home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag  (Læst 113547 gange)
Berendt
Manager

Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #435: 21 Aug 2006, 18:03 »

kan vi ikke lave en aftale? fremover når man skriver kommentarer til min blog, skal det ikke være ultra korte indlæg? synes ikke man kan bruge det til noget, og så vil jeg hellere være fri... kommentarer som "godt", "nice", "cool" osv. er for korte svar, de siger jo intet!

Vil gerne hører hvad i synes om min blog, hvis det er sådan at jeg kan sige "arh okai, så det synes de er godt, og det og det kan forbedres" - på den måde vil blog'en blive ved med at udvikle sig og dermed hele tiden blive bedre... på forhånd tak.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #436: 21 Aug 2006, 19:16 »

Jeg sagde jo at D'Alessandro er klasse Opstemt Smukt endnu engang, rigtig fed og spændende afslutning, en skam du ikke får alle pokalerne Smiley Men det kommer måske i næste sæson! BTW, så er de trøjer da alt for fedt lavet.. Kan godt lide du kommer med en masse nye ting i din blog hele tiden Smiley

Berendt
Manager

« Svar #437: 21 Aug 2006, 19:20 »

Jeg sagde jo at D'Alessandro er klasse Opstemt Smukt endnu engang, rigtig fed og spændende afslutning, en skam du ikke får alle pokalerne Smiley Men det kommer måske i næste sæson! BTW, så er de trøjer da alt for fedt lavet.. Kan godt lide du kommer med en masse nye ting i din blog hele tiden Smiley

hehe, takker... men så god synes jeg nu heller ikke D'Alessandro er... hmm, spændende afslutning?... jeg stiller aldrig op til en kamp med Messias som dommer... Opstemt men gider heller ikke straffesparkkoncurr ecer... hader det pis...

hehe, og det med de nye ting?... noget skal jo gøre min blog unik, og så er det jo bare at brug fantasien Peace

Cool

Dusty78DK
Manager

« Svar #438: 21 Aug 2006, 19:29 »

kan vi ikke lave en aftale? fremover når man skriver kommentarer til min blog, skal det ikke være ultra korte indlæg? synes ikke man kan bruge det til noget, og så vil jeg hellere være fri... kommentarer som "godt", "nice", "cool" osv. er for korte svar, de siger jo intet!

Vil gerne hører hvad i synes om min blog, hvis det er sådan at jeg kan sige "arh okai, så det synes de er godt, og det og det kan forbedres" - på den måde vil blog'en blive ved med at udvikle sig og dermed hele tiden blive bedre... på forhånd tak.

Okay, Cool.  funny  funny  funny  Wink

Badefar
Manager

« Svar #439: 21 Aug 2006, 19:31 »

hvornår kommer updaten lukker sku snart compen ned og smider mig på sofaen

Dusty78DK
Manager

« Svar #440: 21 Aug 2006, 19:33 »

Nej, seriøst nok. Man kan se at der er ved at være godt bud efter dine spillere, men efterhånden som du tager nye talenter ind kommer FCK nok ikke til at mange kvalificerede spillere.

Har FCK ikke ufatteligt mange penge i klubkassen efter salget af bl.a Bendtner.

Berendt
Manager

« Svar #441: 21 Aug 2006, 19:38 »

hvornår kommer updaten lukker sku snart compen ned og smider mig på sofaen

skal lige finde lidt billeder og skrive lidt, så kommer den Wink ...

Nej, seriøst nok. Man kan se at der er ved at være godt bud efter dine spillere, men efterhånden som du tager nye talenter ind kommer FCK nok ikke til at mange kvalificerede spillere.

Har FCK ikke ufatteligt mange penge i klubkassen efter salget af bl.a Bendtner.

synes bare at det er i orden, I ville nok også blive lidt sure hvis jeg kun skrev det der skete i spillet, i små korte updates Wink ...
og jah, truppen er god både i dag, men også om ti år... Wink det er noget af det jeg har tænkt på i køb af spillere...

jo, bankmanden klager ikke over vi skylder penge.. balancen er på lidt over 300 mio i plus...

SmokinJoe
Gæst

« Svar #442: 21 Aug 2006, 19:49 »

Heh, Jeg har haft Grant, Leon A og grønkjær på mit hold.
Havde os bendtner inde over holdet en overgang.

Kan se du har fået fat i Kasper, det er go stil;)
Og huntelar må da være din "stjerne" eller hvad? sygt at du har fået fat i ham.

M.en hold øje med Niclas Svendsen, han kan blive en god spiller i fremtiden... Og undskyld hvis jeg afslører for meget!

Cheers!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #443: 21 Aug 2006, 19:52 »

BTW, så er de trøjer da alt for fedt lavet..

Hvad er det for nogle? jeg er ikke med.

Berendt
Manager

« Svar #444: 21 Aug 2006, 19:58 »

Heh, Jeg har haft Grant, Leon A og grønkjær på mit hold.
Havde os bendtner inde over holdet en overgang.

Kan se du har fået fat i Kasper, det er go stil;)
Og huntelar må da være din "stjerne" eller hvad? sygt at du har fået fat i ham.

M.en hold øje med Niclas Svendsen, han kan blive en god spiller i fremtiden... Og undskyld hvis jeg afslører for meget!

Cheers!

Du har ikke afsløret noget jeg ikke vidste endnu... Wink og det er nok Huntelaar og Figueroa der er stjernerne... Wink

Hvad er det for nogle? jeg er ikke med.

hvis du går et par sider tilbage fik holdet ny sponsor og trøjer... Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #445: 21 Aug 2006, 20:02 »

Det havde jeg sørme overset, det går stærkt når du først opdaterer Smiley

Berendt
Manager

« Svar #446: 21 Aug 2006, 20:06 »

hehe, jah det gør det jo... du ved den ene update kommer ikke uden kommentarer, og så kommer der jo så en update mere... Opstemt

Cool

Berendt
Manager

« Svar #447: 21 Aug 2006, 20:41 »

Endnu en lejesvend til Viborg
Fredag d. 17/8-2007

Så er endnu en F.C. København reserve blevet lejet ud. Denne gang er det Christoffer Olsen, som er taget til Viborg, for at få mere rutine.

I Viborg får han selvskab med Mads Torry, som er også er udlejet fra F.C. København.

SAS-Ligaen - kamp mod Randers
Søndag d. 19/8-2007

Optakt:
Der er tale om et ægte top-mod-bund opgør når oprykkerne fra Randers møder det stærke tophold fra København, F.C. København. Randers har endnu ikke samlet nogle point ind i år, og har en målscorer på 1-6, mens F.C. København har fået maximum point og topper med 12 point og en målscorer på 11-2.
Startopstilling (4-3-3):
Kasper Schmeichel - Oscar Ahumada , Hedwiges Maduro , Michael Gravgaard (A) , Marcelo - Kalle Ljungberg , Anthony Grant , Mads Laudrup - Andrés D'Alessandro , Klaas-Jan Huntelaar , Luciano Figueroa (Bænken: Lasse Staw, Leon Andreasen, Fellype Gabriel, Peter Løvenkrands)
Udskiftninger :
45. min - Andrés D'Alessandro < Peter Løvenkrands
45. min - Kalle Ljungberg < Fellype Gabriel
65. min - Anthony Grant < Leon Andreasen

Kampen i tal:
Randers FC (1) - (1) F.C. København
0-1 K. Huntelaar , 5. min
1-1 N. Jensen , 82. min

Publikum: 11.009 på Randers Stadion
Dommer: Kim Milton Nielsen
Kampens spiller: Hedwiges Maduro (8) , FCK
Kort om kamp:
Et meget pinligt resultat. Selvom vi stort set holder Randers ude af kampen får de alligevel scoret.
Sagt til Onside efter kampen:
"Det begyndte godt, men efter vi får scoret bliver vi måske for sløset, og vi mister skrapheden i de sidste afleveringer." - Luciano Figueroa der har scoret 4 mål i årets 5 første kampe.

Champions League - kval.kamp mod Partizan
Onsdag d. 22/7-2007

Optakt:
Efter den sikre 4-1 selv i Beograd er F.C. København meget tæt på igen i år at komme med i gruppespillet i Champions League. I aften skal arbejdet så gøres færdigt på hjemmebane i København.
Startopstilling (4-3-3):
Lasse Staw - Oscar Ahumada , Leon Andreasen , Michael Gravgaard (A) , Marcelo - Kalle Ljungberg , Anthony Grant , Fellype Gabriel - Souza , Klaas-Jan Huntelaar , Luciano Figueroa (Bænken: Kasper Schmeichel, Hedwiges Maduro, Mads Laudrup, Peter Løvenkrands, Patrick Mtiliga, Jérémy Clément, Fernando Morientes)
Udskiftninger :
45. min - Luciano Figueroa < Fernando Morientes
45. min - Fellype Gabriel < Peter Løvenkrands

Kampen i tal:
F.C. København (1) - (0) Partizan
Første kamp endte 4-1. F.C. København videre med samlet 5-1.
1-0 K. Ljungberg , 67. min

Publikum: 37.667 i Parken
Dommer: Kenny Clark (Skotland)
Kampens spiller: Lasse Staw (8) , FCK
Kort om kamp:
Vi vinder og er videre, det er det vigtigste, men vi spiller en rigtig dårlig kamp!

En lejesvend til Vejle
Torsdag d. 23/8-2007

Den unge hollandske angriber Alpha Kaba fra F.C. København, er for resten af sæsonen lejet ud til Vejle.
Formålet med lejemålet er at give Kaba rutine, samt teste ham på seniorniveau.
I Vejle kommer han til at spille sammen med Erton Fejzullahu som også er udlejet fra F.C. København.

Champions League grupper fundet
Torsdag d. 23/8-2007

Efter en samlet 5-1 sejr over Partizan, er F.C. København klar til gruppespillet i Champions League.

Gruppen de er kommet i er følgende:
At. Madrid
Brügge
F.C. København
Liverpool

Infomation om Atlético Madrid:
Nation: Spanien
Stadion: Vicente Calderón, Madrid (53.851 siddepladser)
Træner: Caræps Bianchi
Profiler: Fernando Torres og Leo Messi
Danskere i klubben: Ingen

Infomation om Club Brügge:
Nation: Belgien
Stadion: Jan Breydelstadion, Brügge (29.975 siddepladser)
Træner: Jan Ceulemans
Profiler: Bosko Balaban og Grégory Dufer
Danskere i klubben: Ingen

Infomation om Liverpool:
Nation: England
Stadion: New Anfield, Liverpool (61.000 siddepladser)
Træner: David O'Leary
Profiler: Steven Gerrard og Djibril Cissé
Danskere i klubben: Nicklas Bendtner, Daniel Agger og Martin Hansen

F.C. Københavns kampe bliver spillet som følgende:
12-09-07 - F.C. København - Brügge
25-09-07 - At. Madrid - F.C. København
16-10-07 - Liverpool - F.C. København
31-10-07 - F.C. København - Liverpool
20-11-07 - Brügge - F.C. København
05-12-07 - F.C. København - At. Madrid

Liverpool er på forhånd kæmpe favoritter, men kampen om andenpladsen må siges at være åben for de sidste tre hold. F.C. København og Club Brügge er måske under tippet, men begge klubber har før vist at de kan gøre det godt mod store hold.

Fjerde runde i Pokalturneringen
Torsdag d. 23/8-2007

Går F.C. København som forventet videre i Pokalturneringen, hvor Frem venter i tredje runde, venter AaB i fjerde runde, og vil gøre alt for at gå videre.

To talenter mere udlejet
Fredag d. 24/8-2007

Fra og med i dag er ydeligere to talenter fra F.C. København blevet lejet ud. Nyindkøbte Mikkel Vilfort er lejet ud til Hvidovre i 2. divisionen, mens Alvaro Díaz skal hjælpe Fremad Amager i Viasat Sport Divisionen.

Listen over udlejet spillere fra F.C. København tæller nu hele 16 mand.

SAS-Ligaen - kamp mod Viborg
Lørdag d. 25/8-2007

Optakt:
Efter to skuffende kampe mod Randers og Partizan skal der rettes op på tingene mod Viborg.
Viborg ligger før dagens kamp nummer 6 i ligaen, og har fået en blandet start på sæsonen.
Startopstilling (4-3-3):
Lasse Staw - Oscar Ahumada , Leon Andreasen , Michael Gravgaard (A) , Marcelo - Kalle Ljungberg , Anthony Grant , Mads Laudrup - Souza , Klaas-Jan Huntelaar , Luciano Figueroa (Bænken: Kasper Schmeichel, Hedwiges Maduro, Jesper Grønkjær, Peter Løvenkrands)
Udskiftninger :

Kampen i tal:
F.C. København (1) - (0) Viborg
1-0 Souza , 90. min

Publikum: 41.359 i Parken
Dommer: Peter Rasmussen
Kampens spiller: Mikkel Rask (8) , Viborg
Kort om kamp:
Mildt sagt? Vi spiller en lorte kamp, når man tænker på hvor dygtige spillerne får vi langt fra nok ud af dem.
Sagt til Onside efter kampen:
"Jeg synes selv jeg spiller en halvskidt kamp, men jeg er angriber, og skulle nok havde scoret på en af de mange chancer jeg havde." - Klaas-Jan Huntelaar, som ikke spillede en af sine bedste kampe.

Landsholdet er udtaget
Søndag d. 26/8-2007

Så venter endnu en EM-kvalifikationskamp for Danmark, og efter den en træningskamp. Først skal Serbien og Montenegro slås lørdag den 1. september, og derefter skal der prøves kræfter med Cameroon onsdag den 5. september. Begge kampe er i Parken.

Truppen består af:
Målmand :
Casper Ankergren27 årKansas City (USA)
Jesper Christiansen29 årF.C. København (DAN)
Forsvar :
Lars Jacobsen27 årGladbach (TYS)
Nikolai Høgh23 årReal Sociedad (SPA)
Michael Jakobsen21 årUdinese (ITA)
Daniel Agger22 årLiverpool (ENG)
Per Krøldrup28 årFiorentina (ITA)
Leon Andreasen24 årF.C. København (DAN)
Michael Gravgaard29 årF.C. København (DAN)
Niclas Jensen33 årFulham (ENG)
Patrick Mtiliga26 årF.C. København (DAN)
Midtbane :
Thomas Gravesen31 årReal Madrid (SPA)
Christian Poulsen27 årMarseille (FRA)
Jakob Rasmussen19 årMessina (ITA)
Rasmus Würtz23 årBologna (ITA)
Martin Retov27 årLecce (ITA)
Thomas Kahlenberg24 årAuxerre (FRA)
Michael Silberbauer26 årBlackburn (ENG)
Mads Laudrup18 årF.C. København (DAN)
Johan Absalonsen21 årCagliari (ITA)
Kasper Lorentzen21 årBrøndby (DAN)
Peter Løvenkrands27 årF.C. København (DAN)
Angreb :
Danilo Arrieta20 årPanathinaikos (GRÆ)
Jon Dahl Tomasson30 årStuttgart (TYS)
Nicklas Bendtner19 årLiverpool (ENG)
Søren Larsen25 årLazio (ITA)

Nogen vil måske mene at F.C. Københavns Jesper Grønkjær, og at manden der har taget hans plads, Mads Laudrup, ikke er god nok.
- Nu arbejder jeg sammen med begge spillere til dagligt, og jeg synes ikke helt at Jesper har været i form i år, hvorimod Mads har gjort det godt. Derfor har jeg valgt Mads i stedet for Jesper, kom det fra Nicklas Lyhne Johanssen.

Lejesvendt til Vejle
Tirsdag d. 28/8-2007

Endnu en gang har F.C. København lejet en spiller ud. Denne gang er det angriberen Martin Bernburg der skal prøve lykken i Vejle, for at vise at han kan spille på seniorniveau.

Vejle har i forvejen lejet Alpha Kaba og Erton Fejzullahu fra F.C. København.

Pokalturneringen - Tredje runde mod Frem
Onsdag d. 29/8-2007

Optakt:
Det er lagt op til en nem kamp for F.C. København, men alt kan ske i fodbold, derfor er det vigtigt at ingen af spillerne tager for let på kampen.
Sidste år tabte F.C. København overraskende pokalfinalen til F.C. Nordsjælland, så Nicklas Lyhne Johanssen er ekstra sat op til kampen.
Startopstilling (4-4-2):
Lasse Staw - Oscar Ahumada , Leon Andreasen , Michael Gravgaard , Marcelo - Kalle Ljungberg , Daniel Jensen , Anthony Grant , Mads Laudrup - Klaas-Jan Huntelaar , Luciano Figueroa (Bænken: Kasper Schmeichel, Hedwiges Maduro, Jesper Grønkjær, Peter Løvenkrands)
Udskiftninger :
73. min - Luciano Figueroa < Peter Løvenkrands
75. min - Leon Andreasen < Hedwiges Maduro

Kampen i tal:
Frem (0) - (3) F.C. København
0-1 K. Huntelaar , 14. min
0-2 A. Grant , 45. min
0-3 K. Ljungberg , 56. min

Publikum: 11.961 i Valby Idrætspark
Dommer: Knud Erik Fisker
Kampens spiller: Kalle Ljungberg (9) , FCK
Kort om kamp:
Vi spiller en udemærket kamp, men mangler stadig lidt mere. Surt at se at Figueroa er gået i stå...

Tidligere United-spiller til F.C. København
Torsdag d. 30/8-2007

I dag kunne F.C. København præsenterer en ny spiller. I jagten på en rutineret og europæisk højreback, faldt valget på engelske

Phil Neville, 30 år, som kommer til F.C. København fra Everton for cirka 5mio. kroner.

- Jeg er glad for at kunne genoplive min karrierer. F.C. København har de seneste år udviklet sig til en stor klub, og jeg er stolt over at være kommet her til, kom det fra Phil Neville.

Samtidig har F.C. København også lejet Henrik

Smedegaard
fra Vejle. 22'årige Henrik Smedegaard skal forsøge at vise at han har talent nok til at spille med hos F.C. København.

Henrik Smedegaard kan både spille højremidt og højreback, og kan blive en rigtig god spiller i fremtiden. Han har resten af sæsonen til at bevise sit værd, hvorefter F.C. København har mulighed for at få ham fast til klubben.

Farvel, Wendt!
Fredag d. 31/8-2007

Den talentfulde svenske venstreback, Ozcar Wendt, er blevet solgt til engelske Fulham. Prisen ligger på cirka 10mio. kroner. Ozcar Wendt kom aldrig fast ind på første holdet i F.C. København, og håber der for på at få en frisk start i England.

I Fulham skal Ozcar Wendt blandt andet slås med den rutineret dansker, Niclas Jensen, om en plads på førsteholdet.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2006, 21:22 af Berendt » Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #448: 21 Aug 2006, 21:06 »

Kan godt lide kampen mod Randers .  Thumbs Up

Din måde at skrive det på er fed.
Det er ikke for meget og ikke får lidt.

Så bliv ved med det.  Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Berendt
Manager

« Svar #449: 21 Aug 2006, 21:09 »

hehe. skal jeg nok... hmm...er ikke selv tilfreds med kampen mod Randers... Opstemt

men skal nok forsætte... Smiley

Cool

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010