home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 349252 gange)
fck-drengen
Gæst

Sv: Glædestråden FM10
« Svar #180: 23 Jun 2010, 11:34 »

hvilket tema er det du har?, synes ikke godt om den kamp Skuffet
Skin? One Piece Thumbs Up

fck-drengen
Gæst

« Svar #181: 23 Jun 2010, 11:36 »

Hentede ham for 20 mio. han har fået samtlige priser man kan få i første sæson, og han er blevet topscorer. Alt i alt 29 kampe 31 mål 7 assists og 10 gange kampens spiller Smiley
fedt nok Thumbs Up

Ben92
Gæst

« Svar #182: 23 Jun 2010, 13:21 »

Har sikret mig Miguel Veloso og Yoann Gourcuff på fritransfers til Köln. Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 23 Jun 2010, 13:33 »

Har lige svaret en anden, men med de mål er det da ok Hævet Øjenbryn
jamen det er sgu da din første sæson.
har lige prøvet at starte et spil med fck, først og fremmest så starter de med et budget på 15 mio. og tillader dig at give 1,25 mio. i kroner i løn til alle dine spillere om ugen, hvor det allerede er oppe på 1 mio. dvs. du kun har 250.000 at betale løn med, så du vil umuligt betale hans løn.
Du kan jo sagtens sælge en del af dine spillere, til du kan få et budget på 40 mio. men du kan umuligt få sådan et godt lønbudget uden at snyde.  Syntes også det utroligt mange mål han har scoret på så få kampe, fuldstændig overdrevet.

Ronaldo har haft en god sæson Smiley

Lige sådan med dit save, syntes sgu også det lige lovligt mange mål, når han har spillet så få kampe? Havde været noget andet hvis han sådan var oppe på 50 kampe, så kunne han skam nok have scoret 53 mål.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #184: 23 Jun 2010, 13:34 »

Har sikret mig Miguel Veloso og Yoann Gourcuff på fritransfers til Köln. Smiley
Tillykke! Rigtigt flot, dit hold bliver bare bedre og bedre, og du får endda de fleste på fri-transfer Opstemt
Nu har du i hvertfald gode chancer for at tage CL titlen igen! Opstemt

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #185: 23 Jun 2010, 13:37 »

har lige prøvet at starte et spil med fck, først og fremmest så starter de med et budget på 15 mio. og tillader dig at give 1,25 mio. i kroner i løn til alle dine spillere om ugen, hvor det allerede er oppe på 1 mio. dvs. du kun har 250.000 at betale løn med, så du vil umuligt betale hans løn.
Du kan jo sagtens sælge en del af dine spillere, til du kan få et budget på 40 mio. men du kan umuligt få sådan et godt lønbudget uden at snyde.  Syntes også det utroligt mange mål han har scoret på så få kampe, fuldstændig overdrevet.
Lige sådan med dit save, syntes sgu også det lige lovligt mange mål, når han har spillet så få kampe? Havde været noget andet hvis han sådan var oppe på 50 kampe, så kunne han skam nok have scoret 53 mål.

Mht. målene så vil jeg tro at der er en hjørnesparkstaktik bag dem.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 23 Jun 2010, 14:59 »

Hmm.. Okay, hvad er det for noget Smiley ? Hvilken taktik, kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #187: 23 Jun 2010, 16:48 »

Jeg har købt ham over 48 måneder, og solgt spillere og ændret mit lønbudget.

fck-drengen
Gæst

« Svar #188: 23 Jun 2010, 16:48 »

Det kan jeg ikke udelukke..

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 23 Jun 2010, 17:55 »

Jeg har købt ham over 48 måneder, og solgt spillere og ændret mit lønbudget.
det komplet lige meget, du skal sælge alle dine største spillere, stortset hele holdet for at få lønbudgettet op på 630 tusinde. Det der tror jeg simpelthen ikke på, ellers vil jeg meget gerne have et SS af dine transfers.

Det kan jeg ikke udelukke..
han snakkede ikke om dit save der, men om Ronaldos mål, hvilket giver mere mening for mig end at din spiller scorer 13 mål og laver 5 assist på 4 kampe? hvilken glæde er der ved at snyde? Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #190: 23 Jun 2010, 18:21 »

det komplet lige meget, du skal sælge alle dine største spillere, stortset hele holdet for at få lønbudgettet op på 630 tusinde. Det der tror jeg simpelthen ikke på, ellers vil jeg meget gerne have et SS af dine transfers.
han snakkede ikke om dit save der, men om Ronaldos mål, hvilket giver mere mening for mig end at din spiller scorer 13 mål og laver 5 assist på 4 kampe? hvilken glæde er der ved at snyde? Smiley
Det er jo ikke snyd at sætte en spiller til bagerste stolpe, og få en spiller til at sparke derhen?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #191: 23 Jun 2010, 18:32 »

Vanvittig første halvleg. I anden halvleg døde kampen dog fuldstændigt, men et dejligt comeback i hvertfald! Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #192: 23 Jun 2010, 18:42 »

Nej. Det starter jo over 630.000.

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 23 Jun 2010, 23:14 »

Nej har selv lige lavet et save. Hvis du læser lidt længere oppe, så kunne du selv se. Forventningerne er self. Vind ligaen.
Du har ca. 1,25 mio. til lønninger hver uge, hvor de 1 mio. allerede er brugt Smiley
= 250.000 til lønninger hver uge, så derfor har du overskredet det med mere end dobbelt så meget Smiley

Må jeg se et SS af dine transfers? Eller er det fordi du har snydt?

U-4-E
Manager

« Svar #194: 23 Jun 2010, 23:38 »

250K til lønninger per uge = 1 mio til lønninger per måned. Og han betaler ham 630K per måned. Hvad er problemet?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010