home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158193 gange)
Risom
Manager

Sv: Din cykeldag
« Svar #495: 09 Maj 2013, 16:35 »

Så kom jeg for første gang i 'karrieren' ud på over 100 km (har dog haft flere ture på 80-90 km..) Det var til Herning100cykler, og det blev en fantastisk tur! Vi (min lærer og jeg) kørte de 104 km med hele 33,3 i snit, hvilket er det hurtigste jeg har kørt nogensinde. Så alt i alt en helt igennem fremragende dag, men nu er benene til gengæld også trætte. Derudover fik vi fornøjelsen af at bliver interviewet af Herning Folkeblad.  Peace

http://connect.garmin.com/activity/310111060

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #496: 09 Maj 2013, 17:55 »

Jeg kørte Danmarks Højeste Motionsløb i dag, for at få lidt mere træning.

140 kilometer med 1350 højdemeter ca. Gennemsnittet faldt til 34,2 km/t, efter at vi kun lå 2 mand fra vores gruppe til sidst (30 kilometer), mens hver bakke rev mere og mere energi ud af benene Wink

Godt kørt, Risom!

Risom
Manager

« Svar #497: 09 Maj 2013, 18:46 »

Taktak, og bestemt i lige måde! Det lyder til at være et hårdt, men fedt løb. Jeg kan nemlig godt lide bakkerne, hvor jeg også har en lille fordel mod de fleste. Wink

Er i øvrigt ivrig følger af din blog, Spez! Det er sjovt at følge, selvom uheldene er mange...

Risom
Manager

« Svar #498: 28 Maj 2013, 22:21 »

Jeg fik lige kørt 50 km med 30,3 i snit her til aften. Skønt vejr og ingen trafik, så bliver det ikke bedre! Derudover nåede jeg akkurat hjem, før det begyndte at regne og tordne. De sidste 5 km var rent kapløb mod skyerne, men jeg nåede det heldigvis med ca. et halvt minut.  Smiley

http://connect.garmin.com/activity/319512776

Får I andre cyklet noget, nu når vejret er blevet en kende bedre?

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #499: 29 Maj 2013, 08:46 »

Var ude på min hidtil længeste tur i år på 42,1 km i weekend.
det bliver ikke til så mange lange ture i hverdagen da jeg altid er sent hjemme fra arbejde, så der ligger de på omkring de 20-25 km.

Er stadig "rookie" indefor cykling så har stadig ikke været ude over de 50 km endnu. selvom jeg har cyklet godt og vel et år. Smiley

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #500: 29 Maj 2013, 08:54 »

Jeg får slet ikke cyklet i år, da jeg studerer i Odense indtil d. 14 Juni. Desværre har jeg ikke kunne medbringe cyklen, hvilket betyder at formen er decideret ringe og jeg står og skal til Mallorca om små fire uger. Puuuha.  Forlegen

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #501: 29 Maj 2013, 09:39 »

Jeg har altid spillet meget fodbold og løbet en del, men da jeg er blevet erklæret mere eller mindre løbeinvalid, vil jeg gerne finde en anden måde at holde formen ved lige, og her er cykling umiddelbart det bedste, jeg kan komme i tanke om. Problemet er bare, at jeg ikke helt ved hvad jeg skal give mig i kast med - altså om det er normal landevejscykling, eller om jeg skal ud i noget mountainbiking, og det er her, I kommer ind i billedet. Jeg tænkte om I ville dele jeres erfaringer om hhv. normal cykling og mountainbike, og evt. komme med et par fif til en total rookie på det område. Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #502: 29 Maj 2013, 09:56 »

Jeg har altid spillet meget fodbold og løbet en del, men da jeg er blevet erklæret mere eller mindre løbeinvalid, vil jeg gerne finde en anden måde at holde formen ved lige, og her er cykling umiddelbart det bedste, jeg kan komme i tanke om. Problemet er bare, at jeg ikke helt ved hvad jeg skal give mig i kast med - altså om det er normal landevejscykling, eller om jeg skal ud i noget mountainbiking, og det er her, I kommer ind i billedet. Jeg tænkte om I ville dele jeres erfaringer om hhv. normal cykling og mountainbike, og evt. komme med et par fif til en total rookie på det område. Smiley
Umiddelbart vil min første indskydelse være at normal cykling vil være det bedste. Og med løbeinvalid, så er det noget med knæene ik? Jeg ved i hvert fald på min far, at cykling er noget af det bedste for hans knæ, efter at han fik dem knust.
Men spørg din læge, eller ring til en fysio og spørg vedkommende. Fysioen bør alt andet lige give det bedste svar på hvad der er bedst for dig, og dit problem. Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #503: 29 Maj 2013, 10:05 »

