home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ødelagte Ting
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Ødelagte Ting  (Læst 8304 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Ødelagte Ting
« : 14 Jul 2006, 22:17 »

Ja lad os da lige få en tråd om det her, hvilket ting har i ødelagt når vreden tager over efter dit 10 nederlag i træk med Real Madrid?
Eller som følge af andre computer spil..

Selv er jeg normalt total rolig, og der skal meget til før jeg bliver sur, men når det gælder FM er lunten sku kort, af ting jeg har ødelagt kan nævnes:
Et glas, min fjernbetjening, min skærm, en computerhøjtaler, min glas dør ud til altanen, en del kuglepenne og blyanter, en øl flaske, et headset, og ikk mindst noget i min hånd ved og banke den ind i muren  Forlegen
Det ligger dog alt sammen et par år tilbage, nu går FM mig ikk så meget på Wink

Normal vil man nok ikk skrive sådan noget, da man ville blive stemplet som sindsyg, men nu har jeg været til en del FM lan, og det ser ud til og være et udpræget fænomen  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gitte67
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #1: 14 Jul 2006, 22:25 »

Har engang smidt en gaffel i hovedet på min lillebror Sur
Han kunne jo bar lade vær med at åbne døren
Logged

Chelsea!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #2: 14 Jul 2006, 22:26 »

Har engang smidt en gaffel i hovedet på min lillebror Sur
Han kunne jo bar lade vær med at åbne døren

 funny
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #3: 14 Jul 2006, 22:29 »

Det har ikke været til det helt vilde her, og slet ikke pga nederlag eller noget, men når FM crasher, og man ikke har gemt, går det mig virkelig på nerverne Djævel

Jeg har knækket adskillige kuglepenne og blyanter, smadret en Marco O'Polo pung, hældt vand i tastaturet fordi jeg slog ud i luften, og der stod en vandflaske uden låg på, og diverse andre ting Peace Opstemt
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #4: 14 Jul 2006, 22:29 »

Har engang smidt en gaffel i hovedet på min lillebror Sur
Han kunne jo bar lade vær med at åbne døren

Haha funny Grin
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #5: 14 Jul 2006, 22:30 »

Den der med og vælte glas har jeg også tit prøvet Peace

Jeg har fundet en god måde og komme med frustrationerne, der står altid en del tomme øl/sodavands dåser omkring min computer, så får de sku bare en tur..
Det er bare ikk så fedt når man har holdt fest, og nogle af dåserne stadig er halvt fulde...
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #6: 14 Jul 2006, 22:31 »

Den der med og vælte glas har jeg også tit prøvet Peace

Jeg har fundet en god måde og komme med frustrationerne, der står altid en del tomme øl/sodavands dåser omkring min computer, så får de sku bare en tur..
Det er bare ikk så fedt når man har holdt fest, og nogle af dåserne stadig er halvt fulde...

Nej, skulle lige til at sige det Grin

Men ja, det med at kaste rundt med ting, er altid godt Peace
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #7: 14 Jul 2006, 22:33 »

Nej, skulle lige til at sige det Grin

Men ja, det med at kaste rundt med ting, er altid godt Peace

Ja men det skal ligesom være noget der kan ødelægge... jeg har prøvet og smide spillekort rundt, men det giver bare ikk samme følelse  Grin
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #8: 14 Jul 2006, 22:38 »

Ja men det skal ligesom være noget der kan ødelægge... jeg har prøvet og smide spillekort rundt, men det giver bare ikk samme følelse  Grin

Nej, det er rigtigt nok Grin

Desværre går kuglepenne ikke i stykker (første gang), når man kaster med dem. Det giver bare en utrolig irriterende lyd, der får en til bare at ville smadre den kuglepen endnu mere Djævel
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #9: 14 Jul 2006, 22:41 »

Nej, det er rigtigt nok Grin

Desværre går kuglepenne ikke i stykker (første gang), når man kaster med dem. Det giver bare en utrolig irriterende lyd, der får en til bare at ville smadre den kuglepen endnu mere Djævel

Ja det er rigtig nok... jeg knækker nu tit kuglepennene Peace
Ellers smider jeg min telefon eller fjerbetjening (hvad der er nærmest) hen i min dyne, det kan man jo gøre hårdt uden der sker noget Smiley
Så er det knap så godt, hvis man kaster lidt skævt  Peace
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gitte67
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #10: 14 Jul 2006, 22:43 »

Min kæreste gik hjem engang fordi jeg var så sur Skuffet
Nåede ikke kaste hende Djævel
Logged

Chelsea!

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #11: 14 Jul 2006, 22:45 »

Ja det er rigtig nok... jeg knækker nu tit kuglepennene Peace
Ellers smider jeg min telefon eller fjerbetjening (hvad der er nærmest) hen i min dyne, det kan man jo gøre hårdt uden der sker noget Smiley
Så er det knap så godt, hvis man kaster lidt skævt  Peace

Ja, det har jeg prøvet Forseglede Læber Det værste er hvis man rammer madrassen, og telefonen eller hvad det er, ryger højt op i luften, og smadrer ned i gulvet Forlegen Rullende Øjne
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #12: 14 Jul 2006, 22:50 »

Jeg bliver faktisk ikke så sur ved FM... Det er værre ved PES, det kan virkelig bringe mit pes (haha) i kog.. Jeg smadrer dog ikke ting, men bander os svovler i stedet sældeles højlydt så kæresten brokker sig, og slår ned i keyboardet.. Det er dog ikke gået i stykker endnu Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #13: 14 Jul 2006, 22:52 »

Min kærestes fortænder  Djævel!!!!!! EJ for sjov jeg sparkede til min guitar så den flækkede !
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ødelagte Ting
« Svar #14: 15 Jul 2006, 01:54 »

har en gang ødelagt en skræm, ved at slå til den... Skuffet ... den kan jo bare lade være med at vise mig at jeg tabte.... lorte skræm... Wink
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010