer.

Har bare chillet siden jeg kom hjem. Betalt gæld på 1700 til min mor og brugt yderligere 1800 på Roskilde-billet og har stadig godt med penge på kontoen og ingen umiddelbare udgifter forude, så det er lækkert. Lige færdiggjort sæson 1 med Catania, der bød på en noget overraskende 4. plads og dermed Champions League næste sæson. Det kan jeg godt forholde mig til. I morgen byder på Dansk fra 8-14, hvilket giver mig genial mulighed for næsten at nå en sæson mere. Det bliver mega steneren, men hold kæft det bliver chill. Så er der noget Støt Unicef-gøgl kaldet Bazar bagefter på min skole med efterfølgende caféaften og nok en tur i byen. Det bliver en god dag.

Dagen i dag får 7. Havde været et rent 10-tal, hvis ikke det var for den møgso af min engelsklærer.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #356: 28 Apr 2011, 21:27 »

Betalt gæld på 1700 til min mor og brugt yderligere 1800 på Roskilde-billet og har stadig godt med penge på kontoen og ingen umiddelbare udgifter forude, så det er lækkert.

Sørensens finansråd hjælper selv de værste tilfælde. Men det er godt at se at der er kommet noget godt ud af Baves og undertegnedes sponsorat. Surt med kællingen, tror aldrig jeg har haft en dårlig engelsk lærer, synes altid de er virkelig fede allesammen. Grin

Jeg har selv haft en fin dag, har haft fri for skole, pga. mange aflysninger og de sidste par timer blev så rykket til en anden dag. Jeg stod op klokken 12, og åd lidt morgenmad, gik i bad osv. Derefter stod den på dovnen foran compen og TV'et på sofaen, hvor det også blev til lidt rester fra den pizza jeg lavede i går. Klokken 16 tog jeg afsted på arbejde, hvor jeg havde en forholdsvis nem dag, hvor vi hurtigt fik pakket lageret ned så jeg kunne gå godt 20 minutter før tid. Nu skal jeg bare dovne igen med masser af musik, for det blev jeg ikke færdig med tidligere i dag, og der skal også skrives en update eller sytten til min klamme blog i blogkonkurrencen. Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #357: 03 Maj 2011, 17:41 »

Var hjemme kl. 12 idag, og kæresten har stort set ikke været hjemme hele dagen, og vil først være hjemme kl. 8 igen. Så hele dagen går foran PC'en hvilket er særdeles lækkert. Et lille plus i bogen er at den bestilte mad allerede var fremme et kvarter efter - Det må næsten være rekord !

Alene hjemme, god mad og bold i tv'et = en fremragende dag, der får karakteren 10

Logged

bennojensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #358: 24 Maj 2011, 23:01 »

Blev sendt på kontoret i skolen idag, for at spørge vores lærer om hvor vores opgaver var...
Logged

Fc United of Manchester

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #359: 24 Maj 2011, 23:06 »

Vågner op kl 9 - skrive projekt - lave aftensmad - skrive projekt - snakke med eksen i tlf - slappe af og sove nu. Gal jeg er træt!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010