home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1020 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29719 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #45: 17 Jul 2009, 00:23 »

Jeg vil da også lige komme med et par historier, som jeg ikke husker, som de bedste minder.

Da jeg var omkring 1½ år gammel blev min mor syg, først troede lægerne ikke at det var noget slemt og på trods af hun ikke kunne holde til at arbejde pga. hun blev dårlig, så sendte lægerne hende hjem fra syghuset, da de ikke kunne finde ud af, hvad hun fejlede. ca. ½ år efter opdagede de så at hun havde lymfekræft. Allerede her var det dog for sent for hende. Det havde allerede spredt sig til rygmarven og selvom hun kom i intensiv kemoterapi, så kunne lægerne ikke stille noget op. Hun døde så d. 9 april 1994, hvor jeg lige var blevet 3 år. Det eneste minde, som jeg har omkring min mor, er til hendes begravelse, hvor min mors bedste veninde gav mig en rose, som jeg skulle kaste ned på kisten. Ellers har jeg ingen minder omkring hende. Om det er godt nok eller træls, er jeg i tvivl om, da jeg selvfølgelig savner hende utrolig meget, men omvendt "kendte" jeg hende ikke så godt og kan ikke huske hende. Det ærgrer mig dog også utrolig meget, da man et eller andet sted føler en slags tomhed, uden en mor. Dog fik min far dog en ny kæreste (nu kone), da jeg var 6 år, hvilket har hjulpet mig en del, da hun praktisk talt har fungeret, som min mor gennem mit ungdomsliv. Derfor er der også mange af mine venner, som faktisk ikke aner, at min mor er død, men derimod tror, at min stedmor er min rigtige mor.

En anden dårlig oplevelse skete d.23 december 1996, da jeg var på vej til Frederikshavn fra Aalborg for at holde jul deroppe. Men ca. 15 kilometer udenfor Frederikshavn knækker bagakslen på vores bil, hvilket betyder, at vi kører af vejen og ned i en dyb grøft, hvor vi så ruller rundt nede i. Det har nok været en af de meste skræmmende oplevelser, som jeg har oplevet. Det endte med at min moster, som kørte bilen, brækkede armen to steder, men ellers så skete der hverken noget med mig eller min storesøster, som var de eneste medpassagerer.

Desuden har jeg prøvet at rive et ledbånd over, hvilket også er utrolig skræmmende, da det fuldstændig kan føles, som et elastik der springer inde i benet. Blot lyden får dig til at skrige højt, uden det dog gør ondt. Smerten kommer først ca. 5 minutter efter, hvor den dog også er så slem, at det er svært at ligge stille. Jeg har også flækket anklen, men det kan dog slet ikke sammenlignes med at springe et ledbånd! (hvert fald ikke i mit tilfælde). Det gjorde dog stadig utrolig ondt og jeg besvimede faktisk i smerte, da jeg blev båret op til ambulancen.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 00:27 af Søgaard » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #46: 17 Jul 2009, 00:24 »

Blackstone: Det gør mig ondt, ADSL Sclerose er det det hvor man bliver lam?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #47: 17 Jul 2009, 00:26 »

Jeg vil da også lige komme med et par historier, som jeg ikke husker, som de bedste minder.

Da jeg var omkring 1½ år gammel blev min mor syg, først troede lægerne ikke at det var noget slemt og på trods af hun holde til at arbejde pga. hun blev dårlig, så sendte lægerne hende hjem fra syghuset, da de ikke kunne finde ud af, hvad hun fejlede. ca. ½ år efter opdagede de så at hun havde lymfekræft. Allerede her var det dog for sent for hende. Det havde allerede spredt sig til rygmarven og selvom hun kom i intensiv kemoterapi, så kunne lægerne ikke stille noget op. Hun døde så d. 9 april 1994, hvor jeg lige var blevet 3 år. Det eneste minde, som jeg har omkring min mor, er til hendes begravelse, hvor min mors bedste veninde gav mig en rose, som jeg skulle kaste ned på kisten. Ellers har jeg ingen minder omkring hende. Om det er godt nok eller træls, er jeg i tvivl om, da jeg selvfølgelig savner hende utrolig meget, men omvendt "kendte" jeg hende ikke så godt og kan ikke huske hende. Det ærgrer mig dog også utrolig meget, da man et eller andet sted føler en slags tomhed, uden en mor. Dog fik min far dog en ny kæreste (nu kone), da jeg var 6 år, hvilket har hjulpet mig en del, da hun praktisk talt har fungeret, som min mor gennem mit ungdomsliv. Derfor er der også mange af mine venner, som faktisk ikke aner, at min mor er død, men derimod tror, at min stedmor er min rigtige mor.

En anden dårlig oplevelse skete d.23 december 1996, da jeg var på vej til Frederikshavn fra Aalborg for at holde jul heroppe. Men ca. 15 kilometer udenfor Frederikshavn knækker bagakslen på vores bil, hvilket betyder, at vi kører af vejen og ned i en dyb grøft, hvor vi så ruller rundt nede i. Det har nok været en af de meste skræmmende oplevelser, som jeg har oplevet. Det endte med at min moster, som kørte bilen, brækkede armen to steder, men ellers så skete der hverken noget med mig eller min storesøster, som var de eneste medpassagerer.

Desuden har jeg prøvet at rive et ledbånd over, hvilket også er utrolig skræmmende, da det fuldstændig kan føles, som et elastik der springer inde i benet. Blot lyden får dig til at skrige højt, uden det dog gør ondt. Smerten kommer først ca. 5 minutter efter, hvor den dog også er så slem, at det er svært at ligge stille. Jeg har også flækket anklen, men det kan dog slet ikke sammenlignes med at springe et ledbånd! (hvert fald ikke i mit tilfælde). Det gjorde dog stadig utrolig ondt og jeg besvimede faktisk i smerte, da jeg blev båret op til ambulancen.

Det er jeg sgu ked af at høre.
Men så er det godt at din fars nye kone har kunnet fungere som din mor. Jeg ville slet ikke kunne forestille mig at vokse op uden en mor? Det er bare så vigtigt!

Men det må sgu også være svært at gå ud og agere mor, når sådan noget sker. Altså tage et barn helt ind til dig. Men du skal da være glad for, den dag i dag, at hun har villet taget dig så tæt ind på livet, og hun ikke havde været "den onde stedmoder".
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #48: 17 Jul 2009, 00:28 »

Til Caspper:
Det ved jeg faktisk ikke den dag i dag, han tog mig bare med ud i et cykelskur og begyndte at sætte mig oven på mig og begyndte at pille mig i skridtet...

Jeg har også set en del få tæsk og jeg er blevet truet med køller af indvandrer bl.a...

Til Enevoldsen: Min morfar har ADSL Sclerose og min farmor Parkinson, men de begge er udholdende og holder stadig ud, selvom at deres sygdomme bliver værrere og værrere...

Vh.Blackstone

Jeg har boet i Københavns Nordvest kvarter . 300 meter fra svanevej ca .  Jeg gik tit ude om natten , jeg har aldrig været bange der er aldrig nogen som har truet mig . Kun engang har jeg følt mig bange der var en som fulgte efter mig så er det jo så godt at der er så mange kiosker i København. Men jeg har lidt viden om Hashmiljøet i Nordvest ( jeg ryger ikke selv ) og oplevet mange ting i Nordvest kvarteret som jeg ikke vil komme nærmere ind på her .

Dog har jeg set Indsatsstyrken i aktion 1 gang og så har jeg set politiet bruge den der rambuk ting 1 gang . og så har jeg set et par ildebrande .

Men nu bor jeg i Sydhavnen og første dag jeg flyttede ind var der skyderi på den anden side af vejen .. Men der er lidt mere roligt her i Sydhavnen end Nordvest.
Logged

Vi skal alle være her.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #49: 17 Jul 2009, 00:28 »

Min dårligste oplevelse var engang da jeg var til kamp på Silkeborg Stadion.. Jeg og et par gutter sidder helt nede på de nederste pladser(lige ved siden af banen) da SIF og VFF spiller kamp(jeg TROR det var i den kamp, hvis ikke så har jeg hørt på det tv) da Jacob Olesen pludselig, helt tilfældigt brækker anklen.. jeg sværger ved GUD at jeg HØRTE dengang den brækkede og for SATAN hvor tog han sig til foden.. det skal jeg da lige love for.. hold kæft en grim oplevelse at få og SPECIELT når man sidder så tæt på banen som vi gjorde.. Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #50: 17 Jul 2009, 00:31 »

