home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag  (Læst 113581 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #450: 21 Aug 2006, 22:49 »

Selv om du sælger et par spillere stiller du nogle rimelige hæftige hold - specielt mod Randers og Partizan.

Det er måske ikke verdens nemmeste CL gruppe du er endt i, men jeg har en idé om at du klarer det, for Brügge er ikke Europas stærkeste hold, og selvom Atletico har et par fede profiler tror jeg godt du kan overraske dem - specielt hvis du spiller på fysikken. Sejr over Liverpool i Parken? Tja, det kunne i hvert fald være fedt.  Wink

EDIT: Du burde faktisk ændre titlen på din blog, for du har bevist at drømmen om et dansk hold med fast deltagelse i Europa ikke er en drøm. Og du har bevist at det kan lade sig gøre uden at købe en masse dyre stjerner, som klubben ikke har råd til. Se, det er klasse!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Aug 2006, 23:00 af Dusty78DK » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #451: 21 Aug 2006, 23:17 »

Vil nu mene at din CL gruppe ser meget fornuftig ud.. Hvis du ikke tager 1. pladsen, så synes jeg da at du er sikker på en 2. plads..

DelPiero
Gæst

« Svar #452: 22 Aug 2006, 17:34 »

Synd at du ikke vandt mod Randers.
Men det er nok bare spillerne der skal spilles ind, det har jo været lidt af en turbulent sommerpause.

Berendt
Manager

« Svar #453: 22 Aug 2006, 19:48 »

Selv om du sælger et par spillere stiller du nogle rimelige hæftige hold - specielt mod Randers og Partizan.

Det er måske ikke verdens nemmeste CL gruppe du er endt i, men jeg har en idé om at du klarer det, for Brügge er ikke Europas stærkeste hold, og selvom Atletico har et par fede profiler tror jeg godt du kan overraske dem - specielt hvis du spiller på fysikken. Sejr over Liverpool i Parken? Tja, det kunne i hvert fald være fedt.  Wink

EDIT: Du burde faktisk ændre titlen på din blog, for du har bevist at drømmen om et dansk hold med fast deltagelse i Europa ikke er en drøm. Og du har bevist at det kan lade sig gøre uden at købe en masse dyre stjerner, som klubben ikke har råd til. Se, det er klasse!  Thumbs Up

Jah det var lidt skuffende at jeg ikke fik bedre resultater, men that's life... Holdet skal nok bare spilles helt ind, og Figueroa skal igang igen.

med hensyn til CL så regner jeg med at være sikre deltagere i 1/8-finalerne. Så stræker synes jeg nemlig heller ikk de andre hold .. men Liverpool gav jo en del problemer i træningskampene. Glæder mig dog også til at se Neville i aktion.

Hmm, og jah, skal nok skifte navn på blog'en igen, men det bliver næste gang der kommer update.

Vil nu mene at din CL gruppe ser meget fornuftig ud.. Hvis du ikke tager 1. pladsen, så synes jeg da at du er sikker på en 2. plads..

som sagt er det også hvad jeg selv forventer.

Synd at du ikke vandt mod Randers.
Men det er nok bare spillerne der skal spilles ind, det har jo været lidt af en turbulent sommerpause.

Hmm, så slemt synes jeg heller ikke har været i år. Men der er kommet større navne til, og næsten 20 spillere er blevet lejet ud. Arbejder på at der måske kommer et par spillere til vinter, og så ingen til sommer, men det kræver at holdet bliver fri for skader...

Møller
Gæst

« Svar #454: 23 Aug 2006, 10:27 »

Cool Smiley

Godt skrevet Berendt

KUTGW

Berendt
Manager

« Svar #455: 23 Aug 2006, 10:53 »

EM-kvalifikation - kampen mod Serbien og Montenegro
Lørdag d. 1/9-2007

Optakt:
En sejr vil sende Danmark endnu tættere på EM 2008, og dermed gøre det endnu sværere for Tyskland at komme med. Samtidig er Serbien og Montenegro ikke noget dårligt hold, og spillere som Mirko Vucinic og Dejan Stankovic skal man altid holde øje med.

