Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 588 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
25
Forfatter
Emne: HSV -> Villarreal & Danmark (Læst 63016 gange)
Dusty78DK
Manager
Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
«
Svar #240:
05 Aug 2006, 00:14 »
Citat af: MisterFCK 05 Aug 2006, 00:05
Fedt, så er der vist noget at læse. Jeg skriver dog i WordPad og der kan man ikke lige se det ed siderne
LÆS LØS! til du segner
MisterFCK
Gæst
Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
«
Svar #241:
05 Aug 2006, 02:20 »
25. September 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - Tottenham VS HSV
Miccoli, Blaszczykowski og Frei er alle blevet skadede mens Guerrero har karentæne. Det betyder, at Castr kommer ind på den offensive midtbane, Mellor kommer ind i angrebet mens Meier, og Flamini får plads på bænken. Heldigvis er både Wächter og Landreau blevet klar til at spille igen. Wächter starter inde. Jeg håber på en sejr på trods af vores meget sakdesplagede trup. Vi kommer bedst fra start og efter 19 minutters spil bringer Mellor os i front. I første halvegs overtid udligner Ledley King med halvegens sidste mål. i anden halveg bliver der ikke scoret så vi må nøjes med uafgjort.
1-1
29. September 2007
Bundesligaen - HSV Vs Bochum
Guerrero har ikke karentæne mere og erstatter en skadet Lauth på banen. Van der Vaart og Miccoli er ligeledes blevet klar til at spille, så van der Vaart kommer ind på den offensive midtbane mens Miccoli sætter sig på bænken. Ellers er der ingen ændringer op til dagens kamp. Jeg forventer en sejr idag, men hvis vi vil vinde skal vi ud af det halvsløje tæmpo vi har haft på det seneste. Efter 8 minutters spil bringer Guerrero os i front, med det der, på trods af mange changer, skulle vise sig at bliver det eneste mål, inden pausen. Efter 63 minutters spil bliver Bochum's Ochs udvist. Med 10 minutter igen bliver Cicinho skadet, men da vi har brugt alle udskiftninger bliver vi nødt til at spille med 10 mand de sidste 10 minutter. 3 minutter efter Cicinho's skade, scorer Guerrero sit andet mål i kampen. Det var også kampens sidste.
2-0
30. September 2007
Landshold:
Danmarks trup mod Slovakiet og Serbien & Montenegro
Idag skal truppen til de sidste kvalifikationskampe til EM 2008 udvælges. Der er ingen ændring fra eneste ændring er at Stephan stadigvæk er skadet så thomas Sørensen starter stadigvæk inde. truppen ses herunder.
Målmænd:
Kasper Schmeichel
Thomas Sørensen
Kevin Stuhr-Ellegaard
Forsvar:
Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas Troest
Midtbane:
Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Christian Poulsen
Simon Poulsen
Michael Silberbauer
Angribere:
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Jon Dahl Tomasson
Søren Ulrik Vestergaard
3. Oktober 2007
Bundesligaen - Stuttgart Vs HSV
Cicinho er skadet og erstattes af Blaszczykowski. Lauth er blevet klar til at spille men starter på bænken. Ellers er der ingen ændringer. Efter kun 2 minutter scorer Jon Dahl, for Stuttgart, men kun 7 minutter efter udligner van der Vaart. Efter 20 minutter bringer Cacau Stuttgart i front igen men kun 6 minutter efter udligner van der Vaart med 1- halvegs sidste mål. I anden halveg bliver der ikke scoret og vi spiller derfor uafgjort igen.
