home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1153 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158402 gange)
SSLazio123
Reserveholdsspiller

Sv: Din cykeldag.
« Svar #180: 25 Jul 2009, 01:29 »

Jeg sætter en 10'er på at det var i medvind

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #181: 25 Jul 2009, 13:52 »

Så er jeg hjemme efter en uge i det flade nordjylland. Jeg fik cyklet små 200 km. bl.a. havde jeg en tur på 50 km med 27,7 km/t og en på 37 km med 28,2 km/t, så jeg er ganske tilfreds, næsten fra dag til dag kunne jeg mærke forbedringer på formen.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #182: 25 Jul 2009, 14:46 »

Så er jeg hjemme efter en uge i det flade nordjylland. Jeg fik cyklet små 200 km. bl.a. havde jeg en tur på 50 km med 27,7 km/t og en på 37 km med 28,2 km/t, så jeg er ganske tilfreds, næsten fra dag til dag kunne jeg mærke forbedringer på formen.

Lyder sgu lækkert. Hvor i nordjylland var du? Smiley

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #183: 25 Jul 2009, 15:27 »

Lyder sgu lækkert. Hvor i nordjylland var du? Smiley
Tæt på Ålbæk - næsten så langt som man kan komme opad Wink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #184: 29 Jul 2009, 16:22 »

80 km i dag og 50 i går, det går jo godt Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #185: 29 Jul 2009, 16:23 »

Lækkert nok El Kun, hvor lang tid var du så om at kører de 80km ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #186: 29 Jul 2009, 16:37 »

Min gnm. fart var 26,5 km/t, så omkring 3 timer

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #187: 29 Jul 2009, 18:17 »

Kæft det er lækkert El Kun, ser ud til at det bare køre derud af Wink Hvilken cykel er det du racer rundt på? Smiley

Nu venter jeg bare på at det bliver fredag, hvor Post Danmark Rundt kommer til Vejle, hvor jeg både skal se afslutningen af etapen og selv cykle med en ven rundt omkring i bakkerne i Vejle. Hvor de nævneværdige bakker og som jeg lige kan huske er Kiddesvej, Jellingevejs bakker, Munkebjerg m.m. Det er en dag som jeg frygter, da det virkelig er nogen grumme bakker der kommer, Kiddesvej kan bl.a. byde på en stigningsprocent på 21%.

Skal nok komme med et indlæg om hvordan det er gået.  Peace

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #188: 29 Jul 2009, 19:22 »

Jeg kører på en Trek 1,2, men så er det også en 2010'er.

Jeg tjekkede lige på www.climbs.dk og den stejleste bakke i området er 6,8% i gnm. Den er lidt over en km, hvis man kører den hver gang man cykler, så giver det sku godt, hvilket jeg også har gjort

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #189: 01 Aug 2009, 00:06 »

Endelig har jeg fundet frem til sofaen efter min hårdeste dag nogensinde på cyklen. 65 km fik jeg samlet cyklet i dag sammen med en ven. Turen var i Vejle, så der var lagt op til en masse stiginger. Kørte bl.a. op af Kiddesvej hvor der stod tusinde af mennesker på vejen til at heppe en op, så det var ret vildt at opleve dette. Skal dog lige siges at jeg de sidste 50 meter måtte trække cyklen da jeg simpelthen ikke havde mere i mig. Af andre stigninger var der Munkebjerg, Jellingevej og Ibækvej som dem jeg lige kan huske. Der var dog et par stykker mere, som jeg dog ikke kan huske vejnavnet på, da jeg ikke lige er fra byen.

Til slut så vi afslutningen på dagens etape af Post Danmark Rundt.

I'm Wasted!  crazy

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #190: 01 Aug 2009, 00:15 »

Endelig har jeg fundet frem til sofaen efter min hårdeste dag nogensinde på cyklen. 65 km fik jeg samlet cyklet i dag sammen med en ven. Turen var i Vejle, så der var lagt op til en masse stiginger. Kørte bl.a. op af Kiddesvej hvor der stod tusinde af mennesker på vejen til at heppe en op, så det var ret vildt at opleve dette. Skal dog lige siges at jeg de sidste 50 meter måtte trække cyklen da jeg simpelthen ikke havde mere i mig. Af andre stigninger var der Munkebjerg, Jellingevej og Ibækvej som dem jeg lige kan huske. Der var dog et par stykker mere, som jeg dog ikke kan huske vejnavnet på, da jeg ikke lige er fra byen.

Til slut så vi afslutningen på dagens etape af Post Danmark Rundt.

I'm Wasted!  crazy
Jeg var på Kiddesvej Wink
Hvilken cykel kører du på? Jeg havde en lyseblå jakke på med noget hvidt over brystet, med en mørkeblå WESC trøje inden under. Måske du har lagt mærke til mig. Stod til venstre af vejen omkring 70 meter fra toppen tror jeg Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #191: 01 Aug 2009, 00:25 »

No way josé.. Var i så stor krise at jeg kun hørte en masse plastic klap og en masse skrigeri.  Grin

Kørte på en sort cube. Er neger, så du kunne måske have opdaget mig. Kørte op af den to gange, før feltet kom og efter feltet kom.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #192: 01 Aug 2009, 18:15 »

Så fik jeg kørt 62km, det længeste jeg hidtid har kørt. Desværre har jeg ingen rigtig gennemsnitsfart da jeg på et tidspunkt kørte forkert, så brugte 15-20 minutter på at finde den rigtige vej Opstemt Så mon ikke jeg har bruge for en GPS..
Men fandme lækkert bare at kører en tur også i dejlig vejr som idag, det kan anbefales.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #193: 03 Aug 2009, 15:56 »

Sidder lige nu med et par utrolig ømme ben. Har cyklet 70 km i det dejlige midtjyske tærren, i og omkring silkeborg. Jeg nød faktisk at cykle turen selvom det var mega hårdt, kørte bla op af 2 virkelig sindsyge bakker.! Det tog mig 2 timer og 37 min hvilket jeg er meget godt tilfreds med idet turen bla gik gennem silkeborg midtby og op og ned i det dejlige landskab. Det er længe siden jeg har cyklet virkelig langt sidst så det var dejligt lige at komme ud og rulle en tur Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #194: 05 Aug 2009, 15:48 »

Så har jeg været ude igen i dag hvor det blev til 41 km på total flad vej, i den dejlig bagende sol hvor sveden fik lov drive ud af mig. Kørte med en gns. fart på 27 km/t. Hvilket er ganske tilfredsstillende Smiley

Hvad med jer andre, i har vel ikke lagt cyklen til side for i år?  Thumbs Up (Tænker her på dem som ikke har postet i et stykke tid  Tunge )

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010