|
L.Wee
|
|
Ved ikke om det er den rigtige tråd.
Men er i første sæson (2009) med Eintracht Frankfurt og min talentspejder anbefaler Toni Kroos. Og gik så ind under rapporten fra ham. Han vil gerne til min klub O.o, hvad sker der lige for det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1887
|
|
Sweet. Så står den på PL næste år efter 2 oprykinger på 2 sæsoner med Southampton
Og nu nummer 2 i PL efter 8 kampe, efter blandt andet at have besejret Man City(2-0) og Chelsea(2-1). Birmingham sendte mig dog ud af LC'en. Transfers: http://img690.imageshack.us/img690/3605/unavngivetca.png
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Sep 2010, 21:41 af 1887 »
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Rigitg klogt med nogle leje aftaler  og er ham der Chicharito er det ikke ham der hedder Javier Hérnandez?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1887
|
|
Rigitg klogt med nogle leje aftaler  og er ham der Chicharito er det ikke ham der hedder Javier Hérnandez? Det er nemlig Hérnandez 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lights_out
|
|
SÅDAN ! Tysk pokalturneringssejr over Werder Bremen på 1-0 scoret af Eduardo i det 16 minut  I ligaen blev det til en tiende plads hvilket opfyldte mit mål om en slutplacering i midten af tabellen  Fantastisk sæson !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Reddet mig ud af nedrykningspillet med en sejr på 6-1 over bolton, så nu står den også på PL næste sæson med bradford city 
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
1887
|
|
Og efter én sæson i PL skal man sgu ud og spille europæisk via en 5. plads i ligaen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Spændende taktik. Virker den rigtig godt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lights_out
|
|
Ja det syntes jeg  De to wings er sat til at skære ind i banen og de to offensive midtbanespillere til at trække bredt, jeg har en formodning om at det forvirrer modstanderen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Du har en spiller der hedder Buss(e)mann.... Nej? okay ;\ Men sgu en vild trup du har fået samlet dig der alligevel, rigtig gode spiller du har 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
Lights_out
|
|
Du har en spiller der hedder Buss(e)mann.... Nej? okay ;\ Men sgu en vild trup du har fået samlet dig der alligevel, rigtig gode spiller du har  Jo tak  Regner også stærkt med at kunne være med i toppen i næste sæson! EDIT: Starter sæsonen med en 0-10 sejr i pokalen, det kan kan kun blive en god sæson 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 12:59 af Lights_out »
|
|
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Glæder mig over, at jeg netop for 5 min. siden oprettede min bruger herinde. 
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Ja det syntes jeg  De to wings er sat til at skære ind i banen og de to offensive midtbanespillere til at trække bredt, jeg har en formodning om at det forvirrer modstanderen  En du har lyst til at uploade? NICEEEEEEEEEEEEEEEE EE! Har aldrig kunne fået fat i Marco Verratti. Også i første Vinterpause får jeg ham til 14millionen, til Eintracht Frankfurt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3460-NicO