2-2
6. oktober 2007
Landshold:
EM 2008-kval, Gruppe 3 - Danmark Vs Slovenien
Opstilling:
Hvis vi skal videre til EM skal vi vinde idag. Samtidig skal Serbien & Montenegro helst tabe. Jeg tror også vi har en god change for at vinde. Vi spiller klart bedst i 1. halveg men må gå til pausen med 0-0. Efter 56 minutters spil bliver vi reduceret til 10 mand, da Jon Dahl bliver udvist. Alligevel at det os der, efter 62 minutter, scorer ved Lasse Qvist. Samme Qvist scorer det afgørende mål med 8 minutter igen. med sejren idag ligger vi nr. 3, af point med Slovakiet på 4. pladsen og et point efter Serbien & Montenegro. De to hold har dog begge spillet en kamp mindre så changen for at gå videre er ikke så stor.
2-0
10. Oktober 2007
Landshold:
EM 2008-kval, Gruppe 3 - Serbien & Montenegro Vs Danmark
Opstilling
ØV! op til denne vigtig kamp har vi 2 stamspillere skadet og en i karentæne. Både Kahlenberg og Michael Jakobsen er blevet skadede mens Jon Dahl har karentæne. Anders Dune bliver derfor rykket ind på midten mens Simon Poulsen og Lorentzen tager sig af fløjene. Shawkat erstatter skadede Jakobsen på venstreback. Jeg har også valgt at satse på Lasse Qvist fra start i stedet for Søren Larsen. Ellers er der ikke ændret noget. Efter kun 3 minutter bringer Stankovic Serbien & Mont. foran. Efter 22 minutter udligner Anders Due men ken 5 minutter efter scorer Kezman. Efter en halv time bringer Vukcevic Serbien & Mont. yderligere foran med halvegens sidste mål. Efter 67 minutters spil scorer debutanten Nordstrand. Efter 78 minutter udligner Nordstrand, men da det bliver kampens sidste mål bliver kampen uafgjort og vi kommer ikke med til EM ØV!!
3-3
Det var alt for nu. Det gik ikke som jeg håbede med landsholdet. Jeg er dog tilfreds med drengenes insats
Jeg kan ikek love at der kommer mere senere idag, da jeg skal hjem til min farmor i morgen(eller det er jo idag
). i sak ldog stadigvæk ikke snydes for SS'af de forskellige turneringer inkl. slutstillingen i EM-kvalen. De ses herunder.
Bundesligaen:
Champions Leauge:
EM-kval Gruppen:
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2006, 23:20 af MisterFCK
»
Dusty78DK
Manager
Sv: HSV & Danmark
«
Svar #242:
05 Aug 2006, 10:41 »
Når man tænker på hvor håbløs Danmarks situation var da du overtog landsholdet, synes jeg det er okay at blive nr. 3 i gruppen. Husk det gamle ordsprog: Der kommer altid en sporvogn og en kvalifikationsrunde til!
MisterFCK
Gæst
«
Svar #243:
05 Aug 2006, 10:46 »
Citat af: Dusty78DK 05 Aug 2006, 10:41
Når man tænker på hvor håbløs Danmarks situation var da du overtog landsholdet, synes jeg det er okay at blive nr. 3 i gruppen. Husk det gamle ordsprog: Der kommer altid en sporvogn og en kvalifikationsrunde til!
Det er jo heller ikke sikkert jeg bliver nr. 3 endnu. Slovakiat kan stadigvæk nå at inhente mig. Men nu må vi jo bare håbe jeg får lov at beholdet jobbet selvom vi ikke kvalificerede os til EM.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #244:
05 Aug 2006, 10:55 »
Men det ser da okay ud i CL gruppen. Uafgjort mod Tottenham på udebane er slet ikke skidt!
Mon ikke du får lov til at blive som dansk landstræner? De vidste vel godt du blev ansat i en håbløs situation.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #245:
05 Aug 2006, 11:08 »
Citat af: Dusty78DK 05 Aug 2006, 10:55
Men det ser da okay ud i CL gruppen. Uafgjort mod Tottenham på udebane er slet ikke skidt!
Mon ikke du får lov til at blive som dansk landstræner? De vidste vel godt du blev ansat i en håbløs situation.
