home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62961 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV & Danmark
« Svar #255: 06 Aug 2006, 00:56 »

Indtil videre er min erfaring at man ikke skal stille helt så store krav til landsholdet, som man kan til klubben, fordi man sjældent ser landsholdsspillerne . Prøv ikke at presse spillerne for meget med alt for krævende holdinstruktioner. Se evt. mine VM-taktikker!!  Thumbs Up

Jeg har faktisk slet ikke ændret i holdinstrukserne. Men på den anden side det har jeg heller ikke gjort med HSV Ubeslutsom Tja nu må vi se. Jeg må bare lave nogle flere venskabskampe og så prøve mig frem. Smiley

« Seneste Redigering: 06 Aug 2006, 10:46 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #256: 06 Aug 2006, 14:55 »

Så er der en ny afstemning oppe at køre. Så læg en stemme og i må da også gerne skrive om i læser eller ej så jeg ved hvem der følger med Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #257: 06 Aug 2006, 14:58 »

Jo jeg læser den skam din fine blog her. Men skriver ikke så meget da der ikke er så meget at sige andet ind at det er en god blog en rigtig  god blog. Godt fortalt og godt sat op.

Forsæt det gode arbejde Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #258: 06 Aug 2006, 15:05 »

Jo jeg læser den skam din fine blog her. Men skriver ikke så meget da der ikke er så meget at sige andet ind at det er en god blog en rigtig  god blog. Godt fortalt og godt sat op.

Forsæt det gode arbejde Smiley

Mange tak Smiley

Jeg er i gang med en ny update i skrivende stund Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #259: 06 Aug 2006, 15:30 »

Noget at se frem til så Smiley

cube
Manager

« Svar #260: 06 Aug 2006, 15:42 »

Jeg læser den, men det ved du nok Peace

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #261: 06 Aug 2006, 16:54 »

Noget at se frem til så Smiley

Det skal du også Grin Ej, der er update omlidt, jeg skal bare lige sætte nogle bilelder ind og rette det hele til osv. Smiley

Jeg læser den, men det ved du nok Peace

Ja det ved  Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #262: 06 Aug 2006, 17:30 »

20. November 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - Celtic VS HSV
Så er det tid til næstsidste kamp i Gruppen. hvis vi vinder idag sikrer vi os videre deltagelse til 8-delsfinalerne. Jeg mener også sagtens vi kan vinde idag. Pulhac er blevet skadet og erstattes af Jacobsen på højre back. Castro og Guerrero er stadigvæk til landskamp så ellers er der ingen ændringer. Efter 9 minutters spil bringer Lauth os foran, men der bliver dømt offside. Med godt 20 minutter spillet scorer Frei et "lovligt" mål til 1-0. Efter 31 minutter udbygger van der Vaart føringen og 4 minutter efter laver Pedretti det sidste mål, inden pausen. Anden halvegs eneste mål faldt efter 86 minutters spil, ved Neil Mellor. Sejren betyder, at vi er videre til 8-delsfinalerne. Den anden kamp i gruppen, mellem Tottenham og Barcelona endte 1-1 så begge hold kan nå at tage andenpladsen i gruppen.
0-5

24. November 2007
Bundesligaen - Bielefeld VS HSV
Pulhac, Guerrero og Castro er alle klar til at spille igen. Puhac kommer derfor ind på venstre back, mens Guerrero og Castro starter på bænken. Mahdavikia er blevet skadet og erstattes af Blaszczykowski. Det er de enste ændringer til kampen idag. Efter kun 1 minuts spil kommer Bielefeld sig i spidsen men kunj 6 minutter efter udligner Kapo på, straffespark. Efter 11 minutters spil scorer Lauth. Efter 31 minutters spil scorer Lauth sit andet mål i kampen men kun 7 minutter senere reducerer Bielefeld, med det sidste mål inden pausen. Efter 56 minutters spil scorer Miccoli. Kun 10 minutter senere reducerer Bielefeld. Med 20 minutter tilbage socrer Guerrero og i overtiden cementerer Lauth, vores storsejr.
3-6

1. December 2007
Bundesligaen - HSV VS Aue
Cicinho og Castro er blevet skadet og erstattes af Lars Jacobsen(højre back) og Flamini(bænken). Det er de eneste ændring op til denne kamp. Vi skal vinde idag, der er ingen unskyldnnger hvis vi ikke vinder. efter 3 minutters spil bringer van der Vaart os i front, med et hovestødsmål. Efter et kvarters spil udligner de, med det sidste mål inden pausen. Efter hårdt pres det meste af anden halveg lykkes det for os, to minutter før tid, at score. I overtiden afslutter guerrero en flot kamp med et hovedstødsmål.
3-1

5. December 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - HSV VS Tottenha,
Lars Jacobsen er blevet skadet og erstattes af Cicinho(er blevet klar efter en skade) på hørjeback. Ellers er der ingen ændringer i truppen. På trods af, at vi er gået videre stiller jeg ikke ed reserver, da jeg gerne vil være sikekrt på førstepladsen. efter 6 minutters spil bringer van der Vaart os i front med et flot mål. Efter 25 minutter udligner Tottenham, ved Skjelbred. I 1. halvegs overtid kommer vi igen foran. Denne gang scorede Frei. Med 12 minutter igen scorer Lauth og 6 minutter efter scorer Kapo, på straffespark. I ovetiden får Davids reduceret men det hjælper dem ikke. Vi er derfor videre på en samlet 1. plads. Barcelona 3-1 over Celtic og tager derfor anden paldsen.
4-2

8. December 2007
Landshold: VM 2010-kval grupper er lavet
Idag blev kvalifikationsgrupp erne, til det kommende VM i Syd Afrika, sat sammen. Vi er kommet i pulje med Spanien, Ukraine, Georgien, Estland og Luxemborg. Det bliver ikke en let gruppe når Spanien og Ukraine er med, men samtidig burde vi godt kunne komme videre til VM. Det er ihvertfaldt vores mål. Gruppekampene starter den 3. Septmber 2008, hvor vi spiller mod Luxemborg.

8. December 2007
Bundesligaen - HSV VS Hertha BSC
Der er ingen ændringer i truppen siden sidste kamp. Vi skal vinde idag, ellers er det for dårligt. Efter 25 minutters spil scorer Hertha BSC, men derees mål bliver underkendt. 8 minutter efter scorer van der Vaart, et godkendtmål, der også blev det eneste i første halveg. 5 minutter inde i anden halveg scorer Guerrero og 12 minutter efter bringer Miccoli os yderligere foran, med kampens sidste mål.
0-3

14. December 2007
CL 8-delsfinalerne  er udtrukket
Vi skal møde Roma i 8-delsfinalerne. Det er ingen let modstander men på den anden side kunne vi møde sværere modstandere som f.eks. Chelsea. Vi kunne dog også have mødt lettere modstandere som f.eks. Sporting CP pg Marseille. Med godt spil og lidt held burde vi godt kunne gå videre. Jeg vil sige, at det er en noget nemmere modstander end Barca sidste år.

UNDSKYLD FOLKENS: Jeg kan se at jeg har lavet en fejl i øverste kamp, hvor jeg ahr skrevet at den blev 5-0. Det er også rigtigt men jeg har kun skrevet 4 af målscorerne. Da jeg derefter er kommet til at bruge FM-savegamecleaner kan jeg desværre ikke fortælle jer hvem den sidste målscorer er. Sorry Forlegen

Det var alt for nu. Jeg regner dog med at der kommer mere senere Smiley Hvis jeg er haldig med tiden kan det faktisk blive til 2-3 updates mere idag Thumbs Up Ligaen og den færdispillede Cl-gruppe kan ses herunder.

Bundesligaen:

Champions League:

MisterFCK
Gæst

« Svar #263: 06 Aug 2006, 23:23 »

Jeg beklager: Jeg har dsværre ikke hat lysten til at spille på spillet siden sidste update idag, så i før inge update i senere. Der vil tidligst komme en update i morgen men jeg skal lige genfinde lysten. Jeg beklager endnu engang Forlegen

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #264: 07 Aug 2006, 00:14 »

det kan jo ske at os fm-spillere finder ud af at man kan lave andre ting:P

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

MisterFCK
Gæst

« Svar #265: 07 Aug 2006, 00:19 »

det kan jo ske at os fm-spillere finder ud af at man kan lave andre ting:P

Nelig Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #266: 07 Aug 2006, 10:42 »

16. December 2007
Bundesligaen - HSV VS Wolfsburg
Jeg har valgt at tage Nordstrand op fra 2. holdet. Dels fordi han er utilfreds med at være derneder. Det er også fordi han har scoret hele 20 mål i 14 kampe. Jeg håber han kan score lige så meget på 1. holdet. Lauth er den eneste nye skade og erstattes af Guerrero. Det betyder at Nordstrand kan komme med på bænken. Efter en halv times spil bringer Frei os i front med 1. halvegs eneste mål. Der sker ikke så meget i anden halveg. Med 10 minutter tilbage får Nordstrand dog sat sin fod på et inlæg og bolden går i mål. Det blev kampens sidste mål.
2-0

1. Januar 2008
To spillere solgt
Første dag i det nye år er også første dag i vintertransfermarke det. Vi har således allerede fået solgt 2 spillere. Det første spiller er vores 4. målmand Florian Fromlowitz. Han er desværre faldet meget i værdi siden vi købte ham. Han er solgt for DKK 5,25Mio til Dortmund.
Den anden spiller der er angriberen Mustafa Kucukovic. Han formåede aldrig at slå igennem, på førsteholdet og er nu blevet solgt til FC Bayern München. Vi fik hele DKK 42Mio for handlen.

