home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Red and Grey - Toronto FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Red and Grey - Toronto FC  (Læst 15189 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #15: 11 Aug 2009, 14:45 »


HANDLER I JANUAR



Hugo Almeida er kun én
af de tre nye
ansigter i truppen.

I januars transfervindue skulle der ske ændringer. Som det tidligere er blevet nævnt, forlod Christian Zanetti klubben allerede på transfervinduets første dag. Da vi i forvejen tåder over Sissoko, Poulsen og Marchisio, så jeg ingen grund til at beholde den halvgamle italiener. Han er blevet sendt til Napoli for 39 millioner kroner.

Zanetti var ikke ene om at forlade klubben her til vinter. Hele to angriber har søgt efter spilletid andetsteds, efter de skuffede fælt i efteråret. David Trezeguet har fuldt Zanetti til Napoli. Angriberen scorede ikke et eneste mål i efteråret, trods hans position som starter, og så er man altså ikke god nok til en klub som Juventus. Napoli betalte 80 millioner for franskmanden.

Vincenzo Iaqunta var redningsmanden i Champions League-kampen mod Liverpool, men i ligaen har han slet ikke imponeret, og han har således ikke scoret i Serie A i denne sæson. Italieneren nåede kun halvanden sæson i Torino, inden han blev solgt for godt 60 millioner kroner til Fiorentina.

Efter afsteden med Trezeguet og Iaquinta var det tid til at købe lidt ind. Første mand, som blev hentet til klubben var Henri Saivet. Den 18-årige franskmand er blevet spået en stor fremtid i fodboldens verden, og jeg håber, at hans talent kom frem i Juventus. Udover sin favoritposition som angriber kan Saivet også spille på begge fløje.Han blev hentet i Bordeaux for 46 millioner kroner.

IND

Henri Saivet

John Fleck

Hugo Almeida

Claudio Marchisio - Kaldt tilbage


UD

Christian Zanetti

David Trezeguet

Vincenzo Iaquinta




Næste mand, som kunne trække en splinter ny Juventus-trøje over hovedet i januar, var stortalentet John Fleck. Skotten kommer til fra Glassgow, som uden tvivl er helt nede i kulkælderen, efter at have mistet en af fremtidens helt store spillere. Fleck er kun 17 år, og skal i de første to sæsoner træne med ungdomsholdet.

Sidste indkøb i denne omgang er endnu en angriber. Hugo Almeida har sine store forcer i afslutninger, hurtighed og styrke, og jeg tror på, at han kan blive en succes her i Juventus. Da han ikke har haft chancen for at bevise sit værd endnu, kan jeg ikke sige om han vil blive fast starter, men han vil i første omgang få rollen som reserve for Amauri og Del Piero.

Med Indkøbene på plads, samt et par små ændringer i taktikken, tror jeg på en klar forbedring af resultaterne, for vi skal helst op og spille med om pladserne til Champions League i næste sæson.






Fakta: Daniel Sturridge ankommer til klubben den 1. Juli 2009 på en fri transfer.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 16:58 af T1de » Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #16: 13 Aug 2009, 16:37 »

Uha, uha T1de...

Tror sgu du får det svært med at gennemføre dette save. Du har solgt nogle etablerede spillere, enkelte profiler, og erstattet dem med talenter der er langt fra udviklet. Du har desuden solgt dem ALT for billigt hvis du spørger mig. Jeg tror hellere du skulle have kigget din taktik igennem inden du solgte.

På sigt skal holdet nok komme til at gøre det godt hvis du invisterer kraftigt, ellers tror jeg du får det svært.

EDIT: Christian Zanetti er italiener.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 16:48 af - MESSI - » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #17: 13 Aug 2009, 16:58 »

Uha, uha T1de...

Tror sgu du får det svært med at gennemføre dette save. Du har solgt nogle etablerede spillere, enkelte profiler, og erstattet dem med talenter der er langt fra udviklet. Du har desuden solgt dem ALT for billigt hvis du spørger mig. Jeg tror hellere du skulle have kigget din taktik igennem inden du solgte.

