|
mazanti1
|
|
Han betaler ham jo 630k pr måned og det vil jo sige en uge løn på cirka 157k og det er vel realistiks nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Har valgt at slutte mit første save af i sæson 18/19: Dortmund: 3 mesterskaber og 4 pokal turneringer Tottenham: 1 mesterskab, 1 Carling cup og 1 Uefa cup Brasilien: 1 Confederations cup og 1 VM 
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
maham1
Lilleputspiller
|
|
For første gang nogensinde i et af mine spil rykkede valencia ned i den spanske række, det betød masse udvandring fra holdet og store stjerne som silva, mata og villa kunne erhverves for ingen penge. jeg brugte 75 mio kr. i Valencia og det gav mig både silva og mata Ganske fornuftig handel !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Nej har selv lige lavet et save. Hvis du læser lidt længere oppe, så kunne du selv se. Forventningerne er self. Vind ligaen. Du har ca. 1,25 mio. til lønninger hver uge, hvor de 1 mio. allerede er brugt  = 250.000 til lønninger hver uge, så derfor har du overskredet det med mere end dobbelt så meget  Må jeg se et SS af dine transfers? Eller er det fordi du har snydt? Han får 630.000 om MÅNEDEN . Hvis du havde kigget ordenligt efter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Han får 630.000 om MÅNEDEN . Hvis du havde kigget ordenligt efter.
Lyder meget mere realistisk  Men en anden ting er så målene  Lige meget hvad du har gjort er det urealistisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Lyder meget mere realistisk  Men en anden ting er så målene  Lige meget hvad du har gjort er det urealistisk  Ingen tvivl om det!  Men jeg er glad for at han har scoret så mange mål, han endte med at have scoret 46 mål i 44 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Stadig god statistisk  Men han måtte have måltørke et par kampe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
btw. undskyld fordi jeg angreb dig sådan fck-drengen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Stadig god statistisk  Men han måtte have måltørke et par kampe!  Jeg gik på ferie i et par måneder pga. jeg skulle noget andet på min com, så det må have været Bård Wiggens skyld 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
btw. undskyld fordi jeg angreb dig sådan fck-drengen.
Det går nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Jeg gik på ferie i et par måneder pga. jeg skulle noget andet på min com, så det må have været Bård Wiggens skyld  haha. ja, andre kunne det i hvertfald ikke være 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quim
Lilleputspiller
|
|
Mit nye FCK-save År 2013. 16. spillerunde i ligaen og en målscore der hedder 52 - 3. Ja tak.. 14 sejre 2 uafgjort. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Glæder mig over, at jeg blot skal betale 30 mio kr for Juan Riquelme! Han kommer til at passe perfekt som playmaker på mit Napoli hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi