home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 63076 gange)
cube
Manager

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #225: 03 Aug 2006, 18:41 »

NEJ! Van der Vaart er HSV's grundpille! =D syns det ville være synd at sælge ham. Selv kan jeg godt li' at ha spillere i klubben helt til de stopper deres karrierer - så bliver de en slags legender Smiley men du bestemmer selvfølgelig selv.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #226: 03 Aug 2006, 19:41 »

NEJ! Van der Vaart er HSV's grundpille! =D syns det ville være synd at sælge ham. Selv kan jeg godt li' at ha spillere i klubben helt til de stopper deres karrierer - så bliver de en slags legender Smiley men du bestemmer selvfølgelig selv.

Samme her. Jeg har bare en svaghed for bud hvor man får mange penge Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #227: 03 Aug 2006, 19:42 »

Det skal i øvrigt siges at der er købt ind til nogle andre pladser, jeg vil dog først afsløre hvem når transfervinduet åbner Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #228: 03 Aug 2006, 19:46 »

Hvorfor sælge ham? han er en vigtig spiller, og SÅ mange penge er der jo ikke tale om trods alt Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #229: 03 Aug 2006, 21:00 »

7. April 2007
Bundesligaen - Leverkusen VS HSV
Den eneste ændring til idag er, at Lauth starter inde til fordel for Mellor. Jeg forventer en sejr idag.  Efter 21 minutters spil scorer Rolfes for Leverkusen men kun 4 minutter efter udligner vi ved van der Vaart. Yderligere 4 minutter senere bringer Leverkusen sig foran igen med 1. halvegs sidste mål. Hvis det ikke havde været for Leverkusens målmand havde vi nok vundet med 4-5 mål. Desværre stod han en fremragende kamp og vi scorede derfor ikke.
2-1

14. April 2007
Bundesligaen - HSV VS Schalke 04
Nigel de Jong er blevet skadet til en træning før kampen og erstattes af Huth, i midterforsvaret. Ellers er der ikke ændret noget i truppen. Jeg håber på en sejr idag, men jeg ved at det ikke bliver let. Efter en halv times spil modtager Lauth bolden uden for feltet og sender bolden i nettet. Kort før pausen scorer han så igen og understreger en halveg hvor vi ikke har givet Schalke en change. Efter 70 minutter scorer Kompany, med hovedet, efter et inlæg fra Cicinho. Det bliver kampens sidste mål. Da Bayern Müncehn samtidig taber til werder Bremen kan vi kalde os for tyske mestre for andet år i træk, selvom der stadig er 5 kampe igen. Så er sæsonen på en eller anden måde slut, da der ikke er flere betydningsfulde kampe for os. Hele klubben er vildt glade for at vi har genvundet mesterskabet. Da mesterskabet er afgjort vil jeg ikke skrive så detaljeret, som jeg plejer, i de sidste kampe.
3-0

21. April 2007
Bundesligaen - Bielefeld VS HSV
0-1 Guerrero(18)
0-2 Lauth(23)
Crespo brænder straffespark(72)
0-3 Kapo(72)
0-4 Crespo(81)
0-4

28. April 2007
Bundesligaen - HSV VS Burghausen
1-0 Castro(26)
2-0 Lauth(75)
2-0

5. Maj 2007
Bundesligaen - Cottbus VS HSV
0-1 Mellor(54)
0-2 Mellor(67)
0-3 Cicinho(73)
0-3

12. Maj 2007
Bundesligaen - HSV VS Gladbach
1-0 Lauth(87)
2-0 Huth(89)
2-0

19. Maj 2007
Bundesligaen - Hannover VS HSV
0-1 Lauth(11)
1-1 Porvaldsson(26)
1-2 Guerrero(27)
1-3 Guerrero(36)
1-4 van der Vaart(45)
2-4 Hashemian(63)
2-4

26. Maj 2007
Bundesliga-priser
Der er idag blevet uddelt nogle priser i Bundesligaen. De kan ses herunder.

- Van der Vaart blev årets spiller mens Kapo blev 2'er i samme katagori.
- Wächter blev årets målmand.
- Jeg blev årets manager.
- Lauth blev nr. 3 i årets Topscorer
- Van der Vaart blev nr. 2 i Sæsonens mål mens Guerrero blev nr. 3 i samme kategori.
- Vi havde 9 spillere på årets hold. Det er Wächter, De Jong, Kompany, Puhac, van der Vaart, Kapo, Lauth, Guerrero og Ledesma(bænk).

