home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Claret 'n Blue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Claret 'n Blue  (Læst 16353 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #30: 31 Jul 2009, 21:43 »

Holder du med AC Horsens eller hvordan?

 Smiley

Nope  Smiley AFC skrev bare at det var en kanon blog, og det kan den jo næsten kun være når den er skrevet af dig. Så jeg ville bare lige læse den, da den åbenbart er gået forbi mine øjne før Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #31: 01 Aug 2009, 15:09 »

Mange tak Erzael!

Kan fortælle, at jeg går i gang med at skrive min kommende update nu!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #32: 01 Aug 2009, 15:22 »

Spændende Cesc.
Ser jeg frem til.. Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #33: 01 Aug 2009, 16:27 »

           west ham et-nul wigan
            .. DET SØDE LIV PÅ UPTON PARK
Mine ben er på mit værelse, men mine tanker er på kampen. Jeg står op før alle spillerne, og går ud på badeværelset. Derude er der en frisk duft af blomster, og jeg glæder mig til at hoppe ind under bruseren. Alt er luksus. Vi er vant til at være på dette hotel, og før hver eneste hjemmekamp opholder vi os her. Vi mødes her to dage før kampen, og forlader stedet på selve kampdagen. Badet hiver i mig, og der er kun 1 ½ time til at tagselvbordet er linet op. Jeg hopper ind under bruseren, og et kvarter efter er jeg tørret, og klar til at hoppe i en tætsiddende t-shirt og et par jeans. Derefter skal ansigtet lige fjernes for skægstubbe, og håret sættes en smule – så er vi klar til en ny dag! Jeg træder i mine kondisko, og går forbi hver eneste dør og banker to gange. Det er vores ’wake up-signal’.
En time efter sidder alle spillerne nede ved morgenbordet, og en halvtime efter, er folk så småt færdige med at indtage dagens frugt, brød og grøntsager. Stemningen er høj, og de nye spillere ligner folk der er glade for at trække West Ham-trøjen over hovedet. Små drillerier er der i hver en krog, men folk forstår hinandens humor og vi er alle klar til kamp. Da morgenmaden næsten er færdig kommer der en træt Dzsudzsák gående ned af trappen, han sætter sig og skynder sig at indtage sin mad. Men drengen ligner en million, og han ligner en spiller der vil imponere i dag – ikke på banen, men også pigerne i London.

Tiden flyver af sted, og inden jeg får set mig om, har jeg klædt om til jakkesæt. Jakkesættet symbolisere at jeg har scepteret i hånden, så på selve kampdagen skal jeg trække i sådan et kluns. Spillerne får omkring et halv times taktikmøde, og dette bliver den sidste inden kampen går i gang. Wigan er modstanderholdet, og det sidste taktikmøde handler mest af alt om, hvilke spillere vi skal passe på, og hvordan vi skal lukke ned for dem. Da jeg formoder at Wigan vil spille en 4-4-1-1 formation – skal vi naturligvis have Kapo lukket ned, da han vil blive deres offensive midtbanespiller. Amr Zaki skal også lukkes ned, men det bliver en svær opgave, og derfor skal Collins følge ham gennem hele kampen. Desuden må Neill have et vågent øje på N’Zogbia gennem hele kampens hede, da han også kan komme med farlige fremstød og stærke langskud fra distancen.

Efter taktikmødet finder spillerne deres tasker, og sammen kører hele staben inklusiv truppen ud til Upton Park. Spillerne sidder med deres iPods i ørerne, og jeg sidder og diskutere lidt med min assistent om, hvordan det går i politikkens verden. Alt det taktiske er på plads, så det skal vi ikke grave dybere i. Derfor stresser vi af med at snakke lidt politik frem og tilbage – der er nemlig andet i livet end bare fodbold som vi sætter pris på at tale om.

De atten udtagende spillere trasker langsomt ind i det smålugtende omklædningsrum. Det er ikke i topstand, men det går – og det vigtigste er, at vi præsterer på banen. Spillerne klæder hver og en om, og trækker træningstøjet over hovedet. En halvtime før kampstart er alle spillerne fra begge mandskaber ude at varme op, men de små øvelser går meget hurtig og inden jeg får set mig om, står jeg i trænerfeltet og dirigere mine tropper fra første fløjt.

Vi sætter os på kampen, og spillet flyder sublimt. Stemningen på stadionet er formidabel, og det er som om, at alle tror på en stor sæson fra vores side.
Det ligner ikke noget der går spillerne på, og de spiller med stor selvsikkerhed. Friskheden i luften symboliserer vores spil.

Wigan sparker gang i kampen, og deres stærke tekniske boldspillere sætter sig hurtigt igennem og Koumas sparker knastørt på stolpen allerede ved deres første angreb. Bolden ryger ud til Ilunga, der med stort overblik ser Gignac trækker ud i venstresiden for at modtage bolden. Bolden bliver spillet hen til årets dyreste indkøb, og Gignac trækker meget hurtigt vandret ind i banen og får øjenkontakt med Behrami. De gør tegn til, at Valon skal løbe i position, og efter et fantastisk sololøb af Gignac spiller han Behrami fri, der stensikkert udplacerer Kirkland i Wigan målet. Efter 3 minutter laver vi sæsonens første mål, og det var en utænkelig start!

