home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets overraskelser!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Årets overraskelser!  (Læst 10000 gange)
Boro!
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #30: 26 Aug 2009, 17:49 »

knudsen_0

Mærkeligt at Real Madrid så gerne have ville hente Asenjo. Han er uden tvivl et klassekøb , når Barca og Real Madrid også havde kig på ham. Det er nok heller ikke uden grund man ser som afløseren på landsholdet for jeres målmand i Real.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #31: 26 Aug 2009, 17:58 »

Vi har en klassemålmand som ikke skal erstattes af andre, og jeg er sikker på at ledelsen ikke har villet hente Asenjo, da det ville være synd for ham at skulle sidde på bænken så meget.
Kan ikke mindes at jeg har set det nogle steder egentlig

Imo er Atletico en perfekt klub for ham Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Aug 2009, 18:35 af motZ » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #32: 26 Aug 2009, 18:08 »

Det er sjovt, jeg har faktisk aldrig hørt om det rygte at Real Madrid skulle være interesseret i Asenjo, så det kunne da være rart med et link? Derudover var det jo netop ham jeg godt med god tilnærmelse ville kalde et klassekøb, så hvad er lige problemet?
Logged

Vuelve la ilusión

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #33: 10 Jun 2010, 18:25 »

Årets overraskelser!
Hvert eneste år forekommer der overraskelser i fodbold. Hold som hurtigt skaffer sig mange fans. Hold der ofte skuffer året efter. Hold som bliver nævnt gang på gang i medierne. Noget vi elsker fodbolden for. De små finurlige hold som lige pludselig får klaveret til at spille, og derefter kan gå hen og ende på en helt usandsynlig placering i forhold til klubbens historie og seneste sæsoner. Sidste år kan man roligt kalde Wolfsburg og Hoffenheim for nogle af de største overraskelser, mens Aston Villa overraskede mig personligt meget. Lad os i denne tråd diskutere, hvem der bliver overraskelser.

Hvem tror du bliver årets overraskelser og hvorfor?
Jeg synes denne tråd er ganske god - på trods af at den er gammel, og vil lige hive den frem igen. Selvfølgelig er det nemmere at vurdere efter transfervinduet - men hvem har i et godt øje til?
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #34: 10 Jun 2010, 18:38 »

AGF tror jeg kommer til at gøre det godt rigtig langt ind i sæsonen, men har nok ikke truppen og bredden til at gøre arbejdet helt færdigt. 
Jeg måtte lige hive den her op, absolutely P-R-I-C-E-L-E-S-S  Grin
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #35: 10 Jun 2010, 18:39 »

Ved godt det er lidt sent at sige det, men jeg har i længere tid haft fidus til AGF, efter at deres skader endeligt er begyndt at tone lidt ned. De kan følge med de andre topklubber på stort set alle positioner, og jeg tror sagtens de kan hive en 3. plads hjem, eller endda en 2. plads hvis FCK eller OB løber ind i en dårlig periode.


Tag det i dig igen  funny
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #36: 10 Jun 2010, 18:46 »

Nationalt: AGF
AGF har fra start vist stort spil og det skulle undre mig hvis de ikke ender i top-4. Deres kreatør Jakob Poulsen storspiller og bredden virker faktisk god, derudover har de nogle giftige angriber og en boldvinder i Feilhaber. Deres profiler bliver: Jakob Poulsen, Rafael og Feilhaber tror jeg. Rafael viste bl.a. i weekenden målfarlighed med et fint mål.

Der er mange sjove med AGF, her er en til Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Årets overraskelser!
« Svar #37: 10 Jun 2010, 18:54 »

Arh ja, the art of being bagklog Grin

Men det er sgu en sjov tråd at læse i, efter man har oplevet sæsonens gang, der er et par skægge bud Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010