home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Claret 'n Blue
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Claret 'n Blue  (Læst 16352 gange)
Cesc
Gæst
 
Claret 'n Blue
« : 31 Jul 2009, 00:09 »

        CLARET 'N BLUE
          Endelig fristet jeg til at sige. Endelig har jeg fået mig sammen til at få startet et spil op i Football Manager. Denne gang er det med tropperne fra Upton Park; West Ham United - Talentfabrikken, der har opfostret spillere som Rio Ferdinand, Frank Lampard og Joe Cole. Alle sammen er store spillere for det engelske landshold den dag i dag, og de alle sammen har haft et smut forbi West Ham i deres karrieres forår.

Jeg har valgt West Ham som kommende arbejdsgiver af et par forskellige grunde. Her kommer de vigtigste:

    1) At skulle have et stærkt hold, men samtidig styr på økonomien tænder mig. Det er super sjovt at kunne forsøge at lave et godt hold, men samtidig skulle sælge et par profiler, for at klubben ikke går konkurs. Jeg synes dette kan give mig lysten til et længerevarende spil.

    2) West Ham har en gloværdig historie på nogen punkter. De har aldrig været holdet som har hentet titler i stakkevis, men de har hjulpet fodbolden videre med deres mange talenter. De er en rigtig arbejderklub, hvilket The Hammers også symbolisere - de to hamre på logoet ligeså. Deres talentarbejde, gør at historien hos dem er spændende. Jeg vil naturligvis forsøge at videreføre denne politik.

    3) Den store konkurrence i England var også en af grundene til, jeg gerne ville starte et spil op med West Ham. Chelsea, Arsenal, Liverpool, Everton, Portsmouth, Aston Villa, United, City, Blackburn, Tottenham og Bolton ser jeg alle som værende store trusler - og at det meste af ligaen er så tæt, giver virkelig en blod på tanden. En placering i top otte er fantastisk flot i England, hvis man føler konkurrencen er så stor som jeg gør.

Hvordan bloggen kommer til at være, har jeg ikke helt bestemt endnu, men jeg vil lige så langsomt gå i gang med at skrive en update omkring mine indkøb. Jeg håber folk vil følge med, og læse med til vejs ende. Jeg vil muligvis forsøge mig med forskellige skrivetyper, forskellige måder at lave grafikken på og forskellige måder at lave layoutet på.

Jeg håber at den store forandring der kommer til at være i bloggen, tiltaler læserne!

Welcome to Upton Park!
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #1: 31 Jul 2009, 00:16 »

Tak for det..

SEr frem til din vej i West Ham United..
Havde selv en blog en West ham kørende, og det gik rimelig godt...

Store forventninger

EDIT: Fantastisk Klubvalg
« Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 00:21 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #2: 31 Jul 2009, 00:17 »

Ser fint ud Smiley.. Hvor lang regner du med at den skal blive?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #3: 31 Jul 2009, 00:19 »

Ser fint ud. Jeg håber du kan holde den lidt længere, end dine seneste blogge..
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #4: 31 Jul 2009, 00:32 »

Super fedt Cesc Smiley fedt at du skriver de 3 ting der gør at du har valgt West-Ham Smiley
Glæder mig til at læse om dine indkøb Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #5: 31 Jul 2009, 00:48 »

Mange tak alle sammen!

Jeg har lavet grafikken til den kommende update og layoutet dertil, mangler bare teksten, men jeg orker ikke at skrive noget lige nu. Min fætter er på besøg, og vi skal lige lave noget andet (Intet frækt, til jer der misforstår den). Der kommer dog en update i morgen omkring indkøbene, og med stor sandsynlighed også taktikken!

Smiley
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #6: 31 Jul 2009, 00:49 »

Ser godt ud. Det skal nok blive spændende, og desuden et flot layout.

Nice billede af manden der spiser en sandwich Opstemt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #7: 31 Jul 2009, 11:21 »


Transfervinduet blev lukket i som en tankpasser der lukker biksen ned. De sidste handler fik lige lov at gå igennem, og da den sidste dag på markedet lå på en søndag, fik de forskellige klubber lov at få en ekstra dag. West Ham drog ikke nytte af den ekstra dag, da de på forhånd havde sikret sig de handler som skulle sikres. Allerede inden sæsonens åbning mod Wigan, havde West Ham fået styr på tropperne, og et stærk kuld af spillere var hentet ind.