Ja det ser faktisk rigtig got ud i CL!(men det kan i få mere at vide om når der kommer en ny update
)
Jeg håber selvfølgelig også jeg beholder landstræner-jobbet, men alle mennesker er som bekendt ikke lige kloge i spillet.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #246:
05 Aug 2006, 13:00 »
16. Oktober 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - HSV Vs Barcelona
Cicinho, Puhac og Frei er alle blevet skadesfrie. Det betyder, at Cicinho kommer ind på hørjeback, Pulhac på venstreback mens Frei starter på bænken. Det betyder at truppen er helt skadesfri og vi stiller med stærkeste opstilling. Barca slog os som bekendt ud af CL sidste år, så i år vil vi have hævn. det bliver dog ingen nem kamp. Efter kun 5 minutter bringer Mahdavikia os i front. Efter 25 minutters spil scorer vores midlertidige topscorer, Guerrero. Kort efter får vi straffespark men det brænder Neil Mellor. Efter 38 minutters spil får vi så straffespark igen. Denne gang tager Kapo og han scorer sikkert sidste mål inden pausen. Der er kun spillet 14 sekunder af anden halveg, inden van der Vaart scorer. Efter 63 minutters spil scorer Pedretti på frispark men kun 5 minutter efter reducerer Eto'o, for Barcelona. Med 10 minutter igen scorer Castro vores 6. og sidste mål. Alligevel lykkes det for Ronaldinho at udligne i overtiden. Okey dette havde jeg ikke regnet med. Jeg troede godt vi kunne spille om sejren, men ikke at vi kunne gennembanke dem. Men det er jo kun positivt. I den anden kanp spillede Celtic og Tottenham 2-2, så jeg fører stadigvæk.
6-2
21. Oktober 2007
Bundesligaen - HSV Vs Werder Bremen
Da der ikke er nogen skader i truppen stiller vi med samme trup som mod Barcelona. Jeg håber på en sejr idag. Efter kun 8 minutters spil bringer Micoud, Bremen foran. Efter 16 minutters spil udligner van der Vaart men kun 2 minutter efter scorer Marcus Pode, 1. halvegs sidste mål. Først med 3 minutter tilbage af kampen kommer 2. halvegs eneste mål. Det er heldigvis Miccoli der scorer og vi får derfor det ene point.
2-2
24. Oktober 2007
Bundesligaen - Gladbach Vs SHV
Eneste ændring itruppen er, at Lauth kommer ind fra bænken og erstatter Mellor, som ikke har spillet så godt på det seneste. Det viste sig at være et klogt træk for efter 13 minutter scorer selvsamme Lauth kampens 1. mål. 3 minutter før pausen udbygger Guerrero føringen, på hovedstød. Anden halveg blev en halvkedelig affære. Der var ikke de store changer og derfor kom der heller ingen mål.
0-2
27. Oktober 2007
Bundesligaen - HSV VS Dortmund
Der erstadigvæk ikke kommet nogen skader så vi kan heldigvis stille med stærkeste opstilling. Det bliver ikke en let kamp men vi skal helst vinde. i 1. halveg sker der slet ikke noget, så den gider jeg ikke gå i dybten med. Med 6 minutter tilbage af kampen bringer Frei os i front og kun 4 minutter efter udbygger van der Vaart føringen. I overtiden scorer Frei sit andet ml i kampen. Selvom vi spillede bedst i hele kampen må det bære lidt trist for DOrtmund at tabe det hel i de sidste 6 minutter!
3-0
31. Oktober 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - Barcelona VS HSV
Vi går ind på banene med meget selvtillid efter 6-2 sejren for et par kampe siden. Vi stiller op i samme opstilling som den anden kamp. Jeg håber på endnu en sejr, men det kan være at de overrasker. Der kom mange changer i første halveg, men først efter 35 minutter kom det første mål. Det var Barcelona's Eto'o der scorede målet. det blev halvegens eneste mål. 66 minutter. Det stod der på uret, da Cicinho sendte et perfekt inlæg lige ind i panden på Guerrero, der let kunne hætte bolden i nettet og udligne. Der kom ikke flere mål i kampen. i den anden kamp vandt Tottenham 2-1 over Celtic. Vi har dog stadigvæk 1. pladsen i gruppen.