Jeg er meget tilfreds da vi jo har en spiller med i hver kategori, pånær "årets unge spiller."

Det var alt for denne gang. Da ligaen er slut skal i ikke snydes for slutstillingen. Den kan ses herunder. Næste updatering kommer senere idag. tror jeg ihvertfald. crazy

MisterFCK
Gæst

« Svar #230: 03 Aug 2006, 22:47 »

1. Juli 2007
Transfervinduet åbner - spiller kommer og går
Eftersom transfervinduet idag er åbnet er der både kommet nogle spillere til, samt nogle er taget væk. Jeg vil her gennemgå købene og derefter skrive hvem der er blevet solgt.

Køb:

Alex Frei
Første spiller vi fik skrevet kontrakt med. Han er kommet for at give angrebet bredde og fordi en af mine angribere er meget eftragtet og nok snart bliver solgt. Han er hentet på fri transfer i den franske klub Rennes, hvor han i sidste sæson blev klubbens topscorer, med 21 mål i 35 kampe. Han forventes dog at starte på bænken hvorefter han skal kæmpe sig ind på holdet hvis han altså kan.

Benoît Pedretti
En forstærkning til den defensive midtbane. Han forventes at starte inde i stedet for Ledesma, men nu må vi se hvem der spiller bedst i venskabskampene. Hvis Pedretti gør det sælger jeg Ledesma, da han fylder en ikke-EU plads og samtidig fungerer Flamini fint som reserve. Pedretti er hentet for DKK 32Mio i Lyon.

Philippe Mexès
Han er hentet som forstærkning til midterforsvaret. Jeg ved ikke om han skal starte inde da Kompany og De Jong har spillet to fantastiske sæsoner. Han er købt for DKK 27Mio i Roma, hvor han har været siden 2004. Han kan også spille sweeper så hvis vi pludselig skal spille en ultra-defensiv taktik passer han perfekt ind. Han skal nok kæmpe med Huth om pladsen på bænken.

Jacub Blaszczykowski
Han er hentet som reserve til hele hørjekantent. Han spiller "naturligt" på alle pladser i hørje side så det passer vel meget godt. Han er købt i Hertha BSC for DKK 33Mio. Den polske allrounder er kun 21 år og har en stor fremtid i klubben. Jeg forventer mig meget af ham.

Det var alle købene. Det giver en samlet pris på DKK 92,5Mio. Roger er iøvrigt kommet tilbage fra sit lejeophold.

Salg:

Sebastian Müller - Fri transfer
Denilson - Fri transfer
Mario Fillinger - Fri transfer
Tobia Zott - Fri Transfer
Steffen Laursen - Fri transfer
Tim Petersen - Fri transfer
Alexender Laas - Fri transfer
Özgür Kart - DKK 8Mio
Markus Karl - Fri transfer

Igen ærgeligt at jeg ikke fik nogle penge for dem. Især ærgelig at jeg glemte at forlænge Denilson's kontrakt så Alaves bare kunne "stjæle" ham. Samlet pris for salgene er DKK 8Mio.

Det var alt for nu. Måske kommer der mere inde jeg går i seng men jeg vil ikke love noget Smiley

MisterFCK
Gæst

Sv: HSV & Danmark
« Svar #231: 04 Aug 2006, 11:01 »

3. Juli 2007
Enlænder solgt
I sommers købte vi to engelske angribere. Den ene klarede sig fint mens den anden klarede sig mindre fint. Han der klarede det dårligst hedder Michael Chopra og er idag blevet solgt til Middlesbrough. Han klarede sig, somsagt, ikke så godt i klubben og røg derfor ned på reserveholdet. Vi fik alligevel hele DKKK 27Mio + 20% videresalgsklausul for ham.

