home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 849 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Eventyret om Saxo Bank #10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Eventyret om Saxo Bank #10  (Læst 20611 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Eventyret om Saxo Bank #10
« : 05 Aug 2009, 15:10 »



Velkommen til endnu en blog fra min side.
Jeg har før haft to Team CSC blogge. Den ene længere end den anden, og har derudover også fået holdt nogle FM blogs kørende, ligesom jeg havde en Madden blog.

Jeg har fået lysten til at fortælle om mit store eventyr. Et eventyr som lige skal til at begynde. Saxo Bank hedder holdet nu. Rytterne er de samme som altid. Jeg har allerede to gange fejret en Tour triumf i PCM09. Begge gange med Andy. På Normal og Svær. Nu begynder eventyret på ekstrem, og i er inviteret med!

Det er PPDB 2009 database jeg spiller med. Jeg har tilføjet Valverde til Caisse selv i databasen. Og jeg kan ikke garantere hvor langt der er mellem hver update, da jeg først bor et fast sted fra lørdag af.

Velkommen til min blog. Velkommen til eventyret om Saxo Bank!




Tak til MadzeN92 for TB
« Seneste Redigering: 10 Aug 2009, 17:27 af Shaft » Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #1: 05 Aug 2009, 15:17 »

Jeg har aldrig læst med i Pro Cycling Manager blogs, så når det er fra dig Shaft giver jeg det da en chance, nu når det også er om Team Saxo Bank. Jeg går i øvrigt og overvejer om jeg skal købe spillet, så mine overvejelser kan måske forsvinde ved at du laver en god blog og giver mig et indblik i spillet.

Keep it going!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #2: 05 Aug 2009, 15:31 »

Glæder mig til at læse mere Shaft Thumbs Up
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #3: 05 Aug 2009, 16:11 »



Klar til kamp


2009 sæsonen skal til at begynde. Folk er ved at finde cyklerne frem, og Saxo Bank skal begejstre de danske cykelfans.

Bjarne Riis og Kim Andersen har været på jagt efter et par træner og en spejder. Jagten endte med de to trænere Beslan Gazzaev og Eyolfur Thorsteinsson er blevet ansat. De har speciale til at træne etapeløbs ryttere og de kuperet etaper. De tiltræder staben hvor Alex Pedersen og Brian Rømer allerede er.

Spejderen Jean-René Parnaudeau er også hentet ind på en to-årig kontrakt som de to trænere er. Jean-René skal finde de kommende bjergryttere, og Riis og Andersen håber på at en kommende Tour de France vinder, kan blive fundet af Jean-René. Ansgar Silke er allerede i staben som spejder, og skal forsøge at finde de kommende sprintere, primært i Skandinavien.

Mark Abildhauge har fået lov til at forsætte som holdet læge indtil videre. Nå sæsonen kommer længere hen, bliver der formentlig ansat endnu en læge til holdet.

Dem der skal lave resultatet i sidste ende, rytterne, er lige nu i Monaco for at træne frem mod sæsonstarten. Der bliver meldt om gode ben fra alle rytterne. Desværre for australierne på holdet, O´Grady og Goss, bliver træningslejren holdt under deres nationale mesterskaber, så det bliver ikke en Saxo Bank rytter der kører i den trøje i den kommende sæson.

Saxo Bank har derudover meldt ud hvilke løb de kører fra januar til marts. Løbene står nedenunder.
Saxo Bank deltager i følgende løb - Tour Down Under (20/1-25/1) - Grand Prix Cycliste La Marseillaise (1/2) - Amgen Tour of California (14/2-22/2) - Giro di Sardegna (24/2-28/2) - Kuurne-Bruxelles-Kuurne (1/3) - Paris-Nice (8/3-15/3) - Tirreno-Adriatico (11/3-17/3) - Milano-Sanremo (21/3) - Critérium International (28/3-30/3).
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #4: 05 Aug 2009, 18:09 »

Glæder mig til at læse mere Shaft Thumbs Up

Jeg har aldrig læst med i Pro Cycling Manager blogs, så når det er fra dig Shaft giver jeg det da en chance, nu når det også er om Team Saxo Bank. Jeg går i øvrigt og overvejer om jeg skal købe spillet, så mine overvejelser kan måske forsvinde ved at du laver en god blog og giver mig et indblik i spillet.

Keep it going!

Glemte helt at svare på disse kommentarer.

Er glade for i læser med selvfølgelig, og håber i kommer til at gøre det længe.
Og håber jeg får dig overbevist om du skal vælge spillet AFC! Smiley
Logged


Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #5: 05 Aug 2009, 18:27 »

God rolig start! sådan skal det være!
Glæder mig meget til at læse, især fordi jeg også havde en gang i marts havde en blok om saxo bank.

KIU
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #6: 05 Aug 2009, 19:38 »

God rolig start! sådan skal det være!
Glæder mig meget til at læse, især fordi jeg også havde en gang i marts havde en blok om saxo bank.

KIU

Jamen mange tak Thumbs Up Håber du læser med fremover også!
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #7: 05 Aug 2009, 19:43 »

Vil da helt sikkert følge med. Har aldrig rigtig fulgt med i sådan en før, men glæder mig da. Peace

Og nu hvor jeg alligevel skriver til dig, kan du så give mig et ekspertråd? Hvor løb bør man deltage i om måneden, bare sådan cirka. Håber du kan svare på det. Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #8: 05 Aug 2009, 19:45 »

Vil da helt sikkert følge med. Har aldrig rigtig fulgt med i sådan en før, men glæder mig da. Peace

Og nu hvor jeg alligevel skriver til dig, kan du så give mig et ekspertråd? Hvor løb bør man deltage i om måneden, bare sådan cirka. Håber du kan svare på det. Smiley

Er da glad for du vil følge med hos mig, især nå du ikke har fulgt andres blogge.

