home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Eventyret om Saxo Bank #10
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Eventyret om Saxo Bank #10  (Læst 20918 gange)
Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

Sv: Eventyret om Saxo Bank #2
« Svar #15: 05 Aug 2009, 21:07 »

giver du ikke et link til hvor man downloader den ?

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #16: 05 Aug 2009, 21:15 »

En rigtig god blog Thumbs Up

Men forstår ikke hvorfor su har valgt sådan nogen sponsor med så lavt beløb om mdr.

I mine spil med Saxo Bank får jeg normalt 2 over 40.000 og den sidste omkring 35.000 ...

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #17: 05 Aug 2009, 21:16 »

giver du ikke et link til hvor man downloader den ?

Tjek PCMgeeks.dk Thumbs Up

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 05 Aug 2009, 21:18 »

Ikke et løb du har store ambitioner i? Peace

Hehe, plejer du at køre tog for dine sprintere eller finder du bare et hjul?

Glæder mig til næste update. Smiley

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

kasperbp12
Manager

« Svar #19: 05 Aug 2009, 21:27 »

Det her lyder som en rigtig spændene blog og den er rigtig god indtil videre Smiley Jeg vil prøve at følge med så godt jeg overhovedet kan Wink Glæder mig til mere Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #20: 05 Aug 2009, 23:12 »

En rigtig god blog Thumbs Up

Men forstår ikke hvorfor su har valgt sådan nogen sponsor med så lavt beløb om mdr.

I mine spil med Saxo Bank får jeg normalt 2 over 40.000 og den sidste omkring 35.000 ...

Tak Thumbs Up

Er sådan set lidt ligeglad med beløbet. Jeg skal nok overleve på den konto. Vælger sponsorene udfra hvilke mål de giver mig.

Ikke et løb du har store ambitioner i? Peace

Hehe, plejer du at køre tog for dine sprintere eller finder du bare et hjul?

Glæder mig til næste update. Smiley

Hehe nej, har aldrig rigtigt kunne lide Tour Down Under Smiley

Det er meget forskelligt om jeg kører tog, eller hopper på en af modstandernes tog. Kommer helt an på hvem jeg har med, om de er gode nok til at lave et brugbart tog.

Det her lyder som en rigtig spændene blog og den er rigtig god indtil videre Smiley Jeg vil prøve at følge med så godt jeg overhovedet kan Wink Glæder mig til mere Thumbs Up

Jamen det er jeg meget glad for at høre Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #21: 06 Aug 2009, 11:48 »

Tour Down Under - Tæt på for Mørkøv

Det første Pro Tour løb i år, Tour Down Under, er blevet kørt til vejs ende og det med en verdensmester der kom tæt på sejren.

Saxo Bank var på første etape meget ivrige efter at få et udbrud afsted. Det lykkedes også en 8-mands gruppe at komme væk. Her sad blandt andet Michael Mørkøv (Saxo), Samuel Domoulin (Cofidis), Brett Lancaster (Cervélo) og Rubens Bertogliati (Serramenti).
Med 10 kilometer til mål, kører Mørkøv og Bertogliati væk fra de andre i gruppen, og formår at holde gruppen bag sig, og feltet som lige præcis ikke når resten af gruppen. I spurten er Bertogliati dog for stærk for Mørkøv der havde brugt mange kræfter på at holde feltet bag sig. Feltet fik samme tid som dagens vinder fra Schweiz der mest er kendt for en Tour de France etapesejr.

Vinderen af løbet skulle findes på tredje etape, hvor italieneren Filippo Pozzato fik et hul på 36 sekunder ned til feltet. Et forspring som det ikke lykkedes resten af feltet at indhente igen, på trods af Allesandro Ballan forsøgte sig på løbets konge etape. Han måtte dog stille sig tilfreds med den ene etapesejr, og en samlet anden plads.

Hos Saxo Bank var en niende plads på anden etape til Nicki Sørensen og to niende pladser på tredje og fjerde etape til Matthew Goss det bedste man kunne præstere. Samlet blev Nicki Sørensen den bedste på en 53 plads, 58 sekunder efter Pozzato på trods af flere angreb på kongeetapen.

