home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29752 gange)
Dicki
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #60: 17 Jul 2009, 00:43 »

Min dårligste oplevelse var engang da jeg var til kamp på Silkeborg Stadion.. Jeg og et par gutter sidder helt nede på de nederste pladser(lige ved siden af banen) da SIF og VFF spiller kamp(jeg TROR det var i den kamp, hvis ikke så har jeg hørt på det tv) da Jacob Olesen pludselig, helt tilfældigt brækker anklen.. jeg sværger ved GUD at jeg HØRTE dengang den brækkede og for SATAN hvor tog han sig til foden.. det skal jeg da lige love for.. hold kæft en grim oplevelse at få og SPECIELT når man sidder så tæt på banen som vi gjorde.. Ubeslutsom
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/SuPERliga/2006/10/15/152117.htm?sporten
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #61: 17 Jul 2009, 00:43 »

I 2006 da jeg var der, var det også 30 grader hele ugen Smiley det var super lækkert.  Thumbs Up

Imorgen får Danmark skybrud med op til 50mm regn .. det bliver lækkert Smiley

Hader den varme ...
Logged

Vi skal alle være her.

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #62: 17 Jul 2009, 00:43 »

Ikke må vise sig på skolen i 1 uge, det er sgu ikke en straf for en niende klasse, det er sgu ferie(Bortset fra skæld ud af forældre), men for satan de har sluppet billigt.
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #63: 17 Jul 2009, 00:44 »

Altså jeg har en masse ubehagelige historier som jeg heldigvis ikke har været deltaget i eller udsat for .

Min far er udlært tjener og han skulle engang lukke et værtshus i Lyngby hvor der så kom nogle og truede ham med en pistol det er det værste han har oplevet . Han sagde han var bange.

Min fars kæreste søn da han gik i 7. klasse og det var vinter var der nogle i 9.klasse i rødovre som løftede ham op og så smed de ham ned igennem issen i skolegården .. Han blev syget i armen med 21 sting han vil aldrig kunne bruge armen 100% den dag idag . De fik en straf på at de ikke måtte vise sig på skolen i 1 uge . Han landede med sin arm ind under sin krop så alt hans vægt røg på den arm ..


1. Pistolepisoden må FANDEME have været uhyggelig for din far.. jeg var besvimet af skræk hvis det var sket for mig Skuffet

2. Amen hvad fanden sker der for åndssvage idioter som de 9.klasses drenge.. fyren kommer ALDRIG til at bruge sin arm 100% igennem resten af livet som du selv skriver.. og at de så KUN slipper med en 1 uges bortvisning... det er sgu da for langt ude.. Hallo, fyren er blevet halv-invalideret for resten af sit liv.. Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #64: 17 Jul 2009, 00:45 »

Ikke må vise sig på skolen i 1 uge, det er sgu ikke en straf for en niende klasse, det er sgu ferie(Bortset fra skæld ud af forældre), men for satan de har sluppet billigt.
Ja det undrede han sig også over ..

Han har faktisk leget med de børn Lundin slog ihjel da hans far bor på Nørregaardsvej i Rødovre hvor Lundin boede med Marianne og hendes børn ..
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #65: 17 Jul 2009, 00:45 »

Imorgen får Danmark skybrud med op til 50mm regn .. det bliver lækkert Smiley

Hader den varme ...

Jeg elsker den  Thumbs Up sidste år da jeg var i egypten med 42 grader.. mmmmhm  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #66: 17 Jul 2009, 00:46 »

Ja det undrede han sig også over ..

Han har faktisk leget med de børn Lundin slog ihjel da hans far bor på Nørregaardsvej i Rødovre hvor Lundin boede med Marianne og hendes børn ..

Uheldig dreng..  Ubeslutsom
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #67: 17 Jul 2009, 00:46 »

Kender selv en som ikke kan bruge en af sine arme 100%, virkelig irreterende for ham eftersom han siden han var 7 år, drømt om at blive tømrer.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #68: 17 Jul 2009, 00:49 »

Hvis man kører ned af Nørregaardsvej i Rødovre og ser det der Hus så er det idag Sandfarvet . Jeg var forbi lige efter det blev gjort i stand og solgt . Da var muren stadig hvid og så dem som flyttede ind malede huset mørke rødt nærmest blod rødt .. Jeg kunne aldrig finde på at flytte ind sådan et sted når man ved hvad der er sket ... Men der er nogle som nok vil blære sig ..
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #69: 17 Jul 2009, 00:49 »

Creepy Caspper det mådet ha været.
Jeg blev også forfulgt af de indvandre med køller.
Jeg skulle ikkke ha givet dem fingeren, heldigvis sad der en pige, som jeg havde været på diskotek med(sammen med mine 2 fætre) på bagsædet(kun hende ikke mine fætre), som ville høre om jeg skulle med på diskotek og min ene fætterkendte dem, men var uvenner med den ene...

Godt at høre med din stedmor Søgaard...

Til Enevoldsen: Ja detg er det, heldigvis har han det stadig godt og kan kommunikere gennem en maskine, som han skriver på og vi kan så se hvad han har skrevet...

Til FCK88:
Jeg kan godt huske det med Henrik Andersen, så det på tv i 92...

Til Slikkel:
Det må være ubehageligt at blive truet med pistol...
Jeg har også været udsat for at blive vasket eller smidt ned i sneen var det, men ikke is... men ja alt for lidt straf de fik, når at det gik så galt ud over hans arm...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 00:51 af Blackstone » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #70: 17 Jul 2009, 00:51 »

Blackstone: Det var også det hun gjorde, virkelig synd. Min mor var også en af hjemme hjælperne, så jeg var ude ved dem 2-3 gange om ugen.

