home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Red and Grey - Toronto FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Red and Grey - Toronto FC  (Læst 15093 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Red and Grey - Toronto FC
« : 07 Aug 2009, 12:42 »

Den gamle dame, som Juventus ofte kaldes, har i sin over hundrede år lange historie vundet et hav af trofæer, men efter mesterskabet i 2003 har det set sort ud for Torino-klubben. Den absolutte nedtur kom i 2006, da Juventus blev tvangsnedrykket, som følge af Calciopoli-skandalen. Klubben rykkede igen op i landets bedste række, efter kun én sæson i Serie B. Her kom klubben med det samme tilbage i toppen med en 3. plads i 2007/2008. Efter nedturen hungrer spillerne og især fansene efter nye triumfer, og det er her jeg kommer ind i billedet. Jeg har et mål om at føre Juventus til det italienske mesterskab, og det regner jeg med at gøre inde for 3 sæsoner.

Jeg har for første gang i en blog valgt at lave nogle regler, som SKAL overholdes - der er ikke så mange så det bliver ikke så svært - samtidig med, at jeg også har lavet nogle mål, som jeg vil forsøge at opnå inden bloggen slutter.

Folk er som altid mere end velkomne til at give en kommentar om blogget eller spillet. Både ros og ris bliver med glæde modtaget, for det er jo med til at forbedre mig som blogger.









REGLER
- Jeg må ikke forlade en klub før jeg har vundet en pokal.(Med mindre jeg bliver fyret Wink).
- Jeg må ikke købe spillere på over 30 år.



MÅL
- Vinde Champions League.
- Vinde en turnering med et landshold.
- Vinde den danske SAS LIGA.
- Rykke op med en klub fra en lavere division i et vilkårligt land.
- Vinde den italienske Serie A








KARRIERE


2008/2009: Juventus FC

2009/2010: Toronto FC & Nigeria

« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 23:45 af T1de » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #1: 07 Aug 2009, 13:05 »

Dejligt med en Juve blog og spændende mål. Held og lykke! Smiley
Logged

former zoesuckins

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #2: 07 Aug 2009, 13:35 »

Lyder sku spændende, men fedt klubvalg og ærgeligt det med dit Portsmouth save Skuffet
Men glæder mig til at hører mere.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #3: 07 Aug 2009, 14:49 »

Tak for de hurtige kommentare Smiley

Der er en ny update på vej inden alt for længe Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #4: 07 Aug 2009, 14:54 »

Fremragende udfordring du har givet dig selv. 

Kan godt li bliigs hvor der er opstillet krav, mål m.v.

Ser frem til at følge dig i den færd for at opnå dine opstillede mål.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #5: 07 Aug 2009, 15:01 »



TAKTIK
Jeg har altid praktiseret en normal 4-4-2 med føje, men for at prøve noget nyt, har jeg valgt at forsøge mig med en opstilling, helt uden kanter. Jeg har erfaret, at flere italienske klubber - i FM vel at mærke - har haft stor succes med en formation uden fløje, så jeg vil se, og det også kan virke for mit hold. At jeg spiller uden kanter betyder to ting. For det første betyder det, at jeg skal af med alle folk, som kun kan spille i banens to sider, og for det andet betyder det, jeg spiller med offensive backs, som skal op og give støtte til offensiven.

Jeg spiller med tre mand på den centrale midtbane, samt en enkelt spiller mellem dem og de to angribere. På de tre midtbane-pladser er der flere muligheder. Vi kan både stille med to defensivt orienterede spillere, hvis vi er oppe mod en svær modstander, men det er også en muglighed at spille med en enkelt defensiv spiller og to offensive kreatøre, hvis vi er klare favoritter.



IND
Vincenzo Fiorillo
Mathías Fernandez
Ibrahim Affelay
Georginio Wijnaldum - leje
Eden Hazard
Lukman Haruna
Clement Grenier



UD
Mauro Camoranesi
Marchionni
Thiago
Hasan Salihamiczdzic  - leje
Claudio Marchisio - leje

TRANSFERS
Camoranesi, Marchionni og Thiago har alle forladt klubben, grundet udsigten til begrænset spilletid. Det samme har Hasan Salihamidzic, som dog kun er udlånt til Empoli. Unge Claudio Marchisio var i overskud i truppen, men jeg tror meget på ham i fremtiden, så han er røget en tur til vores samarbejdsklub, Genoa, hvor hans chance for førsteholdsfodbold er større. Derudover har et par ubetydelige reserver også fået sparket.