Derefter trækker vi tempoet ud i kampen, og forsøger at spille kontra fodbold med vores hurtige flanker og spids. Det skaber en del chancer, da Wigan utvivlsomt forsøger at udligne meget hurtigt efter. Green står dog en stærk kamp, og han virker ikke til at lade mål gå ind i dag. Den sikre grønne mand i buret spiller med en fantastisk gejst, og han løfter alle holdets spillere utrolig meget. Kampen ender lige så langsomt ude i sandet, og slutstillingen bliver 1-0 til vores mandskab. Det var en tæt affære, men vores tidlige føring satte vi ikke over styr. Vi fik præcis hvad vi kom efter, nemlig de tre point – og vi kan nu holde en velfortjent fridag i morgen.

Jeg forlader stadion, min kone henter mig og jeg drager hjem, hopper i bad og smutter direkte på hovedet i seng. Humøret er højt, og mine to børn kan mærke på mig, at jeg er lykkelig over at have fået en god start i denne klub!
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #34: 01 Aug 2009, 18:38 »

FANTASTISK!
Skønt sprog! Du har mange gode forklaringer med, bla. det taktiske, forklaringer om kampen og mange følelser og dufte. Der fungere rigtig godt.
..din grafik er som altid super.

Håber du kan holde niveauet, bliver spændende at følge Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #35: 01 Aug 2009, 19:26 »

FANTASTISK!
Skønt sprog! Du har mange gode forklaringer med, bla. det taktiske, forklaringer om kampen og mange følelser og dufte. Der fungere rigtig godt.
..din grafik er som altid super.

Håber du kan holde niveauet, bliver spændende at følge Smiley

MANGE TAK
Jeg er glad for at du synes om bloggen, og en kommentar som denne er rigtig god at få. Du beskriver hvad du har læst, og det er fedt du læser i detaljer.

Tak igen.  Smiley

Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #36: 01 Aug 2009, 19:32 »

Så har jeg fået læst updaten igennem, og må sige, jeg er sku imponeret, det er fandme godt skrevet, mens det på samme tid er sammenhængene, og nemt at forstå..
Grafikken er også yderst godt. kan specielt godt lide billedet af de tørrede Kiwier og Bananer --

Det hele tegner sku meget godt.. Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #37: 01 Aug 2009, 20:04 »

Så har jeg fået læst updaten igennem, og må sige, jeg er sku imponeret, det er fandme godt skrevet, mens det på samme tid er sammenhængene, og nemt at forstå..
Grafikken er også yderst godt. kan specielt godt lide billedet af de tørrede Kiwier og Bananer --

Det hele tegner sku meget godt.. Thumbs Up

Mange tak til dig, Danielsen!

Fedt at en West Ham-fan læser med, og ikke er skuffet over indholdet. Det er lækkert.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #38: 01 Aug 2009, 20:11 »

Make that two.. Der er intet nyt under solen, du leverer igen, igen et pisse godt stykke arbejde. Dog ser jeg gerne, der skrives mere om kampen, end optakten. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #39: 01 Aug 2009, 20:16 »

Make that two.. Der er intet nyt under solen, du leverer igen, igen et pisse godt stykke arbejde. Dog ser jeg gerne, der skrives mere om kampen, end optakten. Peace

Det vil skam også ske. Tak Smiley

Men denne update blev bare lige lavet, da jeg følte det kunne være sjovt at skrive om den første kamp som lidt speciel. Fortællingen om de andre kampe bliver på en anden måde, hvor der udelukkende er fokuseret på kampen! Jeg har gang i flere forskellige stile her i bloggen, da jeg vil ramme så bredt som muligt. Dem der vil have lidt historie kan få det, dem som vil have FM-vinklen kan få det og dem som vil have lidt forskelligt - de kan også få det.

 Smiley
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #40: 01 Aug 2009, 20:18 »

Et ord, smukt Thumbs Up
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #41: 01 Aug 2009, 20:58 »

Et ord, smukt Thumbs Up

Tak Skanse! Fantastisk signatur du i øvrigt er indehaver af! Hehe.

Til folket, så kommer der nok først en update i morgen eller overmorgen. Skal måske til Vejle i morgen, så derfor bliver det lidt svært at skrive en update dér, men måske. Vi må se, jeg håber naturligvis på, at den bliver så god som mulig, så giv mig den fornødne tid til at lave den i.

Til slut vil jeg nævne, at det virkelig er fantastisk at så mange læser med!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #42: 02 Aug 2009, 00:14 »

Genial update, som så mange andre har sagt Thumbs Up Det er smukt skrevet, let og flydende, og lige til at forstå. Flot grafik osv Thumbs Up Og det gør slet ikke noget at der er sådan en detaljeret beskrivelse af premiere kampen Thumbs Up KIU Wink!
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #43: 03 Aug 2009, 16:52 »

Hvad kan man sige? Er sgu ikke saa overrasket over, at denne her blog er helt igennem sublim... Det er jo dig der hqr lavet den?

Ej, forhelvede Cesc! Det er kraftedemme genialt. Grafikken klasse, teksten er genial og klubvalget er skoent.

KIU! Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #44: 04 Aug 2009, 23:28 »

I må sgu' lige undskylde den manglende aktivitet herinde omkring bloggen, men har sovet sammen med forskellige drenge gennem de sidste mange dage og alt muligt er sket hist og her. Derfor har jeg slet ikke haft tid til at spille Football Manager, eller sådan rigtig fordybe mig i noget på computeren..

I morgen aften kommer der hunkøn på besøg i Casa de Niko, og derfor kan jeg heller ikke komme med en opdatering dér, men frygt ej, jeg gamer lige så snart jeg kan, og I skal nok få en update inden vi skriver fredag....

Tak til alle sammen har skrevet kommentarer til bloggen, den luner MagnusChristiansen.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010