Fik også lidt tårer i øjnene da jeg skrev det.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #71: 17 Jul 2009, 00:53 »

Jeg har arbejdet i Netto på Tagensvej i København N og de havde 2 røverier i december måned der blev truet med oversavet jagtgevær og kniv .. og når man bliver ansat snakker man om sådanne ting på sådan et møde .  Der var en som havde sin første arbejdsdag da det skete første gang .. Jeg var ikke dernede nogle af gangene men tilgengæld ved jeg hvem der har gjort det og det irreterre mig at man intet kan gøre når man ingen beviser har ... Nogle af jer som er blevet truet eller noget ?
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #72: 17 Jul 2009, 00:57 »

Jeg har arbejdet i Netto på Tagensvej i København N og de havde 2 røverier i december måned der blev truet med oversavet jagtgevær og kniv .. og når man bliver ansat snakker man om sådanne ting på sådan et møde .  Der var en som havde sin første arbejdsdag da det skete første gang .. Jeg var ikke dernede nogle af gangene men tilgengæld ved jeg hvem der har gjort det og det irreterre mig at man intet kan gøre når man ingen beviser har ... Nogle af jer som er blevet truet eller noget ?

Jeg er aldrig blevet truet face-to-face, men det er da sket flere gange jeg har fået tomme trusler "Eow, hvis du viser dig herude igen så banker vi dig"

Kun én gang blev jeg truet, men det endte så med det var ham som fik tæsk. Han hed jacob. Han sagde at han ville tæske mig hvis jeg sagde mere om hans kæreste, som er en rigtig rundetrunte. Så jeg sagde til ham at hun var en rundetrunte som bollede 20 andre end ham, og så skubbede han til mig, hvorefter jeg bare tog fat i ham og kastede ham ned i en bænk og slog ham et par gange så tingene blev sat på plads, og så gik jeg min vej. Mere skete der ikke.

Så ham vil jeg ikke kalde en trussel  Thumbs Up især ikke når han er et hoved mindre end mig.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #73: 17 Jul 2009, 00:58 »

Mine to værste oplevelser skete ikke på egen krop, men på konens.

Vi har i en lang periode prøvet at blive gravide, og uheldigvis er det stadig ikke lykkedes. Vi valgte dog for ca. 1½ år siden for tage kontakt til en klinik (vi valgte at betale selv, fremfor at gå gennem kommunen). Når man får sådan et reagensglasforsøg (som kaldes i IVF-forsøg) får man en masse hormoner (konen fik dem selvfølgelig), og derefter får man taget æg ud, hvilket er ret smertefuldt. Senere får man dem så igen sat op. Efter 2 uger tager man så en graviditetstest, og har man ikke haft en blodning (menstruration) så er man næsten sikker på at være gravid.

1. gang gik der 12 dage, og så fik hun en blødning, og vi mistede barnet. Det var selvfølgelig hårdt, men vi var også klar over, at det kunne ske.

2. gang var klar den slemmeste. Det var aftenen før hun skulle tage prøven den følgende morgen. Vi var i rigtig godt humør, fordi det endelig så ud til at lykkedes. Lige inden vi går i seng, skal hun lige på toilet. Og pludselig hører jeg bare gråd uden fra badeværelses og nede i toiletet er det bare blodrødt. Det var virkelig et slag som gjorde vanvittigt ondt.

Men det er nok noget af det værste jeg har været ude for. Meget andet har jeg kunne se meget objektivt på. Folk dør - det kan jeg leve med. Nogle folk er nogle dumme svin - det kan jeg også leve med. Men jeg har svært ved at forstå, hvorfor det skal være så svært at få et barn, og når det så kikser på den måde 2. gange inden for 3 måneder så gør det sgu ondt.
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #74: 17 Jul 2009, 00:59 »

Mine to værste oplevelser skete ikke på egen krop, men på konens.

Vi har i en lang periode prøvet at blive gravide, og uheldigvis er det stadig ikke lykkedes. Vi valgte dog for ca. 1½ år siden for tage kontakt til en klinik (vi valgte at betale selv, fremfor at gå gennem kommunen). Når man får sådan et reagensglasforsøg (som kaldes i IVF-forsøg) får man en masse hormoner (konen fik dem selvfølgelig), og derefter får man taget æg ud, hvilket er ret smertefuldt. Senere får man dem så igen sat op. Efter 2 uger tager man så en graviditetstest, og har man ikke haft en blodning (menstruration) så er man næsten sikker på at være gravid.

1. gang gik der 12 dage, og så fik hun en blødning, og vi mistede barnet. Det var selvfølgelig hårdt, men vi var også klar over, at det kunne ske.

2. gang var klar den slemmeste. Det var aftenen før hun skulle tage prøven den følgende morgen. Vi var i rigtig godt humør, fordi det endelig så ud til at lykkedes. Lige inden vi går i seng, skal hun lige på toilet. Og pludselig hører jeg bare gråd uden fra badeværelses og nede i toiletet er det bare blodrødt. Det var virkelig et slag som gjorde vanvittigt ondt.

Men det er nok noget af det værste jeg har været ude for. Meget andet har jeg kunne se meget objektivt på. Folk dør - det kan jeg leve med. Nogle folk er nogle dumme svin - det kan jeg også leve med. Men jeg har svært ved at forstå, hvorfor det skal være så svært at få et barn, og når det så kikser på den måde 2. gange inden for 3 måneder så gør det sgu ondt.

Ja det må være hårdt, især hvis man går total målrettet efter det, og så tror man at man er der - men så bliver man totalt skuffet. Det må sgu være trist. Jeg håber det lykkedes for jer snart  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010