Erzael
Manager

Sv: Eventyret om Saxo Bank #3
« Svar #22: 06 Aug 2009, 12:13 »

Jeg har læst et par forskellige blogs inde på PCMGeeks, og der er nogle gange billeder fra selve løbet. Det kunne være rigtig fedt hvis du kunne få flettet et par billeder ind i dine updates Shaft, altså fra selve løbet Thumbs Up

Men ellers fin update, KIU Wink

Shaft
Manager

« Svar #23: 06 Aug 2009, 12:17 »

Jeg har læst et par forskellige blogs inde på PCMGeeks, og der er nogle gange billeder fra selve løbet. Det kunne være rigtig fedt hvis du kunne få flettet et par billeder ind i dine updates Shaft, altså fra selve løbet Thumbs Up

Men ellers fin update, KIU Wink

In Race SS skal der nok komme lidt af senere hen. Er ikke noget jeg normalt bruger specielt meget, og er hellere ikke der fokus i denne blog kommer til at lave, da det, efter min mening, gør bloggen alt for uoverskueligt.

Men der skal nok komme nogle, det bliver formentlig bare ligesom i denne update, hvor man kan se top 10 på 3 og 5 etape, ligesom slutstillingen.

Kan desuden afslører jeg gør ekstra meget ud af Touren, nå vi kommer dertil. Wink

Shaft
Manager

« Svar #24: 06 Aug 2009, 14:48 »

Bruttotruppen til Tour de France

Selvom vi kun lige er gået ind i februar, er det ikke meget unormalt at de forskellige Pro Tour hold, udtager deres bruttotrup til Tour de France som starter den fjerde juli i Monaco og slutter i Paris den 26 juli. Det samme har Bjarne Riis og Saxo Bank gjort.

Bruttotruppen består af disse ryttere.
Kurt-Asle Arvesen, Fabian Cancellara, Frank Høj, Alexandr Kolobnev, Karsten Kroon, Gustav Larsson, Jason McCartney, Andy Schleck, Frank Schleck, Chris Anker Sørensen, Nicki Sørensen, Jurgen Van Goolen og Jens Voigt.

Dermed står det klart at det er mellem de 13 ryttere at de ni der skal repræsenterer Saxo Bank i det største cykelløb skal findes. Et hold som Bjarne Riis og Kim Andersen er sikker på nok skal levere nå det gælder.

"Vi kommer til Monaco med et af de stærkeste hold i hele løbet, og er klar til at udfordre Astana. Holdet kan begå sig på alle slags terræn, men fokus er på at hjælpe Schleck brødrene til at få den samlede sejr i år."

De skarpe folk har lagt mærke til at kompetente navne som Jakob Fuglsang, Matti Breschel og J.J. Haedo ikke er udtaget.

"Vi har i år valgt at de vil kunne gøre sig mere gældende i andre løb. J.J skal levere over hele sæsonen, og skal køre både Giroen og Vueltaen hvor vi vil forsøge at sikre ham en etapesejr. Matti skal fokusere på forårs klassikerne, hvor han bliver en vigtig hjælper for Cancellara. Og så får han lov til at forberede sig mod VM i Vueltaen. Jakob skal derimod satse alt på Vueltaen hvor vi går efter top fem med ham. Han er stadig kun 23 år gammel, og skal have ro til at udvikle sig."

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

Sv: Eventyret om Saxo Bank #4
« Svar #25: 06 Aug 2009, 15:03 »

Jeg overvejer at starte en blog op igen.
Har du nogen små fif Shaft?

Jeg har godt nok haft en bolg men det er ret lang tid siden, så........... skal lige i gang Smiley

Jeg kan dog kun lave et ss pr. etape desværre!
Nogen der syntes det er en god ide med en blog til så man har to at læse?

Shaft
Manager

« Svar #26: 06 Aug 2009, 15:24 »

Jeg overvejer at starte en blog op igen.
Har du nogen små fif Shaft?

Jeg har godt nok haft en bolg men det er ret lang tid siden, så........... skal lige i gang Smiley

Jeg kan dog kun lave et ss pr. etape desværre!
Nogen der syntes det er en god ide med en blog til så man har to at læse?

Lav du bare din blog Wink
Men du kan sagtens lave flere SS af gangen. Hvis du smider din msn i PrivatBesked, skal jeg nok forklare det nærmere for dig.

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 06 Aug 2009, 15:32 »

Jeg har desværre ikke Msn ;(

kasperbp12
Manager

« Svar #28: 06 Aug 2009, 16:21 »

Rigtig rigtig gode updates igen, dog ærgeligt at du ikke lige fik en etapesejr i Australien, men sådan er det Smiley Rigtig godt skrevet Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #29: 06 Aug 2009, 17:15 »

Rigtig rigtig gode updates igen, dog ærgeligt at du ikke lige fik en etapesejr i Australien, men sådan er det Smiley Rigtig godt skrevet Thumbs Up

Jaa, ærgeligt for Mørkøv. Desværre.

Mange tak Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010