home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62781 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV -> Villarreal & Danmark
« Svar #360: 23 Aug 2006, 17:52 »

Efter en lidt lang ventetid kan jeg endelig præsentere den første update fra min nye klub, Villarreal. Jeg har valgt at droppe den store skriftstørelse, da jeg mener det så bedre ud da det var mindre.

20. November 2008
UEFA Cuppen, Gruppespil - Villarreal VS Boavista
in første kamp på Villarreal's bænk og så er det i UEFA Cuppen. Det er uhyre vigtig kamp som vi helst skal vinde. Vi kommer bedst fra start da Saviola, efter 11 minuttters spil, bringer os i front. På grund af skader i truppen starter vi med angriberen Urueta inde og efter 25 minutter viser han os at det er et klogt valg, ved at score. Med 5 minutter igen af første halveg scorer Saviola sit andet mål i kampen. I anden halveg sker der ikke nær så meget. Med 10 minutters spil får de en udvisning men vi får ikke udnyttet det til at score. En rigtig god debut.
3-0

23. November 2008
La Liga - Villarreal VS Celta
SÅ er det tid til min debut i La Liga, hvor der kræves en sejr. Kampen starter stille og roligt. Først efter 30 minutter sker der noget, da vi får et straffespark. Det scorer Ruben Garcia(jeg ellers havde dømt for dårlig til holdet Skuffet) sikkert på. Med 2 minutter til pausen scorer Urueta et flot langskudsmål. Anden halveg bliver en lang og kedelig æffere. Det eneste der sker er, at Celta i overtiden får en mand udvist.
2-0

27. November 2008
UEFA Cuppen, Gruppespil - Hibernian VS Villarreal
Vi kommer foran efter 14 minutters spil, på mål af Saviola. Det bliver det eneste mål i en meget kedelig 1. halveg. I anden halveg sker der mere. Efter 73 minutter scorer Diego Forlan sit første mål, siden jeg kom til klubben. 4 minutter efter reducerer Hibernian og yderligere 2 minutter senere får de også udlignet. Med 4 minutter tilbage af kampen sørger Forlan for, at vi får alle tre points idag med sit andet mål i kampen.
2-3

30. November 2008
La Liga - Vilalrreal VS Mallorca
Vi kommer godt fra start og har mange store changer, men vi skal helt hen i det 19. minut før der bliver scoret. Det er Urueta der står for målet. Derefter går kampen fuldstændig i stå og der bliver ikke scoret merei  første halveg. I anden halveg fortsætter det kedelige spil og der sker ikke noget før overtiden. Forlan bliver fællet feltet og bliver desværre skadet. Vi får dog straffespark og synderen fra Mallorca, Nunes, bliver vist ud. Ruben Garcia scorer sikekrt på straffesparket.
2-0

7. December 2008
La Liga - Osasuna VS Villarreal
Første halveg bliver en utrolig kedelig afærre der ikke er værd at skrive hjem om så vi springer hurtigt videre. Der går ikke mere end 20 sekunder af anden halveg før Urueta scorer, det hurtigste mål, i min Villarreal-tid. 10 minutter efter udbygger Saviola føringen, efter et flot sololøb. Der sker ikke mere i kampen.
0-2

14. December 2008
La Liga - Vilalrreal VS Recreativo
Vi skal bare have en sejr i dagens kamp. Vi kommer planmæssigt foran efter 21 minutter. Det er Riquelme der scorer målet. Efter 34 minutters spil udligner den tidligere Real Madrid-spiller, Roberto Soldado, med det sidste mål før pausen. I anden halveg spiller vi ikke godt nok og kommer slet ikke frem til de changer vi er vant til. Det betyder at vi heller ikke scorer og må nøjes med en uafgjort.
1-1

17. December 2008
La Liga - Villarreal VS Espanyol
I første halveg er vores spil meget præget af sidste kamp's skuffelse, mod Recreativo. Vi spiller elendigt og er heldige med ikke at være bagud i pausen. I anden halveg får vi mere styr på tingene, men på trods af det øgede antal af changer får vi ikke scoret. Det gør Espanyol dog heller ikke.
0-0

21. December 2008
La Liga - Atletico Madrid VS Villarreal
Efter 29 minutters spil bringer At. Madrid sig i front, på mål af Maxi Rodriguez, men i minuttet efter udligner Riquelme. Der bliver ikke scoret mere før pausen. 2 minutter inde i anden halveg bringer Saviola os i front. Efter 66 minutters spil udligner Fernando Torres, for Atletico Madrid, og  kun 6 minutter senere bringer han dem også foran. Der bliver ikke scoret mere i kampen og jeg taber derfor min første kamp i det spanske.
3-2

30. December 2008
La Liga - Sevilla VS Villareal
Sevilla starter bedst og efter kun 7 minutter bringer Jesus Navas dem i front. Efter et kvarters spil udbygger Renato føringen, ved at score på et frispark. Der bliver ikke scoret mere i første halveg. I anden halveg kommer vi mere ind i kampen men det bliver stadig ikke til de helt store changer. Med 2 minutter tilbage af kampen sætter Jesus Navas punktum for en god Sevillar-dag, med sit andet mål.
3-0