Umiddelbart vil min første indskydelse være at normal cykling vil være det bedste. Og med løbeinvalid, så er det noget med knæene ik? Jeg ved i hvert fald på min far, at cykling er noget af det bedste for hans knæ, efter at han fik dem knust.
Men spørg din læge, eller ring til en fysio og spørg vedkommende. Fysioen bør alt andet lige give det bedste svar på hvad der er bedst for dig, og dit problem. Smiley

Det er godt nok ikke mine knæ, det drejer sig om, men min hofte. Men de har sagt, at jeg gerne må cykle. Valget står imellem svømning og cykling, og her er jeg overbevist om, at det bliver cykling. Jeg ved så bare ikke, om det skal være mountainbike eller normal cykling... Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #504: 29 Maj 2013, 10:14 »

Jeg ville udimildbart anbefale normal landevejscykling, da der ikke er ligeså mange bump som kan skade din hofte.

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #505: 29 Maj 2013, 10:22 »

Som jeg ser det skal du stille dig selv det spørgsmål: Hvordan holder jeg bedst motivationen?
Ved landvej, skal det som udgangpunkt være hvis du kan lide de lange ture hvor du (alt efter hvilke veje du kører på) selv skal lægge en del beslatning på alt efter hvor meget du vil have ud af det.
Ved mountainbike, er ture normal noget kortere og med en del mere action i (op og ned i besværligt område).
Altså du skal gøre op med dig selv om hvordan du kan motivere dig selv bedst, for det giver ingen mening at gå ud og købe en masse dyrt udstyr hvis du så opgiver efter et måned. Smiley
Omkring din skade ser jeg ikke det store problem i nogle af de former men det er vigtig altid at lytte til sin krop, og gør det ondt så er det fordi du gør noget forkert.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #506: 29 Maj 2013, 10:35 »

Som jeg ser det skal du stille dig selv det spørgsmål: Hvordan holder jeg bedst motivationen?
Ved landvej, skal det som udgangpunkt være hvis du kan lide de lange ture hvor du (alt efter hvilke veje du kører på) selv skal lægge en del beslatning på alt efter hvor meget du vil have ud af det.
Ved mountainbike, er ture normal noget kortere og med en del mere action i (op og ned i besværligt område).
Altså du skal gøre op med dig selv om hvordan du kan motivere dig selv bedst, for det giver ingen mening at gå ud og købe en masse dyrt udstyr hvis du så opgiver efter et måned. Smiley
Omkring din skade ser jeg ikke det store problem i nogle af de former men det er vigtig altid at lytte til sin krop, og gør det ondt så er det fordi du gør noget forkert.

Udemærket måde at stille det op på, og bestemt nogle tanker der er værd at gøre sig. Smiley

Batigol
Manager

« Svar #507: 30 Maj 2013, 20:57 »

Jeg fik lige kørt 50 km med 30,3 i snit her til aften. Skønt vejr og ingen trafik, så bliver det ikke bedre! Derudover nåede jeg akkurat hjem, før det begyndte at regne og tordne. De sidste 5 km var rent kapløb mod skyerne, men jeg nåede det heldigvis med ca. et halvt minut.  Smiley

http://connect.garmin.com/activity/319512776

Yes, jeg har været ude på denne i går og i dag, og har generelt endelig fået tid til at cykle her i løbet af maj, hvor det er blevet til en del kilometer. Nu glæder jeg mig bare til sommerferien, hvor jeg skal en tur til Italien i 3 uger, med min cykel på slæb. Glæder mig især til denne, som jeg kørte en enkelt gang sidste år. Fantastisk tur i den liguriske del af Alperne.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #508: 31 Maj 2013, 01:16 »

Knap 1300 kilometer tilbagelagt i maj-måned på trods af sygdom og 4 dagestur til bryllup i udlandet. Det er jeg faktisk okay tilfreds med.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #509: 31 Maj 2013, 03:01 »

Ender omkring de 750km for Maj, hvilket jeg er fint tilfreds. Når man tænker på jeg har været ude med skade i 2½ uge efter et styrt i starten af Maj. Ser frem til Juni, hvor målet er 1600km og 50 Timer. Håber jeg kan nå det på trods af et par FSA prøver.

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010