Det er meget forskelligt. Kommer helt an på hvilket hold man er og en masse andre ting. Men sådan så der er løb cirka hver dag, inde i sæsonen (Etapeløb og endagsløb) passer meget godt.
Logged


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #9: 05 Aug 2009, 19:46 »

God start. Ærgrer mig dog over at du ikke kører Langkawi eller Middelhavet rundt (i spillet: Meditteraneen eller noget), da de er sjove løb. Det første med et par flade etaper med enorm vind og så en stor bjergetape og det andet med deltagelse af mange klasse ryttere. Glæder mig til at høre fra California og Criterium som også er fede løb. Jeg havde planlagt Voigts sæson efter Paris-Nice og han endte med at vinde Criterium og blev nr 5 i både Californien og Paris-Nice. Nå, anyways, held og lykke, jeg vil følge med. Håber Cancellara kan lave sit trick i San-Remo.

Edit: Bliver sindsygt imponeret hvis du kan præstere resultater på ekstrem, har altid fundet det helt umuligt.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 19:49 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #10: 05 Aug 2009, 19:48 »

Vil da helt sikkert følge med. Har aldrig rigtig fulgt med i sådan en før, men glæder mig da. Peace

Og nu hvor jeg alligevel skriver til dig, kan du så give mig et ekspertråd? Hvor løb bør man deltage i om måneden, bare sådan cirka. Håber du kan svare på det. Smiley
Jeg vil anbefale dig at forsøge at gå efter et løbs gennemsnit på ca. 85 dage per rytter. De erfarene, udholdne, stærke ryttere (Voigt, O'Grady, Arvesen typer) kan sagtens køre over 100. Mens de helt unge (Ryttere i deres 1. sæson eller ryttere under 22-23, helst ikke skal komme over 75.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #11: 05 Aug 2009, 19:49 »

God start. Ærgrer mig dog over at du ikke kører Langkawi eller Middelhavet rundt (i spillet: Meditteraneen eller noget), da de er sjove løb. Det første med et par flade etaper med enorm vind og så en stor bjergetape og det andet med deltagelse af mange klasse ryttere. Glæder mig til at høre fra California og Criterium som også er fede løb. Jeg havde planlagt Voigts sæson efter Paris-Nice og han endte med at vinde Criterium og blev nr 5 i både Californien og Paris-Nice. Nå, anyways, held og lykke, jeg vil følge med. Håber Cancellara kan lave sit trick i San-Remo.

Det varriere meget om jeg deltager i de to løb generalt. Jeg har dog valgt at tage det stille og roligt indtil vi kommer i Marts/April, og derfor de få løbsdage i Februar.

Er også glad for du vil læse med!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank
« Svar #12: 05 Aug 2009, 20:55 »



Januar = Australien


Catlike, Danske Bank og Orangina. Ens for alle tre hold er at de er nye sponsorer for Saxo Bank. Mest kendt her i landet er selvfølgelig Danske Bank. Danske Bank giver 26.300 om måneden til Saxo Bank, og derudover er der en bonus på 18.000 hvis det lykkes holdet at komme i top 10 i La Fléche Wallonne.
Catlike har med sport at gøre. De satser stort på Spanien, og har derfor ikke andre udenlandske markeder endnu. Catlike giver Saxo Bank 37.300 om måneden og en bonus på 60.000 hvis holdet kommer i top 5 i Vuelta a España.
Den sidste sponsor, Orangina kender vi alle fra deres læskedrikke. Orangina er fransk og giver holdet 28.200 om måneden og en bonus på 36.000 hvis holdet får en rytter i top 5 i Dauphiné Libéré.

Imens Saxo Bank har været på træningslejr blev der der kørt de australske mesterskaber. I kampen mod uret vandt Cadel Evans foran den tidligere verdensmester Michael Rogers. Den sidste plads på podiet tog Brett Lancaster.
Det lykkedes ikke Rogers at vinde på enkelstarten. Men han tog revanche i linjeløbet hvor han sejrede foran Rory Sutherland. Simon Gerrans fra Cervélo Test-Team blev nummer tre.

Vi bliver i Australien hvor det første Pro Tour løb, Tour Down Under skal køres. Løbet består af fem flade etaper som giver sprinterne en god chance for at gøre sig gældende i klassementet. De skal dog køre med over bakken Willunga Hill som skal passeres to gange på vej til Willunga på femte etape.
Saxo Bank stiller op med - Jonathan Bellis - Lasse Bøchman - Matthew Goss - Kasper Klostergaard - Domenic Klemme - Michael Mørkøv og Nicki Sørensen. Holdet forventer at det bliver Matthew Goss og Nicki Sørensen som skal levere resultaterne for Saxo Bank.
Logged


Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank #2
« Svar #13: 05 Aug 2009, 21:02 »

Er der også den australske mesterskab i enkelstart?
Det er der ikke med i mt spil, eller har du bare selv lavet løbet?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret om Saxo Bank #2
« Svar #14: 05 Aug 2009, 21:05 »

Er der også den australske mesterskab i enkelstart?
Det er der ikke med i mt spil, eller har du bare selv lavet løbet?

Det er med i den DB jeg bruger Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010