home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ødelagte Ting
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Ødelagte Ting  (Læst 8303 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #30: 15 Jul 2006, 19:21 »

Jeg er normalt rimelig rolig. Men af og til slår jeg i bordet og bander ad helvede til over spillerne på banen, så min kone bliver forskrækket.

Men ellers er jeg mere den Managertype, der sidder og ryster på hovedet på bænken med en meget stram mine, hvorefter jeg går ned og giver en skideballe i omklædningsrummet.
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #31: 16 Jul 2006, 18:25 »

jeg har ødelagt 2 headsets, en lampe, næsten et tastatur, fjernbetjening og andre løse ting der er fløjet i gennem luften  Rullende Øjne   
 
Ellers er jeg lidt den samme manager som dig, Dusty78DK.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2006, 18:58 af Simoni » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #32: 16 Jul 2006, 18:51 »

Tror ikke rigtig jeg har ødelagt noget.

Selvfølgelig en masse kuglepenne. Men jeg fejrer mere mine sejre, end jeg ærger mig over mine nederlag. Da Champions League blev vundet, kørte sange som "Van Haalen - Jump", "Survivor - Eye of the Tiger", "Nelly - Heart of a Champion" og "Queens - We're the Champions".

Så er der EM92 stemning, det kan jeg godt siger jer. Bedre faktisk!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #33: 16 Jul 2006, 19:38 »

Tror ikke rigtig jeg har ødelagt noget.

Selvfølgelig en masse kuglepenne. Men jeg fejrer mere mine sejre, end jeg ærger mig over mine nederlag. Da Champions League blev vundet, kørte sange som "Van Haalen - Jump", "Survivor - Eye of the Tiger", "Nelly - Heart of a Champion" og "Queens - We're the Champions".

Så er der EM92 stemning, det kan jeg godt siger jer. Bedre faktisk!
Det er også en rimelig fed måde at gøre det på! Thumps up  Thumbs Up
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #34: 12 Maj 2007, 13:33 »

Har smadret mine negle adskillige gange et par glas er det da også blevet til Rullende Øjne
Logged

I ain't playin', nigga

Hado
Gæst
 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #35: 12 Maj 2007, 13:36 »

Jeg nøjes med at banke hårdt i vindueskarmen, det har ikke fået følger, endnu Smiley
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #36: 21 Aug 2008, 13:50 »

Well. ødelagde engang, en kontor stol. Tabte selfølgelig mesterskabet i sidste runde, efter et pinligt 1-0 nederlag til Reading (er Liverpool). Det resulterede i at jeg kastede den ud a vinduet, (bor på første sal). Den så jeg så aldrig igen Opstemt. Ellers plejer jeg bare at råbe af min lillebror Opstemt
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Bave
Gæst
 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #37: 21 Aug 2008, 13:53 »

Well. ødelagde engang, en kontor stol. Tabte selfølgelig mesterskabet i sidste runde, efter et pinligt 1-0 nederlag til Reading (er Liverpool). Det resulterede i at jeg kastede den ud a vinduet, (bor på første sal). Den så jeg så aldrig igen Opstemt. Ellers plejer jeg bare at råbe af min lillebror Opstemt

 funny funny

Blev den fjernet dernede Rullende Øjne
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #38: 21 Aug 2008, 13:54 »

Jep Rullende Øjne. Dem vi lejer huset af blev sure, Og smed den til genbrug Opstemt
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #39: 21 Aug 2008, 14:07 »

Tja hvad har jeg ikke ødelagt Tunge

Det værste var nok da jeg efter et 4-0 nederlag til silkeborg, knalede min hånd igennem min skabslåge, til min skrivebord så den flækkede på lands... Som er lavet af massivt egetræ, og så havde jeg to halve funny Grin

Fatter stadig ik hvordan jeg gjorde det Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #40: 21 Aug 2008, 14:13 »

Well, jeg er er knap så voldelig, jeg nægter bare at røre spillet i et par dage efter et vigtigt nederlag. Så kan det fandme lære det!
Eller...
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #41: 21 Aug 2008, 14:39 »

Ja det er så ikke mig det handler om. Men når min fætter, stimo92, spiller fm og modstanderen bare scorer kan han gå lidt amok og sparke til skærmen så den får et sort glimt. Tror det sorte glimt er en konsekvens af alle de mål han har lukket ind Opstemt
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #42: 21 Aug 2008, 14:49 »

Hvad har jeg smadret? Jeg vil lige lave en tjekliste over ting man kunne tænkes at være i nærheden af efter en tabt kamp:

Skrivebord? Tjek
Tastatur? Tjek
FM-coveret? Tjek
Mus? Tjek
Flasker, dåser, service og glas? Tjek
Dør? Tjek
Mp3-afspiller (dog ikke iPod eller lign. bare en gammel 128mb)? Tjek
Reol? Tjek
CD-drevet? Tjek, men det var dog et uheld, som skete pga. raseri udbrud på en kontorstol.

Faktisk har jeg skiftet mange ting ud pga. FM. Burde man sagsøge SI? Smiley
Logged

Go you Gunners!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #43: 21 Aug 2008, 14:51 »

Har ikke endnu ødelagt noget pga. FM, der bruger jeg mig af straffen som ZhotLogs FM også får.

Tilgængæld har jeg ødelagt en del ting, når Brøndby taber. I sommeren 2007 spillede Brøndby I Esbjerg og tabte 0-1, efter kampen blev jeg så sur at jeg sparkede kantstenen ned! Det rusulteret i en forstuvet fod.. Når jeg ser Brøndby i hjemmet - og de taber. har jeg kastet min mobil ind i væggen mange gange, det samme er sket for mit fjernbetjening, vækkeur og en del bøger.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010