6. Juli 2007
Italiener til Hamborg
Vi har idag fået købt den offrensive spiller Fabrizio Miccoli på fri transfer, da hans kontrakt med Juventus for nyligt udløb. Han er tænkt som reserve for van der Vaart på den offensive midtbane men kan, hvis der kommer problemer oppe foran, spille angriber. Jeg forventer at den 28-årige italiener spiller godt ellers er det hutigt ud af vagten igen.

9. Juli 2007
Nyt fra det Danske Landshold
Det danske landshold har idag fyret deres træner Morten Olsen og istedet spurgt mig om jeg vil tage udfordringen op. Det har jeg sagt ja til så fra nu af vil i høre meget mere fr landsholdet. Forbundes forventninger er, at jeg kvalificerer mig til det kommende EM. Vi ligger nr 4 og der mangler kun 4 kampe så det bliver ikke let. Der er dog stadigvæk en mulighed eftersom de 4 hold vi skal møde er Litauen, Makedonien, Slovakiet og Serbin & Montenegro. Stillingen, som den ser ud nu, kan ses nederst i inlæget.

16. Juli 2007
Venskabskamp - Rostock VS HSV
Da det er en vernskabskamp har jeg rykket meget rundt på pladserne. Derfor gider jeg ikke at gennemgå opstillingen men jeg kan da lige sige at Mahdavikia, Guerrero og Frei ikke er med til kampen, grundet forlænget ferie. Kampen starter lidt kedeligt og først efter i ovetiden kommer eneste mål før pausen. Det er os der scorer målet ved Cicinho. 10 minutter inde i anden halveg udligner de men kun yderligere 5 minutter efter bringer Crespo os i front. Med 7 minutter igen scorer talentet Sören Meier og i overtiden cementerer Castro sejren.
1-4

22. Juli 2007
Venskabskamp - Regensburg VS HSV
Der er ikke ændret i truppen siden sidste kamp. Efter 22 minutter bringer Neil Mellor os i front med 1. halvegs eneste mål. Efter 47 minutters spil scorer Pedretti et flot langskudsmål. Med 5 minutter igen af kampen scorer Mellor sit andet mål i kampen. Der bliver ikke scoret mere i kampen.
0-3

25. Juli 2007
Liga-Pokal, Semifinale - HSV VS Gladbach
Jeg gider heller ikke gå i bybten med opstillingen i denne "lille" turnering. Men jeg kan siger at de eneste skader i truppen er Recoba og Ziebig så vi stiller faktisk i stærkeste opstilling. Efter 76 minutters spil scorer vi men der bliver dømt offside. I overtiden scorer de et heldigt mål og vi er uafortjent ude af den lille tunering.
0-1

det var alt for nu. Der kommer mere idag da jeg jo har sommerferie og har hele dagen fri. I næste update starter Bundesligaen så glæd jer.

« Seneste Redigering: 04 Aug 2006, 23:41 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #232: 04 Aug 2006, 18:01 »

5. August 2007

Bundesligaen - FC Bayern München VS HSV
Standartopstillinge n som den ville være uden skader kan ses ude til hørje. Lars jacobsen er eneste skadede spiller i truppen så Baltes tager hans bænkeplads. Ellers er der ingen ændringer op til topopgøret i München. Efter 8 minutters spil laver Oliver Kahn straffespark og bliver udvist. Van der Vaart scorer på straffesparket. Efter 16 minutters spil scorer Lauth og kun 2 minutter efter udbygger Guerrero føringen til 0-3. Efter 35 minutters spil reducerer Podolski. I overtiden af første halveg laver Lucio en svinestreg og bliver, ligesom Kahn, udvist. Van der Vaart scorer flot på det efterfølgende frispark. Der blev ikke scoret mere i første halveg. Efter 73 minutters spil reducerer Demichelis og 9 minutter efter laver De Jong Selvmål.. Med 6 minutter igen scorer Lauth det sidste mål i en meget målrig kamp.
3-5

