home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  STOPPET 21 Cagliari mod stjernerne. tidl Rusland
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: STOPPET 21 Cagliari mod stjernerne. tidl Rusland  (Læst 15811 gange)
Zeman
Gæst
 
STOPPET 21 Cagliari mod stjernerne. tidl Rusland
« : 03 Aug 2009, 14:20 »



Guus’s Farvel
25.6.2008


Chokket havde ramt stor set hele Rusland. Deres elskede landsholdstræner Guus Hiddink havde indstillet sin karriere for landsholdet.  Det kom bag på de fleste og de mange fodboldglade russere var skuffet over Guus’s beslutning om at han ikke længere ville stå i spidsen for Ruslands stolthed. Grunden til at Guus ikke længere ville være træner for Rusland er at han ville satse fuldt ud på det klub hold han også er manager for nemlig Chelsea. Han er ved at være et godt stykker oppe i årene og kan ikke længere blive ved med at skulle træne to hold. Derfor blev Rusland valgt fra i til fordel for Chelsea. –” det er med et blødende russisk hjerte jeg nu tager afsked til Guus Hiddink. En af de største managere vi har haft i Ruslandslandholds korte historie. Guus har virkelig gjort et uforglemmeligt stykke arbejde og det ville han altid blive husket for. Jeg er selvfølgelig allerede nu på ud kig efter en ny manager og der er allerede et på stykker i kikkerten. Hvem det er, vil jeg dog ikke afsløre, så i kan ligeså godt lade være med at spørge.” Sagde den russiske landsholds formand Rossijski Futbolny Sojus.  Det russiske landshold har blot eksisteret i 16 år og før hørte det under Sovjetunionen.




Kan han løfte arven?
1.7.2008


Efter Guus Hiddink sagde farvel til det russiske landshold til fordel for Chelsea, har formand Rossijski Futbolny Sojus været tvunget til at finde en afløser der skal løfte den meget tunge arv. Manden er nu fundet og har i dag klokken 12:00 skrevet under på en 2 årig land kontrakt med det russiske fodboldforbund. Der er tale om den tidligere landsholdspiller og Juventus spiller, nemlig Igor popovic. Ud over Popovic’s lange fortid på det russiske landshold og hos Juventus hvor han var gennem hele karrieren, har han ikke yderlig erfaring som manager. Men efter han indstillede karrieren for 3 år siden, har han længe drømt om at vende tilbage til fodboldverdenen. Nu har Rossijski Futbolny Sojus så givet ham chancen for det russiske landshold, så nu skal det blive spændende og se hvad han kan præstere. Landsholdets forventninger til Popovic er at han som minimum kommer i slutspillet i vm-kval. Det burde bestemt også være muligt efter som Rusland er kommet i en ret nem gruppe, hvor den sværeste modstander hedder Tyskland. Ellers er der lande som Finland og Wales. En overkommelig gruppe, som hvis Rusland spiller om til deres bedste faktisk godt kunne gå hen og vinde.

-” Jeg er meget stolt over at jeg i dag har fået den chance som jeg så længe har drømt om, men samtidig også har fortjent. Jeg ved der ligger et kæmp ansvar på mine skuldre nu, men jeg er klar til at løfte det. Jeg er sikker på jeg kan leve op til alle forventningerne, som Rusland har til mig, og jeg håber bare at jeg kan gøre det mindst ligeså godt som Hiddink.”
sagde Igor Popovic efterpressemødet. 



« Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 07:46 af Zeman » Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #1: 03 Aug 2009, 14:20 »

« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 19:26 af Zeman » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #2: 03 Aug 2009, 14:37 »

Jeg synes du laver blogs på blogs på blogs og mange af dem har ikke holdt særlig længe. Men nu giver jeg dig en sidste chance for at bevise mig du er en god blogskriver som kan holde niveauet og ikke bare stoppe bloggen konstant som du har gjort tidligere.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #3: 03 Aug 2009, 14:41 »

Jeg synes du laver blogs på blogs på blogs og mange af dem har ikke holdt særlig længe. Men nu giver jeg dig en sidste chance for at bevise mig du er en god blogskriver som kan holde niveauet og ikke bare stoppe bloggen konstant som du har gjort tidligere.
ved godt jeg laver rimelig mange blogs, men tror virkelig på dette projekt. så håber ikke jeg misbruger min sidste chance.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #4: 03 Aug 2009, 15:13 »

Er uenig med AFC. Synes, det er godt, at du prøver igen. Du forbedrer jo dit sprog hver gang, og folk, der ikke bryder sig om det, kan jo bare lade være med at læse det. Det skader jo ikke nogen Smiley
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #5: 03 Aug 2009, 15:47 »

Er uenig med AFC. Synes, det er godt, at du prøver igen. Du forbedrer jo dit sprog hver gang, og folk, der ikke bryder sig om det, kan jo bare lade være med at læse det. Det skader jo ikke nogen Smiley
mange tak. håber du vil følge med.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Rusland mod stjernerne.
« Svar #6: 03 Aug 2009, 15:53 »



Så er han i gang.
10.9.2008


Efter Popovic’s første to kampe har han lagt godt fra land. Især sejren i venskabskampen har været særdeles imponerende, selvom det blot var en venskabskamp. Slaget om de to pladser til VM er også gået i gang og der skulle Rusland møde Wales.

Rusland – Holland (venskabskamp) 4 – 1. Den 20.8.2008

Popovic skulle debutere i en venskabskamp mod sommerens EM overraskelse Holland. Holland var tros udebanen favoritter til at vinde kampen. Der var mødt 21.000 mennesker på nationalstadionet Lokomotiv. Alle håbede de på at se en gang top bold. Rusland lagde med det samme et stort pres på Holland, som blev meget overrasket over hvordan Rusland stormede frem af banen. Allerede efter 11 minutter dukkede angriberen Roman Pavlyuchenko op i boksen og headede Rusland i front. I stedet for at grave sig ned forsatte Rusland med at lægge pres og der kom det ene indlæg efter det andet rettet mod den bomb stærke angriber. Men i stedet for at angriberen fik fat i bolden var det Hollands John Heitinga der kom højest, men han headede bolden i eget net, og så var Rusland i front med 2. Blot 6 minutter senere var Rusland igen på spil i modstanderens felt og denne gang endte bold hos Arsenal spilleren Andrey Arshavin, som let kunne prikke bolden i nettet. Derfor stod det 3 – 0 til halvleg, meget overraskende. I anden halvleg kom Hollænder godt fra start og backen Van Bronckhorst fik reduceret til 3 – 1. Det gjorde at de få Holland fans livede lidt op igen, men det fik Rusland dog hurtigt slukket for da Dimitry belorukov lukkede til 4 – 1 som blev kampens resultat.   

Rusland – Wales (vm-kval) 5 – 0. Den 10.9.2008

Efter Ruslands fornemme sejr over Holland, var det på tide for russerne at komme i gang med det som det virkelig drejer sig om nemlig VM kvalifikationen. Første skridt på vejen skulle tages hjemme mod Wales på Lokomotiv stadion. De 28.000 fans ventede en sikker sejr til Rusland som var store favoritter til at vinde denne kamp. Rusland startede ligesom mod Holland med at ligge et meget højt pres på Wales, og det bar allerede efter 1 minut frugt, da midtbanen Konstantin Zyryanov, som senere skulle få en stor rolle i kampe, gjorde det til 1 – 0. Igen forsatte Rusland deres høje pres of forsatte med at spille sig til en masse chancer, og efter et lille kvarter var Zyryanov igen på pletten og headede bolden i mål. Rusland var virkelig i mål humør i dag og 4 minutter senere måtte Wales keeperen igen ind og hente bolden ud af eget net efter Bilyaletdinov havde scoret til 3 – 0. Igen skulle der blot gå 4 minutter og så lå bolden der igen, men denne gang var det bare Belorukov der havde lagt den der ind. Så var der halvleg. Hvis Rusland kunne holde dette resultat hjem havde de fået en kanon start på Wm-kval. Og i anden halvleg var der ingen tegn på at Wales ville hente Russerne, og efter 62 minutter fik de oven i købet smidt en mand ud. De stod nu overfor en umulig opgave og især da Zyryanov kronede en fantastisk kamp fra hans side ved at lave hattrick til 5 – 0. Det blev også kampen resultat.

« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 20:49 af Zeman » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 Rusland mod stjernerne.
« Svar #7: 03 Aug 2009, 16:00 »

Hej Zeman!
Fine updates indtil nu. Resultaterne fejler bestemt heller ikke noget Wink
Men jeg savner lidt en gennemgang af truppen. Hvor du beskriver lidt om de spillere du har udtaget, evt. om nye spændende spillere du har valgt at give en chance, eller har mulighed for at blive udtaget næste gang. Styrker og svagheder i truppen, nøgle spillere. Samt et bud på hvilke spillere du regner med er sikre i startopstillingen Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Rusland mod stjernerne.
« Svar #8: 03 Aug 2009, 17:14 »

Hej Zeman!
Fine updates indtil nu. Resultaterne fejler bestemt heller ikke noget Wink
Men jeg savner lidt en gennemgang af truppen. Hvor du beskriver lidt om de spillere du har udtaget, evt. om nye spændende spillere du har valgt at give en chance, eller har mulighed for at blive udtaget næste gang. Styrker og svagheder i truppen, nøgle spillere. Samt et bud på hvilke spillere du regner med er sikre i startopstillingen Smiley
kommer straks med en trupgennemgang. og tak for rosen
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Rusland mod stjernerne.
« Svar #9: 03 Aug 2009, 18:18 »



Trupgennemgang.
12.10.2008




Målmænd.
Denne position, er nok der hvor Rusland er allerbedst besat. Først valgt er selvfølgelig den unge og meget talentfulde Igor Akinfeev Fra CSKA Moscow. Selvom han blot er 22 år er han allerede den sikreste mand i hele Rusland. Som reserver har vi Vladimir Gabulov som må siges at være anden målmand, og som 3. Valg på denne position, har vi Vyacheslav Malafeev, som til dagligdag spiller i Zenit. Så det ser utroligt godt ud på denne position.




Forsvar.
Det er ikke nok med en god Målmand, man skal også have et forsvar foran, som kan sikre han ikke får alt for meget at lave. Det har Rusland til gengæld ikke. Forsvaret er det svageste geled i den russiske hær. Dog er der visse lyspunkter i forsvaret blandt andet den Højre back Alexandr Anyukov, som spiller i zenit. Derudover er der også den centrale forsvar Sergey Ignashevich som også er en rigtig god forsvarsspiller. Ud over de 2 er der ikke andre lysende profiler som er hver at nævne. Dog er forsvaret da heller ikke så ringe, men i forhold til resten af holdet er det ikke godt. Den anden centraleforsvar er Dimitry Belorukov som kommer fra Amkar. Og ude på venstre backen har vi CSKA Moscow spilleren Alexey Berezutskiy.




Midtbane.
På Ruslands midtbane regere mange kæmpestore profiler og det gør Ruslands midtbane, til en af de bedste i verden i landsholds sammenhæng. Rusland spiller med to centrale midtbaner, som består af Konstantin Zyryanov og Dinijar Bilyaletdinow.  To dygtige midtbaner som kommer fra henholdsvis Zenit og Wigan. Udover de to centrale spiller de også med en offensiv midtbane i form af Andrey Arshavin. Den dygtige Arsenal midtbane, skal bidrage til den mere kreative del af den russiske midtbane. Han er en meget stærk dribler og en konstant trussel foran mål.  Sidst men ikke mindst har Rusland også to offensive fløje på midtbanen. På den venstre midtbane har vi Yury Zhirkov som spiller i Premier league klubben Manchester City og på højre fløj har vi Vladimir Bystrov. Også en spiller fra en russisk klub nemlig Sparta Moskva. En meget stærk midtbane, som Rusland besidder og ingen tvivl om at den er frygtet af mange.




