home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 63133 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #195: 01 Aug 2006, 11:02 »

Går jo fantastisk Grin
Elsker det billed af Crespo. Han ser bare gennemført ond ud.

Tak
 Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #196: 01 Aug 2006, 13:33 »

18. Oktober 2006
UEFA Champions Leauge, Gruppespil - HSV VS Trapzonspor
Da Ledesma stadgivæk er skadet er der ingen ændringer i truppen. VI satser på en sejr i kampen men vi skal ikke undervurdere dem. Vi havde mange store changer i første halveg vi ikke fik scoret på. De fik slet ingen changer og scorede derfor heller ikke.Efter 70 minutters spil får vi straffespark og det sørger Kapo for at scorer på. Det blev kampens eneste mål og vi er vindere af kampen.
1-0

21. Okotber 2006
Bundesligaen - Stuttgart VS HSV
Jeg har valgt at satse på Guerrero fra start frem for Crespo, da han ikke har spillet så godt i de seneste kampe. Det er også den eneste ændring i forhold til sidste kamp. Efter 22 minutters spil fælder Cicinho en Stuttgart'mand i feldtet og de får straffespark. Det scorer Soldo sikkert på. Efter 36 minutters spil bringer Lauth os dog tilbage i kampen med en udligning. Det var sidste mål før pausen. Eter 76 minutter scorer vores inskifter Mellor et flot mål og kort før tid scorer den anden inskifter Crespo også.
1-3

25, Okotber 2006
Bundesligaen - HSV VS Leverkusen
Ledesma er blevet klar igen og erstatter Flamini på den defensive midbane. Mahdavikia er bortrest med sit lanshold. Cicinho tager derfor hans plads mens Jacobsen tager sig af højre back. Jeg forventer alligevel en sejr idag. Efter kun 2 minutter bringer Guerrero os i front med et flot mål. 11 minutter efter udbygger van der Vaart føringen på straffespark. Derefter gik kampen lidt i stå og der skete ikke mere før første halvegs overtid hvor det lykkedes Guerrero at få bolden i nettet. I anden halveg lægger de meget pres på men får ikke scoret. Det gør vi dog og i overtiden scorer Mellor for anden kamp i træk. Måske er han ved at udvikle sig til en klasse-indskifter.
4-0

28. Okotber 2006
Stadion udvidelse færdig
Så er AOL-Arena blevet udvidet med hele 1000 siddepladser så der nu kan sidde hele 55.500 til vores hjemmekampe. Til gengæld er der færre ståpladser.

28. Oktober 2006
Bundesligaen - Schalke 04 VS HSV
Da Mahdavikia stadigvæk er til landskamp er opstillingen den helt samme som sidste kamp. Det bliver dog ikke let men vi skal kunne vinde over Schalke hvis vi vil forsvare vores mesterskab. Efter 4 minutter får vi frispark uden for feltet. Det scorer van der Vaart sikkert på. Efter 23 minutters spil scorer van der Vaart så igen, denne gang på et langskud. Lige før pausen lykkedes det så for van der Vaart at fuldende sit hattrick ved at score igen. Kort inde i anden halveg scorer vores venstremidtbane Kapo efter en flot solotur. Derefter lukker vi Schalke mere ind i kampen men alligevel er det os der scorer sidste mål, i overtiden. Det er Denílson der ørger for målet.
0-5

31. Oktober 2006
UEFA Champions League, gruppespil - Trapzonspor VS HSV
Mahdavikia er tilbage efter en rejse med landsholdet, men da han er meget træt bliver han ikke udtaget, og vi stiller derfor med samme hold som sidste kamp. Efter kun 3 minutter bringer Trapzonspor sig foran men kun 3 minutter efter udligner Cicinho. Der sker ikke mere i første halveg. Vi lagde mere pres på i anden halveg, og fik da også tilspillet os nogle store changer. Vi fik dog ikke udnyttet dem så kampen endte uafgjort. Liverpool og Villarreal spillede dog også uafgjort så vi ligger stadigvæk nr. 1.
1-1

4. November 2006
Bundesligaen - HSV VS Beilefeld
Kapo er blevet skadet og erstattes af Denilson på venstremidtbane. Ellers er der ingen ændringer i truppen. Efter kun 4 minutter bringer Denilson os i front. Efter 21 minutters spil scorer Westermann selvmål. Der kommer ikke flere mål i første halveg. Med et kvarter igen cementerer van der Vaart sejren med et flot langskudsmål. Der bliver ikke scoret mere.
3-0

7. November 2006
DFB-Pokalen, 3. runde - Dortmund VS HSV
Kapo er blevet klar til kamp men må nøjes med en plads på bænken, fordi Denilson har spillet rigtig godt på det seneste. Crespo er skadet derfor overtager Kapo hans plads på bænken. Efter 5 minutters spil bringer Nelson Valdez dortmund foran. 2 minutter efter udbygger Kringe føringen med 1. halvegs sidste mål. Efter 67 minutter reducerer van der Vaart men da der ikke blev scoret mere i kampen nyttede det ikke så meget. Vi er derfor ude af turneringen alt for tidligt.
2-1

Det var alt for nu. Der kommer dog mere senere idag.

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #197: 01 Aug 2006, 15:13 »

Hej (:
har læst næsten alle dine blogs, er imponeret over hvor godt du skriver (:
rigtig godt arbejde (;
Tror du måske du kunne finde Nogle SS frem af, Kompany, van der vaart og de jong ? (:
KUTGW Smiley

Hb køge.
FCK.
United.

MisterFCK
Gæst

« Svar #198: 01 Aug 2006, 20:27 »

Hej (:
har læst næsten alle dine blogs, er imponeret over hvor godt du skriver (:
rigtig godt arbejde (;
Tror du måske du kunne finde Nogle SS frem af, Kompany, van der vaart og de jong ? (:
KUTGW Smiley

Mange tak Smiley

Og her er de SS du vil have Thumbs Up

Vincent Kompany:

Rafael van der Vaart:

Nigel De Jong:

MisterFCK
Gæst

« Svar #199: 01 Aug 2006, 22:17 »

18. November 2006
Bundesligaen - Burghausen VS HSV
Mahdavikia kommer ind på højremidtbane og Cicinho rykker derfor ned på højreback. Lars Jacobsen rykker derfor ud på bænken igen. Derudover er Kapo kommet ind på højrekanten igen og bænker dermed denilson. Ellers er der ingen ændringer. Efter 34 minutter falder kampens første mål. Der er os, nærmere bestemt Guerrero, der scorer målet. Kun 4 minutter efter udbygger Lauth så føringen men kort før pausen reducerer de. 10 minutter inde i anden halveg scorer van der Vaart kampens sidste mål.
1-3

22. November 2006
UEFA Champions League, Gruppespil - Liverpool VS HSV
Både Mahdavikia, Jacobsen og Mellor er blevet skadede op til kampen. Det betyder at takyi tager sig af højre midtbane mens Baltes og Meier(enfyr jeg kun har med da man mindst skal have 2 der har spillet i HS hele karrieren eller noget i den stil) kommer med på bænken. Hvis vi vinder idag er vi videre fra puljen. Omvendt hvis Liverpool vinder er de videre. Så man kan vel godt kalde det for den afgørende kamp. Efter godt 1 minut gør Lauth det han er aller bedst til, nemlig at score tidligt i kampen. Efter 20 minutters spil udligner Sissoko men 9 minutter efter scorer Lauth igen. Efter 35 minutter bringer van der Vaart os yderligere foran og kort før pausen reducerer Cisse til 2-3. 10 minutter inde i anden halveg scorer indskiftede Crespo og 5 minutter efter gør van der Vaart det samme. Efter 72 minutters spil laver Gerrard en svinestreg og bliver udvist. med 4 minutter igen reducerer Mark Gonzalez og i overtiden scorer de igen, denne gang ved Xabi Alonso. en meget spændende og intens kamp, som vi trækker os sejrrigt ud af. Vi er derfor videre til 8-delsfinalerne.
4-5

25. November 2006
Bundesligaen - HSV VS Cottbus
Der er ikke foretaget nogen ændringer i truppen op til dagens kamp. Jeg mener at vi skal vinde idag, helst stort. Efter 24 minutters spil scorer benjamin Lauth, 1. halvegs eneste mål, på hovestød. Kun 1 minut inde i anden halveg scorer han så igen. Efter 64 minutter scorer inskifteren Crespo men målet bliver underkendt, da Crespo forinden begår frispark. Der bliver ikke scoret yderligere i kampen og vi vinder, dog ikke stort, som jeg regnede med.
2-0

29. November 2006
Bundesligaen - Werder Bremen VS HSV
De tre skadede spillere er endnu ikke blevet klar til kamp  så opstillingen har ikke ændret sig. Jeg kræver dog stadigvæk en sejr. i første halveg sker der ikke så meget og der bliver derfor ikke scoret. Kort inde i anden halveg bringer Lauth sig på måltavlen. Efter 66 minutter scorer van der Vaart og kun et halvt minut efter scorer Guerrero. Med 5 minutter tilbage af kampen cementerer van der Vaart sejren med sit andet mål.
4-0

2. December 2006
Bundesligaen - Gladbach VS HSV
Lars Jacobsen er blevet klar til kamp og erstatter Baltes på bænken. Det er den eneste ændring op til kampen. Endnu en gang scorer Lauth tidligt i kampen, idag efter 7 minutter. 4 minutter efter udbygger van der Vaart føringen og yderligere 3 minutter senere scorer Lauth igen. Der blev ikke scoret mere i første halveg. Efter 74 minutters spil reducerer Dusan Djuric for Gladbach. Med 6 minutter tilbage af kampen får de en udvisning og 2 minutte efter straffer Cicinho dem for det ved at score kampens sidste mål.
1-4

5. December 2006
UEFA Champions League, Gruppespil - Villarreal VS HSV
Selvom vi er gået videre stiller jeg ikke op med reserver til denne kamp. grunden til det er at jeg ikke er sikker på førstepladsen og der vil jeg helst ende. Opstillingen har derfor ikke ændret sig siden sidste kamp. Der bliver ikke scort i første halveg selvom vi har mange store changer. Efter 69 minutters spil scorer Benjamin Lauth på straffespark. 6 minutter efter udbygger Guerrero føringen på et flot langskud. I overtiden får de en mand udvist. Vi scorer dog ikke mere i kampen. i den anden kamp vinder Trapzonspor overaskende over Liverpool hjvilket betyder at de også går videre! Hvem skulle have troet det! Liverpool får UEFA Cup pladsen mens Villarreal er helt ude af Europa. Den endelige slutstilling kan ses her.
0-2

Det blev en lidt kort update men jeg havde lyst til at stoppe den her så i kan se den. Jeg har også fået plads til det øverste af ligaen, hvor vi naturligvis ligger. Det ser ganske fornuftigt ud og der er gode changer for endenu en bundesligatitel. Ligaen ses herunder. Næste update kommer nok senere idag eller i efter midnat. Husk at sige til hvis i vil have SS af noget Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #200: 01 Aug 2006, 22:24 »

Jeg vil gerne se et SS af Topscore-listen Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #201: 01 Aug 2006, 22:49 »

Jeg vil gerne se et SS af Topscore-listen Grin

Ligaens eller HSV's?

MisterFCK
Gæst

« Svar #202: 02 Aug 2006, 00:18 »

9. December 2006
Bundesligaen - HSV VS Hannover
Mellor og Mahdavikia er iokke kommet sig helt over deres skader og deltager derfor ikke i kampen. Jeg har valgt at starte med Crespo inde frem for Guerrero for at se om han kan score nogle kasser. Ellers er intet ændret fra sidste kamp. Første halveg bølger meget frem og tilbage. Først styrer de spillet, derefter gør vi, hvorefter det så kommer tilbage til dem. Vi har dog det meste af spillet de sidste 20 minutter men formår desværre ikke at score. Kort inde i anden halveg får vi straffespark men det brænder De Jong på! trods hårdt pres og mange changer lykkes det os ikke at score og vi må nøjes med en ufortjent uafgjort.
0-0

15. December 2006
CL 8-delsfinaler udtrukket
Så er 8-delsfinalerne blevet sat sammen og jeg er ikke just glad for lodtrækningen. Vi havde changen for at møde hold som Feyenoord, Rangers, Anderlecht, Trapzonspor, Espanyol og CSKA Maskva. Og så skal vi selvfølgelige møde et af storholdene, FC Barcelona. Det er langt fra en drømmelodtrækning. Vi kan godt gå videre men så skal vi både spille godt og have masser af held på kampdagene. Topkampen i denne runde må være FC Bayern München VS Manchester United.

17. December 2006
Bundesligaen - HSV VS Bochum
Både Mahdavikia og Mellor er blevet klar til at spille. Mahdavikia overtager igen højre midtbane mens Mellor igen kan sætte sig ved siden af Crespo på bænken. Der står kun 1 minut og 30 sekunder på tidsuret da Guerrero bringer os foran. 2 minutter får pausen får vi straffespark. Kapo er som altid stensikker og scorer. Efter 53 minutter sker der noget usædvanligt. Noget så usædvanligt som en Kompany scoring! Det bliver sidste mål i kampen. Midt i kampen fik Lauth en skade og han er ude i op til 2 måneder! ØV!
3-0

Endnu en kort upddate. Det er det fordi der ikke er flere kampe før den 27. Januar 2007. Næste kommer nok først i morgen.

Dusty78DK
Manager

« Svar #203: 02 Aug 2006, 00:20 »

Damn en kort update  funny

Men skidt, det går godt for HSV. Må vi se et SS af ligastillingen ved vinterpausen?

MisterFCK
Gæst

« Svar #204: 02 Aug 2006, 00:34 »

Damn en kort update  funny

Men skidt, det går godt for HSV. Må vi se et SS af ligastillingen ved vinterpausen?

Det må du da godt Smiley

cube
Manager

« Svar #205: 02 Aug 2006, 00:51 »

Imponerende resultater Opstemt hvor mange ligakampe er du nu ubesejret i?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #206: 02 Aug 2006, 01:02 »

Imponerende resultater Opstemt hvor mange ligakampe er du nu ubesejret i?

Som man kan se på SS'et er jeg ubesejret i 18 kampe! Hvis man tæller sidste sæson med er det 19!

cube
Manager

« Svar #207: 02 Aug 2006, 01:08 »

Som man kan se på SS'et er jeg ubesejret i 18 kampe! Hvis man tæller sidste sæson med er det 19!

Det var det jeg mente - inkl. sidste sæson Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #208: 02 Aug 2006, 01:22 »

Det var det jeg mente - inkl. sidste sæson Smiley

Okey Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #209: 02 Aug 2006, 15:02 »

Ligaens eller HSV's?

Ligaens Opstemt

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010