11. August 2007
Bundesligaen - HSV VS Dresden
Kapo er blevet skadet og bliver erstattet af Castro. Ellers er der ingen ændringer i truppen op til kampen. Jeg kræver en sejr idag og den skal helst være stor.  Efter 19 minutter laver danake Martin Albrechtsen straffespark og det scorer van der Vaart sikkert på. Efter 25 minutter scorer Guerrero og 10 minutter efter scorer han igen. Det blev første halvegs eneste mål. Efter 65 minutter scorer van der Vaart sit andet mål, der samtidig er det sidste i kampen. En fortjent sejr.4-0

18. August 2007
DFB-Pokal, 1. runde - Hassel VS HSV
Det er en kamp der bare skal vindes. Nigel de Jong er desværre blevet skadet og erstattes af Mexes. Det er dog den eneste ændring. Efter kun 4 minutter bringer Guerrero os i front 10 minutter efter udbygger Castro føringen. Efter 26 minutters spil header Guerrero bolden i nettet og scorer Desmed hans andet mål i kampen. Efter 31 miutters spil scorer Lauth, 5 minutter efter scorer Castro og igen yderligere 1 minut senere fuldender Guerrero sit hattrick med 1. halvegs sidste mål. 5 minutter inde i anden halveg scorer vores nyeste spiller, Miccoli, et flot mål. Efter 67 minutters spil scorer Neil Mellor og 10 minutter efter scorer Miccoli sit andet mål i kampen. Jeg er fuldt tilfreds med kampens resultat.
0-9

23. August 2007
CL-grupper er udtrukket
Idag er der blevet udkrukket grupper til Champions League. Vi er kommet i en halvsvær gruppe H. Første hold vi er i gruppe med er det hold der sidste sæson standsede vores ved med trofæet med de storer ører, Barcelona. Det er uden tvivl den sværeste modstander, men med lidt held kan vi godt få uafgjort. Den næstbedste modstander vi har, er Tottenham. Jeg mener dog godt vi kan vinde over dem og det bliver også nødvendigt hvis vi vil videre fra gruppespillet. Sidste og svageste modstander er det skotske storhold Celtic. Dem skal vi bare slå hvis vi vil gå videre. Alt i alt en svær gruppe men jeg skal gå videre.

25. August 2007
Bundesligaen - Schalke 04 VS HSV
Kapo er igen blevet klar til at spille og erstatter Castro på venstrekanten. Ellers er der ingen ændringer i truppen. Det bliver en svær kamp men vi kan godt vinde.  Efter 18 minutters spil bringer Guerrero os i front og kun 4 minutter efter får Kapo changen for at gøre det samme. Men han vælger at brænde et straffespark. Der bliver ikke scoret mere inden pausen. I anden halveg går der lidt stå i spillet. Med 5 minutter igen, scorer Mahdavikia sikkert på det andet straffespark vi får i kampen, til slutresultatet 0-2.
0-2

26. August 2007
Danmarks trup mod Litauen og Makedonien
Idag er trupen til Danmark's EM-kval kampe mod Litauen og Makedonien levet udtaget. Følgene 26 spillere kan ses herunder. Der er mange unge spillere med i truppen bla. Lasse Qvist, Morten Nordstrand og Kasper Schmeichel. De fleste af dem jeg har udtaget har alligevel stor klasse. Og så er de jo verdesmestre!

Målmænd:
Stephan Andersen
Kasper Schmeichel
Kevin Stuhr-Ellegaard

Forsvar:
Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas Troest

Midtbane:
Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Christian Poulsen
Simon Poulsen
Michael Silberbauer

Angribere:
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Jon Dahl Tomasson
Søren Ulrik Vestergaard

1. September 2007
Transfer vinduet er lukket
Idag er transfervinduet lukket og vi har jo selvfølgelig gjort nogle køb og salg i sommerens løb. Neden under kan i se køb og salg samt truppen til den kommende sæson.

