home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Claret 'n Blue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Claret 'n Blue  (Læst 16351 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #45: 04 Aug 2009, 23:42 »

Er du hende nu utro med drenge?
Puha Wink
Ej husk nu du har lovet at fortælle hvad hun siger til gaven Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #46: 04 Aug 2009, 23:54 »

I må sgu' lige undskylde den manglende aktivitet herinde omkring bloggen, men har sovet sammen med forskellige drenge gennem de sidste mange dage og alt muligt er sket hist og her. Derfor har jeg slet ikke haft tid til at spille Football Manager, eller sådan rigtig fordybe mig i noget på computeren..

I morgen aften kommer der hunkøn på besøg i Casa de Niko, og derfor kan jeg heller ikke komme med en opdatering dér, men frygt ej, jeg gamer lige så snart jeg kan, og I skal nok få en update inden vi skriver fredag....

Tak til alle sammen har skrevet kommentarer til bloggen, den luner MagnusChristiansen.

Er du en lille klon af M.J ?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #47: 05 Aug 2009, 00:01 »

Han mener det nok ikke på den måde
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #48: 05 Aug 2009, 21:20 »

Det ved vi jo godt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #49: 09 Aug 2009, 10:26 »

Hva så Cesc?
Er det ikke snart update tid ? Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #50: 09 Aug 2009, 11:52 »

Hva så Cesc?
Er det ikke snart update tid ? Wink
Ja det ville være super Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #51: 09 Aug 2009, 11:55 »

Indeed!, det ville være dejligt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #52: 09 Aug 2009, 12:15 »

FLot FLot
den her blog har muligheed for at blive legendarisk og håber at du udnytter dit potentiale for du har noget specielt med dit sprog som er det bedste sprog i en blog i meget lang tid

SÅ KEEP UP THE GOOD WORK
Logged

PSN: Guldfck

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #53: 09 Aug 2009, 14:52 »

UBESKRIVELIG BLOG..
nu prøver jeg alligevel (;.
jeg elsker virkeligt alt ved denne blog :O. - klubvalg. Skriften. Layoutet. osv.
Din måde at skrive på er let og at læse, så det gør intet at der er nok af den.
især elsker jeg det der slags "liv" du laver. At du skriver om morgenmaden om spillerene gør sig lækker og alt det der høre med ved en rigtig optakt. Jeg syntes at denne blog er på højde med zulue fantastiske dobbeltspils blog "il medico"!, og måske endda bedre!
også nogle rigtig flotte indkøb du har fået gjort dig (;.  elsker gignac i:.

Til slut vil jeg sige: fantastisk arbejde CESC Smiley.
håber virkelig at du kan holde højden i dette mesterværk...

mvh Styleez-o2..
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #54: 09 Aug 2009, 15:27 »

Well, ærligt talt Cesc er jeg en smule skuffet, men jeg havde så alligevel set det komme...

Du starter fint, de få updates der nu engang er, er ganske fine, og du har flere gode idéer, som til tider også med succes bliver ført ud i livet, men så sker der ikke rigtigt mere. Tre rigtige updates, og så går gassen af ballonen, og så ser vi ikke mere til dig i denne blog.

Det er meget nat og dag med dig, enten præsterer du godt og laver en kanon blog eller også bliver det et flop som ikke pynter synderligt på dit CV. Jeg kender det godt fra mine tidligere tider, hvor der også kom nogle svipsere, hvilket selvfølgelig kan ske, men jeg synes desværre at det efterhånden sker alt for dit med dine blogs.

No offense, for du lægger et godt stykke arbejde i dine updates, men ærligt talt, når du selv skriver i din blogguide at man ikke skal love noget man ikke kan holde, så er det ikke særligt smart selv at love updates inden fredag, dog lidt løst, men alligevel, der sker intet, og det søndag nu?

Jeg ved ikke om det er din 'Kings of' blog, som gør at folk kommenterer uden lige, eller om det bare er din sans for blogskrivning, men mange bloggere ser op til dig, og det kan du vel også se på mængden af kommentarer? Folk bliver ved med at tro på dig, og leverer kommentarer på stribe, som havde du netop lagt en klasse update ud, ja bare se på de to seneste der har kommenteret, de er jo næsten ekstatiske, og for mig at se, uden den store grund. Jeg må ærligt talt tilstå at jeg ikke kan forstå brugernes store loyalitet, for dette er med garanti hverken den første eller sidste svipser fra din side.