På sigt skal holdet nok komme til at gøre det godt hvis du invisterer kraftigt, ellers tror jeg du får det svært.

EDIT: Christian Zanetti er italiener.

Her er jeg så ikke helt enig. Jeg har før haft succes med at satse på unge spillere, og jeg tror skam stadig på at det kan lykkes. Ja måske var det lidt billigt, men bla. Trezeguet blev solgt for næste 3 gange hans værdi, så jeg kunne ikke presse den højere.

Kom til, et kort øjeblik, at forvæksle ham med Javier Z. fra Inter og han er argentiner. DET ER RETTET NU. Wink
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #18: 13 Aug 2009, 17:24 »

Nu kan du jo selv sætte spillerens værdi, og på den måde være med til at få prisen i vejret. Jeg er sikker på du kunne have solgt dem til en højere pris, hvis du havde været lidt mere tålmodig. Men lad nu det ligge.

Jeg ynder også selv at satse på yngre og helt unge spillere når jeg "køber ind". Så den filosofi kan jeg om nogen forstå. Jeg har dog svært ved at se dit nuværende hold avancere sig særlig meget i forhold til de spillere du har købt. Jeg udtaler mig ikke om HA, for har ingen ide om hvor god han er i FM. Men de 2 andre har stadig noget vej at komme inden de kan slå én Del Piero eller Amauri af i front. Hvis jeg var dig, havde jeg i stedet hentet en ung DM som erstatning for CZ, og så brugt Giovinco (stav) som 3. valg på toppen.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #19: 13 Aug 2009, 17:57 »

Jeg har altid haft gode erfaringer med Hugo Almeida, også med storklubber, så jeg er sikker på, at han skal score et par kasser(Bare en enkelt træffer og så har han være bedre end Trezeguet Wink).

Mht. Fleck og Saivet, så skal førstnævnte udvikle sig nede hos klubbens andre talenter i et par år. Saivet er stadigvæk kun 4. angriber efter Amauri, Del Piero og Almeida, og det burde han godt kunne klare, selvom han kun er 18 år.

Jeg syntes ikke selv, at klubben behøver endnu en defensiv midtbane. Marchisio er jo kaldt tilbage fra Genoa, så med ham har vi tre DMC'ere på førsteholdet, samt Lukman Haruna som, blandt reserverne, har imponeret rigtig meget allerede. Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #20: 13 Aug 2009, 18:03 »

Okay, havde glemt du havde hentet LH, han er genial.

Jeg er sikker på at dine indkøb selvfølgelig er velovervejet, og bare det at du tager dig så meget tid med at lave ny taktik, og dermed omskole hele Juventus, vidner også om at du er en spiller der ikke bare køber dem alle andre gør.

Elsker bare at du har hentet Marchisio hjem, han skal i mine øjne danne midt med MS, og så med CP som super-sub.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #21: 16 Aug 2009, 01:35 »


JANUAR, FEBRUAR & MARTS 2009



HENRI SAIVET ER KOMMET
GODT FRA START I ITALIEN

Her i foråret har der været klar bedring at spore. Ud af 12 spillede kampe er otte kampe blevet vundet, én enkelt endt uafgjort, mens vi kun er gået fra banen som tabere tre gange. Det er en klar forbedring i forhold til efteråret, og vi er såmænd også klatret et par pladser op i tabellen igen.

De tabte kampe er jeg sådan set ikke så utilfredse med. Roma og Milan slog os med henholdsvis 1-0 og 2-1, og på trods af resultaterne, var vi banens bedste hold i begge kampe. Det eneste nederlag, som virkelig skuffer mig, var da vi tabte 0-1 til Cagliari. Igen i denne kamp var vi de spilstyrende, men Cagliari var så heldige at score på et straffespark.