Min dårligste oplevelse var engang da jeg var til kamp på Silkeborg Stadion.. Jeg og et par gutter sidder helt nede på de nederste pladser(lige ved siden af banen) da SIF og VFF spiller kamp(jeg TROR det var i den kamp, hvis ikke så har jeg hørt på det tv) da Jacob Olesen pludselig, helt tilfældigt brækker anklen.. jeg sværger ved GUD at jeg HØRTE dengang den brækkede og for SATAN hvor tog han sig til foden.. det skal jeg da lige love for.. hold kæft en grim oplevelse at få og SPECIELT når man sidder så tæt på banen som vi gjorde.. Ubeslutsom

Bare når jeg ser det på Youtube får jeg det skidt . Men når det sker må de helst ikke kigge på benet/anklen .. Under EM 1992 var der en dansker som faldt forkert eller sådan noget og de holdte ham også for hans øjne .. Den jeg husker bedst er Bouma fra Aston Villa mod OB ..
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #51: 17 Jul 2009, 00:33 »

Tak Caspper det har også givet mig men, hvis at man kan sige det ihvertfald psykiske, men har efterhånden været udsat for en del igennem mit liv både alkohol misbrug og hash misbrug gennem 6 år og set narkomaner sprøjte sig selv med heroin, så har set og oplevet en del igennem mit liv...

Også trist og sørgeligt Søgaard...

Til Enevoldsen: ja det mener jeg, han sidder i rullestol og kan ikke snakke mere desværre...

Vh.Blackstone
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #52: 17 Jul 2009, 00:33 »

Nu når du nævnte det der med at blive forfulgt Slikkel, så har jeg faktisk en anden uhyggelig oplevelse som kun er 5 dage gammel..

Det var Lørdag nat (ja om natten) hvor jeg var på vej ud til en veninde, mærkeligt tidspunkt, men ja.. Så kørte jeg ud gennem en skov og undrede mig over at der var nogen der kørte præcis ligeså stærkt som mig, folk plejer at køre 110-120 igennem skoven, og jeg kørte 80 på min scooter, og de kom stærkt op imod mig og sænkede farten ved siden af mig. Jeg kiggede lidt ud af øjenkrogen og kunne konstatere at det altså ikke var noget politi.

Så kørte vi videre, og jeg skulle over et lyskryds og det skulle de så sjovt nok også. Vi fortsatte rundt og jeg kørte lidt langsomt for at finde ud af om de virkelig fulgte efter mig, det gjorde de så. Så da jeg skulle over en vej og kørte op og vendte rundt og kiggede mig for at køre over, så stoppede de midt i det hele og uden der var nogen hajtænder eller noget i deres retning stoppede de og ventede på jeg kørte over.

Jeg fik sådan en klam følelse i maven og mit hjerte begyndte at banke, men der var så en sti på den anden side som går gennem en boligblok, hvor de skal en lille omvej rundt. Jeg kørte så ind på stien og så dem gasse fuldt op ned mod hvor de skal dreje for at komme om på den anden side. Dog tænkte jeg så, at de kørte derom og ledte. Så kørte jeg tilbage imens og over på en anden vej, kørte ind i en indkørsel og slukkede min scooter og ventede i 5 min. De 5 minutter var nok de længste og mest ubehagelige 5 minutter i mit liv, fordi jeg tænkte bare "hvad nu hvis de lige kom rundt om hjørnet, eller rullede ned ad vejen og så mig??" jeg vidste jo ikke hvilke typer det var. Da de 5 minutter så var gået, og jeg kørte videre mødte jeg dem selvfølgelig for enden af den der sti jeg først kørte ned af. Dog kan jeg takke min scooter og dens hurtige optræk for at have sluppet væk fra dem Thumbs Up jeg kørte en masse zig-zag på de veje derude, fordi der var sving hele tiden, og til sidst lykkedes det mig at slippe af med dem..

Men den der følelse om at blive forfulgt, FØJ!!!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #53: 17 Jul 2009, 00:36 »

Det er jeg sgu ked af at høre.
Men så er det godt at din fars nye kone har kunnet fungere som din mor. Jeg ville slet ikke kunne forestille mig at vokse op uden en mor? Det er bare så vigtigt!

