home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  STOPPET 21 Cagliari mod stjernerne. tidl Rusland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: STOPPET 21 Cagliari mod stjernerne. tidl Rusland  (Læst 15813 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12 Rusland mod stjernerne.
« Svar #30: 04 Aug 2009, 23:28 »

Sådan
Logged

FMFreaks inside you.

Zeman
Gæst
 
Sv: 12 Rusland mod stjernerne.
« Svar #31: 07 Aug 2009, 15:46 »

Sådan
tak og tak for komemntaren Opstemt
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 13 Rusland mod stjernerne.
« Svar #32: 07 Aug 2009, 16:16 »


Tak til cesc for det fine topbanner.


Ikke kønt, men effektivt.
29.6.2010.



Rusland gik som forventet sikkert videre fra gruppe G. hvad der dog ikke var så mange der havde forventet var at de endte på gruppens første plads. Og at Rusland i samarbejde med USA slog mægtige Argentina ud af VM allerede i gruppespillet. En stor og flot indsats af de to hold. Nu stod Rusland så overfor en ny og stor udfordring, da de skulle møde fodboldens land Brasilien i anden runde.

Rusland – Brasilien (VM) 0 – 0. Den 29.6.2010

Det var ikke mere end nogle få måneder siden af Brasilien og Rusland sidst havde stødt sammen i et fodbold opgør. Den gang løb russerne med en meget fortjent 2 – 0 sejr og et lamslået Brasilien. Det var ganske vist i en venskabskamp. Men alligevel må det giver et selvtillids bust til Rusland. De ved at de med lidt snilde kan slå de tekniske brasilianere. 47.500 tilskuere kunne der tælles på Nelson Mandela Bay Stadium i Port Elizabeth. Alle ventede de på et målrig opgør. Alan Dzagoev havde fundet vej til startopstillingen. En stor dag for den 20 årige midtbane.  Kampen startede stille og roligt og begge hold så hinanden lidt af til at starte med. Ingen turde tage tesen og vise hvad de duede til. Dog kom der lidt gang i den efter de første 20 minutter. Begge hold spillede sig til gode chancer. Brasilien havde endda et skud på overliggeren, men bolden ville ikke ind. Derfor var stillingen til halvleg 0 – 0. Popovic var godt tilfreds og sagde at de bare skulle forsætte den gode stil. Anden halvleg blev endnu kedeligere. Ingen af holdene havde en chance. I det 62 minut, kom der en kedelig nyhed for brasilianerne. Deres stjerne Robinho måtte forlade banen. Brasilianerne svarede igen med at skade Ruslands Yury zhirkov. To store spillere havde nu forladt banen. 3 minutter inden i overtiden fik Brasilien så smit Gilberto Silva ud og var nu en mand i undertal. I overtiden var Rusland dominerede, men de var jo også i overtal. Alligevel scorede de igen mål. Og kampen skulle derfor afgøres fra 11 meters pletten. Der var det Rusland der var skarpest og derfor vandt de 4 – 3. I kvartfinalen skal Rusland møde Mali. En nem modstander.       
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 14 Rusland mod stjernerne.
« Svar #33: 07 Aug 2009, 16:56 »


Tak til cesc for det fine topbanner.


Mali Sendt hjem.
3.7.2010



Efter som at Brasilien ikke voldte Rusland de helt store problemer, må deres selvtillids måler være noget nær ”vi kan slå alle!” dog havde manager Igor Popovic bedt sine spillere om ikke at tage alt for let på denne kamp. Man er tros alt ikke i VM kvartfinalen uden at kunne spille en form for fodbold. Dog havde Popovic også sagt at de var favoritter, og at Mali havde alt at vinde og intet at tabe.