Udover nederlagene og det uafgjorte resultat mod Chievo har vi vundet samtlige kampe. Her kan der blandt andet nævnes årets første kamp, hvor Reggina blev slået 4-0. Denne kamp var speciel på den måde, at indkøbte Saivet fik lov at starte inde, og scorede sit første mål, efter bare 15 minutter. Sicilianerne, Palermo, blev også slået i løbet af perioden. Takket være scoringer fra Giovinco og Amauri blev Palermo sendt hjem til mafia-øen med et 2-0 nederlag i baggagen.


4-0 vs REGGINA
1-0 vs CATANIA
3-3s vs GENOA(pokal)
1-0 vs GENOA
1-1 vs CHIEVO
0-1 vs ROMA
1-2 vs MILAN
2-0 vs PALERMO
0-2 vs CAGLIARI
3-0 vs LYON(CHL)
1-0 vs LECCE
1-0 vs NAPOLI
1-4 vs lYON(CHL)
2-1 vs SIENA
2-0 vs BOLOGNA
Efter vores 2. plads i gruppespillet ventede Lyon i første knockoutrunde. Vi startede med, på hjemmebane, at spille den uden tvivl bedste kamp i hele sæsonen, indtil videre. Legrottaglie åbnede kampen med et hovedstødsmål, efter godt og vel 20 minutters spil. Fra det punkt gik alt vores vej, og da kampen blev fløjtet af, stod der 3-0 på måltavlen.

Returopgøret var, i modsætning til første kamp, virkelig spændende. Lyon blev i de første 22 minutter tildelt to straffespark, som begge blev omsat til mål. Midt i anden halvleg blev Sissoko udvist, og i overtiden fik Lyon udbetaling af de mange chancer, da Benzema sendte kampen ind i forlænget spilletid. Her var det Lyons tur til at få en mand udvist, og da begge hold scorede en kasse mere, gik vi videre grundet reglen om udebanemål.

Næste modstander i Champions League er Arsenal, og jeg håber på mindre spænding i de kommende kampe.





LIGATABEL
5. Lazio - 61p
6. Udinese - 54p
7. Juventus - 47p
8. Sampdoria - 41p
9. Genoa - 39p


Fakta: Med 9 runder igen fører AS Roma Serie A. Hovedstandsklubben har 67 point.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #22: 16 Aug 2009, 09:56 »

Dejligt at høre du er kommet bedre igang, og helt sikkert en fed kamp returopgøret imod Lyon.

Er jeg egentlig den eneste der følge denne blog?

Jeg glæder mig helt vildt til alle summerupdates er færdige, så bliver Juve det første hold jeg kaster mig i lag med. Diego!
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #23: 16 Aug 2009, 19:52 »

Jeg er meget tilfreds med dine transfers! . Dit layout er rigtig flot, og generelt er bloggen flot, dog er det ærgerligt med de svingende resultater Wink.

Jeg følger med (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #24: 16 Aug 2009, 20:04 »

Tak for kommentarene i to. Smiley

Sæsonen er så småt blevet spillet færdig, så jeg vil se om jeg kan nå et få lavet en update her til aften. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black and White - Juventus FC
« Svar #25: 16 Aug 2009, 21:43 »


SÆSONAFSLUTNING - APRIL OG MAJ 2009



Som overskriften så genialt siger, er de sidste kampe i foråret blevet spillet, og det er gået i samme retning, som resten af sæsonen. Resultaterne har været alt for svingende, hvilket også har betødet, at vi er sluttet som nummer syv, hvilket kun lige akkurat giver adgang til Europa League i den kommende sæson.

Torino, Atalanta, Sampdoria og Udinese har alle noget til fælles. Udover det fact, at de alle spiller i Serie A, har alle fire hold formået at spille uafgjort med os i løbet af april og maj. Kun kampen mod Udinese kan forsvares, da vi manglede 5-6 profiler. I sæsonens to sidste måneder har vi tabt til både Inter og Fiorentina, mens det er blevet til sejre over Lazio, Reggina og Catania. Kun 3 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag går simpelthen ikke, hvis vi vil spille med i toppen af Serie A.

