|
Jonaspetersen93
|
|
Så har jeg fået mit 10 mesterskab i træk med Brøndby  SS af taktik?
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
AB4EVER
|
|
Er lige pt i gang med real madrid 1. sæson hvor c. ronaldo har scoret 71 mål i 35 kampe so far  Har slået Barca i 4 betydende kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Jay! Foran 1-0 mod City, vi skal bruge en sejr bare for at gå videre til Europa League. Målscoreren er Søren Larsen  Spillet 1:30, så er der kun 88:30 minutter tilbage 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
SønderjyskE i sæsonen 2014/2015. Kig tidligere i tråden  To gange The Double i træk, 16 sejre ud af 16 mulige i Superligaen denne sæson, sidste sæson kvartfinale i Champions League, hvor vi røg ud efter forlænget spilletid. Rensing redder lige straffe!! I det 60. minut, 30 minutter tilbage. EDIT:Så skete det; Robinho scorer i det 61. minut  EDIT: Total nedtur; 1-2 Belhanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Vmanstar: Må jeg se dine transfers? tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Viiiingaaaard og N'doooooye !!! 2-0 til FCK i Athen ved PAUSEN .. DK's klart bedste hoooold!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Viiiingaaaard og N'doooooye !!! 2-0 til FCK i Athen ved PAUSEN .. DK's klart bedste hoooold!!!
Bare for at ødelægge det for dig ville jeg skrive at den her tråd handler udelukkende om gode oplevelser i FM 10. Det har intet med FM at gøre det her 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Bare for at ødelægge det for dig ville jeg skrive at den her tråd handler udelukkende om gode oplevelser i FM 10. Det har intet med FM at gøre det her  Ej Pétur nu kom du før mig!  men det altså rigtigt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Bare for at ødelægge det for dig ville jeg skrive at den her tråd handler udelukkende om gode oplevelser i FM 10. Det har intet med FM at gøre det her  Hvem siger det ik var FM jeg snakkede om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvem siger det ik var FM jeg snakkede om  VILDT NOK 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvem siger det ik var FM jeg snakkede om  Som om det er FM du snakker om! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Som om det er FM du snakker om!  Det sker både irl og i mit FM game 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Han kunne jo spille for imod et andet græsk hold? det havde jo ikke lige behøvet at være ligesom irl..
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Har allerede fået FIFA11 (y) Perfekt dag !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|