Angreb.
På toppen spiller Rusland blot med en enkelt spiller. Så derfor skal det være en meget god angriber. Der har Rusland også en del at vælge i mellem, men det sikre første valg er Zenit boksspilleren Pavel Pogrebnyak. Han er fysiks meget stærk og så er han mildest talt kanon med sit hovedstød. Derfor er han den ideelle angriber for Rusland, da der kommer rigtig mange indlæg fra de offensive fløje. Som andet valg til denne position er der bandt andre Roman Pavlyuchenko som spiller i Tottenham. Han er også stærk med hovedet og ellers bare en god angriber. 

 


Opkomlinge.

Rusland har utroligt mange talenter. Og det har de haft gennem mange år. Nogle af dem der står og venter på at skal have deres debut for A-landsholdet, har vi valgt at se nærmere på.  For det første er der en som ville være umulig at komme udenom. Det er selvfølgelig CSKA Moscow midtbanen Alan Dzagoev. Han har med sine blot 18 år allerede slået sit navn fast og bliver med garanti en ny Andrey Arshavin. Han vil uden tvivl også få sin debut for det russiske landshold inden længe. Et andet russisk stor talent er Fedor Smolov. Han spiller i Dinamo Moscow hvor han er angriber. Også han bliver spået en kæmpe fremtid og ville også inden længe være at finde på det russiske landshold. Til sidst har vi Taras Burlak, som kommer fra Lokomotiv Moscow. Der forventes også meget af den centrale forsvar, som ligesom de to andre har et kæmp potentiale.   

« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 19:34 af Zeman » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 Rusland mod stjernerne.
« Svar #10: 03 Aug 2009, 19:22 »

Midtbane.
På Ruslands midtbane regere mange kæmpestore profiler og det gør Ruslands midtbane, til en af de bedste i verden i landsholds sammenhæng. Rusland spiller med to centrale midtbaner, som består af Konstantin Zyryanov og Dinijar Bilyaletdinow.  To dygtige angribere som kommer fra henholdsvis Zenit og Wigan. Udover de to centrale spiller de også med en offensiv midtbane i form af Andrey Arshavin. Den dygtige Arsenal midtbane, skal bidrage til den mere kreative del af den russiske midtbane. Han er en meget stærk dribler og en konstant trussel foran mål.  Sidst men ikke mindst har Rusland også to offensive fløje på midtbanen. På den venstre midtbane har vi Yury Zhirkov som spiller i Premier league klubben Manchester City og på højre fløj har vi Vladimir Bystrov. Også en spiller fra en russisk klub nemlig Sparta Moskva. En meget stærk midtbane, som Rusland besidder og ingen tvivl om at den er frygtet af mange.
Skal der ikke stå midtbane spillere, der hvor jeg har markeret? Smiley
Fin update, glimrende gennemgang. Truppen ser rigtig stærk ud. Spændende at du kun spiller med én angriber. Glæder mig til at se om du får succes med det. Det giver en del konkurence i angrebet, du har jo en del gode angribere. Hvis du står og mangler en fløj-spiller på et tidspunkt, så kan du evt indkalde Ivan Saenko, han er ret god.
Glæder mig også til at høre merer om Dzagoev!
KIU Thumbs Up
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Rusland mod stjernerne.
« Svar #11: 03 Aug 2009, 19:34 »

Skal der ikke stå midtbane spillere, der hvor jeg har markeret? Smiley
Fin update, glimrende gennemgang. Truppen ser rigtig stærk ud. Spændende at du kun spiller med én angriber. Glæder mig til at se om du får succes med det. Det giver en del konkurence i angrebet, du har jo en del gode angribere. Hvis du står og mangler en fløj-spiller på et tidspunkt, så kan du evt indkalde Ivan Saenko, han er ret god.
Glæder mig også til at høre merer om Dzagoev!
KIU Thumbs Up
mange tak for kommentaren og rosen. du har ret i der skal stå midtbane og det vil jeg strags rette.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 3 Rusland mod stjernerne.
« Svar #12: 03 Aug 2009, 19:43 »



Det kører på skinner.
15.10.2008


Efter Ruslands sidste kamp i år er de forsat ubesejret  og har ikke lukket et eneste mål ind i betydnings rige kampe. de er til med også gået fra 12. pladsen til 8 pladsen på verdensranglisten.