Jeg har forstærket klubben med hele 7 spillere. For at starte fra en ende af er talentet Vincenzo Fiorillo blevet hentet til klubben, hvor han skal vise sig værdig til at overtage efter Buffon. Midtbanen er blevet forstærket af Mathias Fernandez og Ibrahim Affelay, som er hentet for ca. 110 mio kr samlet. For at forberede holdet til fremtiden er talenterne Eden Hazard, Lukman Haruna, Clement Grenier blevet købt fra henholdsvis Lille, Monaco og Lyon. UÅdover indkøbene er Georginio Wijnaldum blevet lejet, for at styrke truppens bredde.



TRUP
Med indkøbene er jeg sikker på, at truppen er klar til at kæmpe med om Serie A-titlen allerede i denne sæson. På målmandsposten er Buffon sikkert førstevalg, og han skal ikke forvente stor modstand fra Manninger og Fiorillo.Der er ikke blevet hentet nye spillere til forsvaret, men jeg tror på, at de nuværende spille kan klare det. Chiellini og Grygera skal danne makerpar i midterforsvaret, mens Zebina og Molinaro tager sig af de to backpladser. På den centrale midtbane spiller ingen mænd fast, men favoritterne til en startplads netop nu er Christian Poulsen, Mohamed Sissoko og Mathias Fernandez mens nyindkøbet Ibrahim Affelay, er udtænkt rollen som offensiv kreatør.

Til de to pladser oppe foran har vi fire kompetente spillere i skikkelse af Del Piero, Iaquinta, Amauri og Trezeguet. Jeg ved endnu ikke hvem der starter på banen, og det kommer højst sansynligt an på spillernes form og kondition.







BUFFON
ZEBINA GRYGERA CHIELLINI MOLLINARO
POULSEN FERNANDEZ SISSOKO
AFFELAY
DEL PIERO AMAURI
« Seneste Redigering: 09 Aug 2009, 21:29 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #6: 07 Aug 2009, 16:41 »


Holdets veteran har vist
godt spil i sæsonoptakten.

TRÆNINGSKAMPE
I løbet af forberedelserne til den kommende sæson er der blevet spillet fire træningskampe. Vi startede skidt med et 0-2 nederlag til engelske Tottenham, men resultatet er en smule misvisende, for vi var godt med gennem hele kampen. En 2-1 sejr over Standard Liege i anden kamp var en realitet, efter hovedstødsscoring fra Amauri og Andrade. Tredje træningskamp var mod vores rivaler fra Milano, AC Millan, og selvom resultatet var uden betydning, blev der gået til stålet i hver en nærkamp. Vi vandt kampen 1-0, på et selvmål af Daniele Bonera.

Sidste kamp inden sæsonstart var mod spanske Ejido, og dem havde vi ingen problemer med at slå. Mathias Fernandez, Alessandro Del Piero og Amauri scorede tre af målene i vores 5-0 sejr, mens talentet Guiseppe Giovinco og veteranen Pavel Nedved scorede de resterende to basser.





JUVENTUS 1:0 AAB
1-0 Vincenzo Iaquinta

AAB 2:2 JUVENTUS
0-1 Vincenzo Iaquinta
1-1 Andreas Johansson
1-2 Matías Fernández
2-2 Jeppe Curth
CHAMPIONS LEAGUE-KVAL
Grundet Juventus's tredjeplads i sidste års udgave af Serie A, skulle vi spille en enkelt runde kvalifikation, før vi kunne deltage i gruppespillet. Vores modstander var ingen ringere end danske AaB, og de gav os kamp til stregen.

Første kamp blev spillet på Olympico, hvor jeg forventede en sikker sejr. Vi vandt da også kampen, men jeg havde håbet på noget mere end en 1-0 sejr. Vincenzo Iaquinta scorede det eneste mål i en kamp, som godt kunne være blevet til mere.