Men det må sgu også være svært at gå ud og agere mor, når sådan noget sker. Altså tage et barn helt ind til dig. Men du skal da være glad for, den dag i dag, at hun har villet taget dig så tæt ind på livet, og hun ikke havde været "den onde stedmoder".
Hun er helt sikkert ikke den onde stedmor! Men ja, det er en underlig tomhed, at aldrig rigtig have kendt sin mor. Men at min stedmor har været der det meste af tiden og diverse familie har hjulpet os igennem svære tider, har hjulpet meget. Det gik dog også utrolig hårdt udover min far, som blev nødt til at sige sit job op, da hun blev syg, da han overhovedet ikke kunne arbejde, mens hun lå på sygehuset. At min mor derudover ikke havde en livsforsikring gjorde livet svært for os de efterfølgende år. Min far begynde først at arbejde i 1995 igen, hvor vi i et år faktisk havde levet af lånte penge af banken. Det gjorde at vi faktisk indtil omkring 2000 levede af ingenting. Nu kan mine far og stedmor ikke kaldes fattige længere. Derimod stik modsat, da de i dag overvejer at købe en lejlighed på Mallorca, hvor jeg befinder mig lige nu Wink
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #54: 17 Jul 2009, 00:37 »

Hun er helt sikkert ikke den onde stedmor! Men ja, det er en underlig tomhed, at aldrig rigtig have kendt sin mor. Men at min stedmor har været der det meste af tiden og diverse familie har hjulpet os igennem svære tider, har hjulpet meget. Det gik dog også utrolig hårdt udover min far, som blev nødt til at sige sit job op, da hun blev syg, da han overhovedet ikke kunne arbejde, mens hun lå på sygehuset. At min mor derudover ikke havde en livsforsikring gjorde livet svært for os de efterfølgende år. Min far begynde først at arbejde i 1995 igen, hvor vi i et år faktisk havde levet af lånte penge af banken. Det gjorde at vi faktisk indtil omkring 2000 levede af ingenting. Nu kan mine far og stedmor ikke kaldes fattige længere. Derimod stik modsat, da de i dag overvejer at købe en lejlighed på Mallorca, hvor jeg befinder mig lige nu Wink

Lækkert!! Smiley Off-topic: Hvordan er vejret? Wink Jeg skal til alcudia på Mallorca om 2 uger!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #55: 17 Jul 2009, 00:38 »

Bare når jeg ser det på Youtube får jeg det skidt . Men når det sker må de helst ikke kigge på benet/anklen .. Under EM 1992 var der en dansker som faldt forkert eller sådan noget og de holdte ham også for hans øjne .. Den jeg husker bedst er Bouma fra Aston Villa mod OB ..

Henrik Andersen fra Danmark smadrede ind i Marco Van Basten og ødelagde sit knæ.. knæskallen rykkede sig opad på låret.. DET var fandeme ulækkert Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #56: 17 Jul 2009, 00:38 »

Blackstone: Det er den så. Det er virkelig synd for folk som får den sygdom, fordi tilsidst kan de kun bevæge storetåen (Bortset fra hvis sygdommen er startet i benene)
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #57: 17 Jul 2009, 00:40 »

Lækkert!! Smiley Off-topic: Hvordan er vejret? Wink Jeg skal til alcudia på Mallorca om 2 uger!
Det er ganske udmærket. 30 grader og solskin Wink Dog intet i forhold til 2007, hvor jeg også var hernede. Der var der 37 grader i begge uger.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #58: 17 Jul 2009, 00:41 »

Altså jeg har en masse ubehagelige historier som jeg heldigvis ikke har været deltaget i eller udsat for .

Min far er udlært tjener og han skulle engang lukke et værtshus i Lyngby hvor der så kom nogle og truede ham med en pistol det er det værste han har oplevet . Han sagde han var bange.

Min fars kæreste søn da han gik i 7. klasse og det var vinter var der nogle i 9.klasse i rødovre som løftede ham op og så smed de ham ned igennem issen i skolegården .. Han blev syget i armen med 21 sting han vil aldrig kunne bruge armen 100% den dag idag . De fik en straf på at de ikke måtte vise sig på skolen i 1 uge . Han landede med sin arm ind under sin krop så alt hans vægt røg på den arm ..
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #59: 17 Jul 2009, 00:42 »

Det er ganske udmærket. 30 grader og solskin Wink Dog intet i forhold til 2007, hvor jeg også var hernede. Der var der 37 grader i begge uger.


I 2006 da jeg var der, var det også 30 grader hele ugen Smiley det var super lækkert.  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010