En god blanding af defensive spillere mixet med offensive er hentet ind. West Ham var meget hurtige til at få reserver på backpladserne, og til venstrebacken hentede de fra Citys overskudlager. Michael Ball var kommet i overskud hos Manchester City efter sheikernes ankomst, og derfor kunne The Hammers billigt erhverve sig den trofaste venstreback. Til den anden backplads blev det store talent, Kyle Naughton, hentet ind. West Ham måtte betale lidt overpris for kæmpetalentet, men han slog også sine folder ud hos Sheffield United, der er en ærkerival til The Hammers. Naughton skal med tiden afløse West Hams måske største profil, Lucas Neill, men Kyle ligner manden der kan gøre ham kunsten efter. Om det lykkedes at blive integreret hos en ærkerival bliver spændende at se for Kyle Naughton vedkommende, men han ligner en meget ambitiøs og professionel fodboldspiller.

Der er gået mange penge efter offensive spillere, og de dyre drenge viser, at West Ham vil albue sig frem i Premier League. Især André-Pierre Gignac er et interessant indkøb, hvilket prisen også indikere, da hele 38 millioner blev sendt til Toulouse for at sikre sig hans underskrift. Gignac er dog en rigtig stjernespiller, og han kan meget vel løbe med titlen som sæsonens bedste indkøb. Han har en særpræget målnæse, og derfor skal man især holde øje med ham i den kommende sæson.

Eftersom The Hammers valgte at sælge Luis Boa Morte og Diego Tristan til hhv. Atletico Madrid og Espanyol, fik de gjort knuder på venstreflanken. Dette skulle hurtigt løses, da kampen mod Wigan nærmede sig med hastige skridt. Der gik mange rygter om en gigantisk handel mellem West Ham og Celtic omkring et indkøb af Aiden McGeady, men pålidelige kilder siger, at de to klubber ikke kunne blive enige om prisen. Derfor måtte The Hammers trofaste fans 'nøjes' med den ungarske stjerne, Balász Dzsudzsák. Og ikke nok med det, så hentede West Ham også det engelske stortalent, Andrew Driver, i skotske Hearts. Samlet beløb for disse to lå på omkring 46 millioner, og de skal nok blive betalt tilbage, da begge spillerne vælter i talent.


MICHAEL BALL
Ball er en 28-årig venstreback med et mesterklasse blik for spillet. Han er en rigtig fighter, der ikke er bange for at modtage knops og andet i kampens hede. Han er fra den hårde engelske skole, og stilen holder han hundrede procent. Michael Ball har optrådt en enkelt gang for det engelske landshold, og det var imod Spanien i år 2001. Ball var gjort til det største engelske talent på sin årgang, men desværre har han ikke opfyldt dette prædikat. Han er dog en habil fodboldspiller, der skal figurere backup for Ilunga, når skaderne presser på.

KYLE NAUGHTON
Her snakker vi om et verdensklasse talent, der virkelig har en kæmpe fremtid foran sig. Engelsk landshold er jeg sikker på, at han kommer til at optræde for, men samtidig kan han godt komme til at slå sine folder ud i en storklub. Kyle blev hentet for 16 millioner kroner, men det måske høje beløb for et talent i den anden bedste række kan man forstå, når man ser på, hvilke ting Naughton kan udrette på banen. Han er en vaskeægte holdspiller, der ikke er bange for at gå forrest, og man kan ikke se på hans spillestil, at han kun er 19 år gammel.

ANDRÉ-PIERRE GIGNAC
Den helt store styrke hos Gignac er hans brag af et langskud han til tider fyrer af. Gignac har et medfødt fodboldtalent, og han kan nå meget langt på den store fodboldscene. West Ham ligner en klub der til ug for André-Pierre, og her kan han endelig vise, om hans målnæse også har sin ret i Premier League. Hvis han gør det suverænt hos The Hammers, bliver det spænende at se, hvor mange topklubber der kommer ud efter det franske talent. Gignac ligner det bedste indkøb West Ham har lavet i dette transfervindue.

BALÁSZ DZSUDZSÁK
Dzsudzsák burde blive kaldt verdens ottende vidunder på en fodboldbane. Den unge ungarer, har virkelig talent for dette spil, og han kan nå meget langt, hvis han holder sig fit gennem hele hans karriere. Man finder ikke mange fodboldspillere i verden, der behandler bolden som Balász, og han er en rigtig boldkunstner. Bolden skal helst være for fødderne af den unge ungarer, så ser man løjer fra hans rappe fødder. 32 millioner kostede han at købe fri fra PSV, men han går stensikkert ind på venstrekanten og bliver en vigtig profil for The Hammers.