Returopgøret i Aalborg var en ren gyser. Først kom vi på 1-0 ved Iaquinta. Derefter udlignede AaB's Andreas Johansson. Så scorede vi igen - denne gang var det Mathias Fernandez der var manden bag målet. Til slut udlignede aalborgenserne for anden gang i kampen, til slutresultatet 2-2, som sender os videre til gruppespillet.




Liverpool bliver vores
værste modstander i gruppespillet




CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPIL
Vi var blevet placeret helt nede i tredje seedningslag, og kunne altså risikere at havne i en rigtig svær grupe. Med det taget i betragtning er jeg godt tilfreds med lodtrækningen.

Vores første modstander, som blevet taget op af bowlen, var engelske Liverpool. Det er lang tid siden, at holdet har præsteret i England, men i Europa er de altid farlige. Jeg vil være tilfreds med en uafgjort på Anfield Road, mens jeg håber på en sejr på Olimpico. Det andet hold, som blevet udtrukket, var Schalke 04. Klubben er langt fra det niveau, som man tidligere har set dem på, og hvis vi spiller godt, tror jeg på sejrer både ude og hjemme. Det eneste hold i gruppe B, som var seedet dårligere end os, er Anderlecht. Deres trup imponerer mig ikke, og her forventer jeg 6 point i de to kampe.

Jeg tror i har gode chancer for at avancere fra gruppen, hvilket også er mit første mål.






GRUPPE B
LIVERPOOL FC
SCHALKE 04
JUVENTUS
ANDERLECHT

FAKTA: CHRISTIAN ZANETTI SKIFTER TIL LAZIO PR. 1. JANUAR
« Seneste Redigering: 09 Aug 2009, 21:27 af T1de » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #7: 07 Aug 2009, 23:45 »

Det ser rigtig godt ud t1de. Jeg læste også din lange blog, der sluttede i Sevilla og indtil videre ser denne her ud til at være på niveau med den. Også fedt at du skriver om Juventus Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #8: 07 Aug 2009, 23:53 »

Det ser rigtig godt ud t1de. Jeg læste også din lange blog, der sluttede i Sevilla og indtil videre ser denne her ud til at være på niveau med den. Også fedt at du skriver om Juventus Smiley

Dejligt at høre. Jeg overvejede lidt at starte den op igen(har spillet en sæson med chelsea efter bloggen sluttede), men det tiltalte mig mere at starte noget nyt op. Jeg håber da, at jeg kan få den op på samme niveau som min tidligere blog. Smiley



I skal ikke forvente en update imorgen, da jeg har rigtig travlt, men man ved jo aldrig. Ellers kommer der helt sikkert en update søndag. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #9: 08 Aug 2009, 20:32 »


SEPTEMBER & OKTOBER 2008


SERIE A

Fodbold er og bliver noget mærkeligt noget. Ét øjeblik spiller ens hold forrygende, og ét øjeblik senere virker det som om, at de hellere vil ligge hjemme på sofaen og hælde sodavand og chips i sig. Sådan har det også været for vores hold i årets første 10 Serie A-kampe. Vi lagde nemlig ud med at få en ordentlig afklapser på 0-3 af Roma, hvor spillerne ikke kunne lave to sammenhængende afleveringer. Allerede i fjerde kamp var der vendt op og ned på det hele, og AC Milan blev slået med 2-0, i en kamp hvor Del Piero i øvrigt scorede begge mål.

Endnu et eksempel på, at alt kan ske i fodbold fik holdet at se i oktober, hvor vi efter at have vundet 5-0 og 4-0 over henholdsvis Cagliari og Siena, for derefter at spille uafgjort mod Lecce og Bologna. Disse svingende resultater er bestemt ikke tilfredsstillende, og har plantet os på en syvende plads, langt fra hvad jeg havde forventet.



Juventus 1-2 Liverpool
0-1 Steven Gerrard
0-2 Dirk Kuyt
1-2 Nicola Legrottaglie

Anderlecht 0-2 Juventus
0-1 Sebastian Giovinco
0-2 Alessandro Del Piero

Schalke 04 1-0 Juventus
1-0 Kevin Kurányi

Stilling
1. Liverpool
2. Schalke 04
3. Juventus
4. Anderlecht
CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPIL
I mesterholdenes turnering er jeg bestemt heller ikke tilfreds. Vi tabte første kamp mod Liverpool, og selvom det var et spinkelt 1-2 nederlag, burde vi have fået mere ud af hjemmebane-kampen. Anden kamp var mod Anderlecht. Her var spillerne meget opsatte på at få tre point med hjem, og det kunne man tydeligt se på spillet. Det meste af kampen lå vi og spillede bolden rundt uden om belgiernes felt, indtil chancerne opstod. det høje pres fra vores side udløste to scoringer, fra henholdsvis Sebastian Giovinci og Alessandro Del Piero.

Gruppens tredje modstander, Schalke 04, gav os kamp til stregen, da vi mødte dem i Gelsenkirchen. Kampen var meget tæt i alle 90 minutter og det kunne være gået begge veje, men uheldigvis gik det ikke vores vej, og Kevin Kuranyi blev således kampens eneste målscorer. 3 point i 3 kampe er bestemt ikke tilfredsstillende, og vi skal virkelig tage os sammen, hvis vi skal videre fra gruppespillet.





5. Roma - 19p
6. Inter - 18p
7. Juventus - 18p
8. Catania - 15p
9. Genoa - 14p


Fakta: Ezequiel Lavizzi er ligatopscorer med 7 mål. Del Piero har scoret 5.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2009, 21:39 af T1de » Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #10: 09 Aug 2009, 15:34 »

Dejligt klubvalg T1de.

Jeg går selv med tanker om at starte et save med Juve. Jeg ville måske ikke agere på helt samme måde som dig rent taktisk, men det er jo kun fedt at spillet giver den individuelle "spiller" muligheden for at gøre som de ønsker.

Frygtede først du havde solgt Marchisio, men så til min lettelse at han kun var lejet ud. Han bliver guld værd, så hold endelig på ham.

Held og lykke med dit save.

- MESSI -
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #11: 09 Aug 2009, 21:47 »

Dejligt klubvalg T1de.

Jeg går selv med tanker om at starte et save med Juve. Jeg ville måske ikke agere på helt samme måde som dig rent taktisk, men det er jo kun fedt at spillet giver den individuelle "spiller" muligheden for at gøre som de ønsker.

Frygtede først du havde solgt Marchisio, men så til min lettelse at han kun var lejet ud. Han bliver guld værd, så hold endelig på ham.

Held og lykke med dit save.

- MESSI -

Mange tak for kommentaren. Smiley

Jeg er heller ikke vandt til at spille med denne taktik, og jeg må indrømme at den ikke har virket super godt indtil videre, så måske vil jeg prøve noget andet, hvem ved. Wink

Jeg er enig med dig omkring Marchisio, han kan blive frygtelig god. Nu er det bare sådan, at jeg har både Poulsen og Sissoko, så han blev sendt til en samarbejdsklub, og så kan jeg jo altid hente ham tilbage hvis jeg skulle få brug for ham. Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #12: 09 Aug 2009, 21:57 »

Hvilket jeg sagtens kan forstå. Men hvor længe er han udlejet, og kan han blive kaldt tilbage?

Jeg ser bare en situation hvor du skal spille CL og ligaen på et afgørende tidspunkt, og så render du ind i en masse skader, det tror jeg alle har prøvetn

Jeg har selv haft KÆMPE succes med den taktik du bruger, i et Arsenal save sidste år. Slog alt og alle. Du skal bare huske at spillet vist er lavet sådan, at man skal spille 12 kampe eller sådan noget, før spillerne har vænnet sig til taktikken.

Jeg syntes ikke du skal gå væk fra den, men holde fast i den og se hvad det bringer. Ærgeligt du har solgt Camo, han er eller en af de bedste i spillet, så det nytter intet at begynde at spille med kanter.

Glæder mig til at følge din blog. Tjek evt. min blog om Inter. La Beneamata.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #13: 09 Aug 2009, 22:13 »

Hvilket jeg sagtens kan forstå. Men hvor længe er han udlejet, og kan han blive kaldt tilbage?

