home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets overraskelser!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Årets overraskelser!  (Læst 9999 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #15: 25 Aug 2009, 22:31 »

Så er jeg åbenbart ikke den eneste der har fulgt med i Malagas spændende "revolution" - hvilket vel egentligt er forståeligt nok.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #16: 25 Aug 2009, 22:34 »

Jeg tror også en af årets overraskelser bliver FC Vestsjælland i 1. Division. De har allerede vist god figur med 7 point i 3 kampe. Det bliver spændende at se hvor de ender i Viasat Sport Divisionen
Logged


Boro!
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #17: 25 Aug 2009, 22:38 »

Malaga kan vel ikke være årets overraskelse endnu engang , de var det jo i sidste sæson.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #18: 25 Aug 2009, 22:52 »

HSV
HSV ligger efter blot 3 kampe på en 2. plads i Bundesligaen med 7 point, hvor de efter et skuffende uafgjort mod Freiburg, nakkede Dortmund 4-1 på hjemmebane og slog mestrene Wolfsburg 4-2 på udebane. Jeg tror altså at HSV-truppen er blevet moden nok til at kæmpe ordentligt med om mesterskabet i år, og forhåbentligt gøre en god figur i Europa League. De har dog allerede vist et flot resultat i form af 5-1 mod de franske pokalmestre på udebane.
Denne støtter jeg helt op om Smiley
Jeg tror mere på det i denne sæson.
Sidste år overraskede vi men kunne ikke klare slutspurten men i år er holdet forstærket med en god blanding af rutinerede og unge spillere.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #19: 26 Aug 2009, 01:05 »

Ved godt det er lidt sent at sige det, men jeg har i længere tid haft fidus til AGF, efter at deres skader endeligt er begyndt at tone lidt ned. De kan følge med de andre topklubber på stort set alle positioner, og jeg tror sagtens de kan hive en 3. plads hjem, eller endda en 2. plads hvis FCK eller OB løber ind i en dårlig periode.

Som andre nævner er Atletico stærke, og hvis man ser 2-4 år ud i fremtiden tror jeg sagtens de kan spille en stor rolle, både i Spanien og Europa da de har utroligt mange gode unge spillere, men i år mangler de lige det sidste for at lege med Barca og Real. Dvs. ikke en overraskelse i år.

I Italien kunne jeg snildt se hhv. AC Milan og Roma floppe helt, mens både Palermo og Genoa kunne gå ind og overtage deres pladser i toppen.

I England har jeg også fidus til Tottenham, mens jeg tror Arsenal "overrakser" ved at nuppe mesterskabet, selvom mange afskriver dem. Derimod kunne jeg nemt se både Manchester United og Liverpool floppe og ende på 4-5. pladsen, med Tottenham som den nye 3'er.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Bave
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #20: 26 Aug 2009, 01:19 »

I Italien kunne jeg snildt se hhv. AC Milan og Roma floppe helt, mens både Palermo og Genoa kunne gå ind og overtage deres pladser i toppen.
Palermo er jo stadig lidt en ukendt faktor da de har handlet rigtig meget ind.
Samtidig har Genoa overpræsteret sidste sæson og solgt deres 2 største profiler.
Jeg kan sagtens se mulighed for at Milan & Roma flopper.
Roma havde en skuffende sæson sidste år og nu er Fiorentina for alvor på vej mod at blive fast inventar i top 4.
Samtidig er Milan imo kommet utrolig svækket ud af transfer vinduet.
Så det er ikke umuligt at de smider tredje pladsen fra sidste sæson.
Men der skal virkeligt gå meget galt før man ligger under Genoa & Palermo.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #21: 26 Aug 2009, 10:53 »

Hvad er det jeg har misforstået ang. Atletico?

De er vel et af de hold der har den mest spændende trup, samt det farligste centrale angreb i Spanien...Hvis man siger at Messi og Henry er midtbanespillere selvfølgelig. Ved godt at CR9 ikke ser andre end hans elskede RM, fordi de har handlet så massivt ind - men jeg har svært ved at se dem "finde" hinanden allerede fra sæsonens start. Det er muligt de vil spille rigtig godt når vi er kommet et par måneder ind, men der kan de være hægtet af. Derfor tror jeg på at Atletico, med de spillere de har hentet vil have en mere homogen trup, samt en trup som er rigtig stærk i bredden.

Juanito er et dårligt køb? Han er væsentlig mere rutineret end Albiol i RM, og hvis han skal spille fra start hver gang, vil hans store erfaring og ro smitte af på resten af forsvaret.

Asenjo et dårligt køb? Dette gider jeg egentlig ikke engang kommentere på, men okay. Han var en af de bedste målmænd i La Liga sidste år, og med et bedre forsvar foran sig, kan han kun gøre det endnu bedre. Konge køb!

Selvfølgelig vil det ikke overraske nogle hvis Juve skulle vinde ligaen, men internationalt tror jeg igen vi skal se dem helt fremme. Jeg syntes de har købt suverænt ind, og en kombination af de spillere de har hentet og dem der var i forvejen gør truppen meget komplet.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #22: 26 Aug 2009, 11:18 »

Det er muligvis mig der ikke har læst grundigt nok efter, men hvem har skrevet af Asenjo og Juanito er nogle dårlige køb? Jeg synes bestemt ikke at det er nogle dårlige køb, men der er også langt fra dårlige køb til klassekøb. Asenjo et rigtig godt køb, og kan måske nærme sig betegnelse klassekøb for en klub som Atletico. Juanito er da også et godt køb, men kan da umuligt kalde det et klassekøb?
Og fra at skrive at de har lavet nogle klasse indkøb til at én af de to spillere de har hentet kan tilnærmelsesvis kaldes et klassekøb for en klub som Atletico, der er langt!
Logged

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #23: 26 Aug 2009, 11:41 »

Jeg vil da betegne begge de to spillere som klassespillere, ergo må de vel også være klassekøb?... Smiley

Jeg kan i hvertfald sagtens følge -MESSI-s pointer, og syntes du rammer rimelig godt plet i dine betragtninger Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #24: 26 Aug 2009, 12:56 »

I mine øjne ville Asenjo være et klassekøb for alle klubber. Han er et af de største talenter på sin position, og har været jagtet af endnu større klubber end Atletico - ikke at det er ensbetydende med at man så er et super talent. Men kigger vi lidt på sidste sæsons La Liga, så er han i Top 5 over de bedste målmænd.

Juanito er da er godt køb, uanset om det er for Atletico eller for Valladolid. Han har en masse erfaring, som ikke mange unge spillere kan hamle op med. Han har mig bekendt spillet i La Liga hele sin karriere, så hans CV skulle være i orden.

CR9 stiller tvivl om hvorvidt det er et klassekøb, lige for at svare på dit spørgsmål. 
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #25: 26 Aug 2009, 13:03 »

Nu synes jeg godt nok du strammer den lidt med Asenjos evner, men ja, det er et godt køb, og nogen vil kalde det et klassekøb.

Men fra at sige Atletico ikke har foretaget klassekøb og til at sige det er dårlige køb, der er langt.
Logged

Vuelve la ilusión

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #26: 26 Aug 2009, 13:08 »

Man skal også taget holdet i betragtning. Altså hvem der er hentet, i forhold til klubben. Atletico er et af de bedste hold i Spanien, og de 2 spillere vi nævner er begge en del af landsholdet. Så hvis man kan hente to landsholdsspillere til sin klub, så må det vel betegnes som klasse?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #27: 26 Aug 2009, 13:14 »

Så er Christian Holst fra SIF også en klassespiller fordi han er på det færøiske landshold? Ej, gas Wink

Asenjo er da ikke en del af noget som helst landshold?
Logged

Vuelve la ilusión

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #28: 26 Aug 2009, 13:39 »

Han har da spillet for diverse U-landshold og er i periferien af A-landsholdet. Men troede egentlig han havde været med på deres A-landshold i nogle venskabskampe, men kan godt nok ikke finde noget information om det.

Men ja, Christian Holst er et virkelig KLASSE køb, og jeg syntes faktisk at han...Ej, det er gas. Skal nok stoppe. Vi forstår hvis hinanden, og er begge bare ordkløvere - men det skal der også være plads til.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #29: 26 Aug 2009, 14:20 »

Jeg tror Genoa bliver årets Italienske overraskelse (hvis man da kan kalde det en overraskelse, at sidste års nummer 5 avancerer en plads eller to), de er kommet stærkt igennem sommerens handler, trods salget af Milito, og ser i mine øjne bare endnu mere skræmmende ud, end de gjorde sidste sæson. Var da i øvrigt heller ikke sen til at udnytte det, da jeg så bookmakernes gave i form af odds 2,45 på Genoa sejr over Roma sidste weekend  Smiley

Jeg tror klart, at de ryger forbi Fiorentina i år, og måske desværre også forbi Milan, afhængig af hvor mange skadesproblemer Milan får på den tyndt besatte midtbane, og hvor meget Berlusconi blander sig i Leonardos arbejde.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010