Rusland – Mali (VM) 4 – 0. Den 3.7.2010


 Sissoko, Keita og Kanoute er nok de 3 største profiler der i øjeblikket hæsere på det Maliske landshold. Kampen skulle spilles på Greenpoint Stadium i Cape Town. 63.000 Fodboldelskere havde fundet vej til stadionet. Mali startede kampen rigtig godt og havde masser af chancer især Sissoko var helt ustyrlig for russerne. Han var her og der og alle vejene. Mali kunne dog ikke score overfor det kompakte russiske forsvar. I det 28. Minut knækkede melodien så for Mali. Deres helt store stjerne Sissoko nedlagde Alan Dzagoev i feltet og så var der straffe, men ikke nok med at der var straffe. Sissoko måtte også forlade banen da han fik vist det røde kort. På det efterfølgende straffespark blev Pavlyuchenko sat til at sparke, og det gjorde han ganske sikkert. 1 – 0 til russerne. Nu gik det helt galt for Mali og i det 40. Minut scorede Ruslands Zyryanov til 2 – 0 som også var stillingen ved pausen. Popovic var meget glad da han så drengen i omklædningsrummet. De havde gjort det planlagt, og nu skulle denne sejr bare køres hjem stille og roligt. Der var kun gået et lille kvarter af anden halvleg og så stod det 3 – 0. Målet kom efter et hjørne spark som blev savet lige ind i panden på Izmailov som headede den i mål. Alt håb syntes at være ude for Mali. Og det hjalp ikke lige frem da samme Izmailov et kvarter senere lukkede kampen til 4 – 0. I Semifinalen ventede Frankrig. 
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 15 Rusland mod stjernerne.
« Svar #34: 07 Aug 2009, 17:46 »

Ganske udmærket projekt du har dig her. Der er noget specielt over en landsholdsblog, og landsholdsgenren i det hele taget. At du har valgt at tage udfordringen med Rusland, gør det ikke ligefrem værre. Tværtimod.

Du skriver udmærket, og forstår at formulere dig med et meget læsevenligt sprog, som gør det nemmere, som læser at finde rundt i bloggen. Læsevenligheden understreges i dit lay out, som er meget enkelt, uden de store forvirringsmulighed er. Det holdes til det enkelte, og her kan jeg faktisk godt lide det. Det virker stilsikkert.

Yderligere, gør det jo ikke noget, at resultaterne har været på sit højeste, og en semifinale under VM er heller ikke ligefrem helt skidt... Nu må vi se hvordan du klarer franskmændene Wink
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 15 Rusland mod stjernerne.
« Svar #35: 07 Aug 2009, 18:21 »

Ganske udmærket projekt du har dig her. Der er noget specielt over en landsholdsblog, og landsholdsgenren i det hele taget. At du har valgt at tage udfordringen med Rusland, gør det ikke ligefrem værre. Tværtimod.

Du skriver udmærket, og forstår at formulere dig med et meget læsevenligt sprog, som gør det nemmere, som læser at finde rundt i bloggen. Læsevenligheden understreges i dit lay out, som er meget enkelt, uden de store forvirringsmulighed er. Det holdes til det enkelte, og her kan jeg faktisk godt lide det. Det virker stilsikkert.

Yderligere, gør det jo ikke noget, at resultaterne har været på sit højeste, og en semifinale under VM er heller ikke ligefrem helt skidt... Nu må vi se hvordan du klarer franskmændene Wink
mange mange tak. det er altid dejligt med en lang kommentar. glæder mig også til at se hvordan det går med de franskmænd. går i gang med kampen nu.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 15 Rusland mod stjernerne.
« Svar #36: 07 Aug 2009, 18:46 »


Tak til cesc for det fine topbanner.


Farvel og tak…    til Frankrig.
6.7.2010


Efter en ganske sikker 4 – 0 sejr i kvartfinalen mod de undertippede Mali, var Rusland nu klar til semifinalen. Denne gang var det deres tur til at være underdogs. Og det skulle blive spændende at se hvordan Popovic og go ville tackle den situation.


Frankrig – Rusland (VM) 0 – 1. Den 6.7.2010.


