home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 290639 gange)
rasmussidelmann
Gæst
 
Glædestråden FM10
« : 08 Jun 2010, 03:14 »

GLÆDESTRÅDEN
Jamen så vil jeg da genoprette den nok mest benyttede tråd herinde. Jeg startede faktisk op med hammers fordi jeg ville lave en blog med dem, men det bliver ikke til noget og det går overraskende godt lige nu. Nouble har lige scoret to mål på Old Trafford som sætter en tyk streg under mine 10 sejre i træk. Har ikke lavet nogen indkøb eller noget udover jeg har solgt McCarthy, Franco, Ilan og Spector i vintervinduet så jeg er meget stolt af at jeg ligger så højt og lige nu tyder intet på et formdyk. Oven i købet kommer Behrami tilbage fra en brækket fod som gjorde at han indtil videre har fået en indskiftning på 13 minutter i denne sæson :-)

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #1: 08 Jun 2010, 03:18 »

Jeg skulle selv lige til at oprette den! :-D Jeg har netop spillet min sæson færdig med Arsenal, som også var min første sæson i klubben. Det gik over alt forventning.

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #2: 08 Jun 2010, 04:28 »

Haha, at din målman kan have et snit på 7.05 efter 32 kampe med 32 clean sheets, fortæller vel egentlig mere om dit forsvar end om din keeper. Han har jo ikke haft en skidt at lave. Stakkel.
Logged


Arsenal Football Club


smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #3: 08 Jun 2010, 09:23 »

Jeg skulle selv lige til at oprette den! :-D Jeg har netop spillet min sæson færdig med Arsenal, som også var min første sæson i klubben. Det gik over alt forventning.



Imponerende stats for sådan en sæson, men hvad med alle de andre turneringer? Personligt er jeg mere til en meget offensiv indstilling, men nogen går efter nullet mens andret går efter målet. Flot sæson.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #4: 08 Jun 2010, 10:01 »

Godt denne tråd blev oprettet! Så kan jeg også komme ud med min begejstring om mit Vejle hold.
Efter en første sæson, hvor jeg relativt ubesværet kom op i SAS-Ligaen grundet lutter sejre i foråret, samt en pokalsemifinale mod FCK (Tabte sammenlagt 2-6), var jeg klar til en hård anden sæson. Målet var på forhånd top 8 som ville være acceptabelt, men helst top 6, og for at klare det havde jeg igen lejet min helt, Hvilsom, og rippet Randers for Stuhr og Nygaard, ellers var holdet som sæsonen før.

Sæsonen startede stramt, fik nogle nederlag og tanken om en hård sæson sneg sig ind i mit hoved. Men så vendte det og jeg kunne slutte foråret af på en fjerdeplads, pga. et nederlag til FCN i sidste runde. Foråret startede og 7 sejre i træk væltede ind, og jeg havde været så "heldig" igen at trække FCK i semifinalen. 4-1 blev første kamp på fortet i Nørreskoven og FCK var så godt som ude. Af en eller anden grund medførte det en kæmpe off-day kampen efter i SAS-ligaen og AGF dræbte mig 5-0, selvom jeg var bedst i kampen  ticked off

FCK røg som ventet ud og Esbjerg ventede i finalen, mens der var stor spænding om titlen. FCK var genopstået i foråret og FCM bankede bare derudaf, mens jeg prøvede at forsvare min føring. Det endte ud med nogle spændende sidste runder. Jeg havde FCM & Brøndby på udebane og bare en uafgjort mod FCM var nok til mesterskabet. Men sådan skulle det ikke gå, 1-0 til FCM og alt skulle afgøres i sidste runde. Alt for spændende!! FCM havde en nem modstander i FCN på hjemmebane og jeg førte kun med 1 point, dog med en bedre målscore. Det så ikke sjovt ud. Brøndby pressede på i kampen og de førte 1-0 ved pausen, mens FCM havde 0-0. Jeg var stadig mester, men skulle FCM score, havde jeg travlt da jeg i så fald skulle vinde. Min stangnervøse angriber Reis, som havde været en skygge af sig selv i foråret, klapper den ind til 1-1 i 54. min. Jeg var nået til 80 min. og FCN havde fået et rødt kort, men den stod stadig 0-0. Så på hjørne, Nygaard stiger op og rammer overlæggeren, nooo!!, men den ryger ned på Fayes ryg og 2-1. Jaaaa!!!, jublen bryder ud i min stue lidt over midnat. Stillingen holder og jeg er dansk mester. Pokalfinalen ventede et par dage senere og det blev en tør kamp med få afgørende spillere. Djeziri & Stuhr vandt kampen for mig 2-0, og så var The Double sikret.

Det var helt sikkert ikke det jeg havde forventet ville ske, da jeg startede med Vejle, men manager er jo bare et dejligt spil.

PS. Ved godt det blev en ordentlig smøre, men glæden er stor Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #5: 08 Jun 2010, 10:33 »

Det helt vanvittigt, at Vejle kan vinde the Double det år de rykker op!
Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #6: 08 Jun 2010, 13:52 »

Robinho og Soldado bomber igennem for mit Groningen-hold Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #7: 08 Jun 2010, 13:54 »

Robinho og Soldado bomber igennem for mit Groningen-hold Smiley

Må jeg spørge hvor langt du er kommet? Og evt. bede om et SS af din trup?
Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #8: 08 Jun 2010, 14:12 »


Her.

Otamendi og Eboue har lige forladt klubben, de synes ikke klubben var stor nok s:
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #9: 08 Jun 2010, 14:19 »


Her.

Otamendi og Eboue har lige forladt klubben, de synes ikke klubben var stor nok s:

God trup, men vildt at du har Robinho, han er en kæmpestjerne sammenlignet med dine andre spillere!
Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #10: 08 Jun 2010, 14:20 »

God trup, men vildt at du har Robinho, han er en kæmpestjerne sammenlignet med dine andre spillere!

Soldado og Robinho var på fri transfer, og for sjov prøvede jeg at hente dem - og et lykkedes. Robinho tryller fuldstændig vildt Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #11: 08 Jun 2010, 15:06 »



Thumbs Up
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #12: 08 Jun 2010, 22:20 »

Har lige vundet C.D. Lugos første turnering nogensinde - 2. division B1!! Opstemt
Logged

FC Barcelona

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #13: 08 Jun 2010, 22:24 »

Er stærkt tilfreds med, at det netop er blevet til min første titel med Manchester United i første sæson efter 2-1 imod Chelsea i Community Shield. Mit mandskab var betydeligt bedst. Anderson scorede kort efter pausen til 1-0, før Rooney øgede ti minutter senere. Kampens bedste spiller Valencia var fantastisk på højre fløj, hvorfra han lagde op til Rooneys mål.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM10
« Svar #14: 08 Jun 2010, 23:56 »

Så sikrede jeg os Lugo holdet oprykning via play offs! Opstemt
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] 2 3 ... 86 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010