home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 63127 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #210: 02 Aug 2006, 15:53 »

Hold da kæft du sparker røv i Bundesligaen. Det er fryd for de arrogante sydtyskere  Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #211: 02 Aug 2006, 16:08 »

Ganske glimrende, fristes man vel til at sige, og jeg er helt enig Dusty! Wink

Bundesligaen kører du helt stensikkert hjem, ved mindre der sker et eller andet voldsomt og CL kan du nok også godt tage med lidt held.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

ZhotLog
Gæst

« Svar #212: 02 Aug 2006, 16:34 »

Hold da kæft du sparker røv i Bundesligaen. Det er fryd for de arrogante sydtyskere  Smiley

Hamburg ligger da i nord Tyskland  Ubeslutsom  Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #213: 02 Aug 2006, 17:53 »

Ligaens Opstemt

Vær så go':

Hold da kæft du sparker røv i Bundesligaen. Det er fryd for de arrogante sydtyskere Smiley

Tak Wink

Ganske glimrende, fristes man vel til at sige, og jeg er helt enig Dusty! Wink

Bundesligaen kører du helt stensikkert hjem, ved mindre der sker et eller andet voldsomt og CL kan du nok også godt tage med lidt held.. Wink

Kerm

Tak
Jeg tror også bundesligaen bliver vundet men jeg tvivler mere på CL. Barca er jo et godt hold. Men på den anden side det er vi jo også Thumbs Up

Hamburg ligger da i nord Tyskland Ubeslutsom Wink

Dusty siger at det er fryd for de sydtyske hold fordi det så bliver et nordtysk hold der vinder......tror jeg Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #214: 02 Aug 2006, 22:05 »

1. Januar 2007
Fiasko solgt
Så har jeg efter lang tid endelig fået solgt Patrick Kluivert. Han er dog dalet næsten DKK 20Mio i værdi siden jeg købte ham så da jeg solgte ham til Rangers kunne jeg ikke få mere end DKK 15Mio for ham. Men han er efter min mening heller ikke mere værd.

1. Januar 2007
Endnu flere penge til rådighed
Bestyrelsen bliver ved med at putte flere penge i transferbudgettet. Nu har de så forhøjet det fra DKK 35Mio til hele DKK 125Mio. Jeg ved ikke hvem jeg skal købe da jeg er mere end tilfreds med holdet, som det er nu, men jeg kunne muligvis godt bruge en defensiv midtbane mere.

22. Januar 2007
Talent til HSV
VI har idag sikret os den første spiller i vindertransfervindu et. Der er tale om det 22-årige talent Gonzalo Castro. Den uruguaiske landsholdsspiller kan spille offensiv midtbane, venstre midtbane og angriber. Han er derfor en god allround'er. Han er købt som reserve til van der Vaart på den offensive midtbane, men vi samtidig være reserve til de andre pladser han kan spille.  Han er købt for DKK 24Mio(frikøbsklausul) i Hoffenheim.

27. Januar 2007
Bundesligaen - Wolfsburg VS HSV
Efter en måneds pause skal vi igen igang med Bundesligaen. Desværre er to af vores vigtigste brikker i offensiven, van der Vaart og Lauth, er blevet skadede og erstattes af Recoba(OMC) og Crespo(angriber). Ellers er intet ændret. Castro er ikke med i truppe da vi højst må have 4 udlændinge med. Jeg forventer alligevel en sejr i kampen. Efter 27 minutters spil falder 1. halvegs eneste mål. Det er desværre dem, nærmere bestemt Mike Hanke, der scorer målet. I anden halveg får vi flere changer men får ikke udnyttet dem. Det betyder at vi taber. Det sker der når man mangler to vigtige spillere i offensiven.
1-0

31. Januar 2007
Højremidtbane solgt
Idag har vi fået solgt reserven til den højre midtbane, Takyi, til det andet tyske hold, Stuttgart, for DKK 19Mio + 30% videresalgsklausul. Jeg regner med at investere i en ny spiller til den position til sommer. Grunden til at jeg ikke gør det nu, er at jeg mener Cicinho sagtens kan dække reservepladsen i foråret.

3. Februar 2007
Bundesligaen - HSV VS Köln
Den eneste ændring siden sidste kamp er, at Mellor starter inde i stedet for Crespo. Jeg satser på en sejr idag og forventer meget bedre spil end i sidste kamp. Efter 5 minutters spil bringer de sig foran ved Sinkiewicz. Efter 13 minutter udligner Neil Mellor heldigvis og 5 minutter efter kan Recoba så bringe os foran. Det bliver 1. halvegs sidste mål. 10 minutter inde i anden halveg får Mellor hovedet på et inlæg og scorer anden halvegs eneste mål. Vi vinder sikkert og fortjent.
3-1

10. februar 2007
Bundesligaen - Dortmund VS HSV
Van der Vaart og lauth er stadivæk ikke blevet klar til at spille. Der er heldigvis ikke kommet flere skader så truppen er den samme som sidste kamp. Det bliver ikke en let kamp men jeg satser på en sejr. Efter en halv times spil får Dortmund's Metzelder det røde kort. Alligevel er det Dortmund, der efter 41 minutter, scorer 1. halvegs eneste mål. Efter 53 minutter får vi straffespark. Det udnytter Denilson på bedstevis. Med 10 minutter igen scorer Crespo og kun 5 minutter efter cementerer Mellor sejren.
1-3

17. Februar 2007
Bundesligaen - Nürnberg VS HSV
Der er ingen ændringer i startopstillingen eller på bænken siden sidste kamp. Jeg forventer en sejr over det, på papiret, svageste hold i kampen. Efter 8 minutter lægger Mellor bolden af til Guerrero der hårdt skyder bolden i kassen. Efter 21 minutters spil udbygger Recoba føringen, på et frispark. Det blev første halvegs sidste mål. I anden halveg slappede vi mere af og der blev heller ikke scoret mere, hverken i deres eller vores mål.
0-2

Det var alt fornu. Jeg regner dog med at der kommer mere senere eller en gang efter midnat. Der vil i bla. kunne høre om den første barca-kamp. Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #215: 02 Aug 2006, 22:12 »

God og spændende blog. Man bliver virkelig afhængig af at læse den. Kan jeg få et SS af din trup, Mellor, stillingen??

MisterFCK
Gæst

« Svar #216: 02 Aug 2006, 22:31 »

God og spændende blog. Man bliver virkelig afhængig af at læse den. Kan jeg få et SS af din trup, Mellor, stillingen??

Mange tak.

Her er de SS du vil have:

Trup:                                                                                 Stillingen:

Mellor:

@ Jeg regner med at tilføre lidt ekstra spillere til truppen da den jo er blevet formindsket en smule. Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #217: 03 Aug 2006, 15:00 »

21. februar 2007
UEFA Champions League, 8-delsfinale, Kamp 1 - Barcelona VS HSV
Det bliver en uhyggelig svær kamp idag. Vi møder de dobbelt-forsvarende La Liga-mestre og det er aldrig en let opgave. Til alt held er Lauth kommet tilbage fra sin skade og erstatter Mellor på banen. Det skal iøvrigt siges at Ronaldinho er skadet i op til 2 måneder, hvilket betyder at han er ude i begge opgør, yes! Den unge Gonzalo Castro har også fået en plads på bænken til dagens kamp. Efter 6 minutter af kampen laver Kompany et dumt straffespark, som Giuly sikkert scorer på. Efter 25 minutter scorer Eto'o og kort efter bliver Guerrero udvist! Der skete ikke mere før pausen. 5 minutter inde i adne halveg scorer Eto'o sit andet mål i kampen. I det 66. minut reducerer Mellor og godt 10 minutter efter scorer Crespo også. Det ændrer dog ikke på point uddellingen. Vi spiller katastrofalt i første halveg. Med en 1-0 sejr på hjemmebane går vi videre på reglen om udebanemål så der er stadigvæk en mulighed.
3-2

25. Februar 2007
Bundesligaen - HSV VS Hertha BSC
Van der Vaart er blevet klar til at spille men da han er træt starter han på bænken. Mahdavikia er skadet og erstattes af Cicinho på højremidt. Lars Jacobsen rykker derfor ind på højreback. Efter 24 minutters spil lykkes det for Guerrero at score, det der skulle visse sig at bliver 1. halvegs eneste mål. Anden halveg er ekstremt kedelig og der bliver ikke scoret.
1-0

3. Marts 2007
Bundesligaen - Mainz VS HSV
Der er ikke kommet flere skader sidden sidste kamp. Van der Vaart er kommet i form igen og erstatter Recoba på banen. Samtidig erstatter Mellor Guerrero på toppen. Ellers er der ikke ændret noget. Effter 8 minutter bliver Mellor spillet fri og den store chage misser han ikke. efter 24 minutter udbygger han selv føringen til 0-2. Med 5 minutter igen reducerer Mainz og i overtiden fuldender mellor sit hattrick. efter 54 minutters spil fåpr Mainz's Neziri det røde kort, efter at have feldet Crespo i feltet. Crespo tager selv straffesparket, og scorer sikkert. Sidste mål kommer i overtiden og det blever scoret af den unge englænder Mellor.
1-5

7. Marts 2007
UEFA Champions League, 8-delsfinale, Kamp 2 - HSV VS Barcelona
Så er der lagt op til en storkamp på AOL-Arena. Vi tabte jo 2-3 på Nou Camp så derr er stadigvæk en mulighed for at gå videre. Guerrero fik rødt kort i første kamp og har derfor karentæne. Ellers er der ikkke kommet nogle ny skader i truppen. Guerrero's bænkeplads tager Castro sig af. Efter 9 minutter får de et straffespark, som Deco scorer sikkert på. Det bliver første halvegs eneste mål. Efter 56 minutter får vi scoret men der bliver dømt frispark til Barcelona i stedet. Der bliver ikke scoret mere i kampen og vores CL-eventyr slutter her.
0-1(2-4)

11. Marts 2007
Budesligaen - HSV VS FC Bayern München
Guerrero er kommet tilbage fra sin karentæne men må nøjes med en plads på bænken. Ellers er der ingen ændringer op til kampen. Efter en halv times spil kommer kampens første mål. Det er os, nærmere bestemt Lauth, der scorer målet. Det bliver 1. halvegs eneste mål. Godt 10 minutter inde i andenh halveg scorer Mellor 2-0 målet. Det bliver kampens sidste mål. Vi vinder fortjent.
2-0

18. Marts 2007
Bundesligaen - Werder Bremen VS HSV
Mahdavikia er blevet klar til at spille og overtager derfor højrekanten igen. Cicinho og Lauth er begge blevet skadede så Lars Jacobsen bliver på højreback mens Guerrero starter inde i andgrebet. Ellers er der ingen ændringer i truppen. Efter 17 minutters spil bringerr Guerrero os foran på et langskud. I overtiden af 1. halveg scorede Guerrero sit andet mål i kampen.  Kun 4 minutter inde i anden halveg scorer inskifteren Crespo. 11 minutter efter scorer De Jong og yderligere 2 minutter senere scorer van der Vaart. Med 4 minutter igen cementerer De Jong sejren med et hovestød.
0-6

31. Marts 2007
Bundesligaen - HSV VS Stuttgart
Mahdavikia er igen blevet skadet og da Cicinho er blevet klar til at spille igen tager han bare pladsen. Lauth er også blevet klar igen men starter på bænken. Ellers er der ingen ændringer. I første halveg sker der ikke så meget og der kommer ingen mål. Efter 63 minutter scorer Jon Dahl Tomasson og vi er bagud. Med et kvarter igen udligner Guerrero. Det bliver kampens sidste mål.
1-1

Det var alt for denne gang. Der kommer dog mere idag. Wink Jeg mangler kun 7 kampe i sæsonen så i får nok afgørelsen i aften. Smiley
Til sidst får i lige et SS af af ligaen, hvor det ser rigtig godt ud:

ZhotLog
Gæst

« Svar #218: 03 Aug 2006, 15:32 »

Det ser jo godt ud, dog trist med Barca Skuffet Men nu skal du snart ind og læse i min blog Wink der kommer en lille update om ikke så længe Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #219: 03 Aug 2006, 16:07 »

Det ser jo godt ud, dog trist med Barca Skuffet Men nu skal du snart ind og læse i min blog Wink der kommer en lille update om ikke så længe Opstemt

Ja det var lidt surt.

Det ser jeg frem til Thumbs Up

Og jeg kan lige afsløre at Sæsonen bliver afgjort i næste update Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #220: 03 Aug 2006, 16:32 »

Syns nu allerede den er agjort Wink har du tænkt dig at blive i HSV eller søge nye udfordringer på et tidspunkt?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #221: 03 Aug 2006, 16:39 »

Syns nu allerede den er agjort Wink har du tænkt dig at blive i HSV eller søge nye udfordringer på et tidspunkt?

Jeg har faktisk tænkt på det samme. Jeg syntes efterhånden bundesligaen er ved at blive lidt kedelig så jeg kunne godt findepå at skifte hvis et andet tilbud kom op. Smiley Men nu må vi se

MisterFCK
Gæst

« Svar #222: 03 Aug 2006, 18:23 »

HJÆLP!

Jeg har fået et tilbud på over DKK 200Mio på van der Vaart fra Barcelona. Skal jeg acceptere det? Van der Vaart er en meget vigtig spiller fra holdet men samtidig kan intægterne fra et muligt salg bruges til at købe en anden spiller i samme klasse? Hvad siger i?
Jeg vil meget gerne have hjælp, så fyr løs med hvad i mener jeg skal gøre. Og der kommer ikke ny update før jeg har fået nogle svar.

Her er der et SS af tilbudet samt et SS af van der Vaart.

På forhånd tak Smiley

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #223: 03 Aug 2006, 18:29 »

Han er god det ved jeg... men syns du skal acceptere for det er en fin pris for ham...
og du kan sagtens finde en der er bedre til de penge Shockeret

Chelsea!

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #224: 03 Aug 2006, 18:31 »

så køb Daniel Carvalho der!

Chelsea!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010