Jeg ser bare en situation hvor du skal spille CL og ligaen på et afgørende tidspunkt, og så render du ind i en masse skader, det tror jeg alle har prøvetn

Jeg har selv haft KÆMPE succes med den taktik du bruger, i et Arsenal save sidste år. Slog alt og alle. Du skal bare huske at spillet vist er lavet sådan, at man skal spille 12 kampe eller sådan noget, før spillerne har vænnet sig til taktikken.

Jeg syntes ikke du skal gå væk fra den, men holde fast i den og se hvad det bringer. Ærgeligt du har solgt Camo, han er eller en af de bedste i spillet, så det nytter intet at begynde at spille med kanter.

Glæder mig til at følge din blog. Tjek evt. min blog om Inter. La Beneamata.

Marchisio er udlejet, men han kan god blive kaldt tilbage, bare rolig.

Tja jeg har spillet laangt over 12 kampe, men jeg retter bare lidt i hold- og spillerindstillinge r, så taktikken kan virke bedre.

Camoranesi er rigtig god, men han var kunne jo kun spille højrekant, og ville derfor ikke få nogen kampe, så jeg kunne jo lige så godt få lidt penge for ham, inden han faldt i værdi. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #14: 09 Aug 2009, 23:57 »


NOVEMBER & DECEMBER 2008




SERIE A & COPPA ITALIA
Der har ikke været meget
glæde blandt Juventus
spillerne i efteråret.

Ordet succes har langt fra været forbundet med Juventus gennem efteråret. Vi har været rigtig skidt kørende i den hjemlige liga, hvilket også har resulteret i en ekstremt skuffende 11. plads, her ved 2009's begyndelse. Spillerne har kun i momenter levet op til forventningerne, og det er slet ikke godt nok, specielt ikke når man bærer predikatet 'tophold.'

Det eneste, og jeg mener virkelig ENESTE, lyspunkt i årets to sidste måneder, var sejren på 3-0 over bysbørnene Torino. Kampen var den eneste sejr i en periode, hvor vi er blevet slået af Sampdoria, Lazio, Inter, Fiorentina og Udinese. Krydret med et par uafgjorte mod Bologna og Atalanta, og så har man her opskriften på en stor skuffelse.

Vi har dog også vundet den første runde i pokalturneringen, men dette ser jeg som endnu en skuffelse. Grundet til dette er, at vi skulle frem til straffesparkskonkur rence, før vi kunne slå svage Catania.



Juventus 2-2 Schalke 04
0-1 Jefferson Farfan
1-1 Alessandro Del Piero
2-1 Amauri
2-2 Rafinha

Liverpool 1-2 Juventus
1-0 Fernando Torres
1-1 Vincenzo Iaquinta
1-2 Vincenzo Iaquinta

Juventus 2-0 Anderlecht
1-0 Mohamed Sissoko
2-0 Sebastian Giovinco
CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPIL

Tre kampe spillet, tre kampe tilbage og tre point op til Schalke 04 på andenpladsen. Sådan var fakta, da vi indledte anden halvdel af Champions League-gruppespillet. Første modstander var Schalke. Vi spillede lige op med tyskerne gennem det meste af kampen, så det var ikke overraskende, at kampen endte 2-2.

Torres bragte tidligt Liverpool i front, da vi mødte englænderne på Anfield Road i 5. runde. Dermed var der lagt op til en svær kamp for at komme tilbage, en kamp som vi havde cirka 70 minutter til at kæmpe. Til alt hæld råder holdet over en italiener, ved navn Vincenzo Iaqunta, som ved hvad det vil sige at stå på det rette sted på det rette tidspunkt. Manden scorede således to mål i kampen, og endte med at sikre os en sejr på 2-1.

En sejr over Anderlecht ville højst sansynligt sendte os op på en 2. plads, og dermed adgang til finalerunderne. Den andenplads var spillerne meget opsatte på at få, og modsat ligaen, lyste selvtilliden ud af spillerne. Kampen blev vundet 2-0 på mål af Sissokho og Giovinco, og da Liverpool samtidig slog Schalke, sikrede vi os gruppens andenplads.





9. Palermo - 22p
10. Genoa - 22p
11. Juventus - 22p
12. Napoli - 19p
13. Lecce - 19p


Fakta: Riccardo Montolivo fra Fiorentina har pt. ligaens bedste gennemsnitsbedømmel se. Den ligger på 7,56.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010