Vores eventyr i Europa har været lidt sjovere, for her har vi da fået en smule succes. Vi kom nemlig helt til kvartfinalen, her blev engelske Arsenal dog kæppen i hjulet for os. Efter en 2-0 sejr til hjemmeholdet på Emirates Stadium, blev returkampen i Italien 0-0. Her var vi klart det bedste hold, og burde have scoret 1-2 scoringer.

Skuffelsen har medført, at det berømte sæde, som min bag pt. berører, er brandvarmt, og jeg tvivler på, hvorvidt jeg får tilbudt en ny kontrakt med klubben. Hvis ikke må jeg se om jeg kan finde et nyt job, men jeg håber for alt i verden, at dette ikke bliver aktuelt. Alt man kan gøre er at håbe.



LIGATABEL
5. Lazio - 76p
6. Udinese - 69
7. Juventus - 60p
8. Lecce - 53p
9. Sampdoria - 53p

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7' Black and White - Juventus FC
« Svar #26: 17 Aug 2009, 16:27 »


Fyringen


Som forventet trillede nyheden ind i indbakken den 23 juni. Ledelsen valgte ikke at forlænge min kontrakt, hvilket jo egentlig er forståeligt nok, efter en så skuffende sæson. Alligevel er jeg utrolig skuffet - især over mig selv. Jeg har slet ikke formået at udføre noget som helst med Juventus, som jo burde kæmpe med om Serie A-titlen.

Hvad der skal ske nu er endnu ikke fastlagt. Jeg er begyndt at kigge rundt efter jobs rundt omkring i verden, og så vil jeg melde tilbage hvis jeg finder noget. Det eneste der pt er sikkert er, at jeg ikke vil stoppe bloggen. Jeg vil vende stærkt tilbage, og som konsekvens af fyringen har jeg tilføjet et nyt mål, som kan ses i det første indlæg.

"I'LL BE BACK"
Logged

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 9' No Colours - No Club
« Svar #27: 17 Aug 2009, 21:48 »

En skam at de ikke forlængede din kontrakt, men som du selv siger, så er det forståeligt at de ikke forlænger pga klubbens præstationer.. Synes det er en fed blog du har kørende og ser frem til at læse hvem din næste klub blir!  Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9' No Colours - No Club
« Svar #28: 17 Aug 2009, 21:50 »

En skam at de ikke forlængede din kontrakt, men som du selv siger, så er det forståeligt at de ikke forlænger pga klubbens præstationer.. Synes det er en fed blog du har kørende og ser frem til at læse hvem din næste klub blir!  Smiley

Mange tak for kommentaren. Smiley

Der er en lille præsentations-update om den nye klub klar, og jeg kan da fortælle, at det er på et nyt kontinent. Smiley Den kommer inden for ikke så længe.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Red and Grey - Toronto FC
« Svar #29: 17 Aug 2009, 22:11 »


NY KLUB FUNDET



Så er der fundet en nye klub. Efter fiaskoen i Juventus gik der et par måneder, uden noget som bare lignede et jobtilbud. Den 28. september kom tilbuddet så endelig. Jeg har sagt ja til noget, som for mig er helt nyt. Jeg har nemlig valgt at tage over Atlanterhavet for at træne Toronto FC. Jeg har aldrig prøvet kræfter med en klub i Nordamerika, og jeg ser frem til at lære mere om deres tilsyneladende meget specielle liga- og transfersystem.

Toronto FC er en klub fra Canada's største by, som sjovt nok hedder Toronto. Det er e forholdsvis ny klub, som blev grundlagt for kun to år siden, nemlig i 2006. Selvom det er en canadisk klub, spiller Toronto FC med i Major Soccer League, som hovedsageligt indeholder klubber fra USA. Klubben spiller sine hjemmekampe på BMO Field, som blev opført i 2007, og kan rumme 20.183 tilskuere. Klubben råder desuden over nogle fremragende trænings- og ungdomsfaciliteter.

Klubbens hjemmebanedragter er røde, hvilket har medført tilnavnet "The Reds," mens de på udebane spiller i gråt.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2009, 22:14 af T1de » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010