home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 362779 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1110: 07 Mar 2009, 00:50 »

Haha det er jo lige med at ramme linjen Opstemt
Men jaa tror der er mange folk der kan nikke genkendende til jeg ingen hæmninger har Opstemt hahaha meget af det jeg foretager mig er uhæmmet hahahaha og pinligt bagefter Opstemt
Men der er kun en måde at tackle pinlige episoder på og det er AT GRINE det bedste man har lært af dem Opstemt hahahaha

enged
Gæst

« Svar #1111: 07 Mar 2009, 00:52 »

Haha det er jo lige med at ramme linjen Opstemt
Men jaa tror der er mange folk der kan nikke genkendende til jeg ingen hæmninger har Opstemt hahaha meget af det jeg foretager mig er uhæmmet hahahaha og pinligt bagefter Opstemt
Men der er kun en måde at tackle pinlige episoder på og det er AT GRINE det bedste man har lært af dem Opstemt hahahaha
Det er da bestemt et citat man burde leve sit liv efter Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #1112: 07 Mar 2009, 00:58 »

Den melder jeg mig også på...  Og det er det eneste rigtige at gøre, for det kan sku næppe slå en ihjel at man laver noget lort ( tro mig xD)

Da jeg prøvede dette : http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14928.150 vågnede jeg da også bare op næste morgen med en gevaldig hovedpine og et kæmpe smil på læben Grin...

Livet er sku til for at prøve grænser af, og når man når dem kan man da kun smile og grine af det Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #1113: 07 Mar 2009, 01:09 »

I dag væltede jeg en halvpalle med tomme ølflasker, og der var min reaktion: latter, mens de andre kom løbende til, for at se hvad der havde givet det store brag.

(kan oplyse at 4 og en halv kasse øl gik tabt. Shit happens (quite often to me crazy)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #1114: 07 Mar 2009, 01:10 »

Haha dejligt Pluto Opstemt... Intet er så dejligt som et godt grin over en mindre dumhed Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1115: 07 Mar 2009, 01:11 »

hahah har en rigtigt rigtigt sjov historie hvor jeg blev fældet af en bænk Opstemt hahahahah eller jeg fløj decideret hen over den Opstemt
Jeg skulle løbe hen til en af mine venner og jeg løb bare som om der ingen bænk var .. Haha jeg havde ikke set bænken så STIV var jeg ..
Mine venner og veninder stod og græd af grin .. Det var simpelthen for sindssygt .. Der er et billede af hvor jeg ligger på jorden og en af mine venner står med tårer i øjnene hen over mig .. Han kan ik få vejret af grin hahahahahaahah ..

enged
Gæst

« Svar #1116: 07 Mar 2009, 01:11 »

Hvis de var tomme er der jo ingen skade sket pluto, det havde været langt værre hvis de havde været fulde til gengæld!

verdenskrig
Manager

« Svar #1117: 07 Mar 2009, 01:15 »

hahahahaha DB omg Grin... Hvorfor har vi aldrig været på druk sammen, jeg trænger til et virkelig virkelig godt og laaaaangt grin Grin

Cool

plutonium
Manager

« Svar #1118: 07 Mar 2009, 01:18 »

Har jeg også gjort, enged crazy

30 flasker juleøl der gik itu. SHIT det stank! Opstemt

Men det er da skade, når der går pant tabt! Butikken får jo penge for flaskerne! Derfor kunne man i gamle dage (meget gamle dage) trække det i de ansattes løn. I dag trækker man på skuldrene, og siger: det' hva' der sker!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1119: 07 Mar 2009, 01:19 »

Hahahahah Opstemt hvor er det fedt Pluto Opstemt
Jaja du er nok ik en af Netto's finest lige i øjeblikket Opstemt men tilgengæld en god historie Thumbs Up Opstemt hahahaha

Zone 43
Manager

« Svar #1120: 07 Mar 2009, 01:20 »

Her kære enged og jer andre... Wink

Fjern det halstørklæde. Det er ikke pænt. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #1121: 07 Mar 2009, 01:22 »

Hahahahah Opstemt hvor er det fedt Pluto Opstemt
Jaja du er nok ik en af Netto's finest lige i øjeblikket Opstemt men tilgengæld en god historie Thumbs Up Opstemt hahahaha

med 26 måneders erfaring, og kun 3 uheld i den størrelsesorden, så går det nok  Thumbs Up

enged
Gæst

« Svar #1122: 07 Mar 2009, 01:25 »

Har jeg også gjort, enged crazy

30 flasker juleøl der gik itu. SHIT det stank! Opstemt

Men det er da skade, når der går pant tabt! Butikken får jo penge for flaskerne! Derfor kunne man i gamle dage (meget gamle dage) trække det i de ansattes løn. I dag trækker man på skuldrene, og siger: det' hva' der sker!

Nej nej nej, det er skidt stil pluto, du burde få tæv for det Peace

FCK88
Manager

« Svar #1123: 07 Mar 2009, 01:25 »

For satan Pluto.. jeg har lige grinet røven i LASER af dig og DB's uheld.. men jeg havde nok reageret på samme måde hvis det var sket for mig.. Desuden er det faktisk hændt mig at engang, da jeg arbejde i SuperBest(tror det var i sommers), kom til at vælte en HEL palle med frugt og grønt ud på gulvet så vindruerne trillede rundt over hele gulvet.. for satan et samlearbejde det gav mig.. men som du selv sagde : Shit happens, og når DET sker er det sgu svært at holde masken.. Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1124: 07 Mar 2009, 01:28 »

Mr. Cool Guy! \o/

19-18!

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 113 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010