Men hey, du har stadig mulighed for at ændre min mening, men det kræver altså flere updates, og om ikke andet ingen falske løfter. Jeg håber du tager dette til dig, for det eneste du mangler som blogger er stabilitet.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #55: 09 Aug 2009, 15:33 »

Synes faktisk du kommer ind på noget rigtigt Newton Heath. Kan godt nikke genkendene til de takter du nævner, blandt andet det med at hold hvad man lover. F.eks. din blog "Verdensmesteren", der var der også lagt op til den store rejse, men det endte med meget få updates. Der mindes jeg at du også havde svært ved at holde hvad du lovede mht. updates.

Ellers en god blog indtil videre, men det virker som sagt til at den er gået død. Dine billeder i den sidste update er langt fra din normale standart på det område. De er slørede, og farverne er "dull" og kedelige. Slet ikke så pæne eller dramatiske som du plejer at kunne få dem.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #56: 09 Aug 2009, 15:35 »

Uha, uha.
Det er virkelig storartet med alt dette respons, også selv om bloggen har været uofficielt død siden FMGrounds forum kom op. Det forum derinde fanger mig bare så meget mere end FmFreaks, og derfor må jeg nu gøre det officielt, at denne blog ikke fortsætter - selv om det skam var fantastisk at skrive på - og et fantastisk save.

FMGround er dog mere min kop te end FmFreaks, og det har det altid været, da niveauet derinde er højere og folkene derinde i min bog er mere garvede - En KongFjong kører med klatten derinde, og viser sig virkelig fra den side man kender ham. Ikke noget ondt ord om FmFreaks, men deres crew er et par ældre herre, og med mere hår på brystet. Derfor må jeg nu erklære mig færdig med denne blog, og i stor del min aktivitet på FmFreaks. Jeg vil naturligvis kigge forbi, og lige smide et indlæg hvis jeg føler for det, men jeg kommer ikke til at være ret aktiv herinde mere.

Selv om jeg er meget smigret og utrolig beæret over den gigantiske ros og respons i er kommet med til denne blog, som jeg egentlig føler jeg ville kunne gøre meget bedre, så er det med fint humør jeg stopper den. Endnu engang tak til jer alle sammen, og lad mig med de ord sende læserne videre til denne blog "Follow the Rangers!" som udelukkende omhandler Football Manager. Det er anderledes end denne blog, og derfor kan det være, at det ikke lige er noget i brænder lige så meget for at læse.

Tak for alt støtten gennem alle mine blogs på FmFreaks, men dette bliver den sidste, på trods af det er en ret kort slutning på min lange blogkarriere herinde.

Til slut, er jeg helt enig med dig Newton Heath og Ghertesteas. Jeg er gået lidt død må jeg ærligt erkende, både i FM, grafisk og skriftligt, men jeg prøver at holde dampen oppe. Nu med en blog på en anden side, hvor jeg håber at kunne komme med noget længere...  Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #57: 09 Aug 2009, 15:45 »

Det jeg skam ked af at hører, det var ellers en kanon blog, men det selvfølgelig din egen beslutning.
Jeg har altid været vild med dine blogs, de har været i en klasse for sig. (:
Held og lykke frem over, håber vi ser dig en gang i mellem. Og held og lykke på FmGround Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cjensen94
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #58: 09 Aug 2009, 15:58 »

Skuffende. Du skriver bedre end mange og rigtig mange bloggere er inspireret af dig og ser op til dig. Men at du så gang på gang stopper uden at melde noget ud. Okay fair nok du er blevet fanget af FMG. Men så meld dog noget ud.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Claret 'n Blue
« Svar #59: 09 Aug 2009, 16:11 »

Skuffende. Du skriver bedre end mange og rigtig mange bloggere er inspireret af dig og ser op til dig. Men at du så gang på gang stopper uden at melde noget ud. Okay fair nok du er blevet fanget af FMG. Men så meld dog noget ud.

Du har muligvis ret i, at jeg måske skulle have meldt noget ud før, men i og med, jeg ikke rigtig havde tankerne på denne blog mere, så glemte jeg alt om det. En meget lille svipser som den kan alle lave, og derfor ser jeg ingen grund til dit ordvalg til sidst.

Anyway, tak for jeres støtte - og fedt, at der er så mange som også lige har taget et kig forbi FMGround - kan se, at der lige for få minutter siden er slået rekord for flest online på samme tid. Lækkert!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010