3. Januar 2008
En sjov detalje
Jeg har idag skrevet kontrakt med en spiller, der doig først kommer til sommer. Jeg har ikke tænkt mig at skrive hvem det er før han kommer men jeg sntes lige i skulle høre dette. Der står følgene:
" .......er nået til enighed med HSV.
Han gjorde det bekendt, at deltagelsen i EM var en medvirkene faktor i hans endelige beslutning."

Jeg troede ikke vi var med til EM Huh

27. Januar 2008
Bundesligaen - HSV VS FC Bayern München
Pulhac er blevet skadet og erstattes af Jacobsen på venstreback. Pedretti er ogå skadet og erstattes af Ledesma, som jeg igen har hentet op på førsteholdet da han er blevet tysk statsborger og defor ikke tæller som udlænding. Mahdavikia, Castro og Lauth er alle blevet klar til at spille. De starter dog alle tre på bænken. Ellers er der ingen ændringer i truppen. Jeg håber på en sejr idag men det bliver ikke let. Efter 18 minutters spil scorer Frei og 7 minutter efter bringer Guerrero os yderligere foran. Efter 38 minutters spil får vi et straffespark, som Guerrero sikkert scorer på. Efter 42 minutter scorer Podolski det sidste mål inden pausen. Kort inde i anden halveg får vi igen straffespark. Denne gang er det van der Vaart's tur til at score. Efter 53 minutters spil scorer den unge dansker Morten Nordstrand og kun 2 minutter senere gør Lauth ham kundststykket efter. Med 7 minutter tilbage af kampen cementerer van der Vaart ydmygelsen af Bayern.
7-1

31. Januar 2008
Landshold: Trup mod Polen
Idag skulle truppen til bvenskbskapen mod Polen udvælges. truppen ligner sig sel, pånær nogle små ændringer rundt omkring. truppen ses herunder.

Målmænd:

Kasper Schmeichel
Stephan Andersen
Kevin Stuhr-Ellegaard

Forsvar:

Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian bak Nielsen

Cheikh Sarr
Jonas Troest
Patrick Mtiliga

Midtbane:

Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Christian Poulsen
Simon Poulsen
Michael Silberbauer

Angribere:
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Jon Dahl Tomasson
Søren Ulrik Vestergaard

2. Februar 2008
Bundesligaen - Dresden VS HSV
Pedretti er blevet klar til at spille og erstatter Ledesma på den defensive midtbane. De Jong er blevet skadet og erstattes at Mexès i det centrale forsvar. Det er de eneste ændringer. efter kun 1 minut bringer Guerrero os i front og 3 minutter efter scorer van der Vaart. Efter 26 minutters spil scorer Frei og 5 minutter efter laver selv samme Frei halvegens sidste mål. 12 minutter inde i anden halveg scorer van der Vaart, sit andet mål i kampen. Efter 66 minutters spil bliver danske Martin bergvold udvist. Efter 74 minutter kommer endndu en dansker i fokus, nemlig Nordstrand. Han bliver dog ikke udvist men scorer får 3. kamp i træk. Kort får tid fuldfører van der Vaart sit hattrick med kampens sidste mål.
0-7

6. Februar 2008
Landshold: Venskabskamp - Danmark VS Polen

Opstilling:

Jeg har ændret lidt på opstillingen op til kampen, for at se om det virker bedre. Efter 37 minutters spil bringer Anders Due os i front, men kun 5 minutter efter udligner Polen, med halvegens sidste mål. 8 minutter inde i anden halveg scorer Polen. Først i overtiden får vi udlignet, ved Anders Due. Der bliver ikke scoret mere i kampen.

Der er ikke mere for nu. Der tror der kommer mere idag, men jeg vil ikke love noget. Herunder kan i se SS af Bundesligastillinge n.

Bundesligaen:

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #267: 07 Aug 2006, 11:22 »

godt du har fundet lysten igen Wink

Citat
31. Januar 2008
Landshold: Trup mod Polen
Idag skulle truppen til bvenskbskapen mod Polen udvælges. truppen ligner sig sel, pånær nogle små ændringer rundt omkring. truppen ses herunder.

er du stået op endnu  Cool funny

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

MisterFCK
Gæst

« Svar #268: 07 Aug 2006, 11:36 »

godt du har fundet lysten igen Wink

er du stået op endnu  Cool funny

Shhhhhh ticked off Peace crazy

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #269: 07 Aug 2006, 13:23 »

Du kører godt nok for dig i bundesligaen. Du er allerede kommet meget langt foran dine konkurrenter.

Flot MisterFCK Thumbs Up

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010