Startopstilling (4-3-3):
Jesper Christiansen - Lars Jacobsen , Daniel Agger , Leon Andreasen , Niclas Jensen - Thomas Kahlenberg , Christian Poulsen , Mads Laudrup - Jon Dahl Tomasson , Nicklas Bendtner , Danilo Arrieta (Bænken: Casper Ankergren, Michael Gravgaard, Johan Absalonsen, Peter Løvenkrands, Michael Jakobsen, Thomas Gravesen, Søren Larsen)
Udskiftninger :
45. min - Danilo Arrieta < Søren Larsen
82. min - Nicklas Bendtner < Thomas Gravesen

Kampen i tal:
Danmark (3) - (2) Serbien og Montenegro
1-0 S. Larsen , 54. min
1-1 M. Vucinic , 70. min
2-1 J. Tomasson , 82. min
2-2 M. Vucinic , 90. min
3-2 C. Poulsen , 90. min (straffe)

Publikum: 40.976 i Parken, i København
Dommer: Erol Ersoy (Tyrkiet)
Kampens spiller: Jon Dahl Tomasson (8) , Danmark
Kort om kampen:
Vi spiller ikke vores bedste kamp, men får mest muligt ud af den, nemlig 3 point. Måske lidt heldigt at vi får straffesparket, men klager ikke. Desværre bliver Danilo Arrieta skadet, og bliver erstattet af Jonas Troest fra Ajax.

Landskamp - træningskamp mod Cameroon
Onsdag d. 5/9-2007

Optakt:
Det forventes næsten at Nicklas Lyhne Johanssen, vil bruge kampen mod Cameroon til at prøve forskellige ting af. Efter sejren over Serbien og Montenegro er Danmark godt på vej til EM 2008, og skal derfor nok have nogle ting på plads før de sidste kvalifikationskampe .

Startopstilling (4-3-3):
Jesper Christiansen - Lars Jacobsen , Daniel Agger , Leon Andreasen , Niclas Jensen - Martin Retov , Christian Poulsen , Mads Laudrup - Nicklas Bendtner , Søren Larsen , Kasper Lorentzen (Bænken: Casper Ankergren, Michael Gravgaard, Johan Absalonsen, Peter Løvenkrands, Michael Jakobsen, Thomas Gravesen, Jon Dahl Tomasson, Thomas Kahlenberg, Jakob Rasmussen)
Udskiftninger :
26. min - Martin Retov < Peter Løvenkrands
45. min - Mads Laudrup < Thomas Kahlenberg
45. min - Kasper Lorentzen < Jon Dahl Tomasson

Kampen i tal:
Danmark (2) - (0) Cameroon
1-0 S. Larsen , 40. min
2-0 S. Larsen , 90. min

Publikum: 31.187 i Parken, i København
Dommer: Andre Marriner (England)
Kampens spiller: Daniel Agger (9) , Danmark
Kort om kampen:
Vi spiller en acceptabel kamp, men spillet er stadig ikke helt perfekt. Søren Larsen skyder sig selv ind i startsopstillingen.

Stilling fra EM-kvalifikationen
Onsdag d. 5/9-2007

Stilling: (K-V-U-T-P)
Danmark971122
Tyskland953118
Serbien og Mont.951316
Ukraine1044216
Bosnien932411
Kasakhstan101457
Moldova100191

Resultater:
Lørdag d. 1/9-2007:
Danmark (3) - (2) Serbien og Mont.
Tyskland (1) - (1) Kasakhstan
Ukraine (0) - (0) Moldova

Onsdag d. 5/9-2007:
Kasakhstan (2) - (2) Bosnien
Moldova (0) - (1) Tyskland
Serbien og Mont. (3) - Ukraine

SAS-Ligaen - kamp mod SønderjyskE
Lørdag d. 8/9-2007

Optakt:
F.C. København og SønderjyskE har, siden Nicklas Lyhne Johanssen kom til København, mødt hinanden 7 gange: F.C. København har vundet 4, og spillet 3 uafgjort.
Startopstilling (4-3-3):
Kasper Schmeichel - Phil Neville , Hedwiges Maduro , Michael Gravgaard (A) , Marcelo - Jesper Grønkjær , Daniel Jensen , Anthony Grant , Mads Laudrup - Klaas-Jan Huntelaar , Luciano Figueroa (Bænken: Lasse Staw, Leon Andreasen, Fellype Gabriel, Peter Løvenkrands)
Udskiftninger :
45. min - Jesper Grønkjær < Fellype Gabriel
62. min - Anthony Grant < Leon Andreasen

Kampen i tal:
F.C. København (1) - (0) SønderjyskE
1-0 D. Jensen , 11. min

Publikum: 30.564 i Parken
Dommer: René Christensen
Kampens spiller: Daniel Jensen (8) , FCK
Kort om kamp:
Ser man på kampen som en helhed, er 1-0 meget fair, det var som om vores spil kun kørte rigtigt i små dele af kampen.
Sagt til Onside efter kampen:
"Jeg er virkelig stolt over at have fået debut så hurtigt. Og så vinder vi samtidig, så kan næsten ikke bede om mere." - Phil Neville der fik debut for F.C. København.