I dag skulle det først af 2 Semifinaler under VM 2010 spilles. Kampen stod mellem Rusland og Frankrig. Vinderen fik mulighed for at spille VM finale mod enten Spanien eller England. En af de russiske profiler havde været ude og sige at hvis han kunne vælge hvem de skulle møde i Finalen, så ville han tage England. Frankrig Rusland kampen skulle spilles på Moses Mabhida Stadium i Durban. Der var kommet lige i underkanten af 70.000 tilskuere og det var jo en hel del. Især for russerne, som ikke var van til at spille så store kampe foran så mange mennesker, men nu skulle de altså. Kampen startede med fuld smæk på fra Ruslands side. Håbet med den offensive start var at chokke Frankrig og få et hurtigt mål. Idéen om at give et chok virkede godt nok. Men det hurtige mål kom desværre ikke. Vi måtte nemlig vente en hel halv time før vi fik et mål. Det var overraskede nok russernes Pavel Pogrebnyak der hakkede bolden ind fra kanten af feltet. Et meget smukt mål, som vi går over i historien som et af VM 2010s flottest mål. Ligeså flot som Pogrebnyaks mål var, ligeså dumt var det han lavede 4 minutter senere. Han skrallede nemlig en franskmand bagfra, og fik derfor vist det direkte røde kort. Selvom russerne var i front, så det svært ud. De skulle holde Frankrig fra at score i mere end en halvleg og de var endda i undertal.  De holdte dog 0 – 1 føringen til halvleg. Popovic sagde at han var meget tilfreds og at de nu skulle grave sig en smule ned og så håbe på at der ville dukke en kontra mulighed eller to op for Rusland. Anden halvleg gik i gang og Rusland var klar til kamp for at nå finalen. Frankrig fik mange chancer, men Igor Akinfeev stod hans livs kamp og holdte kassen ren. Derfor vandt Rusland 0 – 1. I finalen ventede England.       
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16 Rusland mod stjernerne.
« Svar #37: 07 Aug 2009, 18:55 »

Det er en god blog du har gang i her og jeg håber du kan holde den kørende det. Det er et flot topbanner du har fået men hvis du også fik nogle side-billeder så ville din grafik blive bedre. Jeg tror også din blog bliver bedre hvis du bruger lidt mere tid på dine updates. Der er nemlig en del stavefejl og forkert grammatik. Det kunne også være bedre hvis du skrev lidt flere avancerede ord, og skrev andre ord, en det nemme ord.

Håber du forstår hvad jeg mener Smiley

KIU Wink
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 16 Rusland mod stjernerne.
« Svar #38: 07 Aug 2009, 19:13 »


Tak til cesc for det fine topbanner.


We are the CHAMPIONS!
11.7.2010


Allerede tidligt om morgenen den 11.7.2010 var der liv og glade dage i Johannesburg. I gadebillede var der flest Englændere at finde, men der med ikke at sige at der ikke var nogle russere, for det var der bestemt. Der var på forhånd lagt op til et brag af en kamp.


Rusland – England (VM) 2 – 1. Den 11.7.2010


Et brag af en kamp, var hvad vi havde i vente spåede de fleste afviser. De udråbte samtidig Englænderne som favoritter. Dog ville de ikke helt afskrive Rusland. Præcis klokken 15:00 stod profilerne linet op og sang deres nationalsange foran 88.000. Blandt de utallige profiler, var der Owen, Pavlyuchenko, Lampard, Gerrard, Barry, Terry, Dzagoev, Arshavin, Akinfeev og mange flere. Derfor var der ingen tvivl om at vi nok skulle få noget smukt bold at se denne eftermiddag. De to anfører mødtes og valgt bane halvdel. Russerne skulle give bolden op og lagde i det første angrib tryk på. Det var noget fansene syntes om, og der blev med det samme jublet langs tribunerne.  Bolden blev spillet ud på fløjen som løb ned til baglinjen og tog et træk ind i banen. Derefter lagde han bolden tilbage i feltet, hvor Zyryanov lå klar og hamrede til bold direkte op i hjørnet. 1 – 0. Rusland forsatte deres pres og havde en masse gode chancer, med en stærkt spillende Carson sørgede på at de kun var bagud 1 – 0 til pausen. Popovic var selvfølgelig meget glad. Han sagde at det nu galte om ikke at lukke Englænderne tilbage i kampen. Selvom planen var ikke at lukke England tilbage, gjorde de det allerede et kvarter inde i anden halvleg. Det var den top trimmede angriber Owen der fik chancen og den udnyttede han meget sikkert, og så var der udlignet. Dog svarede Rusland hurtigt igen da Pavlyuchenko svævede ind i feltet og headede bolden i kassen til 2 – 1. England satsede nu alt på at komme tilbage, men det lykkes dem ikke og Rusland havde nu vundet VM.   
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 16 Rusland mod stjernerne.
« Svar #39: 07 Aug 2009, 19:16 »

Det er en god blog du har gang i her og jeg håber du kan holde den kørende det. Det er et flot topbanner du har fået men hvis du også fik nogle side-billeder så ville din grafik blive bedre. Jeg tror også din blog bliver bedre hvis du bruger lidt mere tid på dine updates. Der er nemlig en del stavefejl og forkert grammatik. Det kunne også være bedre hvis du skrev lidt flere avancerede ord, og skrev andre ord, en det nemme ord.

Håber du forstår hvad jeg mener Smiley

KIU Wink
mange tak for kommetaren og rosen. det med topbanneret kan jeg kun takke Cesc for. jeg har tænkt mig at ligge stilen om i de næste updates, og der vil et billede i siden klart være en mulighed. jeg vil også kigge på det med ordrene.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 17 Rusland mod stjernerne.
« Svar #40: 07 Aug 2009, 19:26 »

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske dig fantastisk tillykke med verdensmesterskab.. Nice one Thumbs Up Wink

Som jeg skrev tidligere, gør det umiddelbart ikke mig noget, at dine updates er "billedløse" udover topbanneret. Hver blog er unik, og layoutet virker fint imo. Man kan altid lege lidt med teksten, og sætte det op på forskellige måder, så man kan få lidt afveksling til tider. Der skal også være plads til at forsøge at lege med layoutet Wink

Igen til sidst; tillykke med mesterskabet.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 17 Rusland mod stjernerne.
« Svar #41: 07 Aug 2009, 19:56 »



Popovic drager videre.
 
15.07.2010


Det er i dag en meget sørgelig dag for det russiske landshold. Deres elskede manager Igor Popovic, har valgt at sige farvel til russerne og drage videre på sit manager eventyr. –” vi er meget kede af at vi i dag skal sige farvel til Igor Popovic. Han har vist sig ar være den helt rette manager for os. For første gang i vores korte historie har vi vundet VM og det takker vi Popovic mange gange for. Det havde aldrig lykkes hvis ikke Popovic havde knoklet dag ud og dag ind på dette projekt. Det er derfor blot endnu mere sørgeligt at vi nu må sige farvel til ham, men eftersom han ikke længere ønsker at være en del af vores samarbejde, kan vi ikke gøre noget. Vi har intet med beslutningen at gøre. Til sidst ville jeg bare takke for hans fantastiske arbejde.” sagde formanden for Ruslandslandshold. Hvem der skal afløse Popovic er stadig udvis, men Valery Gazzaev, ville være en meget godt bud som ny manager.

-” selvfølgelig er jeg meget ked af at skulle forlade alle drengene på hold og ikke mindst flokkene bag holdet. Grunden til at jeg nu forlader holdet, er at jeg ikke føler der er mere at gøre med dette hold. Jeg har vundet den største turnering for landshold, og ført Rusland til tops på verdensranglisten. Rusland blev under mig ført til verdens bedst fodbold nation og det er jeg meget stolt over. Men nu vil jeg videre i min karriere.” sagde Popovic. 
« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 19:59 af Zeman » Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 18 Rusland mod stjernerne.
« Svar #42: 07 Aug 2009, 20:02 »

spændende. laver du flere updates idag, så man kan finde ud af, hvilken klub/landshold du kommer til? KIU
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 17 Rusland mod stjernerne.
« Svar #43: 07 Aug 2009, 20:02 »

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske dig fantastisk tillykke med verdensmesterskab.. Nice one Thumbs Up Wink

Som jeg skrev tidligere, gør det umiddelbart ikke mig noget, at dine updates er "billedløse" udover topbanneret. Hver blog er unik, og layoutet virker fint imo. Man kan altid lege lidt med teksten, og sætte det op på forskellige måder, så man kan få lidt afveksling til tider. Der skal også være plads til at forsøge at lege med layoutet Wink

Igen til sidst; tillykke med mesterskabet.
Mange tak for rosen og kommentaren.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 18 Rusland mod stjernerne.
« Svar #44: 07 Aug 2009, 20:04 »

spændende. laver du flere updates idag, så man evt. kan finde ud af, hvilken klub/landshold du kommer til? KIU
mange tak for rose og kommentar. altså det komme an på. Cesc har sagt han vil lave et nyt topbanner så hvis han laver det idag, så kommer der en update idag.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010