Det var alt for nu. Hvis jeg skal vurdere min start i klubben vil jeg sige at den har været udemærket. Vi startede rigtig godt men resultaterne blev efterhånden dårligere og dårligere. Jeg kan dog sige til mit eget forsvar at det var nogle gode hold vi mødte i de sidste to kampe. Jeg kan ikke love der kommer noget nyt lige med det samme men da det er dårligtr vejr regenr jeg med at spille helt til FCK - Ajax starter Smiley Neden under kan i se et SS af la Liga og UEFA Cup-gruppen. I La Liga lå jeg det meste af tiden på en 5. plads men på grund af de to nederlag til sidst røg jeg ned i tabellen. Der blev desværre ikke plads til billeder i denne update men det vi lder forhåbentlig komme i næste Smiley Ruben Garcia har, på grund af meget gode insatser i kampene, overtaget Josemi's plads på højre back, mens Urueta også starter inde, af samme grund.

La Liga:

UEFA Cup:

MisterFCK
Gæst

« Svar #361: 27 Aug 2006, 12:17 »

Nu er der igen nyt fra Villarreal efter en lille spille pause. Jeg har ikke fået nogle kommentare til sidste inlæg, som kom i onsdags. Det er selvfølgelig iorden hvis i ikke gider at læse bloggen mere, men vil i så ikke lige skrive det. For hvis der ikke er nogen der læser min blog gider jeg ikke bruge tid på den. Og hvis i læser den må i da godt komme med kommentare da det er det der giver mig lyst til at skrive Smiley

1. Januar 2009
Transfervinduet begynder
Idag er transfervinuet åbnet og alle klubber kan igen købe spillere. Derfor har vi benyttet muligheden til at købe Gladstone fra Club Brügge. Han har været lejesvend i Villarreal siden jeg kom til klubben og i hans lejekontrakt står der, at vi kunne købe ham for sølle DKK 14.000.000. Og det gjorde vi så.
Samtidig har bestyrelsen øget transferbudgettet fra DKK 55.000.000 til DKK 135.000.000, så jeg kan derfor gå ud og bruge lidt flere penge end jeg troede jeg kunne.

7. Januar 2009
Copa del Rey, 5. runde, kamp 1 - Almeria VS Villarreal
Vi skal bare vinde denne kamp og efter kun 4 minutter bringer Luis Valencia, der er med grundet en skadet Riquelme, os i front. Efter en halv times spil bringer Albert Crusat, Almeria, tilbage i kampen med et mål. Det bliver ikke scoret mere før pausen. Efter 64 minutters spil kommer Almeria i front, på mål af Toché.Med 7 minutter igen udligner Forlan til slutresultatet. 2-2.
2-2

11. Januar 2009
La Liga - Villarreal VS Athletic
Athletic kommer bedst fra start og efter 21 minutter kan Fernando Llorente bringe dem i front. Vi formår ikke at komme tilbage i kampen, i første halveg og vi er derfor bagud ved pausen. I anen halveg komemr vi bedre med men får ikke udnyttet vores changer optimalt. Først med 6 minutter igen scorer nyindkøbte Gladstone til slutresultatet, 1-1.
1-1

14. Januar 2009
Copa del Rey, 5. runde, kamp 2 - Villareal VS Almeria
Efter kun 9 minutter bringer Juli Almeria i front, på et flot frisparksmål. Efter 28 minutters spil udligner Arruabarrena, med et mål, der ellers var ment som et inlæg, men som skruede ind i mål. 9 minutter efter scorer Urueta inden Athletic, kort før pausen, kan score på et straffespark. Straffesparket bliver begået af Josemi, der også bliver udvist. Efter 58 minutters spil scorer Sabiola og 10 minutter efter udbygger Urueta føringen. Med et kvarter tilbage reducerer Althletic men vi vinder alligevel og går derfor videre til næste runde.
4-2(6-4)

15. Januar 2009
Argentinsk talent til Villarreal
Idag fik jeg så gjort mit første "rigtige" køb(da Gladstone jo var lejet i forvejen) i det spanske. Der er tale om den argentinske forsvarsspiller, Ezequiel Garay. Garay er blevet hentet i en anden spansk klub, nemlig Valencia, for DKK 62.500.000. Det 22-årige talent er midterforsvarer og det forventes at han skal kæmpe med Gladstone og Pablo på netop denne plads.