Debut til Phil Neville
Søndag d. 8/9-2007

I følge medierne spillede Phil Neville en solid kamp, da han fik debut for F.C. København, mod SønderjyskE igår.

Men hvad synes F.C. Københavns træner, Nicklas Lyhne Johanssen og den nye backs debut:
- Jeg synes Phil fik en god debut for os, og han fik et par gange vist hvad der gjorde ham til fast mand i Manchester United. Selvom han lavede nogle fejlafleveringer i starten af kampen, er det ikke noget der fik ham ned med nakken.

Nye siddepladser på plads
Søndag d. 8/9-2007

Det var en stolt bestyrelses formand, Flemming Østergaard, der i dag viste pressen den nye tribune i Parken. Lige siden sommerpausen har der været arbejdere igang med at bygge en tribune, i det ene hjørne af Parken, med plads til 2700 mennesker.

- Vi har et ønske om at gøre Danmarks nationalstadion til et af Europas førende stadions. Vi har både varme i banen, og udelukkende siddepladser, og det at der er kan tages tag over banen, gør at Parken også kan bruges til andet end bare fodbold, såsom koncerter som det er er sket før. Samtidig vil vi også gerne gøre Parken til et førende kultur hus i Danmark, hvor der også vil være mulighed for andet end bare fodbold og musik, men også udstillinger og teater. Men først og fremmest er Parken til fodbold, og derfor er det også vigtigt at der er nok siddepladser. Det kan ikke udelukkes at dette kun er første etape i en større udvidelse af Parken, kom det fra bestyrelse formanden.

Efter indvielsen af den nye tribune er nu plads til 44.892 mennesker i Parken.

Champions League - gruppekamp mod Club Brügge
Onsdag d. 12/9-2007

Optakt:
Så venter årets første kampe i Champions League, og F.C. København tager i aften mod belgiske Club Brügge. Sidste års Champions League-gruppespil deltagere, har et kompetent hold, og største stjerne lige nu er Deni Lulic som bliver ved med at scorer.
Startopstilling (4-4-2):
Lasse Staw - Phil Neville , Leon Andreasen , Michael Gravgaard , Marcelon - Jesper Grønkjær , Daniel Jensen , Anthony Grant , Mads Laudrup - Fernando Morientes , Cato Vonheim
(Bænken: Kasper Schmeichel, Hedwiges Maduro, Fellype Gabriel, Luciano Figueroa, Oscar Ahumada, Jérémy Clément, Andrés D'Alessandro)
Udskiftninger :
45. min - Lasse Staw < Kasper Schmeichel
51. min - Daniel Jensen < Andrés D'Alessandro

Kampen i tal:
F.C. København (1) - (1) Club Brúgge
1-0 L. Andreasen , 9. min
1-1 Francismar , 44. min

Publikum: 43.536 i Parken
Dommer: Sergey Shmolik (Hviderusland)
Kampens spiller: Francismar (7) , Brügge
Kort om kamp:
Rigtig dårlig kamp, hvor vi også får både Daniel Jensen og Marcelo skadet.

Kvartfinaler i Pokalturneringen
Torsdag d. 13/9-2007

Vinderen af pokalkampen mellem F.C. København og AaB skal møde Esbjerg fB i kvartfinalen.
Kampen mellem F.C. København og Aab bliver spillet onsdag den 19. september, mens kvartfinalen skal spilles onsdag den 2. april.

"Vi stopper F.C. København!"
Fredag d. 14/9-2007

- F.C. København er godt nok ubesejere i år, men der er stadig lang tid tilbage af denne sæson, og jeg mener at alt kan ske! F.C. København har ikke tabt en ligakamp i år, men det vil jeg gøre alt for at vi sætter en stopper for, kom det fra den selvsikre Peter Bonde, træner for AaB.

Aalborg Boldklub har før denne sæson forstærket sig med Kim Christensen i målet, og den brasilianske angriber Élvis, der har scoret 4 mål i 6 ligakampe. Alligevel ryster Nicklas Lyhne på hovedet.