1-1
Det var alt for nu. Jeg kunne desværre ikke nå at sætte nogle billeder ind så det må i leve med
Det er gået godt her på det sidste med to gode Barca kampe samp fint spil i ligaen. Cl-gruppen og Bundesligaen kan ses herunder. Jeg kan ikke love om der 3kommer mere en gang i aften eller ej, så nu må vi se
Bundesligae:
Champions League:
Dusty78DK
Manager
«
Svar #247:
05 Aug 2006, 13:29 »
Hvor er det fedt at du lammetæskede Barca. Hvad skete der for dem? Faldt Ronaldinho over sine tænder eller hvad?
MisterFCK
Gæst
«
Svar #248:
05 Aug 2006, 18:21 »
Citat af: Dusty78DK 05 Aug 2006, 13:29
Hvor er det fedt at du lammetæskede Barca. Hvad skete der for dem? Faldt Ronaldinho over sine tænder eller hvad?
Ja enten gjorde han det eller også kunne drogba bare ikke score!
Der kommer update senere idag, da jeg kom tidligere hjem end forventet.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #249:
05 Aug 2006, 21:10 »
3. November 2007
Bundesligaen - Köln VS HSV
Vi har ikke ændret i startopstillingen siden sidste kamp. Jeg forventer en sejr idag. Alt andet vil være en skuffelse. Efter et kvarters spil scorer Guerrero, men kund 8 minutter efter udligner Köln. Efter en halv times spil bringer Lauth os dog i front igen, med halvegens sidste mål. Efter et par changer i anden halveg lykkes det for os, efter 61 minutter, at scorer men målet bliver annuleret, grundet offside. Der bliver ikke scoret mere i kampen.
1-2
4. November 2007
Landshold:
Danmark's trup mod Cameroon og Syd Afrika
Idag skulle jeg offentliggøre truppen til venskabskampene mod Cameroon og Syd Afrika. Jeg har valgt ikke at lave nogen ændringer da jeg mener holdet er godt nok, som det er nu. Truppen ses herunder.
Målmænd:
Kasper Schmeichel
Thomas Sørensen
Keven Stuhr-Ellegaard
Forsvar:
Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas Troest
Midtbane:
Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Christian Poulsen
Simon Poulsen
Michael Silberbauer
Angribere:
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Mrten Skoubo
Jon Dahl Tomassen
Søren Ulrik Vestergaard
7. November 2007
Bundesligaen - Freiburg VS HSV
Vi er i øjeblikke inde i en stime hvor vi aldrig får skader. Vi kan derfor stadigvæk stille i stærkeste opstilling. Vi skal bare vinde idag. Efter 29 minutters spil bringer Guerrero os i front, med det eneste mål før pausen. i anden halveg går det hele stille og roligt og der bliver ikke scoret.
0-1
10. November 2007
Landshold:
Venskabskamp - Cameroon VS Danmark
Opstilling:
Jeg har valgt at beholde de fleste fra kampen mod Serbien & Mont. på banen, da de spillede utroligt godt. Det betyder at spillerew som Jon Dahl må tage sig til takke med en bænkeplads. Jeg håber på en sejr i dagens kamp. Efter 22 minutters spil bringer Cameroon sig i front, efter et flot og gennemspillet angreb. Kort efter bliver vi reduceret til 10 mand, da Christian Poulsen bliver udvist. 51 minutter skulle der går før Rigobert Song udbyggede føringen og med 77 minutter spillet af kampen scorede N'Gal det afgørende mål. Vi spillede slet ikke godt nok i kampen, men måske var det fordi vi manglede Poulsen.