17. Januar 2009
Copa del Rey, Kvartfinale, kamp 1 - Atletico Madrid VS Villarreal
Efter 23 minutters spil begår Pablo et dumt frispark og får vist det røde kort. Derefter går der ikke lang tid inden Fernando Torres udnytter, at vi er i undertal, og scorer et flot mål. Efter 35 minutters spil udligner Saviola. Med 3 minutter tilbage af første halveg kommer der endnu en udvisning. Denne gang er det til en At. Madrid mand. Og det er ingen ringere end den tidligere Villarreal spiller, Gonzalo. I anden halveg spilelr vi ti mod ti og vi sider på spillet. Med 7 minutter igen scorer Saviola men i overtiden udligner Torres, uheldigvis for os.
2-2

21. Januar 2009
La Liga - Villarreal VS Deportivo
Første halveg byder ikke på en eneste stor change til nogen af holdene, på trods af, at Deportivo er spilstyrende. I anden halveg komemr der mere gang i kampen og efter 71 minutters spil bringer David aganzo Deportivo i front. Efter det mål skifter jeg til en mere offensiv taktik men alligevel får vi ikke scoret.
0-1

23. Januar 2009
Talent til Osasuna
Idag har vi solgt det 22-årige talent Leonel Sanchez til Osasuna. Der var en del foran ham i kåøen til den offensive midtbane så hvis hans karriere ikke skal gå i stå er det bedst at han rejser. Vi får DKK 12.000.000 for salget.

24. Januar 2009
Copa del Rey, Kvartfinale, kamp 2 - Villarreal VS Atletico Madrid
Efter kun 10 minutters spil bringer Forlan os i front med et hovedstødsmål. Først 25 minutter efter kommer næste scoring. Det er Saviola, der efter at have driblet fra midten af banen skyder på mål og scorer. Der bliver ikke scoret mere før pausen. I anden Med et kvarter tilbage af kampen får vi straffespark, som Ruben Garcia scorer sikkert på. Med 8 minutter igen cementerer Luis Valencia sejren med kampens sidste mål.
4-0(6-2)

26. Januar 2009
Pablo solgt
Ja som overskriften siger har jeg valgt at sælge midterforsvaren Pablo. Og så tænker i måsæe hvorfor. Han har jo så gode stats. Jeg har gjort det fordi han ikke har spilelt godt nok og da jeg ikke tror han vil stille sig tilfreds med en plads på bænken, efter Garay er komemt til klubben. Han er blevet solgt til Valencia for hele DKK 175.000.000, hvilket betyder at hvores balence nu er på den gode side af DKK 200Mio.

28. Januar 2009
Copa del Rey, Semifinale, kamp 1 - Athletic VS Villarreal
Efter et kvarters spil kommer Athletic i front, på mål af Aduriz. Samme Aduriz har, kort efter, en kæmpe mulighed for at gøre det til 2-0 men brænder Kort før pausen udligner Saviola. I anden halveg styrer vi kampen og kommer goså frem til en del changer. Men når vi ikke kan udnytte de changer vi får, kan vi heller ikke score.
1-1

29. Januar 2009
Landshold: Trup mod Schweiz
Idag er truppen til venskabskampen mod Schweiz, den 4. Februar 2009, belvet udtaget. En af de få ænringer i truppen er, at Søren Ulrik Vestergaard, der ikke har imponeret, hverken på landsholdet eller på klub niveau, er blevet erstattet af Nicolai Agger. Truppen kan ses herunder.

Målmænd:

Kasper Schmeichel
Kenneth Stenild

Kevin Stuhr-Ellegaard

Forsvar:

Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas Troest

Midtbane:

Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær

Daniel Jensen
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Patrick Mtiliga
Christian Poulsen

Angribere:

Nicolai Agger
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Jon Dahl Tomasson

1. Februar 2009
Transfervinduet lukker
Idag er transfervinduet lukket og der er derfor ikke mulighed for at købe flere spillere før til sommer. VI har kun købt to spillere på trods af den halvdårlige trup. Til gengæld har vi også solgt to så truppen ser ikke ligefrem forstærket ud. Jeg kan dog sige at vi sikrer os et rekordhøjt antal spillere på fri transfer til sommer. og måske også nogen for penge. Vi har jo nok penge efter salget af Pablo.

1. Februar 2009
La Liga - Villarreal VS Gimnastic
I det 11. minut kommer vi i front, på mål af Forlan. Selv samme Forlan scorer også 2-0 ,ålet, der falder efter 32 minutters spil. I første halvegs overtid får vi så straffespark. Det sørger Saviola for at score på. I anden halveg tager vi det med ro og giver spillet til Gimnastic. De komemr dog ikke frem til nogen målchanger da vi står meget stærk i defensiven.
3-0

Der er ikke mere i denne omgang. Jeghåber somsagt at i vil skrive hvis i læser og også hvis i ikke læser så jeg ved om jeg skal fortsætte bloggen. Næste update kommer nok senere idag, men den bliver nok ikke lige så lang sm nu. I skal ikke snydes for et SS af La Liga hvor det dikke gå helt optimalt for holdet.

La Liga:

SirToby
Manager

« Svar #362: 27 Aug 2006, 12:26 »

Ja, mon ikke du tager Pokal-titlen.

MisterFCK
Gæst

« Svar #363: 27 Aug 2006, 12:29 »

Ja, mon ikke du tager Pokal-titlen.

Det ville da være rart for det ser ikke ud tl, at jeg kan nå så meget andet i denne sæson Wink

Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010