- Jeg synes det er flot at AaB ligger nummer 4 i år, hvilket må siges at være en topplacering, især når man tænker på at de har en træner, der taber lige så mange kampe som han vinder, siger Nicklas Lyhne Johanssen og henviser til statistikken der siger at Peter Bonde har spillet 50 kampe med AaB, vundet 20, spillet 12 uafgjort og tabt 18, samtidig tilføjer Nicklas Lyhne Johansen, Jeg mener heller ikke at AaB har evnerne til at konne spille lige op med os. Jeg er sikker på vi nok skal vinde i morgen.

Jeg har besluttet mig for at lave updates for hver 14. dag, så der kommer en update den 1. i hver måned og igen omkring der 15. hver måned.
« Seneste Redigering: 23 Aug 2006, 10:56 af Berendt » Logged

Møller
Gæst

« Svar #456: 23 Aug 2006, 11:02 »

Synes du begynder at virke lidt usikker i dine resultater, fx. mod SønderjyskE er 1-0 nok i sådan en kamp ?

Men det vigtigste er du vinder, og du ligner da en EM deltager....

KUTGW mate

Berendt
Manager

« Svar #457: 23 Aug 2006, 11:07 »

Synes du begynder at virke lidt usikker i dine resultater, fx. mod SønderjyskE er 1-0 nok i sådan en kamp ?

Men det vigtigste er du vinder, og du ligner da en EM deltager....

KUTGW mate

Hm, jo, der er ved at være skuffende... Spillerne fik også et møgfald efter kampen, selvom vi vandt... håber det hjælper mod AaB...

Men , jah, bare jeg får 3 point går det nok... hmm, og glæder mig til EM 2008 med Danmark... Opstemt

Samtidig vil jeg lige sige at jeg HAR ændret navnet på bloggen

cube
Manager

« Svar #458: 23 Aug 2006, 12:25 »

Hm, jo, der er ved at være skuffende... Spillerne fik også et møgfald efter kampen, selvom vi vandt... håber det hjælper mod AaB...

Men , jah, bare jeg får 3 point går det nok... hmm, og glæder mig til EM 2008 med Danmark... Opstemt

Samtidig vil jeg lige sige at jeg HAR ændret navnet på bloggen

Fint nok du har ændret navnet, men "når drømme bliver hverdag" ville nok klinge lidt bedre Wink bare min mening.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

wirenfeldt
Gæst

Sv: FCK - Når drømme skal blive hverdag
« Svar #459: 23 Aug 2006, 14:30 »

Hvis du skal videre fra gruppen i CL, så vil jeg da mene at du burde vinde den kamp mod Brügge Smiley
- Fint du har ændret navnet på bloggen, og helt fair at der kommer hver 14. dag.. Hvor lang bliver updaten så? Både tidsmæssigt i FM og tekstmæssigt.. ?

Soccerpop
Gæst

« Svar #460: 23 Aug 2006, 14:39 »

Hvis du skal videre fra gruppen i CL, så vil jeg da mene at du burde vinde den kamp mod Brügge Smiley
- Fint du har ændret navnet på bloggen, og helt fair at der kommer hver 14. dag.. Hvor lang bliver updaten så? Både tidsmæssigt i FM og tekstmæssigt.. ?

Hvis du kigger i sidste update står der hvor lang updaten vil være tidsmæssigt i FM.

Dusty78DK
Manager

« Svar #461: 23 Aug 2006, 15:25 »

Kan i øvrigt rigtig godt lide din nye tittel til blog'en. Og så passer den!

Berendt
Manager

« Svar #462: 23 Aug 2006, 23:02 »

Fint nok du har ændret navnet, men "når drømme bliver hverdag" ville nok klinge lidt bedre Wink bare min mening.

Nej, for det er ikke blevet hverdag, bare fordi jeg har været med i CL 2 gange... det skal være hvert år, i 3-4-5 sæsoner...

jah, det burde jeg også... hmm, og det er hver 14. dag i spillet Wink ikk i virkeligheden... og updaten vil blive lidt som den seneste... det kommer jo an på hvor meget der sker i spillet.

Hvis du kigger i sidste update står der hvor lang updaten vil være tidsmæssigt i FM.

Lige netop Peace den seneste update vil cirka være standard for det der kommer frem over...

Kan i øvrigt rigtig godt lide din nye tittel til blog'en. Og så passer den!

hehe, takker... Opstemt

og til sidst... TILLYKKE TIL F.C. KØBENHAVN!!!

Cool

Turb
Gæst

« Svar #463: 23 Aug 2006, 23:40 »

Tillykke til FCK!! Opstemt

Hovedstaden bestod!! Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #464: 23 Aug 2006, 23:49 »

selvfølgelig... Wink ... men husk dette ikk er en tråd om det virkelige hold... Wink

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010