3-0
10. November 2007
Landshold:
To spillere skadet
Idag er både Thomas Sørensen og Michael Jakobsen blevet skadet og er derfor røget ud af truppen. Til gengæld har jeg inkaldt Stephan Rasmussen og Patrick Mtiliga(HSV) til at erstatte dem.
14. November 2007
Landshold:
Venskabskamp - Syd Afrika VS Danmark
Opstilling:
Christian Poulsen er blevet skadet kort får kampen, så Andreasen må tage hans plads mens Kristian Bak Nielsen rykker ind i midterforsvaret. Derudover har jeg været tvunget til at spille med en ny målmand, i form af Stephan Andersen. Jeg håber på en sejr idag, men det bliver ikke let når modstanderen har en hvis Mokoena oppe foran. På trod af mange changer tidligt i kampen kommer første mål først efter 43 minutters spil. Det er desvæære Syd Afrika der scorer ved Mokoena. I anden halveg bliver der ikke scoret og vi taber, på trods af dominans gennem hele kampen.
1-0
17. November 2007
Bundesligaen - Nürnberg VS HSV
Guerrero og Castro spiller landsholdsfodbold og kan derfor ikke spille dagens kamp. Det betyder at Frei starter inde i angrebet ved siden af Lauth, mens Blaszczykowski får en plads på bænken. Jeg kræver dog stadigvæk en sejr. Efter kun 2 minutter bringer van der Vaart os foran på et flot langskudsmål. Det bliver det eneste mål før pausen, selvom vi styrer kampen og har mange changer. 3 minutter inde i anden halveg scorer van der Vaart sit andet mål i kampen, hvilket også blev kampens sidste af slagsen.
2-0
Det var alt for nu. Der kommerdog mere senere i aften
Det er gået godt med HSV og skidt med Danmark. Det er status for denne update. Nedenunder er der et SS af bundesligaen. Jeg gider ikke komme med et SS af CL-gruppen da der ikke er blevet spillet kampe sidsen sidste SS.
Bundesligaen:
cube
Manager
«
Svar #250:
05 Aug 2006, 21:30 »
Det kører jo som man kunne forvente, men ærgeligt med DK nederlagene... hvis ikke du allerede gør det, så prøv at brug samme taktik som du bruger i HSV og så rediger den lidt efter spillerne.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
MisterFCK
Gæst
«
Svar #251:
05 Aug 2006, 21:33 »
Citat af: cube 05 Aug 2006, 21:30
Det kører jo som man kunne forvente, men ærgeligt med DK nederlagene... hvis ikke du allerede gør det, så prøv at brug samme taktik som du bruger i HSV og så rediger den lidt efter spillerne.
Jeg brugte den samme taktik som i HSv i de første kampe, men jeg skiftede da denb ikke virkede for godt. Den anden virkde jo også fint lige indtil jeg miste poulsen på den defensive midtbane.
cube
Manager
«
Svar #252:
05 Aug 2006, 21:44 »
Citat af: MisterFCK 05 Aug 2006, 21:33
Jeg brugte den samme taktik som i HSv i de første kampe, men jeg skiftede da denb ikke virkede for godt. Den anden virkde jo også fint lige indtil jeg miste poulsen på den defensive midtbane.
Ja ok - det svar accepterer jeg
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
MisterFCK
Gæst
«
Svar #253:
05 Aug 2006, 21:46 »
Citat af: cube 05 Aug 2006, 21:44
Ja ok - det svar accepterer jeg
Det var da godt for jeg har ikke noget bedre
Dusty78DK
Manager
«
Svar #254:
06 Aug 2006, 00:43 »
Indtil videre er min erfaring at man ikke skal stille helt så store krav til landsholdet, som man kan til klubben, fordi man sjældent ser landsholdsspillerne
. Prøv ikke at presse spillerne for meget med alt for krævende holdinstruktioner. Se evt. mine VM-taktikker!!
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »