home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23315
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 151948 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #555: 22 Apr 2014, 17:14 »

Indtil den 4. april havde jeg haft 1 time og 55 minutter i sadlen i hele 2014. Nu har jeg haft 24 timer og 23 minutter bare i løbet af april. Det er dejligt.

Det må næsten også være det perfekte tidspunkt på året. Det er hverken for koldt eller varmt.
Nu cykler jeg ikke selv, men naturen er vel også snart på sit højeste, hvor alt er grønt og sprunget ud.
Jeg ved dog ikke om det er begrænset, hvor meget natur man ser på en tur. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #556: 22 Apr 2014, 17:35 »

Det må næsten også være det perfekte tidspunkt på året. Det er hverken for koldt eller varmt.
Nu cykler jeg ikke selv, men naturen er vel også snart på sit højeste, hvor alt er grønt og sprunget ud.
Jeg ved dog ikke om det er begrænset, hvor meget natur man ser på en tur. Smiley

Nu elsker jeg varmen, så for mig er det stadig ikke helt optimalt. Det er det først når temperaturen runder de 20 grader. Men det ændrer selvfølgelig ikke på at det er langt dejligere lige nu, end det var for en måned siden. Man kan rent faktisk nøjes med de korte bukser på en dag som i dag. At alt er grønt og ved at springe ud, er dog lidt så som så for mig, for det betyder samtidig at min høfeber er gået helt amok. Men det er sjovt at cykle lige nu, ingen tvivl om det.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #557: 23 Apr 2014, 14:58 »

Jeg har trænet 166 timer på cyklen i år fordelt på 4700 kilometer Smiley Hvilket pt. ikke er helt nok til at sidde med i B-klassen :/
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #558: 25 Apr 2014, 20:15 »

Jeg har trænet 166 timer på cyklen i år fordelt på 4700 kilometer Smiley Hvilket pt. ikke er helt nok til at sidde med i B-klassen :/

Det lyder som om, at du har brugt en del timer på landevejen i de kolde vintermåneder. Det er det jeg hader allermest. Jeg kan slet ikke kapere det, når det er så koldt. Regn hader jeg også. Jeg tog dog alligevel 52 kilometer i øsende regnvejr i forgårs - i dag var der til gengæld bragende solskin, så jeg har netop kørt en god tur på 84 kilometer. Gid at det her vejr fortsætter resten af april og i hele maj og juni. Det gør det jo nok bare ikke, hvis jeg kender det danske vejr ret.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #559: 25 Apr 2014, 20:25 »

Jeg fik også lige de første 46 km på mountainbiken i går. Det var lækkert at være tilbage.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #560: 25 Apr 2014, 21:19 »

Det lyder som om, at du har brugt en del timer på landevejen i de kolde vintermåneder. Det er det jeg hader allermest. Jeg kan slet ikke kapere det, når det er så koldt. Regn hader jeg også. Jeg tog dog alligevel 52 kilometer i øsende regnvejr i forgårs - i dag var der til gengæld bragende solskin, så jeg har netop kørt en god tur på 84 kilometer. Gid at det her vejr fortsætter resten af april og i hele maj og juni. Det gør det jo nok bare ikke, hvis jeg kender det danske vejr ret.

Vinteren i år (og egentlig også inklusiv november og december), har været rigtig mild. I januar var der 2 uger med frost, sne og glatte veje, men ellers har der faktisk ikke været noget. Jeg har talt 3-4 dage med regn de dage jeg har trænet fra november til start april, og jeg er ude ca. 4-5 dage om ugen. Paradoksalt nok er den koldeste tur i år (faktisk nogensinde) fra d. 5. april i Hjørring hvor der var 5 grader, sindssyg regnvejr og blæsende vind! Aldrig har jeg frosset så meget.

Når det er over 10-15 grader kan jeg sagtens køre i regn, men bevares, det er aldrig fedt for nogen at køre i regn.

Og når jeg siger at jeg ikke kan følge med i B-løb, så har 2 løb været ret bakket, og i weekenden var jeg lige kommet hjem 1,5 dage efter en træningslejr i Frankrig. Smiley
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #561: 25 Apr 2014, 21:54 »

Vinteren i år (og egentlig også inklusiv november og december), har været rigtig mild. I januar var der 2 uger med frost, sne og glatte veje, men ellers har der faktisk ikke været noget. Jeg har talt 3-4 dage med regn de dage jeg har trænet fra november til start april, og jeg er ude ca. 4-5 dage om ugen. Paradoksalt nok er den koldeste tur i år (faktisk nogensinde) fra d. 5. april i Hjørring hvor der var 5 grader, sindssyg regnvejr og blæsende vind! Aldrig har jeg frosset så meget.

Når det er over 10-15 grader kan jeg sagtens køre i regn, men bevares, det er aldrig fedt for nogen at køre i regn.

Og når jeg siger at jeg ikke kan følge med i B-løb, så har 2 løb været ret bakket, og i weekenden var jeg lige kommet hjem 1,5 dage efter en træningslejr i Frankrig. Smiley

Der kan man bare se. Jeg ved ikke specifikt med i år, med hensyn til vejret, men jeg kan bare huske at jeg hadede det sidste år. Wink

Jeg så i øvrigt lige på din blog, at du kørte løb med min yngste fætter, som i øvrigt er en af dem jeg skal til Frankrig og køre La Marmotte med, nemlig Kasper Würtz Schmidt. Ham kan jeg ikke følge med, overhovedet, og kommer aldrig til at kunne det. Men han er selvfølgelig også tosset med stigningerne.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #562: 26 Apr 2014, 00:13 »

Der kan man bare se. Jeg ved ikke specifikt med i år, med hensyn til vejret, men jeg kan bare huske at jeg hadede det sidste år. Wink

Jeg så i øvrigt lige på din blog, at du kørte løb med min yngste fætter, som i øvrigt er en af dem jeg skal til Frankrig og køre La Marmotte med, nemlig Kasper Würtz Schmidt. Ham kan jeg ikke følge med, overhovedet, og kommer aldrig til at kunne det. Men han er selvfølgelig også tosset med stigningerne.

Der er ikke ret mange der kan følge med ham Wink Hvis du ikke kan følge den lille fætter, kan du så nok slet ikke følge den store fætter Smiley Der er ingen tvivl om at Kasper er alt, alt for god i B, og han er nok også i A inden for 3-4 ugers tid.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #563: 10 Maj 2014, 11:01 »

Forresten så har jeg dette billede fra et løb i Tyskland, hvor jeg faktisk ligger i fronten af feltet med Mads Würtz, inden jeg blev revet med ned i et styrt. Havde kongeben den dag og da ruten var pivflad, så tror jeg faktisk jeg kunne have lavet et godt resultat.

Det er mig i det sort/hvide tøj, med rødt på skuldrene.

Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #564: 10 Maj 2014, 13:48 »

Lækkert billede. Hvor høj er du, Spez? Du tårner dig jo op over alle de andre. Det er ren Stijn Vandenbergh! Peace

Jeg fik rullet 75 gode kilometer her til morgen. Dejlig tur, selvom det var en smule koldt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag
« Svar #565: 10 Maj 2014, 14:32 »

Jeg er slet ikke bygget til at være cykelrytter Smiley

Jeg er 197 og vejer omkring de 100 kg. hvilket giver helt naturlige begrænsninger selv i dansk terræn.

Dog er jeg (når jeg er i form) en ret modbydelig satan på fladt.
Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din cykeldag
« Svar #566: 28 Maj 2014, 01:03 »

Jeg kunne åbenbart godt overgå mig selv. Mit liv går kun op i hat og briller for tiden.
Sidste år havde jeg maks. cyklet fem gange inden jeg skulle til Mallorca i Juni. I år har jeg cyklet sølle to gange eller med andre ord 60 kilometer... Det ændrer dog ikke på, at jeg glæder mig en hulens masse igen i år.
I år skal jeg afsted seks dage. Mit håb er, at jeg får cyklet mere end de 425 km jeg tilbagelagde sidste år på Mallorca. 425 km er virkelig ikke meget, når man tænker på det er en fucking CYKELferie, plus det faktum at jeg havde en dag mere sidste år. Det er faktisk alt for lidt. Skuffende.
Vil meget gerne op omkring de 700 km, men nu må vi se hvad formen og ikke mindst viljen er til. Formen kan umuligt være bedre, så meget ved jeg lige godt, men spørgsmålet er om jeg virkelig har lysten i år. Nu må vi se.
Jeg satser i hvertfald på det går bedre i år end sidste år. Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din cykeldag
« Svar #567: 28 Maj 2014, 11:25 »

Min racercykel er stjålet og har aldrig fået købt en ny. Samtidig er jeg flyttet ind til byen, så det gør det også lidt sværere synes jeg. Tror jeg må lægge min glorværdige cykelkarriere bag mig (det blev vel til en 500-1000 km. om året på racercyklen, lol), men så er det jo godt, at jeg stadig kan lege Quintana på en lille stigning til at fra arbejde. Men det er helt sikkert noget jeg kommer til at savne, når vi rammer Juli og TdF - ellers har jeg ikke haft den vanvittige iver til at køre, hvis der ikke har været for at træne til Nordjylland Rundt eller lign.

Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din cykeldag
« Svar #568: 28 Maj 2014, 14:01 »

Min racercykel er stjålet og har aldrig fået købt en ny. Samtidig er jeg flyttet ind til byen, så det gør det også lidt sværere synes jeg. Tror jeg må lægge min glorværdige cykelkarriere bag mig (det blev vel til en 500-1000 km. om året på racercyklen, lol), men så er det jo godt, at jeg stadig kan lege Quintana på en lille stigning til at fra arbejde. Men det er helt sikkert noget jeg kommer til at savne, når vi rammer Juli og TdF - ellers har jeg ikke haft den vanvittige iver til at køre, hvis der ikke har været for at træne til Nordjylland Rundt eller lign.


Svært, blot fordi du er flyttet ind i til byen? Det tager maks 15 minutter at komme ud, hvor der ikke længere er lyskryds i Aalborg. Det er vist bare en dårlig undskyldning for at sidde og game? Wink
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din cykeldag
« Svar #569: 28 Maj 2014, 18:57 »

Svært, blot fordi du er flyttet ind i til byen? Det tager maks 15 minutter at komme ud, hvor der ikke længere er lyskryds i Aalborg. Det er vist bare en dårlig undskyldning for at sidde og game? Wink

Stille.

 Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010