Køb:

Alex Frei - Fri transfer
Benoît Pedretti - DKK 32 Mio
Philippe Mexès - DKK 27Mio
Jakub Blaszczykowski - DKK 33Mio
Fabrizio Miccoli - Fri transfer
Ialt: DKK 92,5Mio

Salg:

André Moreau - Fri transfer
Tolgay Asma - Fri transfer
Sebastian Müller - Fri transfer
Denilson - Fri transfer
Mario Fillinger - Fri transfer
Tobias Zott - Fri transfer
Steffen Laursen - Fri transfer
Tim Petersen - Fri transfer
Alexander Laas - Fri transfer
Özgür Kart - DKK 8Mio
Markus Karl - Fri transfer
Michael Chopra - DKK 27Mio + 20% videresalgsklausul
Ialt: DKK 35Mio

Trup:
Ligesom sidste år har jeg, efter salg og køb, skåret truppen ned så den er på 25 mand. Det mest bemærkelsesværdige må være at jeg har smidt Ledesma ned på 2. holdet. Det ahr jeg gjort da jeg mener, at Pedretti og Flamini er bedre og fordi han er udlændinge.

1. September 2007
EM 2008-kval, gruppe 3 - Litauen VS Danmark
Opstilling:

Vi skal bar vinde idag. Vi stiller, efter min mening, med stækeste hold og derfor skal en sejr i hus. efter kun 12 minutter kommer vi bagud men kun 1 minut efter udligner Lasse Qvist. Efter 20 minutters spil header Søren Larsen os i front med et flot hovedstødsmål. Kort før pausen udligner Litauen desværre. Efter 66 minutters spil scorer Qvist sit andet mål i kampen, men det blivr annuleret på grund af offside. På trods af hårdt pres til sidst lykkes det ikke for os at få scoret og vi får en skuffende uafgjort.
2-2

Det var alt for nu. i skal dog ikke snydes for SS af Ligaen samt EM.kval gruppen. I ligaen går det rigtig godt mens det går mindre godt i EM-kvalen. SS'erne kan ses herunder.  Næste update Vil omhandle mange flere kampe for HSV Samt en landskamp eller to med Danmark ogvil nok komme i aften Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #233: 04 Aug 2006, 19:17 »

Det ser en smule sort ud for Danmark, men hey, bare sats på næste kvalifikationsturne ring

MisterFCK
Gæst

« Svar #234: 04 Aug 2006, 19:49 »

Det ser en smule sort ud for Danmark, men hey, bare sats på næste kvalifikationsturne ring

Ja det gør det. Men jeg kan love det bliver ldit bedre Wink men så siger jeg ikke mere

MisterFCK
Gæst

« Svar #235: 04 Aug 2006, 22:42 »

4. September 2007
Landshold: Stephan Andersen er skadet
Stephan Andersen er idag blevet skadet og kan derfor ikke spille med i næste kamp mod Makedonien. Derfor er Thomas Sørensen indkaldt til landsholdstruppentr uppen.

5. September 2007
Landshold: EM 2008-kval, gruppe 3 - Danmark Vs Makodonien

Opstilling:

Denne kamp skal vindes hvis vi skal med til EM. Hvis vi taber kommer vi ikke med. Så enkelt er det. Som i kan se har jeg forsøgt mig med en ny opstilling, som dette hold har haft meget succes med inde jeg kom. Vi havd et væld af changer i første halveg og efter en halv times spil gav det bonus. Anders Due scorede 1. halvegs eneste mål. Efter 59 minutters spil får vi straffespark. Det scorer Gravesen sikkert på. Med et kvarter igen reducerer de men det forhindrer ikke Lasse Qvist i at score blot 5 minutter efter. I overtiden cementerede Christian Poulsen sejren med et hovedstødsmål. Med sejren er vi stadigvæk inde i kampen om en EM-plads men det bliver ikke let.
4-1

8. September 2007
Bundesligaen - HSV VS Leverkusen
Nigel De Jong er blevet klar til at spille igen og erstatter Mexès i midterforsvaret. Desværre er van der Vaart og Lauth begge blevet skadet, så Miccoli kommer ind på den offensive midtbane mens Frei starter oppe i front. Vi skal bare vinde denne kamp. Efter en halv times spil rammer Kapo bolden perfekt og scorer på en helflugter. Kort efter udligner Leverkusen's Park Joo-Young. Det blev sidste mål inden pausen. Med 5 minutter igen blev Pulhac skadet, men da jeg havde brugt alle mine udskiftninger så jeg spillede med en mand i undertal. i overtiden lykkes det os alligevel at score. Det er alex Frei der står for målet.
2-1

12. September 2007
UEFA Champions League, Gruppespil - HSV VS Celtic
Guerrero er har karentæne fra sidste sæson, men da Lauth er blevet klar igen bytter de to plads. Derudover er Pulhac skadet så Lars Jacobsen kommer ind på venstre back. Det værste problem er dog på målmandsposten. Både Wächter og Landreau er skadede så Bailly starter inde. Lad os alle bede til guderne om at han ikke bliver skadet. På trods af skadesproblemerne skal vi vinde idag, hvis vi vil videre til knock-out runderne. Efter en halv times halvkedeligt spil scorer Lauth 1. halvegs eneste mål. Kun 3 minutter inde i anden halveg udbygger Mellor vores føring med det sidste mål i kampen. I den anden kamp spillede Barcelona og Tottenham 0-0 så vi fører puljen.
2-0

18. September 2007
DFB-Pokal, 2. Runde - Dortmund VS HSV
Guerrero er blevet skadesfri og erstatter Frei oppe foran. Det er den eneste ændring op til denne kamp. Jeg håber på en sejr idag, men det er aldrig let at spille mod Dortmund. Efter kun 17 SEKUNDER bringer Miccoli os i front på frispark. Efter 13 minutter scorer Kapo. Desværre er det et selvmål. Efter en halv times spil bringer Lauth os i front for anden gang i kampen, inden Valdez, 5 minutter før pausen, kan udligne. Efter 57 minutters spil bringer Smolarek Dortmund foran. Der bliver ikke scoret mere i kampen og vi er derfor ude af DFB-Pokalen før tid for andet år i træk.
3-2

22. September 2007
Bundesligaen - Mainz VS HSV
Der er ingen ændringer i truppen siden sidste kamp. Vi skal vinde idag hvis vi vil vinde mesterskabet. Vi har mange changer i første halveg og efter 34 minutter giver det bonus, da Guerrero scorer. I første halvegs overtid udligner Mainz. Efter 57 minutters spil bringer Mainz sig foran. Der bliver ikke scoret mere i kampen og vi taber derfor igen. Man kan godt se at vores 1. og 2. målmænd er skadede.

Det var alt for denne gang. Vi er desværre røget ud af DFB-Pokalen, Vi harl ige tabt til Mainz i Bundesligaen Huh og det går okey med landsholdet. Der er ikke så meget mere at sige. Næste update kommer måske i aften men jeg vil ikke love noget. Smiley Men i skal stadig ikke snydes for nogle liga-SS's. De ses herunder.

Bundesligaen:

Champions League:

EM-Kval:

Dusty78DK
Manager

« Svar #236: 04 Aug 2006, 23:33 »

Det er virkelig en CL dynamitpulje som du er havnet i!  Shockeret

Heldigt for dig smider Barca allerede point i første kamp og det kan blive en stor fordel for dig. Mon ikke du kan komme videre fra den gruppe?  Rullende Øjne

MisterFCK
Gæst

« Svar #237: 04 Aug 2006, 23:37 »

Det er virkelig en CL dynamitpulje som du er havnet i!  Shockeret

Heldigt for dig smider Barca allerede point i første kamp og det kan blive en stor fordel for dig. Mon ikke du kan komme videre fra den gruppe?  Rullende Øjne

Ja det er noget af en pulje. jeg tror godt jeg kan komme videre fra puljen, hvis ikke jeg laver for mange pointtab.

Jeg er i øvrigt igang med at skrive en update Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #238: 04 Aug 2006, 23:47 »

Ja det er noget af en pulje. jeg tror godt jeg kan komme videre fra puljen, hvis ikke jeg laver for mange pointtab.

Jeg er i øvrigt igang med at skrive en update Wink

YES!

Me too, i øvrigt. Min update er 13 sider lang i Wordformat!  Shockeret

MisterFCK
Gæst

« Svar #239: 05 Aug 2006, 00:05 »

YES!

Me too, i øvrigt. Min update er 13 sider lang i Wordformat!  Shockeret

Fedt, så er der vist noget at læse. Jeg skriver dog i WordPad og der kan man ikke lige se det ed siderne Wink

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010