Tyskland – Rusland (vm-kval) 0 – 3. Den 11.10.2008


Efter det flotte resultat imod Wales og Holland, skulle Rusland ride videre på succesbølgen. Med det var en meget svær modstander de nu stod overfor. Det var ingen ringere en Tyskland og så endda på deres hjemmebane. Kampen skulle spilles på det mægtige Borussia Park, hvor der var mødt hele 54.000 fans op, primært tyskere selvfølgelig, men i det ene hjørne stod der dog en flok russere. Kampe startede stille og roligt med et par tyske chancer, men det blev dog aldrig til de helt store chancer. I stedet for spillede Rusland sig til en stor chance, som de endda fik scoret på og målscoren var Vladimir Bystrov som headede den i kassen foran de mange tyske fans. Blot et sølle minut senere var den igen helt helt gal i det tyske forsvar hvor Arshavin rullede 3 mænd og derefter lagde bolden stille og roligt over i det lange hjørne. De få russiske fans gik helt amok. Stillingen var ved halvleg dermed 0 – 2. Popovic var meget tilfreds, men advarede sine spillere om at tage for let på det og sagde at de ikke havde vundet endnu og der ventede en hård anden halvleg. Dog gik der blot 4 minutter af anden halvleg og så slot Zhirkov til og scorede sit første mål for Rusland i denne sæson.  Kampen endte 0 – 3

Rusland – Finland (vm-Kval) 3 – 0. Den 15.10.2008

I Ruslands blot tredje kamp Wm-kval. Kamp med Igor Popovic ved roret, skulle de hjemme spille mod de stærkt undertippet Finland. 28.000 fodbold fans var mødt op i håb om at se Rusland masse de små fra Finland. Men som kampen startede, var der ikke meget der tyede på at Finland skulle lide en synderligt stort nederlag. For som vi tidligere har set med at Rusland har lagt et højt pres fra start af, så gjorde de det ikke i dag, de forsøgt ganske vist, men Finland forpurrede det. Finland kom til en masse chancer, men formåede dog ikke at udnytte dem. Det kan Rusland så takke deres målmand Igor Akinfeev for, så gjorde det rigtig flot inde i kassen. Derfor stod det altså 0 – 0 til pausen. Popovic var skuffet over sine spiller, og ville have dem til at spille bolden mere rundt og få en smule ro på når de var i angreb. Det lykkes inde i anden halvleg, hvor russerne byggede et smukt angrib op som Dinijar Bilyaletdinov afsluttede ved at sparke den i mål udefra 25 meter. Så fik Rusland hul på bylden og blot 4 minutter senere fik Andrey Arshavin til kæmpet sig et straffe som Roman Pavlyuchenko scorede på. Så var kampen så godt som afgjort, men 5 minutter inde i tillægs tiden fik Arshavin en stor chance som han scorede på.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 20:50 af Zeman » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 4 Rusland mod stjernerne.
« Svar #13: 03 Aug 2009, 20:00 »

Rigtig fin blog du har gang i her..   Wink

Men til din orientering, så hedder det enten WC eller VM, ikke Wm.    Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 4 Rusland mod stjernerne.
« Svar #14: 03 Aug 2009, 20:16 »

Rigtig fin blog du har gang i her..   Wink

Men til din orientering, så hedder det enten WC eller VM, ikke Wm.    Smiley
haha mange tak. jeg har da ikke skrevet wc nogen steder har jeg?
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010