ANDREW DRIVER
Driver er købt som backup og fremtidig salgsobjekt. Han har mange kvaliteter, og han har muligheder for at stryge hele vejen til tops. Der skal dog en masse overnaturlige magter til, for at han når så langt, at han kommer til at blive en fast del af det engelske landshold. Muligheden er der dog, men han ligner lidt en lottokupon for West Hams side. Andrew Driver er drabelig på de første meter, og så har man sjældent set driblinger som hans. En prangende fodboldspiller, men ikke noget exceptionelt talent.

(Fodboldekspert: Ian Wright)



I den kommende update vil vi stille skarpt på den taktik vi forudser West Ham vil spille med i den kommende sæson - og kigge nærmere på, hvilke spillere vi regner med, bliver sæsonens oplevelser fra The Hammers' side.
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #8: 31 Jul 2009, 11:29 »

Sådan Thumbs Up

Fed update, men kunne du ikke ændre det, så teksten ikke går ind over billedet (af?)?

EDIT: Så blev det ændret crazy
« Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 11:37 af Skanse » Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #9: 31 Jul 2009, 11:31 »

Flot tekst fra et spændende synspunkt... Det lover godt.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #10: 31 Jul 2009, 12:02 »

Tak til jer begge to! Der kommer en update mere lige om lidt! Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #11: 31 Jul 2009, 12:05 »

Lækkert, lækkert Cesc...

Du ved jeg følger med. Fedt klub valg, de har i sandhed nogle spændende spillere, og du har kun forstærket denne med dine fine køb.

Er sikker på Cignac kommer til at gøre det godt. Han kommer formentlig til at bane vejen for én masse nye spillere når han bliver solgt videre, med høj fortjenst selvfølgelig.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #12: 31 Jul 2009, 12:18 »

Rigtig fed blog Cesc, du har mange fede detaljer med eller hvad man skal sige. Layoutet er flot - En fin præsentation af dine nye spillere. Godt at du har beskrevet lidt om dem (deres styrker, og hvad du skal bruge dem til osv.), og ikke bare skrevt hvem du har købt.
Jeg vil læse med fremover, skal nok blive spændende.

KIU! Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #13: 31 Jul 2009, 12:27 »

Flot start du har fået Cesc Thumbs Up Dit grafik er som altid i topklasse, og lige så er det skriftlige Thumbs Up

KIU Cesc Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #14: 31 Jul 2009, 12:29 »


Det ser spændende ud for West Ham i den kommende sæson, da det londonske mandskab har styrket sig kraftigt i sommerens transfervindue. Fem, alle kompetente, spillere er hentet til klubben, og især Balász Dzsudzsák og André-Pierre Gignac ser ud til at blive spændende i den kommende sæson. Disse to spillere indikere at West Ham vil spille en teknisk præget omgang fodbold, og med andre teknisk velfunderende spillere som Jack Collison og Valon Behrami, er der slet ingen tvivl. Vi har kigget nærmere på, hvordan West Ham vil spille fodbold i den kommende sæson - en sæson, der skal revolutionere The Hammers - og gøre dem større end før.

         4.3.3
Atypiske opstillinger er blevet et synonym for moderne fodbold, men i England bliver der oftest stillet med en god gammeldags 4-4-2 formation. West Ham er dog i gang med at ændre deres principper, og derfor vil de nu gøre brug af en bred 4-3-3 formation med Dzsudszák som venstrefløj og Valon Behrami på højreflanken. Et stærkt mix af to meget bevægelige spillere, der sikkert kommer til at give mange chancer til den formodlige Gignac på toppen. André-Pierre får dog stor konkurrence fra Cole og Ashton, der helt sikkert også er garant for et par mål i ny og næ. Offensiven ser meget spændende ud hos West Ham - og derfor ligner 4-3-3 en suveræn formation for The Hammers.

Om The Hammers har ramt sømmets hoved med denne taktik vides ikke endnu, men forsvaret ligner ikke noget man kan løbe om hjørner med. Fra venstre til højre ligner det, at West Hams ideale opstilling i bagkæden vil se således ud: Ilunga, Upson, Collins, Neill. En betondefensiv, som helt sikkert kommer til at lukke få mål ind, da de kender hinanden ud og ind og samtidig allesammen virker en del undervurderet. Alle spillerne i det bagerste geled ligner folk der ikke er bange for at lade hammerne falde og smadrer en modspillere i gulvet, hvis det er det som skal til for at vinde kampen. Det kan både være en fordel og ulempe for The Hammers, at deres defensiv virker meget kontant. En spændende defensiv, kan man roligt kalde det, og med mange talentfulde backups!

De tre folk som skal gøre deres pligt på den centrale del af banen ligner Mark Noble, Jack Collison og Scott Parker. Mark og Jack er stadig meget unge, og har begge meget spændende fremtid foran sig. At de allerede bliver kastet for løverne kan gavne dem på den længere bane, hvorfor det ser meget spændende ud med de to 'drenge'. Omme bag ved dem, har de dog en rutineret herre, der er vant til gamet fra adskillige år i England. Han tør smaske igennem og sænke sin modstander, og han ligner den perfekte mand at have i ryggen for de to stortalenter. En fremragende midtbane, der dog kan komme til at lide under den forholdsvis unge alder hos to af spillerne.

På målmandsposten er der ingen tvivl om, hvem starteren skal være. Robert Green er stensikker på posten, og han er i mine øjne meget undervurderet. Green er altid en sikker sidste skanse hos The Hammers, og han kommer sjældent mellem hammer og armbolt. En klassemålmand har vi med at gøre her, og jeg forventer en stor sæson af ham - og resten af West Ham for den sags skyld.

         HURTIGE FØDDER OG FLOT FODBOLD
West Ham kommer ud til den kommende sæson med masser af charme til fodboldverden. De vil spille fantastik fodbold, og sørger for at vinde med stil. Det bliver en sikker omgang med bolden de vil holde, da de er begyndt at tro på påstanden om, at det virker med at selv tage initiativet i kampen og ikke lade modstanderen gøre det. The Hammers vil tage hammeren i håndet i stedet for at overlade den til modstanderen, og jeg tror, at de får stor succes med det. West Ham vælter i gode fodboldspillere, og deres kunstnere kan sammen lave modstanderne til pejsebrænde på Upton Park. Sikkerhed i boldspillet og holde modstanderne fra fadet, men samtidig sidde på spillet er en svær cocktail, men jeg tror at West Ham er klar til opgaven.

Korte afleveringer og en lettere langsom omgang med bolden er hvad West Ham kommer til at spille i den kommende sæson. Det giver dem fordel med de store hold, at de vil forsøge at styre kampen tror jeg. Ikke at de vil spille med, sagt på den måde, at de vil frem og angribe, men holde modstanderne fra bolden er hvad West Hams opgave er i den kommende sæson. Offensive klubber får det svært mod West Ham, men jeg tror at The Hammers engang i mellem får et par skuffende resultater mod de mindre hold. Et hold der intet gider i kampen, og kun går efter en uafgjort er svære at komme gennem og få mål imod - og jeg føler ikke, at West Ham har de fornødne spillere, der virkelig kan sætte sig igennem med hundrede procent som Cristiano Ronaldo kan det i United. Får The Hammers dog et hurtigt mål i kampene, kommer de med sikkerhed til at vinde.

         VALON BEHRAMI - WEST HAMS BEDSTE
Behrami er West Hams allerbedste spiller i mine øjne, og da han spillede i Lazio viste han også fremragende takter fra sit abnorme potentiale. Jeg tror på, at han er en spiller der kan gå hele vejen og kommer til at spille Champions League hvert eneste år, men lige nu spiller han i West Ham - og hvilken gave at have ham på holdet. Han arbejder stenhårdt i hver eneste kamp, og derfor er han en god mand for alle hold. Han har gode tekniske færdigheder, men samtidig kan kan klare de defensive pligter. En sand stjernespiller som West Ham har med at gøre, og jeg tror på, at han kommer til at lave mange assist og score en par kasser hist og her.

         TOP OTTE PLACERING ER GODT
The Hammers har fået en meget stærk trup med utrolig mange spændende spillere, og derfor tror jeg godt, at de kan blande sig i top otte. Det er fint for deres hold og klub, og så kan de bygge videre derfra bagefter. Jeg glæder mig mest af alt til at se deres hold i den næste sæson, hvis de køber lige så godt ind som i år. Jeg ved dog også godt, at penge måske kan blive et problem i deres klub, men jeg tror på, at de ved hvad de laver og handler økonomisk forsvarligt.

Top seks kan være muligt, men så overpræsterer de, men det er fansene nok ligeglade med. Jeg tror på en top otte placering, men det skulle ikke undre mig, hvis de ender højere. Der er stor tiltro til West Ham fra min side, da de ændrer deres koncept fuldstændigt i den kommende sæson.

    (Fodboldekspert: Ian Wright)
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010